The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Goed nieuws voor FC Twente.
Men is bezig met een nieuw contract voor Gakhokidze. FC Twente wil hem vastleggen voor 2jaar. Dit heeft Gakho naast zich neergelegd. Nu zou ik denken "te weinig geld"; maar nee, hij wil zelf 4jaar.

GEWELDIG!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
hij wil zekerheid. zeker nog trauma's van zijn oosterlijk avontuurje
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Bij feijenoord zijn ze gek geworden...........

'Feyenoord wil Mendes, NAC vier Feyenoorders'

17/3/2005 8 :34

Tussen NAC Breda en Feyenoord is een spelersruil van jewelste op komst, meldt het AD. Feyenoord heeft z'n zinnen gezet op David Mendes da Silva, waarvoor de Brabantse club óf de hoofdprijs, óf maar liefst vier Feyenoorders terug wil zien.
NAC zou die vier Feyenoorders, waarbij gedacht wordt aan Gábor Babos, Bruno Basto, Alfred Schreuder en de nog aan te trekken Benjamin De Ceulaer (de Rotterdammers willen nog deze week spijkers met koppen slaan aangaande de Belg), vervolgens ook in eigendom krijgen.

Mendes da Silva, opgegroeid bij Sparta en niet uit de verf gekomen bij Ajax, zou in de Kuip Shinji Ono moeten gaan opvolgen. De Japanse middenvelder zal Feyenoord komende zomer waarschijnlijk de rug toekeren.

NAC haalde Mendes afgelopen zomer voor een bedrag van vijftiigduizend euro naar Breda.
Bangkok resident.
Reply
hmm nog niet gelezen vandaag
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Jonge jongens kunnen we er goed bij hebben:

Driejarig contract Brama

Op de officiële website van FC Twente is bekend gemaakt dat Wout Brama (18) een driejarig contract heeft getekend bij FC Twente. De middenvelder wordt het komende seizoen aan de eerste selectie toegevoegd. Brama is een speler uit de eigen opleiding, hij maakte in 1999 de overstap naar de voetbalacademie van FC Twente. Daarvoor speelde hij voor PH uit Almelo. De afgelopen weken speelde Brama veel wedstrijden voor Jong FC Twente. Hij werd tevens geselecteerd voor Oranje onder 20 en onder 19.

"We zijn blij dat we met Wout een jonge talentvolle speler aan ons hebben kunnen binden" , aldus de heer Plageman op FC twente.nl
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op de 17-jarige Noorse aanvaller Jesper Aleksander Mathisen van de Noorse club IK Start, zo bevestigen de speler en zijn vader. Vooralsnog zou hij echter de aanbieding van Feyenoord naast zich hebben neergelegd om op een stage een contract af te dwingen. De 17-jarige aanvaller is inmiddels al speler van Noorwegen U19 en aanvoerder van Start. Hij is de zoon van een Noorse topvoetballer Svein 'Matta' Mathisen. Feyenoord volgde hem al enige tijd. U19 coach Hallvar Thoresen (voormalig PSV) raadde hem af om al naar Feyenoord te gaan.
Make tea, not war
Reply
Quote:'Van Bommel bijna rond met FC Barcelona'

De kans is groot dat Mark van Bommel volgend seizoen het shirt van FC Barcelona draagt. De middenvelder van PSV vertrekt in de zomer transfervrij uit Eindhoven en volgens AD Sportwereld zouden de onderhandelingen met de Catalanen in een afrondende fase zijn.

Eerder deze maand gaf Van Bommel aan dat er binnen een aantal weken duidelijk zal zijn over zijn toekomst. Hoewel zaakwaarnemer Rob Jansen het nog niet wil bevestigen is de kans groot dat deze toekomst in Barcelona ligt.

Mark van Bommel kende gistermiddag nog een uitstekende wedstrijd door met drie doelpunten Ajax op de pijnbank te leggen. Uiteindelijk won PSV met 0-4 van de Amsterdammers en lijkt Van Bommel met een landstitel afscheid te nemen van Eindhoven.

Tsja, leuke club om naar de verkassen, maar voor wie moet ie dan spelen? Deco? Xavi? Marquez? Die doen het toch ook aardig....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Slimme zet van Van Basten... Vriendje Rijkaard zet Lothar von Bömmel op de tribune en dat gezeik over een basisplaats in het NL elftal is over
Reply
Yannis Anastasiou moet weg bij Ajax

21/3/2005 21:07

EXCLUSIEF- Voor Yannis Anastasiou is er geen plaats meer bij Ajax. De Griekse spits komt niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis.
Anastasiou maakte in februari 2004 zijn opwachting bij Ajax. Trainer Ronald Koeman haalde Griek naar Amsterdam om de personele problemen het hoofd te bieden. Maar meer dan een bruikbare invaller was de aanvaller niet.

Onder nieuwe trainer Danny Blind zal die rol waarschijnlijk niet veranderen. Sterker nog, Anastasiou zat bij de topper tegen PSV op de tribune. Helemaal verrassend zal daarom het afsluiten van het Ajax-hoofdstuk voor hem niet zijn.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Was eerlijk gezegt ook niet zo'n hele goede aankoop, en dit was natuurlijk te verwachten.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Van Bommel bijna rond met FC Barcelona'

De kans is groot dat Mark van Bommel volgend seizoen het shirt van FC Barcelona draagt. De middenvelder van PSV vertrekt in de zomer transfervrij uit Eindhoven en volgens AD Sportwereld zouden de onderhandelingen met de Catalanen in een afrondende fase zijn.

Eerder deze maand gaf Van Bommel aan dat er binnen een aantal weken duidelijk zal zijn over zijn toekomst. Hoewel zaakwaarnemer Rob Jansen het nog niet wil bevestigen is de kans groot dat deze toekomst in Barcelona ligt.

Mark van Bommel kende gistermiddag nog een uitstekende wedstrijd door met drie doelpunten Ajax op de pijnbank te leggen. Uiteindelijk won PSV met 0-4 van de Amsterdammers en lijkt Van Bommel met een landstitel afscheid te nemen van Eindhoven.

Tsja, leuke club om naar de verkassen, maar voor wie moet ie dan spelen? Deco? Xavi? Marquez? Die doen het toch ook aardig....

Een Nederlander naar Barcelona... verassend :roll:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
bocaloca Wrote:Yannis Anastasiou moet weg bij Ajax

21/3/2005 21:07

EXCLUSIEF- Voor Yannis Anastasiou is er geen plaats meer bij Ajax. De Griekse spits komt niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis.
Anastasiou maakte in februari 2004 zijn opwachting bij Ajax. Trainer Ronald Koeman haalde Griek naar Amsterdam om de personele problemen het hoofd te bieden. Maar meer dan een bruikbare invaller was de aanvaller niet.

Onder nieuwe trainer Danny Blind zal die rol waarschijnlijk niet veranderen. Sterker nog, Anastasiou zat bij de topper tegen PSV op de tribune. Helemaal verrassend zal daarom het afsluiten van het Ajax-hoofdstuk voor hem niet zijn.

Terecht, Charisteas is natuurlijk vele malen beter! :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dinsdag 22-3 Delorge weer op lijstje Twente

Delorge weer op lijstje Twente
Dinsdag 22-3-2005 - Utop Laurent Delorge staat weer in de belangstelling van FC Twente. De speler van Lierse SK, die op de hele rechterflank uit de voeten kan, stond al eerder op het verlanglijstje van Johan Plageman, maar kon door een blessure niet genoeg gescout worden. Uiteindelijk koos de club toen voor de transfervrije Sharbel Touma. De 25-jarige speler reageert in Het Nieuwsblad op de hernieuwde interesse: "Blijkbaar zijn ze erg geïnteresseerd. In het prille begin van het seizoen was Twente al gecharmeerd door mijn prestaties. Nu ze terug aan de oppervlakte komen, is dat het beste bewijs dat ik bij hun in het oog spring". Op dit moment lijkt Anderlecht echter de beste papieren te hebben om Delorge, wiens contract tot 2006 doorloopt, over te nemen. Het noodlijdende Lierse SK wil Delorge het liefst behouden, maar kan een transfersom goed gebruiken.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
NEC neemt afscheid van viertal spelers

Uitgegeven: 22 maart 2005 21:57
NIJMEGEN - Voetbalclub NEC heeft besloten de contracten van een viertal spelers niet te verlengen. De Nijmegenaren nemen na dit seizoen afscheid van Frank Demouge, Pascal Heije, Thijs Hendriks en Charles Kazlaukas.

NEC wil wel verder met José Valencia en heeft met hem inmiddels een mondeling akkoord over een verbintenis die hem nog twee jaar aan de club bindt. Klik hier !

Met Peter Wisgerhof is NEC in onderhandeling over contractverlenging. Keeper Dennis Gentenaar heeft zelf in een vroegtijdig stadium al aangegeven na tien jaar de Nijmeegse club aan het einde van dit seizoen te verlaten.
Reply
Quote:Maxwell: 'Deze zomer nog geen transfer'

22/3/2005 23:33

De vorm die Maxwell dit seizoen etaleert, is vergelijkbaar met die van zijn club, Ajax. Af en toe goed, maar meestal onder de maat. En dat voor de speler die vorig jaar nog werd uitgeroepen tot beste van de eredivisie.
De Braziliaan is zich daarvan doordrongen. 'Als het over voetbal gaat ben ik niet snel blij met mezelf, bijna nooit eigenlijk. Vooral vóór de winterstop heb ik mezelf veel verweten. Mijn ploeggenoten en de trainers hebben me proberen te helpen, maar het lukte niet. Ik was té down.'

'Ik hoorde al geluiden dat ik met mijn gedachten bij een andere club zou zitten. Sommigen dachten dat ik aan mijn toekomst ná Ajax dacht. Verschrikkelijk vond ik dat. Harder konden ze me niet raken, het maakte me nog triester. En als je je triest voelt, kun je niet goed voetballen.'

Vanwege zijn matige seizoen verwacht hij niet dat hij komende zomer zal vertrekken naar een nieuwe club. 'Ik ga alleen weg als een van de acht grootste clubs in Europa me wil hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er een transfer voor de deur staat. Daarvoor heb ik dit seizoen te weinig laten zien.'

In de nieuwe Voetbal international, nummer 12 alweer, vertelt Maxwell openhartig over zijn jaar bij Ajax, zijn relatie met Ronald Koeman en zijn medespelers en over zijn verblijf bij het Braziliaanse elftal.
Reply
Tjechische jeugdinternational Rosa nieuwe linksback Feyenoord?

ROTTERDAM, 23 maart 2005 09:43 - De linksbackpositie is de laatste jaren de achilleshiel van Feyenoord. Zelfs in het jaar waarin de ploeg de UEFA Cup won zat hier vaak het 'lek' in de Rotterdamse defensie. Mtiliga en Basto hebben dit lek niet overtuigend kunnen dichten, zodat Feyenoord verder op zoek gaat naar een linksback van internationaal niveau. De speler die momenteel intensief gevolgd wordt, is de Tsjechische jeugdinternational Antonín Rosa. De 18-jarige speler van Teplice is deze week op proef in De Kuip.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Inter doet Chivu aanbieding `

Internazionale heeft Christian Chivu een aanbod gedaan, om volgend seizoen voor de club uit Milaan te voetballen.
De oud-Ajacied ,die momenteel bij AS Roma onder contract staat, liet weten blij te zijn met de aanbieding. In de Italiaanse hoofdstad kwam de Roemeen dit seizoen nog maar drie keer in actie. De zaakwaarnemer van Chivu gaat binnenkort met Inter om de tafel zitten.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
'FC Utrecht wil Sibon als vervanger Mols'

FC Utrecht wil Gerald Sibon komende zomer naar de Domstad halen, zo meldt het plaatselijke Radio M vanochtend. De club van trainer Foeke Booy zou afwillen van Michael Mols en de PSV-spits, die in Eindhoven zelden aan spelen toe komt, vanaf volgend seizoen aan de selectie willen toevoegen.

Volgens de radiozender is er al een eerste gesprek geweest. Dit gesprek zou positief zijn verlopen. Sibon, voormalig speler van FC Twente, VVV-Venlo, Roda JC, Ajax, Sheffield Wednesday en SC Heerenveen, zou wel oren hebben naar een overgang. Bij PSV zit hij na de komst van de Braziliaan Robert vaak op de tribune.

FC Utrecht zou de samenwerking met Mols willen beëindigen. De ‘verloren zoon’ keerde afgelopen winterstop terug, maar kan de hoge verwachtingen tot nog toe niet waarmaken. Utrecht heeft in het contract van de publiekslieveling laten opnemen dat zij komende zomer van hem afkunnen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Tjechische jeugdinternational Rosa nieuwe linksback Feyenoord?

ROTTERDAM, 23 maart 2005 09:43 - De linksbackpositie is de laatste jaren de achilleshiel van Feyenoord. Zelfs in het jaar waarin de ploeg de UEFA Cup won zat hier vaak het 'lek' in de Rotterdamse defensie. Mtiliga en Basto hebben dit lek niet overtuigend kunnen dichten, zodat Feyenoord verder op zoek gaat naar een linksback van internationaal niveau. De speler die momenteel intensief gevolgd wordt, is de Tsjechische jeugdinternational Antonín Rosa. De 18-jarige speler van Teplice is deze week op proef in De Kuip.

Waarom verder zoeken als je bosschaart hebt?
Reply
Kezmania Wrote:Waarom verder zoeken als je bosschaart hebt?

ZUCHT! Omdat Gullit die niet als linksback wil gebruiken, maar als middenvelder..... :roll: Heb je niet naar Hans Kraaij jr. gekeken?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Waarom verder zoeken als je bosschaart hebt?

ZUCHT! Omdat Gullit die niet als linksback wil gebruiken, maar als middenvelder..... :roll: Heb je niet naar Hans Kraaij jr. gekeken?

Nee die heb ik toen gemist.
Als middenvelder komt Bosschaart te kort. Goor, Ghaly, Ono, Hofs en zelfs Paauwe op het middenveld een betere optie.
Maar goed Gullit zal wel weer eigenwijs zijn Wink
Reply
Kezmania Wrote:Nee die heb ik toen gemist.
Als middenvelder komt Bosschaart te kort. Goor, Ghaly, Ono, Hofs en zelfs Paauwe op het middenveld een betere optie.
Maar goed Gullit zal wel weer eigenwijs zijn Wink

Dat is ie zeer zeker. En ik ben het ook eens met je gedachte dat die anderen betere middenvelders zijn, maar Ono en Hofs zijn meer aanvallende middenvelders, Goor speelt echt op linkshalf en dan zou Paauwe de enige concurrent zijn als verdedigende middenvelder en die zal deze zomer wel weggaan. Bosschaart komt als linksback snelheid tekort vind ik, dus dan is het aantrekken van een snellere linksback niet zo'n heel gek idee.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Nee die heb ik toen gemist.
Als middenvelder komt Bosschaart te kort. Goor, Ghaly, Ono, Hofs en zelfs Paauwe op het middenveld een betere optie.
Maar goed Gullit zal wel weer eigenwijs zijn Wink

Dat is ie zeer zeker. En ik ben het ook eens met je gedachte dat die anderen betere middenvelders zijn, maar Ono en Hofs zijn meer aanvallende middenvelders, Goor speelt echt op linkshalf en dan zou Paauwe de enige concurrent zijn als verdedigende middenvelder en die zal deze zomer wel weggaan. Bosschaart komt als linksback snelheid tekort vind ik, dus dan is het aantrekken van een snellere linksback niet zo'n heel gek idee.

Volgens mij is Ghaly de verdedigende middenvelder. Hofs is gehaald om Ono volgend jaar te vervangen. Goor speelt op links, en Castelen op rechts. Door de blessure van Ghaly speelt Hofs nu naast Ono.

Wat hij dan met Bosschaart moet weet ik ook niet. Afgelopen zomer was heel Rotterdam in zijn nopjes met Bosschaart. En nu lijkt hij ineens overbodig. Bosschaart lijkt me niet iemand die op de bank gaat zitten, hij kan anders net zo goed thuis gaan kijken, 1 telefoontje en binnen 2 minuten is hij in de kuip Wink
Reply
Volgens mij hadden we Bandalovski al aangetrokken als linksachter. Agh ja een Tjech hebben we nog niet. Weer leuk voor de merchandise. Overigens is Basto prima.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Volgens mij hadden we Bandalovski al aangetrokken als linksachter. Agh ja een Tjech hebben we nog niet. Weer leuk voor de merchandise. Overigens is Basto prima.

Basto prima :roll:

en Feyenoord heeft ook nog Badalovski. Sinds het aantrekken van Ramon van Haaren heeft Feyenoord alleen maar problemen gehad op de linksback positie. Als je kijkt wat er nu rondloopt. Dan was Rsaza nog niet eens zo onaardig.
Reply
Basto idd prima ja. Maar zo'n Studio Sport en Anaal Plus supporter ziet dat soort dingen niet.
Het probleem bij Feyenoord lag altijd centraal nadat Van Wonderen pleite was, niet zozeer op de linksback positie. Nu Gibbs er staat is het al een stuk verbeterd imo.
Reply
Legion Wrote:Basto idd prima ja. Maar zo'n Studio Sport en Anaal Plus supporter ziet dat soort dingen niet.

Geef me behalve dat de kuip het mooiste stadion van Nederland is, nog een goede reden om naar Feyenoord te gaan kijken!

Gibbs is overigens ook niet meer dan leuke verdediger.
En blijkbaar vinden ze bij Feyenoord ook dat Basto niet voldoet, anders waren ze niet op zoek naar wat anders.
Reply
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Basto idd prima ja. Maar zo'n Studio Sport en Anaal Plus supporter ziet dat soort dingen niet.

Geef me behalve dat de kuip het mooiste stadion van Nederland is, nog een goede reden om naar Feyenoord te gaan kijken!

Gibbs is overigens ook niet meer dan leuke verdediger.
En blijkbaar vinden ze bij Feyenoord ook dat Basto niet voldoet, anders waren ze niet op zoek naar wat anders.

Dus je kijkt niet naar Feyenoord? Wat loop je er dan altijd erover te bl@ten?

Bij Feyenoord vinden ze trouwens zoveel. Net of ik zit te wachten op Mendes Da Silva bijvoorbeeld.
Reply
Legion Wrote:Dus je kijkt niet naar Feyenoord?

Canal+ en NOS, maar volgens jou kan ik dan niet zien dat Basto maar een middelmatige verdediger is.
Reply
Groningen niet verder met Drent en Hugo

FC Groningen neemt na dit seizoen afscheid van Martin Drent (34) en Hugo (30). Beide spelers kregen woensdag in een gesprek met technisch manager Henk Veldmate, directeur Hans Nijland en trainer Ron Jans te horen dat hun aflopende contract niet wordt verlengd. Zowel Drent als Hugo is momenteel geen basisspeler.

Drent is bezig aan zijn zevende seizoen in Het Oosterpark. De spits, die volgende week zijn 35ste verjaardag viert, werd de afgelopen twee jaar vooral als pinchhitter gebruikt. Veldmate: "We hebben onszelf afgevraagd of een derde seizoen in diezelfde rol voor Drent zou zijn weggelegd. We hebben besloten om die weg niet met elkaar in te slaan. Bovendien gaf Martin zelf aan diverse aanbiedingen te hebben om zijn actieve carrière nog met twee seizoenen te verlengen bij een andere club." Veldmate zei verder dat Drent niet meer in het plaatje past dat FC Groningen voor ogen heeft. "Voor de spitspositie zullen we trachten een nieuwe, jongere spits aan te trekken." Overigens keert Drent na zijn actieve carrière mogelijk terug bij Groningen. Daarover volgen nog gesprekken. Drent speelde 167 competitieduels voor Groningen, waarin hij 49 keer scoorde.

Hugo was nog langer in dienst van Groningen. De Braziliaan kwam in 1997 naar Het Oosterpark en is bezig aan zijn achtste seizoen bij de noorderlingen. Afgelopen weekend speelde hij tegen Willem II zijn 200ste competitiewedstrijd voor Groningen. In die duels scoorde hij 28 keer. "In met name zijn tweede contractperiode van vier seizoenen is Hugo niet die vaste waarde voor het elftal geweest, die hij in onze ogen wel zou moeten zijn", zei Veldmate
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: