16-02-2007, 10:20 PM
Cruijff
present!
present!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
abn spel
|
16-02-2007, 10:20 PM
Cruijff
present!
17-02-2007, 02:46 PM
Ik had nog steeds geen email bevestiging dus daarom ook maar een nieuwe account aangemaakt, deze is wel gelukt.
Ik doe nu mee onder Kraai2
17-02-2007, 05:07 PM
Mitch Wrote:Vret Mien Gras Wrote:VretMienGravel Done!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
19-02-2007, 10:23 AM
Gisteren mijn lijstje ingeleverd. Best lastig setstanden voorspellen, maar nu voor de eerste ronde niet al te gekke dingen gedaan.
De uiteindelijke winnaar moest ik wel nog even diep over nadenken... zie niet een grote favoriet.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
19-02-2007, 12:31 PM
Pavel gaat wel heel erg goed :roll:
Ik had 6-4 6-4 voor Pavel voorspelt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
19-02-2007, 12:52 PM
Dat wordt mijn eerste 0-punter!
![]()
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
19-02-2007, 12:52 PM
Ik had Bracciali zelfs winnend in 3 sets :roll:
19-02-2007, 01:28 PM
Ik had eergister alle wedstrijden voorspelt zonder Q's. :|
En ben het daarna vergeten, ik had dus 0-0 0-0 .. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
19-02-2007, 01:29 PM
cruijff Wrote:Ik had Bracciali zelfs winnend in 3 sets :roll: Het was bij mij een van de weinige (3) wedstrijden waarbij ik de verliezer in de sets wel als winnaar had aangewezen. (Bracciali in 3 sets laten winnen, Pavel de wedstrijd laten winnen).
19-02-2007, 01:55 PM
Helaas was ik te laat voor Pavel - Bracciali. Zou 6-4 6-4 gezegd hebben.
19-02-2007, 02:13 PM
Djoko - Serra 6-4 6-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
19-02-2007, 02:54 PM
Ik sta 16e na 1 partij :razz:
19-02-2007, 03:04 PM
Het ziet er wel vet uit allemaal! Leuk die live updates ook.. =D>
20-02-2007, 03:54 AM
Zulke standen zie ik graag, 19e na de 1e dag...
Ook al ben (licht) bezopen... :lol:
20-02-2007, 11:53 AM
Woerdie 5e in totaalklassement =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-02-2007, 12:51 PM
Wel vreemd, in je dubbelvoorspellingen kun je alleen setstanden invullen en volgens mij worden er in dit toernooi in de derde set supertie-breaks gespeeld (eerste tot 10, maar 10 kan ik niet invullen). :-k
Zit er verder overal nog eens giga naast en sta op schamele 600 nogwat punten :oops:
20-02-2007, 02:14 PM
Ik heb al zoveel enkelspelen gemist, dat ik me maar richt op de dubbels.
20-02-2007, 02:33 PM
Inmiddels kun je wel 10 invullen bij derde set
21-02-2007, 10:17 AM
Is Davudenko's 2de ronde komen te vervallen?
Ik heb een niet voorspeld 0-punten daar...
21-02-2007, 10:21 AM
Heb ik ook, vast een foutje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
21-02-2007, 10:24 AM
Ad Wim Wrote:Heb ik ook, vast een foutje.tweede bij enkel...knap hoor =D>
21-02-2007, 10:32 AM
Je weet toch, ik ben de poll-koning :wink:
Wel stom dat ik aanvankelijk die dubbel helemaal niet had gezien :|
21-02-2007, 10:39 AM
Had hetzelfde.
Maar met wat ik wel heb ingevuld slecht gescoord! Zit nog niet zo in de wereld van de dubbels ![]()
21-02-2007, 10:40 AM
Ik sta ook nog in top 50 :razz:
21-02-2007, 02:50 PM
Ik sta nu eerste in de enkel!
En de eerste set bij Gicquel=CLement heb ik ook helemaal goed :razz:
21-02-2007, 03:22 PM
ADJE =D>
21-02-2007, 03:27 PM
Mooi dat Hernych nog even terug breakt, want ik had 7-6 voor Stepa in de tweede. Nu krijg ik weer punten voor de games van Stepanek :8:
21-02-2007, 04:20 PM
wat een kutspel, voorspel ik 7-5 6-2 wordt het 6-2 7-5. En dat is niet de eerste keer deze week :lol:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|