Threads: 22
Bredanaar Wrote:Fabian Wrote:Bredanaar Wrote:Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt
:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:
En op die Feyenoorders reageer je niet Bredanaar ? Quote ze dan even allemaal... :!:
Over dat afzagen stoorde ik me inderdaad ook wel maar wat Depor schreef vind ik grensoverschrijdend, hiermee bedoel ik dat ik vond dat ik hier op moest reageren.
"Supporters" die hopen dat voetballers elkaar verrot schoppen ( of afzagen) hoeven van mij niet in een stadion te komen. Ze ruien de boel zo op dat er zelfs gewonden en doden vallen zoals op Sicilie gisteren. Heeft inderdaad niets met het door zoveel meer mensen geliefde voetbal te maken. Sadisme moet bestreden worden en niet aangemoedigd. IK hoop dat er een mazenloos systeem komt waardoor zulke mensen uit stadions geweerd kunnen worden.
Lul toch niet zo slap man, is gewoon een reactie op en als je daar aanstoot aan neemt ga je toch lekker iets anders lezen...ik was niet op Sicilië ik heb geen Franse en/of Nederlandse binnenstad gesloopt. En jij gaat mij niet vertellen dat jij nooit denkt nou die vent mogen ze van mij echt een doodschop geven...
En dat mazenloos systeem? Droom nog even door....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 137
Als Feyenoord nu nog even lekker wint kan mijn weekend niet meer kapot.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 312
Ja; Twente wordt kampioen. :lol:
Threads: 131
Als Feyenoord wint wordt het alleen nog spannender voor plaats 2. PSV wordt wel kampioen, vrees ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 166
GEEN Huntelaar. :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 18
kuiper Wrote:GEEN Huntelaar. :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
:razz: :razz: :razz:
De ajaks FANS hebben vuurwerkbommen en stoelen gegooid naar de fey fans bij binnenkomst stadion, was een half uur ellende, hoop bange mensen met kinderen ook weer  , en dat is nu precies de reden dat je beter thuis de tv kunt kijken dan kom je dit soort randdebielen niet tegen.
Ten cate ziet meer perspectief voor de toekomst met babel dan met the hunt :8: daar gaat weer een hoop geld naar de schroothoop...
Threads: 103
Pfff, 20 punten uit 8 dus als The Hunter niet invalt :x
(maar hij valt wel in en scoort er nog 2)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
rookbom op het veld er is bijna niks te zien.... hoeveel EURO boete is dat ?
Bangkok resident.
Threads: 208
5 jaar geen supporters!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 6
kuiper Wrote:GEEN Huntelaar. :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
ten cate is een smerige tiefus hond
Threads: 12
Ricochan Wrote:De ajaks FANS hebben vuurwerkbommen en stoelen gegooid naar de fey fans bij binnenkomst stadion, was een half uur ellende, hoop bange mensen met kinderen ook weer , en dat is nu precies de reden dat je beter thuis de tv kunt kijken dan kom je dit soort randdebielen niet tegen.
Das toch gewoon TOF stelletje randdebielen. Laat mij maar gek zijn omdat ik dit afkeur.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
1-0 Sneijderd
Ik keur dit ook af, ik ga niet meer met mijn kind naar een stadion door dit soort dingen, dan maar liever een tv/teletekstsupporter...en met een 42 inch beeld zie je toch genoeg thuis.
1-0 door de blinde tyfushond met een van richting veranderd schot !
Bangkok resident.
2-0 door weer Sneijder
Gaat hard... 3-0 de Mul, beide assist van babel
goed dat ik die BT (die geschorst had moeten zijn) heb dan, en als hij dadelijk rood krijgt staat ie iig nog in de plus...
Bangkok resident.
80% heeft Sneijder, de managers met hem als C zijn spekkoper!
Ekslem Wrote:80% heeft Sneijder, de managers met hem als C zijn spekkoper!
weinig spekkopers deze week.
maar dr zijn er wel die ook nog eens gek zijn :wink:
Vooruit PSV !!!!
Daarom zijn "ze" ook gek
3-1 gareneusias !
Bangkok resident.
Threads: 122
Ekslem Wrote:80% heeft Sneijder, de managers met hem als C zijn spekkoper! Geen Sneijder hier
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
davids heeft NU pas geel...
Bangkok resident.
iemand doormidden geschopt? :wink:
Vooruit PSV !!!!
dat komt nog als hij dadelijk met buissie in de clinch gaat....
Bangkok resident.
The hunt valt niet meer in vandaag...rosales is de 3e en laatste wissel.
Bangkok resident.
leugenachtige tyfushond maakt zijn 3e goal...
Bangkok resident.
Damned, heb hem wel, maar niet als cappie en stiekem toch wel een aantal die dat wel hebben!
Ekslem Wrote:Damned, heb hem wel, maar niet als cappie en stiekem toch wel een aantal die dat wel hebben!
maar de meeste niet en veel hebben hem zelfs helemaal niet...
Threads: 97
Lekkerrrrrr
Eigenlijk maar een half uur goed gespeeld maar dat is genoeg om dit Feyenoord te overklassen. Ze begonnen fel en fanatiek aan de beide helften maar het ontbeert ze gewoon aan kwaliteit om door te drukken.
En van Egmond was echt weer om te huilen, wat floot die man slecht!
Davids trouwens matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
|