The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - SC Mukkus
#31
Berend Botje Wrote:Heren, wanneer dringt het nu eens tot jullie door, voor Ajax is het dankzij het play-off-systeem helemaal niet interessant meer. Kampioen kunnen ze niet meer worden, dus moeten ze zich plaatsen bij de eerste 5. Dat lukt wel, ze zullen de nog nodige puntjes heus wel bij elkaar spelen. Wie dan de eerste tegenstander wordt is niet van belang, het maakt niet uit of ze 2e of 5e worden. Gevolg is dat ze er met de pet naar gaan gooien als het even niet mee zit en dat ze zich liever sparen, bewust of onbewust. De wedstrijden worden niet meer om aan te zien. Dat is niet slim tegenover het publiek, maar zo werkt het wel lijkt me. Dat is dan ook een van de voornaamste redenen waarom ik mijn seizoenskaart niet meer verlengd heb toen de play-offs werden ingevoerd. Ik zag dit twee jaar geleden al aankomen.
Natuurlijk zit hier een kern van waarheid in, maar met uitwedstrijden tegen Twente en PSV voor de boeg (mogelijk 0 punten) kan het ook nog eens close worden voor die 5e plaats.
Bovendien lijkt het me wenselijk om goed die playoffs in te gaan en niet zoals ze nu spelen. Vorig jaar haalden ze het net en speelden ze aan het einde vrij goed. Volgens mij hebben ze daardoor uiteindelijk die playoffs gewonnen.
Dat zie ik ze nu nog niet doen in deze vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Tripplexxx Wrote:Keeper zag er weer goed uit en ook Stam lag te slapen.... :|
Stekelenburg kon hier niets aan doen. Stam zat te slapen en die twee gasten die zich door die Garciax2 lieten dollen mogen zich ook schamen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Keeper zag er weer goed uit en ook Stam lag te slapen.... :|
Stekelenburg kon hier niets aan doen. Stam zat te slapen en die twee gasten die zich door die Garciax2 lieten dollen mogen zich ook schamen.

Stekel zag er zwak uit, maar ik kijk het vanavond nog wel ff terug op tv....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#34
Hoef Wrote:Jij zag al aankomen dat ze de twee jaar daarna geen kampioen zouden worden en dat Ajax er met de pet naar zou gaan gooien? Nostradamus Botje!

Nee, maar ik zag wel aankomen dat de kans op een dergelijke ontwikkeling heel groot zou gaan worden, niet alleen voor Ajax, maar ook voor sommige andere clubs. Voor PSV, Ajax en Feijenoord geldt eigenlijk alleen het kampioenschap, de rest is bijzaak, plaatsen voor de playoffs is voldoende. AZ en Twente zijn minder gewend, dus die zijn nog blij met een 2e plaats.

En Triplexx, een gat van 5 punten met PSV is ook nog heel groot, PSV is echt niet zo dom om dat te laten lopen. En ook als Ajax wel goed zou spelen zouden ze nog wel wat punten verspelen. En de vorm, ach die is zo weer terug als het echt moet.
May The Schwartz Be With You
Reply
#35
Tripplexxx Wrote:Einde seizoen voor Leonardo waarschijnlijk :|

Zal 't hele forum wel over me heenkrijgen, maar als dit iemand moet overkomen dan die vieze judas leo maar. we hebben hem verdomme uit de sloppen gehaald, jarenlang opgevoed, met duizenden mails en brieven geholpen toen z'n knie in puin lag en wat krijg je ervoor... stank voor dank.. eigenwijs rotjong. Voor altijd zou hij Feyenoorder blijven... flikker lekker op joh. leo see you next year!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Dat moment van Leonardo Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Dat moment van Leonardo Sad

Het beeld is verschrikkelijk, maar dat huilen kennen we nu wel toch? Hij huilt ook tranen met tuiten als ie niets heeft, maar die knie zag niet goed uit idd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Ik vind het ook een erg naar mannetje, maar dit gun je niemand. Erg treurig voor die jongen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat moment van Leonardo Sad

Het beeld is verschrikkelijk, maar dat huilen kennen we nu wel toch? Hij huilt ook tranen met tuiten als ie niets heeft, maar die knie zag niet goed uit idd.

Ik heb het twee keer meegemaakt, pijnlijk en weer een jeugdig jaartje naar de klote. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#40
Quote:Retourtje Duivendrecht: 35,90 eur

Rondje in de kleine Arena: 19,50 eur

Kaartje voor de wedstrijd Ajax - Heerenveen (met dank aan Bumme): 20 eur

De blik in de ogen van 40.000 teleurgestelde ajacieden: ONBETAALBAAR!

Heren, het was (uiteraard) een geslaagde dag. Dank voor de felicitaties.
Bumme wil me niet meer mee hebben (als hij een heerenveensupporter op uitnodiging meeneemt naar deze wedstrijd verliest Ajax...) Ik hou me dus aanbevolen voor de wedstrijd van volgend jaar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
:lol: =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Mukkus Wrote:
Quote:Retourtje Duivendrecht: 35,90 eur

Rondje in de kleine Arena: 19,50 eur

Kaartje voor de wedstrijd Ajax - Heerenveen (met dank aan Bumme): 20 eur

De blik in de ogen van 40.000 teleurgestelde ajacieden: ONBETAALBAAR!

Heren, het was (uiteraard) een geslaagde dag. Dank voor de felicitaties.
Bumme wil me niet meer mee hebben (als hij een heerenveensupporter op uitnodiging meeneemt naar deze wedstrijd verliest Ajax...) Ik hou me dus aanbevolen voor de wedstrijd van volgend jaar!

Wel goed van je dat je inderdaad je klompen voor de deur liet staan. Mooi dat je er was maar niet voor herhaling vatbaar :wink: En heeft Bumme je laten betalen, die ontzettende Cohen? [-(
Reply
#43
Was van plan de totale kosten van €40,00 voor mijn rekening te nemen maar toen Mukkus mij bij een 0-1 stand vroeg hoeveel het kaartje hem zou kosten heb ik maar gezegd dat we het 50/50 zouden doen. Was het nou alsnog 3-1 geworden had ik het hem misschien teruggeven........

Over de wedstrijd zeg ik niets meer. Dramatisch slecht spel (eigenlijk van twee kanten niet goed).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#44
Peter Wrote:Voor het seizoen:
We worden kampioen en komen ver in de CL
Na Kopenhagen:
We worden kampioen en winnen de Uefa Cup
Na al het puntverlies de weken na Ajax-PSV:
Dan winnen we toch gewoon de Uefa Cup
Na Werder:
Dan worden we toch gewoon kampioen
En wrs na 18 maart (als ze bij Twente, AZ en PSV geweest zijn):
volgend seizoen worden we kampioen en via de play-offs en de voorronde gaan we de CL in om daar vervolgens ver te komen.


En zo gaat het nu al de hele 21e eeuw. Zo voorspelbaar die reakties steeds. :8:

Iets eerder dan 18 maart, maar toch. "Dan winnen we de beker maar". En na de verloren finale tegen AZ "volgend seizoen pakken wij de prijzen". En na volgend seizen: "Dan maar een SCC van AZ". :razz:

Maar goed.. ik ga al. :wink:
Reply
#45
Peter Wrote:
Peter Wrote:Voor het seizoen:
We worden kampioen en komen ver in de CL
Na Kopenhagen:
We worden kampioen en winnen de Uefa Cup
Na al het puntverlies de weken na Ajax-PSV:
Dan winnen we toch gewoon de Uefa Cup
Na Werder:
Dan worden we toch gewoon kampioen
En wrs na 18 maart (als ze bij Twente, AZ en PSV geweest zijn):
volgend seizoen worden we kampioen en via de play-offs en de voorronde gaan we de CL in om daar vervolgens ver te komen.


En zo gaat het nu al de hele 21e eeuw. Zo voorspelbaar die reakties steeds. :8:

Iets eerder dan 18 maart, maar toch. "Dan winnen we de beker maar". En na de verloren finale tegen AZ "volgend seizoen pakken wij de prijzen". En na volgend seizen: "Dan maar een SCC van AZ". :razz:

Xtragaap4de

Word jij nou nooit eens moe van jezelf? :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#46
Voyou maak je niet dik.... hij gaat al. Bedtijd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Zelfs z'n mede psv-ers worden die strontbaal zat, aub quote die debiel niet in een ajax topic, wens niets te lezen van die kleuter !

Muk, van de zomer zit ik weer een week (minstens) in Makkum, dan ben je welkom. Klote dat ik nu net vandaag ziek ben (ook weer niet helemaal waar, bespaarde me een kutpot) :wink:
Reply
#48
=D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
#49
Quote:we hebben hem verdomme uit de sloppen gehaald,

cry

Dat is t natuurlijk. Het is helemaal niet zo dat feyenoord dacht dat dit een sportief succes zou gaan worden en dat hij wellicht met een hoop winst zou worden doorverkocht. Jullie hebben m uit de sloppen gehaald. cry
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Mukkus Wrote:
Quote:Retourtje Duivendrecht: 35,90 eur

Rondje in de kleine Arena: 19,50 eur

Kaartje voor de wedstrijd Ajax - Heerenveen (met dank aan Bumme): 20 eur

De blik in de ogen van 40.000 teleurgestelde ajacieden: ONBETAALBAAR!

Heren, het was (uiteraard) een geslaagde dag. Dank voor de felicitaties.
Bumme wil me niet meer mee hebben (als hij een heerenveensupporter op uitnodiging meeneemt naar deze wedstrijd verliest Ajax...) Ik hou me dus aanbevolen voor de wedstrijd van volgend jaar!

Feli, ouwe rups. Grappig dat we het net voor de wedstrijd nog hadden over de periode 1999-2000, en dat Ajax toen volgens mij het slechtste voetbal ooit speelde. Word ik ff gelogenstraft! :eeeek:
Reply
#51
Quote:Gescheurde kruisband kost Leonardo maanden
05 maart 2007

Leonardo heeft de voorste kruisband van zijn rechterknie gescheurd. Doktoren constateerden de zware blessure bij de Ajax-aanvaller maandag na een MRI-scan in het ziekenhuis. De Braziliaan zal zes tot negen maanden nodig hebben voor zijn herstel.

Toch lullig Sad Volgens mij is dit al de 2e of zelfs 3e keer dat hem dit overkomt. Einde carriere?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Ik begreep gisteren uit het commentaar dat die de tweede keer was.
Vorige keer was het overigens zijn andere knie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Rene van de gijp zei dat het mede komt omdat wanneer hij de bal gaat staan afschermen hij over de bal gebogen gaat staan en zichzelf zo extra kwetsbaar maakt, een hoop andere spelers blijven rechter staan en dan zijn ze minder kwetsbaar...
Bangkok resident.
Reply
#54
gittermaster Wrote:
Quote:we hebben hem verdomme uit de sloppen gehaald,

cry

Dat is t natuurlijk. Het is helemaal niet zo dat feyenoord dacht dat dit een sportief succes zou gaan worden en dat hij wellicht met een hoop winst zou worden doorverkocht. Jullie hebben m uit de sloppen gehaald. cry

Hij was 12. Geloof dat je dan nog niet meteen aan de miljoenen denkt die je kan krijgen bij een evt. goede transfer?! Uiteraard is ie wel gehaald om 't talent dat ie had. Beetje meer respect richting Feyenoord had dat eigenwijze kreng wel mogen hebben. Op alle mogelijke manieren hebben ze hem geholpen toen z'n knie in puin lag.. en daarna doodleuk van nac naar de ''vijand'' overstappen. Dat clubliefde niet bestaat wisten we allang, maar je moet 't er ook niet te dik boven op leggen. Daarnaast was ie gewoon van z'n 12e tot z'n 20e bij de club, dan moet je toch gewoon ballen hebben en niet naar ajax gaan lijkt. Ach waar maak ik me ook druk om. Voorlopig hoeven we z'n eigenwijze snoetje niet meer te zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
centre court Wrote:respect

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
centre court Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:we hebben hem verdomme uit de sloppen gehaald,

cry

Dat is t natuurlijk. Het is helemaal niet zo dat feyenoord dacht dat dit een sportief succes zou gaan worden en dat hij wellicht met een hoop winst zou worden doorverkocht. Jullie hebben m uit de sloppen gehaald. cry

Hij was 12. Geloof dat je dan nog niet meteen aan de miljoenen denkt die je kan krijgen bij een evt. goede transfer?! Uiteraard is ie wel gehaald om 't talent dat ie had. Beetje meer respect richting Feyenoord had dat eigenwijze kreng wel mogen hebben. Op alle mogelijke manieren hebben ze hem geholpen toen z'n knie in puin lag.. en daarna doodleuk van nac naar de ''vijand'' overstappen. Dat clubliefde niet bestaat wisten we allang, maar je moet 't er ook niet te dik boven op leggen. Daarnaast was ie gewoon van z'n 12e tot z'n 20e bij de club, dan moet je toch gewoon ballen hebben en niet naar ajax gaan lijkt. Ach waar maak ik me ook druk om. Voorlopig hoeven we z'n eigenwijze snoetje niet meer te zien.

Wat een onzin, alhoewel ik het aankoop beleid van F'noord een groot drama vind is Leonardo niet gehaald omdat hij zo een lieve jongen was...
Hij had talent en zou veel geld waard kunnen worden, helaas dat niemand bij Feyenoord met hem om kon gaan, meneer Leo vertrekt naar NAC en krijgt een aanbod van Ajax om voor een redelijk bedrag te komen ballen bij een Nederlandse topclub. Dan zou hij volgens jou nee moeten zeggen en vrolijk bij NAC moeten blijven? Laat me niet lachen, hij is gehaald omdat hij veel geld zou kunnen opleveren, hij is weggehoond door Feijenoord komt bij een middenmotor terecht en kan naar een topclub...
Ik zou het wel weten...dan maar geen clubliefde...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
Depor Wrote:
centre court Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:we hebben hem verdomme uit de sloppen gehaald,

cry

Dat is t natuurlijk. Het is helemaal niet zo dat feyenoord dacht dat dit een sportief succes zou gaan worden en dat hij wellicht met een hoop winst zou worden doorverkocht. Jullie hebben m uit de sloppen gehaald. cry

Hij was 12. Geloof dat je dan nog niet meteen aan de miljoenen denkt die je kan krijgen bij een evt. goede transfer?! Uiteraard is ie wel gehaald om 't talent dat ie had. Beetje meer respect richting Feyenoord had dat eigenwijze kreng wel mogen hebben. Op alle mogelijke manieren hebben ze hem geholpen toen z'n knie in puin lag.. en daarna doodleuk van nac naar de ''vijand'' overstappen. Dat clubliefde niet bestaat wisten we allang, maar je moet 't er ook niet te dik boven op leggen. Daarnaast was ie gewoon van z'n 12e tot z'n 20e bij de club, dan moet je toch gewoon ballen hebben en niet naar ajax gaan lijkt. Ach waar maak ik me ook druk om. Voorlopig hoeven we z'n eigenwijze snoetje niet meer te zien.

Wat een onzin, alhoewel ik het aankoop beleid van F'noord een groot drama vind is Leonardo niet gehaald omdat hij zo een lieve jongen was...
Hij had talent en zou veel geld waard kunnen worden, helaas dat niemand bij Feyenoord met hem om kon gaan, meneer Leo vertrekt naar NAC en krijgt een aanbod van Ajax om voor een redelijk bedrag te komen ballen bij een Nederlandse topclub. Dan zou hij volgens jou nee moeten zeggen en vrolijk bij NAC moeten blijven? Laat me niet lachen, hij is gehaald omdat hij veel geld zou kunnen opleveren, hij is weggehoond door Feijenoord komt bij een middenmotor terecht en kan naar een topclub...
Ik zou het wel weten...dan maar geen clubliefde...

jij hebt weinig kaas gegegeten van zijn geschiedenis.

hij heeft zich wanstaltig gedragen tov feyenoord. 2x hebben ze hem alle steun van de werled gegeven om terug te komen van blessures, altijd hebebn de supporters hem gesteund en toen hij terug was gooide hij er met de pet naar.

overigens was hij ook bij nak nauwelijks hanteerbaar en dat zal hij ook bij ajakkes niet blijken te zijn.
Reply
#58
Treesong Wrote:
centre court Wrote:respect

cry

Heb 't over respect richting Feyenoord dat Leo wel had mogen hebben, mijn respect voor dit kleine schreeuwlelijk was al tot 't nulpunt gedaald, dat lijkt me duidelijk. Het ene kan natuurlijk heel goed los staan van 't ander in dit geval.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
waf Wrote:
Depor Wrote:
centre court Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:we hebben hem verdomme uit de sloppen gehaald,

cry

Dat is t natuurlijk. Het is helemaal niet zo dat feyenoord dacht dat dit een sportief succes zou gaan worden en dat hij wellicht met een hoop winst zou worden doorverkocht. Jullie hebben m uit de sloppen gehaald. cry

Hij was 12. Geloof dat je dan nog niet meteen aan de miljoenen denkt die je kan krijgen bij een evt. goede transfer?! Uiteraard is ie wel gehaald om 't talent dat ie had. Beetje meer respect richting Feyenoord had dat eigenwijze kreng wel mogen hebben. Op alle mogelijke manieren hebben ze hem geholpen toen z'n knie in puin lag.. en

daarna doodleuk van nac naar de ''vijand'' overstappen. Dat clubliefde niet bestaat wisten we allang, maar je moet 't er ook niet te dik boven op leggen. Daarnaast was ie gewoon van z'n 12e tot z'n 20e bij de club, dan moet je toch gewoon ballen hebben en niet naar ajax gaan lijkt. Ach waar maak ik me ook druk om. Voorlopig hoeven we z'n eigenwijze snoetje niet meer te zien.

Wat een onzin, alhoewel ik het aankoop beleid van F'noord een groot drama vind is Leonardo niet gehaald omdat hij zo een lieve jongen was...
Hij had talent en zou veel geld waard kunnen worden, helaas dat niemand bij Feyenoord met hem om kon gaan, meneer Leo vertrekt naar NAC en krijgt een aanbod van Ajax om voor een redelijk bedrag te komen ballen bij een Nederlandse topclub. Dan zou hij volgens jou nee moeten zeggen en vrolijk bij NAC moeten blijven? Laat me niet lachen, hij is gehaald omdat hij veel geld zou kunnen opleveren, hij is weggehoond door Feijenoord komt bij een middenmotor terecht en kan naar een topclub...
Ik zou het wel weten...dan maar geen clubliefde...

jij hebt weinig kaas gegegeten van zijn geschiedenis.

hij heeft zich wanstaltig gedragen tov feyenoord. 2x hebben ze hem alle steun van de werled gegeven om terug te komen van blessures, altijd hebebn de supporters hem gesteund en toen hij terug was gooide hij er met de pet naar.

overigens was hij ook bij nak nauwelijks hanteerbaar en dat zal hij ook bij ajakkes niet blijken te zijn.

Dat ie niet hanteerbaar is was al bekend, en dat hij dat bij Ajax ook is zal me niets verbazen, en dat het een huftertje is/was tov F'noord deed ie bij NAC ook en zal bij Ajax ook wel gebeuren...maar dat gejank over dat F'noord hem uit de sloppen heeft gehaald is totale onzin, liefdadigheid bestaat niet in de voetballerij, hij is gehaald om geld te verdienen punt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#60
Laten we 't er aub over eens zijn dat Leo er zelf ook niet slechter van geworden is dat Feyenoord 'm deze kant op heeft gehaald. Anders zat ie nu ook lijm te snuiven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: