The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
goa Wrote:AZ volgt Huntelaar :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=90028/sc=9adb39">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=9adb39</a><!-- m -->
Waf, waar blijf je? Wink
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
goa Wrote:AZ volgt Huntelaar :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=90028/sc=9adb39">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=9adb39</a><!-- m -->
Waf, waar blijf je? Wink

:| wat wil je van me?
Reply
waf Wrote:
FC Wageningen Wrote:
goa Wrote:AZ volgt Huntelaar :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=90028/sc=9adb39">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=9adb39</a><!-- m -->
Waf, waar blijf je? Wink

:| wat wil je van me?
Een "faas wilkes naar inter milaan"tje.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
waf Wrote:
FC Wageningen Wrote:
goa Wrote:AZ volgt Huntelaar :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=90028/sc=9adb39">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=9adb39</a><!-- m -->
Waf, waar blijf je? Wink

:| wat wil je van me?
Een "faas wilkes naar inter milaan"tje.

aha! in dat geval hoor ik net dat bok de korver is geselecteerd voor oranje! :wink:
Reply
Zonneveld in de belangstelling van PSV en twente
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ajax laat Maduro in onzekerheid
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 22 februari om 11:25

Dat Hedwiges Maduro nog niet om de tafel hoefde te zitten om zijn contract bij Ajax te verlengen, zit hem niet lekker. Zijn leeftijdsgenoten die ook een contract tot 2008 hadden, kwamen allemaal al wel aan de beurt. De jeugdinternational heeft echter nog geen uitnodiging ontvangen voor een gesprek met Martin van Geel.

''Ik weet ook niet waarom”, aldus Maduro in Het Parool. “Maar er spreekt weinig vertrouwen uit.” Ryan Babel, Kenneth Vermeer en Jan Vertonghen verlengden onlangs hun contract in Amsterdam, John Heitinga en Edgar Manucharyan zijn nog steeds in gesprek met de clubleiding.

“Dat we niet worden uitgenodigd voor contractonderhandelingen, is wel een bepaald signaal. Hedwiges wil graag slagen bij Ajax, maar het is logisch dat we ons nu de vraag stellen of hij toekomst heeft in Amsterdam. Mochten club en speler uit elkaar gaan, dan hoop ik dat het in goed overleg gebeurt. Er zit geen gelimiteerde transfersom in het contract”, reageert zijn zaakwaarnemer, Rodger Linse
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waarom weet iedereen waarom en hij niet?

zal wel naar az gaan. :razz:
Reply
Niet iedereen weet dat: "Ik weet ook niet waarom".
Reply
Hoef Wrote:Niet iedereen weet dat: "Ik weet ook niet waarom".

oh, ik dacht hij hij bedoelde dat hij sowieso weinig weet en ook niet waarom. :wink:
Reply
waf Wrote:waarom weet iedereen waarom en hij niet?

zal wel naar az gaan. :razz:

Dat was ook mijn gedachte.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Om eerlijk te zijn begint het beleid van HtC me steeds meer zorgen te baren, jeugdspelers die geen kans meer krijgen, topspitsen die op een halve vormcrisis en persoonlijke voorkeur niet meedoen. Lijkt wel of er totaal geen balans meer is...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Maduro is echt niet zo goed als gedacht hoor. Gewoon een middelmatige voetballer niets meer niets minder. Rennen lopen en sprinten is bij maduro allemaal in dezelfde snelheid :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hij is een tijd heel erg goed geweest, zelfs een van de betere spelers. Zit alleen in een vormdip van dik een jaar nu....
Blessures, oververmoeidheid etc.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik heb gehoord dat de transfer van Rosales naar River Plate toch nog niet definitief is afgeketst, River zou alsnog de kans krijgen de bankgarantie te overleggen.

Weet iemand hier meer van?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Depor Wrote:Om eerlijk te zijn begint het beleid van HtC me steeds meer zorgen te baren, jeugdspelers die geen kans meer krijgen, topspitsen die op een halve vormcrisis en persoonlijke voorkeur niet meedoen. Lijkt wel of er totaal geen balans meer is...

Jeugdspelers die geen kans meer krijgen?
Reply
Depor Wrote:Om eerlijk te zijn begint het beleid van HtC me steeds meer zorgen te baren, jeugdspelers die geen kans meer krijgen, topspitsen die op een halve vormcrisis en persoonlijke voorkeur niet meedoen. Lijkt wel of er totaal geen balans meer is...

:eeeek: Wat, schrijf je daar. Ik denk dat het goed is geweest voor Hunterlaar om er even naast te staan. Nu weet ie dat gewoon moet scoren en daarmee verdient ie vertrouwen. Het moet natuurlijk niet zomaar even andersom zijn. 9 Miljoen of niet. Daarnaast is Maduro gewoon het niveau Vitesse. Waar misschien nog een laat bloeiertje kan worden. Maar nu heb je er niks aan. HTC is gewoon een goeie trainer die zijn gelijk gaat krijgen op een langer termijn. Want om het 1,5 jaar van trainer veranderen omdat er wat twijfels zijn, begint mij ook te vervelen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Nu weet ie dat gewoon moet scoren

Daarvoor dacht ie namelijk dattie alleen maar in de vijandelijke 16 meter hoefde rond te wandelen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Lees ook de woorden na die 7 woorden.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Lees ook de woorden na die 7 woorden.

Los van de vele afgries'like taalfouten voegt die tekst toch bijzonder weinig toe aan je stelling, vind ik.
Reply
Huntelaar stond er niet naast omdat hij een vormcrisis had maar omdat tC Babel leuker/liever/aardiger vind....
Maduro niveau Vitesse? Welke wedstrijd heb jij gisteren gezien?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hoef Wrote:
Depor Wrote:Om eerlijk te zijn begint het beleid van HtC me steeds meer zorgen te baren, jeugdspelers die geen kans meer krijgen, topspitsen die op een halve vormcrisis en persoonlijke voorkeur niet meedoen. Lijkt wel of er totaal geen balans meer is...

Jeugdspelers die geen kans meer krijgen?

Waarom Roger, Lindenbergh, als je daar ook een Anita kan laten rondrennen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Waarom Roger, Lindenbergh, als je daar ook een Anita kan laten rondrennen?
Omdat die vrouwencompetitie is uitgesteld misschien?!?! :wink: hij's flauw ja...
Reply
Depor Wrote:
Hoef Wrote:
Depor Wrote:Om eerlijk te zijn begint het beleid van HtC me steeds meer zorgen te baren, jeugdspelers die geen kans meer krijgen, topspitsen die op een halve vormcrisis en persoonlijke voorkeur niet meedoen. Lijkt wel of er totaal geen balans meer is...

Jeugdspelers die geen kans meer krijgen?

Waarom Roger, Lindenbergh, als je daar ook een Anita kan laten rondrennen?

Hoeveel jeugdspelers is Anita? Of is Anita meervoud van Anitum?
Bovendien kan ik me goed voorstellen dat je de jeugd niet te snel brengt, het tiem is relatief jong.
Reply
Hoef Wrote:Hoeveel jeugdspelers is Anita? Of is Anita meervoud van Anitum?.
:lol:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Depor Wrote:
Hoef Wrote:
Depor Wrote:Om eerlijk te zijn begint het beleid van HtC me steeds meer zorgen te baren, jeugdspelers die geen kans meer krijgen, topspitsen die op een halve vormcrisis en persoonlijke voorkeur niet meedoen. Lijkt wel of er totaal geen balans meer is...

Jeugdspelers die geen kans meer krijgen?

Waarom Roger, Lindenbergh, als je daar ook een Anita kan laten rondrennen?

Omdat Johnny en Anita samen achterin ook geen garantie voor succes is natuurlijk. (hehe)
Reply
Depor Wrote:Huntelaar stond er niet naast omdat hij een vormcrisis had maar omdat tC Babel leuker/liever/aardiger vind....
Maduro niveau Vitesse? Welke wedstrijd heb jij gisteren gezien?

Fuckin hell, Maduro was gister op Roger na de zwakste man aan Ajax zijde!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Koeman denkt ook aan shoppen bij concurrentie

In een reactie op Marcel Brands dat AZ wil gaan shoppen bij de Nederlandse topclubs voor Nederlandse voetballers, liet Ronald Koeman weten niet uit te sluiten dat PSV dat zelf ook gaat doen. 'Waarom niet? In het verleden zijn er genoeg spelers van Ajax hier naar toe gekomen. Als je de Nederlandse kern wil versterken, kom je terecht bij Ajax en AZ.'

Om de continuiteit van de selectie te waarborgen wil Koeman het aantal Nederlanders in zijn selectie vergroten. De club vreest dat anders een bepaalde basis onder het succes kan verdwijnen. Tegelijkertijd wil PSV alvast anticiperen op de mogelijke maatregel dat elke club een bepaald aantal spelers in de selectie moet hebben. 'Daar moet je rekening mee houden, zodat je niet voor het blok wordt gezet op het moment dat die regel wordt ingevoerd,' aldus Koeman in het Algemeen Dagblad.

--
Schaars naar PSV, Huntelaar naar AZ lijkt me een prima deal voor AZ en voor PSV. :razz: Nu moet Ten Cate ook nog bevestigen bij PSV en AZ te willen shoppen en dan kan de stoelendans beginnen (lees: alle 3 de clubs geven dan aan dat niemand naar een concurrent mag). Xtragaap4de

In het Eindhovens Dagblad liet namedropper Koeman zoals altijd alvast precries weten welke Nederlandstalige spelers op zijn lijstje staan zodat ook de andere clubs die kunnen gaan volgen (wordt daar een beetje moe van, dat ie eens zn muil houdt tot een speler echt iig zo goed als binnen is). De oud-PSV'ers Zenden, Ooijer, Bouma, Kezman zijn 'meer dan welkom' en Nederlandstalige speler van Ajax en AZ (spelers als Schaars, Mendes, Luirink, Martens en Huntelaar waarschijnlijk). Verder heeft hij op de een of andere manier hoop dat Alex nog behouden kan worden en zegt hij dat Koné en Farfan dusdanig veel gaan opbrengen dat waardige vervangers gehaald kunnen worden. Dat Aissati 100% zeker einde seizoen alweer bij PSV komt spelen en niet meer verhuurd wordt en dat Bakkal mogelijk wel bij FC Twente mag blijven. Mooie woorden, maar het zal er wel mee eindigen dat Farfan en Koné zonder waardige vervangers weggaan, dat Cocu toch stopt na dit seizoen en dat Alex gewoon naar Chelsea gaat terwijl geen enkele Nederlander wordt aangetrokken.
Reply
Kone geld opleveren? Undecided
Reply
Matador! Wrote:Kone geld opleveren? Undecided

Icon_question
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Staat in het stukje van de kleuter:
kleuter Wrote:Verder heeft hij op de een of andere manier hoop dat Alex nog behouden kan worden en zegt hij dat Koné en Farfan dusdanig veel gaan opbrengen dat waardige vervangers gehaald kunnen worden. Dat Aissati 100% zeker einde seizoen alweer bij PSV komt spelen en niet meer verhuurd wordt en dat Bakkal mogelijk wel bij FC Twente mag blijven.

't lijkt mij niet dat er een topclub zit te wachten op Kone.
Reply


Forum Jump: