The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Het grote SD-online-tourney-topic
Laten we dit topic aanhouden voor SD-online tourneys.

Volgende week het eerste toernooi en het ziet ernaar uit dat het maandag gaat worden om 20:30 bij partpoker. buy in 10 dollar, eenmalige rebuy en eenmalige add-on.
Voor alle mensen die geen account hebben. Via pokernews.nl kun je gratis 50 dollar krijgen als je je via hun aanmeldt.
Hieronde rde status, zoals jullie zien weet ik van enkele nog niets.
Uiterlijk morgen bepaal ik de datum, maar waarschijnlijk maandagavond.
Het lijkt me leuk om naats de money ook punten bij te houden om zo te kijken wie aan t einde van het jaar de sd-pokerwinnaar is.
Winnaar: 15 punten
nummer 2; 10 punten
nummer 3; 5 punten
nummer 4; 1 punt
Hoop dat iedereen nog ff hier reageert.

Kunnen wel op: (ov=onder voorbehoud)

treesong: maandag, vrijdag
gittermaster: maandag, vrijdag
EJR: maandag
Ricochan:
Harrie: maandag ov, vrijdag
Matador: maandag
Kuiper:
ADwim:
Depor: maandag, vrijdag
Box: vrijdag
Kuiperinho: maandag
deshotas: maandag en vrijdag
Tripplexxx: maandag
Sao Paulo: maandag
Buurs: maandag, vrijdag ov
anderen:
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb me al aangemeld daar.
Is het mogelijk die 50,- alsnog te ontvangen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Deposit Bonus code: NL50NOW
Ga direct naar de Party Poker Bonus Actie
Iedereen die nog niet voor echt geld speelt bij Party Poker krijgt via PokerNews $50 op zijn/haar account!
Zonder dat je hoeft te storten!
dus als je geen geld hebt gestort tot nu toe, wel dus
Reply
gittermaster Wrote:Deposit Bonus code: NL50NOW
Ga direct naar de Party Poker Bonus Actie
Iedereen die nog niet voor echt geld speelt bij Party Poker krijgt via PokerNews $50 op zijn/haar account!
Zonder dat je hoeft te storten!
dus als je geen geld hebt gestort tot nu toe, wel dus

Ik heb me wel al aangemeld, maar nog niks gestort.
Dus ik kan nu ook die bonus ontvangen Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Top idee! Kunnen we dus vaker gaan houden? Please niet altijd op maandag dan want over 2 weken is de winterstop weer voorbij en dan moet er weer getraind worden!

Maar een paar keer switchen is wel leuk toch!?

Partypoker... tsja op zich een mooie site maar weet je wat ik zo jammer vind.. als je all in gaat, gaan die kaarten zo razendsnel das gewoon niet te volgen! Helemaal niet spannend :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Partypoker... tsja op zich een mooie site maar weet je wat ik zo jammer vind.. als je all in gaat, gaan die kaarten zo razendsnel das gewoon niet te volgen! Helemaal niet spannend :8:

:8:

Reply
HEe buurs, hoe doe jij dat met die code? Ik heb namelijk ook nog neit gestort en kreeg hetmaar niet voor elkaar...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zet bij mij ook maar vrijdag neer...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Top idee! Kunnen we dus vaker gaan houden? Please niet altijd op maandag dan want over 2 weken is de winterstop weer voorbij en dan moet er weer getraind worden!

Maar een paar keer switchen is wel leuk toch!?

Partypoker... tsja op zich een mooie site maar weet je wat ik zo jammer vind.. als je all in gaat, gaan die kaarten zo razendsnel das gewoon niet te volgen! Helemaal niet spannend :8:

zeker niet altijd op maandag, maar deze keer lijkt t m wle te gaan worden, hoewel vrijdag nu ook lijkt te kunnen...
Reply
Jansoe Wrote:HEe buurs, hoe doe jij dat met die code? Ik heb namelijk ook nog neit gestort en kreeg hetmaar niet voor elkaar...

Volgens mij kun je ergens een code invoeren :roll:

Ik kan het pas vanavond proberen.
Mocht het bij jou zijn gelukt, laat het dan ff weten

Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.pokernews.com/party-poker/">http://nl.pokernews.com/party-poker/</a><!-- m -->

Heb net een real cash account aangemaakt maar $50 ho maar.

Mail gestuurd naar PartyPoker:

Quote:Dear PP-support,

I have just created an account at PP with the login: *******
I am new at PP and I have not played any Real Cash games yet. I have found a deposit bonus code on: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.pokernews.com/party-poker/">http://nl.pokernews.com/party-poker/</a><!-- m -->
Deposit Bonus Code: NL50NOW
It says that I get $50 in real cash if I create an account, without making a deposit myself! Well, I did create an account, but there is no real money.
Please advise.

Antwoord PP:

Quote:We at PartyPoker.com do not offer any free bonus at our site. Hence, in order to get the free bonus, you would have to contact the affiliate website or a person (if any).

As soon as the $50 is added you will get the restricted bonus of $25 added into your bonus account. You will then be required to play 125 Raked Hands on Poker within 90 days from the date the bonus is awarded into your bonus account. The bonus amount will then be added into your real money account.

To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any limit) where a rake is taken. The buy-in' for tournaments does not contribute to your accumulated raked hands.

Blabla...

No bonus dus. Sloebersite.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
pffff :letitallout:

Reply
Volgens mij moet je daarvoor partypoker ook downloaden via pokernews (lijkt me wel logisch toch?)

Miss dat het zo is dat het een automatisch systeem is woordoor het binnen 72 uur wordt bij geschreven!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Gratis $50 poker geld!
07-02-12
PokerNews Crew
Print
E-mail naar een vriend of bekende
Geef commentaar
Pokernews heeft altijd de beste deals voor je klaarstaan. Zo ook onze fantastische deal met PartyPoker. Je krijgt namelijk $50 op je PartyPoker account gestort als je via Pokernews de software download en een "real money" account aanmaakt op het PartyGaming netwerk.

Geen eigen deposit. Geen eigen investering. Helemaal gratis en voor niets. Je kunt al binnen een paar dagen na aanmelding beginnen met het opbouwen van je bankroll. Vertel het aan al je vrienden zodat ook zij kunnen profiteren van deze geweldige actie.

Let op, dit geld dus alleen voor nieuwe spelers of spelers met een "play money" account. Spelers die al een "real money" account hebben kunnen helaas niet deelnemen aan deze actie.

Kom je er niet uit, of wil je de status van je aanvraag weten? Schroom dan niet contact op te nemen met Pokernews via de "Live Support" functie op deze site of via email: <!-- e --><a href="mailto:nl@pokernews.com">nl@pokernews.com</a><!-- e -->

Als je inhoudelijk over poker wilt discussiëren dan raden we je aan een kijkje te nemen in onze strategie archieven en het forum. Pokernews heeft een hechte community met veel pokertalenten die altijd klaar staan om je vragen te beantwoorden.

Waar wacht je nog op? Volg de stappen op de PartyPoker actiepagina en begin met verdienen!

Party Poker Bonus actie pagina

Let op: veel bezoekers lopen vertraging op doordat zij de belangrijkste stap in het registratieproces vergeten: het updaten van de persoonlijke informatie binnen PartyPoker. Zorg dat je dit direct bij aanmelding doet zodat de $50 zo snel mogelijk naar je kan worden overgemaakt.

Je vind deze functie in de PartyPoker software onder My Account > Update Personal Info.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Ik zal vanavond eens kijken naar die actie. Lijkt me zeker leuk om onderling toernooitjes te houden, maar ik heb niet zoveel zin om me ook bij PartyPoker aan te melden naast Unibet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb meestal s'avonds wel tijd, alleen ff kijken hoe ik geld van pokerroom naar partypoker ga versieren, anders word het volgende week ff ideal doen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
maar in principe kan je neide dagen?
Top. Zet t erbij.
Reply
Ik ben pas een beginner, maar waarom niet eens proberen! Heb me eergisteren al aangemeld voor die actie. Ze gaan je eerst nog bellen of je gegevens kloppen (om fraude te voorkomen). Als het er voor maandag is, wil ik best een gokje wagen.
Reply
Leuk Sao Paulo, zet je erbij voor maandag....
Reply
ik doe wel mee maandag....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
top!
Reply
Wat is buy-in etc, weet nog niet of mijn loon dan gestort is...
Reply
Depor Wrote:Wat is buy-in etc, weet nog niet of mijn loon dan gestort is...

[Image: sloeber.jpg]

Hakkuh

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Wat is buy-in etc, weet nog niet of mijn loon dan gestort is...

[Image: sloeber.jpg]

Hakkuh

Tsja, inkopen aan het doen voor mijn eerste eigen huisje...
Dan zit je rap op zwart zaad...
Reply
10 dollar, en een mogelijke rebuy en/of add on
Reply
Winner takes all?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
nee, we maken wel een leuke verdeling, afhankelijk van aantal deelnemers
Reply
<4 winner takes all
<7 top 2
<10 top 3

Icon_question

Song of the decade:

Reply
puik plan..
Lijkt me definitief maandag te worden.
Reply
Treesong Wrote:<4 winner takes all
<7 top 2
<10 top 3

Icon_question

eens

Reply

Forum Jump: