The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Steuntrekker van de Week
Was ik al bang voor idd. Ik kan mijn centrale verdediger niet naar de zijkant repositioneren, aangezien ik niet weet aan welke kant zijn sterke vleugelspeler gaat spelen. Ik speel nu 3-5-2, met mijn 2 vleugelspelers naar het midden en een centrale middenvelder op aanvallend. Nu maar [-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Om maar weer eens een oude bekende uit de sloot te halen....

wie oh wie kan mij helpen....

Stand Wrote:1. Brothers' Bandits 29 pt (45-16) +29
2. Atletico Chocomel 29 pt (40-13) +27
3. Quikfit 28 pt (31-9) +22

Programma Wrote:Brothers' Bandits - Atletico Chocomel
Quickfit - FC Rotte Knie (bot-team)

Mood Wrote:Teamgeest: tevreden
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

Thuiswedstrijd ACAtletico Chocomel
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: briljant (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: reusachtig (oud)
Linkeraanval: matig (oud)

Uitwedstrijd Bandits
Brothers' Bandits
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: formidabel (oud)
Rechterverdediging: bovennatuurlijk (oud)
Centrale verdediging: wereldklasse (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: reusachtig (oud)
Centrale aanval: wereldklasse (oud)
Linkeraanval: wereldklasse (oud)

Ik moet dus winnen maar heeft iemand enig idee hoe ?... 3-5-2 met 3 centrale verdedigers en bidden dat hij er geen inknalt ??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Je speelt deze wedstrijd thuis. Dus ik mag er van uit gaan dat het verschil in middenveld minder groot is dan de middenveldratings die je geplaatst hebt.

Je wilt beide natuurlijk graag kampioen worden. Maar willen jullie beide ook promoveren. Zo ja dan gaat niemand van jullie motsen.

Een 3-5-2 met 3 centrale verdedigers lijkt mij ook een goede tactiek. Hij speelt centrumaanval. Dus de meeste kansen voor hem gaan door het centrum komen. En met je 3 verdedigers daar moet je er toch aardig wat tegenhouden. Dit gecombineerd met een niet zo groot verschil in middenveld. Dus je krijgt zelf ook kansen die je bijna allemaal zult maken. Moet je meer kans op een overwinning geven dan Chocomel. Maar waarschijnlijk is de kans iets van 60% dat je wint.

Verder afgelopen wedstrijd had je qua sterren je beste middenvelder als extra middenvelder opgesteld. Het is handig om je slechtste mid van de 3 als extra mid op te stellen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Verder afgelopen wedstrijd had je qua sterren je beste middenvelder als extra middenvelder opgesteld. Het is handig om je slechtste mid van de 3 als extra mid op te stellen.

Waarom dat? Dat maakt toch geen verschil?
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Forever Wrote:Verder afgelopen wedstrijd had je qua sterren je beste middenvelder als extra middenvelder opgesteld. Het is handig om je slechtste mid van de 3 als extra mid op te stellen.

Maakt wel verschil. Herpositionering.
Quote:
Als je een speler repositioneert, gedraagt hij zich als elke andere speler die normaal op die positie zou staan, behalve dat hij zijn vaardigheden niet optimaal kan benutten (hij zal iets minder toevoegen als een "Extra centrale middenvelder" dan wanneer hij echt als centrale middenvelder was opgesteld). Dit komt omdat er teveel spelers op dezelfde plaats gaan lopen, waardoor ze elkaar voor de voeten gaan lopen.

De opmerking van Forever gaat niet helemaal op: Het is mogelijk dat de andere 2 middenvelders hoog in passing zijn, waardoor je deze aanvallend zet. De beste middenvelder (zonder bijstats) speelt dan als extra middenvelder. Tenminste, da's de situatie de laatste weken bij mij het geval.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat wist ik niet eens :oops:
Reply
Klopt helemaal, ik had in het begin mijn beste IM als extra IM staan, sinds ik daar mijn slechste IM staan heb is de middenveldrating behoorlijk omhoog geschoten. Ook Ham geeft bij mij zo maar een verschil van 3 a 4 hatstats punten aan.
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

Maakt wel verschil. Herpositionering.
Quote:
Als je een speler repositioneert, gedraagt hij zich als elke andere speler die normaal op die positie zou staan, behalve dat hij zijn vaardigheden niet optimaal kan benutten (hij zal iets minder toevoegen als een "Extra centrale middenvelder" dan wanneer hij echt als centrale middenvelder was opgesteld). Dit komt omdat er teveel spelers op dezelfde plaats gaan lopen, waardoor ze elkaar voor de voeten gaan lopen.

De opmerking van Forever gaat niet helemaal op: Het is mogelijk dat de andere 2 middenvelders hoog in passing zijn, waardoor je deze aanvallend zet. De beste middenvelder (zonder bijstats) speelt dan als extra middenvelder. Tenminste, da's de situatie de laatste weken bij mij het geval.

Vreemde is dat de minste van de 3 (Boxsem in dit geval) als extra IM gepositioneerd staat en de andere 2 1 level hoger zijn (briljant t.o.v uitmuntend). Reden dat hij een hogere rating haalde is dat hij een betere vorm (goed t.o.v. redelijk) had.

Ik zal maar op hoop van zege gaan spelen en zien waar het schip strand, ook al wordt ik kampioen dan nog moet ik een P/D-duel spelen wat ik zal verliezen... wil wel kampioen worden dus het wordt een MOTS. Zie wel wat mijn tegenstander gaat doen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ok jongens zondag een P/D wedstrijd, als alles goed is kan ik over een volledig fitte selectie beschikken.

Maar ik kan wel wat advies gebruiken hoe te spelen.

Het gaat om deze match. Qua stats zou het moeten kunnen, TS is momenteel dolgelukkig.

WGW united - Holbytlan

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 18-03-2007 om 20:00
MatchID: 112965640
Stadion: Anfield Road

De wedstrijd moet nog gespeeld worden
Reply
Aragorn Wrote:Maar ik kan wel wat advies gebruiken hoe te spelen.

WGW united - Holbytlan

WGW heeft afgelopen seizoen flink gevarieerd qua opstellingen, laatste weken heeft hij echter elke keer 3-5-2 gespeeld, verwacht ook dat hij dat zondag gaat doen. Gezien z'n stats heeft hij de laatste wedstrijd ook PIC gespeeld (66 hatstats met 25*) Bovendien heeft hij nu 't thuisvoordeel, andere regio (= meer balbezit)...dus daar zal je aandacht aan moeten besteden.

Ik zou met Corbet en Fiedeler naar het midden spelen icm centrumaanval. Dus zoals in de wedstrijd: Holbytlan - Sporting Xantyago. Is ook mij een raadsel waarom je toen vleugelaanval speelde :wink:

Alleen de rechter en centrale aanval van WGW stellen iets voor, dus ik zou jouw rechtsback repositioneren als extra centrale middenvelder. Zijn rechterverdediging is het zwakste punt, je zou dus eventueel kunnen overwegen om je linkervleugelspeler aanvallend te zetten, ipv naar het midden. Dit is mss wel de beste optie, omdat je door je hogere TS nu toch al hogere middenveldratings haalt dan voorheen.

Mss dat je nog voor een verrassing in je opstelling kan zorgen door bv. een aanvallende centrale verdediger op te stellen. Ik weet niet hoe je selectie eruit ziet, maar ik heb daar altijd een speler staan met bovennatuurlijk PM, uitstekend conditie en redelijk verdedigen. Puur voor meer balbezit. Succes ermee...!
Reply
Instellingen aangepast met LM aanvallend, ik heb geen verdediger met bijzondere pm skills dus dat doe ik maar even niet. Gelukkig is mij 3e IM net op tijd fit. We gaan ervoor en zien volgend seizoen wel weer waar het schip strand.
Reply
:Big Grin :Big Grin :Big Grin

Het heeft gewerkt, 3-2 uitwinst. Div. V here I come.
Reply
feli
Reply
hier 4-0 op mijn klote gekregen ... wordt weer een zeer moeilijk seizoen in de VIe
Reply
Jammer Box dat het niet gelukt is!
Aragorn gefeliciteerd met je promotie.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
The ButtKickers hebben het helaas ook niet gered. 4-3 in een close game. Had net zo goed mijn kant op kunnen gaan. Ga nog maar weer eens een seizoen in de 6e buffelen.
Als ik de 5e dan weer niet haal dan vrees ik dat het over en sluiten is met de KontenSchoppers.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:The ButtKickers hebben het helaas ook niet gered. 4-3 in een close game. Had net zo goed mijn kant op kunnen gaan. Ga nog maar weer eens een seizoen in de 6e buffelen.
Als ik de 5e dan weer niet haal dan vrees ik dat het over en sluiten is met de KontenSchoppers.

Nooit opgeven, was mij dit seizoen aan het herbezinnen welke richting op te gaan, en opeens zit ik volkomen onverwachts wel in V.
Reply
Heren, graag wil ik weer een beroep doen op de steuntrekker van de week en wel voor mijn bekerwedstrijd van woensdag aanstaande.
Ik speel tegen een tweede divisionist, maar ruik kansjes...
26-12-2007 17:00 (Beker) gittermaster - Fc Wolphaartsdijk

Zijn stats van de laatste wedstrijd:
Fc Wolphaartsdijk
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitmuntend

Middenveld redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging briljant (laag)
Linkerverdediging uitmuntend (hoog)
Rechteraanval wonderbaarlijk (laag)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval slecht (hoog)

Zijn keeper haalt maarliefst 8,5 sterren.
Hij speelt 3-5-2 en counter??
De stats die ik verwacht te halen zijn die van 2 bekerwedstrijden geleden, daar ik weer met de sterkste 11 kan aantreden (als ik zondag geen blessures krijg)

gittermaster
Type wedstrijd normaal
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid wereldklasse

Middenveld formidabel (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval goed (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)

Verdedigend is hij veel sterker, echter ik haal een beter middenveld.
Ik overweeg om "creatief spel" te spelen, daar ik verwacht dat ik het van dat soort kansen moet hebben. 10 van de 11 basisspelers heeft een specialty.
Iemand andere ideeen of tips?
Heel graag, zou zeer graag willen stunten tegen een 2e divisionist.
Ik ga gewoon PIN spelen denk ik.
The great old Ludwig von...
Reply

Forum Jump: