The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Zonneveld in gesprek met FC Twente"
Breda, woensdag 21 februari

Karel Enkelman, zaakwaarnemer van Mike Zonneveld, meld in de volkskrant van vandaag dat er zeer recentelijk een gesprek is geweest tussen Mike Zonneveld en het technisch platform van FC Twente over een eventuele overgang naar Enschede per medio 2007.

Ook zou er volgens Enkelman reeds contact zijn geweest tussen beide clubs welke dichtbij een akkoord over de transfervergoeding zouden zijn.

Eerder verklaarde Zonneveld alleen naar een top-4 club te willen verkassen. Hiervan werd verondersteld dat dit de clubs Ajax, PSV, Feyenoord en AZ betroffen. Zonneveld lijkt zelf echter FC Twente in plaats van Feyenoord te zien als een "topper".

Bron: Twentsche Courant Tubantia

:lol:

Xtragaap4de

Quote:Chelsea heeft naar het schijnt 20 miljoen over voor Farfan en wil hem deze zomer halen.

het zou me zeer verbazen. komt bij chelsea niet aan de bak denk ik, als ze dit voor hem betalen zijn ze echt gestoord.
Reply
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Zonneveld in gesprek met FC Twente"
Breda, woensdag 21 februari

Karel Enkelman, zaakwaarnemer van Mike Zonneveld, meld in de volkskrant van vandaag dat er zeer recentelijk een gesprek is geweest tussen Mike Zonneveld en het technisch platform van FC Twente over een eventuele overgang naar Enschede per medio 2007.

Ook zou er volgens Enkelman reeds contact zijn geweest tussen beide clubs welke dichtbij een akkoord over de transfervergoeding zouden zijn.

Eerder verklaarde Zonneveld alleen naar een top-4 club te willen verkassen. Hiervan werd verondersteld dat dit de clubs Ajax, PSV, Feyenoord en AZ betroffen. Zonneveld lijkt zelf echter FC Twente in plaats van Feyenoord te zien als een "topper".

Bron: Twentsche Courant Tubantia

:lol:

Xtragaap4de

Quote:Chelsea heeft naar het schijnt 20 miljoen over voor Farfan en wil hem deze zomer halen.

het zou me zeer verbazen. komt bij chelsea niet aan de bak denk ik, als ze dit voor hem betalen zijn ze echt gestoord.

Shevchenko, Drogba, Kalou, Wright-Phillips ja dan heb je een wisselvallige spits als Valdan echt nodig voor 20 miljoen...
Als Mourinho hem haalt voor 20 miljoen dan eet ik me slipper op.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik hoop niet voor je dat je ermee door de stront gelopen hebt...
The great old Ludwig von...
Reply
Staat nergens dat ik hem niet eerst was Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Het zal me zelfs niet verbazen als 20 mio overmaken aan Philips en dan valfan weer voor onbepaalde tijd aan philips uitlenen.
Gewoon om de liquiditeit in eihoven weer wat recht te trekken...

Pak maar vast je peper en zoutstel Depor, daarmee is het vast lekkerder... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Het zal me zelfs niet verbazen als 20 mio overmaken aan Philips en dan valfan weer voor onbepaalde tijd aan philips uitlenen.
Gewoon om de liquiditeit in eihoven weer wat recht te trekken...

Pak maar vast je peper en zoutstel Depor, daarmee is het vast lekkerder... :wink:

Wat ik had begrepen is dat meneer Abramovitch wat meer op de centjes gaat letten, en aangezien Chelski al zo een beetje het beste middenveld van de Premier League heeft en straks met Alex ook nog de beste verdediging lijkt het me sterk dat hij een redelijke spits als Valdan gaat toevoegen aan zijn selectie, ook al is het om de uitleen. Lopen genoeg betere spitsen rond in Europa die hun 20 miljoen wel waard zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
farfan zou mooi rechts voorin kunnen spelen bij chelsea, ideale plek voor hem en die is het zwakst bezet als robben op links speelt.
Bangkok resident.
Reply
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Het zal me zelfs niet verbazen als 20 mio overmaken aan Philips en dan valfan weer voor onbepaalde tijd aan philips uitlenen.
Gewoon om de liquiditeit in eihoven weer wat recht te trekken...

Pak maar vast je peper en zoutstel Depor, daarmee is het vast lekkerder... :wink:

Wat ik had begrepen is dat meneer Abramovitch wat meer op de centjes gaat letten, en aangezien Chelski al zo een beetje het beste middenveld van de Premier League heeft en straks met Alex ook nog de beste verdediging lijkt het me sterk dat hij een redelijke spits als Valdan gaat toevoegen aan zijn selectie, ook al is het om de uitleen. Lopen genoeg betere spitsen rond in Europa die hun 20 miljoen wel waard zijn.

[-X Ook in het seizoen 2007-2008 mag Alex nog niet in Engeland spelen ivm interlands. Als hij international blijft (en waarom niet) dan mag hij in 2008-2009 voor het eerst in Engeland spelen. Dus of hij blijft bij PSV of Chelsea verkoopt hem aan een buitenlandse concurrent (Milan heeft intresse voor zowel Alex als Gomes).
Reply
wat vindt vret hier nu van? lijkt mij een heel slecht plan !
andy van de meisje met zijn pijl en boog...


FC Twente zet zinnen op Andy van der Meyde

5/3/2007 21:38

EXCLUSIEF - Na vier seizoenen keert Andy van der Meyde mogelijk terug op de Nederlandse velden. FC Twente speculeert op het sentiment van de rechtsbuiten van Everton.
Bij FC Twente kende Van der Meyde een gelukkige periode. De aanvaller vond het seizoen 1999/2000 in Enschede het mooiste jaar in zijn loopbaan. 'Ajax was sportief top, Italië qua leven fantastisch, maar bij FC Twente klopte alles', vertelde de buitenspeler begin februari in VI.

Die warme gevoelens moeten Van der Meyde terug in Enschede brengen. Financieel kan FC Twente, dat in de zomer van 2006 tevergeefs aanklopte bij de oud-Ajacied, namelijk niet tippen aan wat de rechtsbuiten in Liverpool verdient.

Van der Meyde (27) staat sinds 2005 onder contract bij Everton. Maar zijn verblijf op Goodison Park is geen onverdeeld succes. Persoonlijke en sportieve tegenslagen beperkten zijn inbreng. Dit seizoen is hij evenmin een vaste waarde.
Bangkok resident.
Reply
Een speler die al bij 3 hele aardige clubs (beter dan FCT) heeft gespeeld is voor FCT echt wel een versterking hoor. Koeman wilde hem zelf naar PSV halen, wat gelukkig niet doorging. Voor de betere NL-subtoppers is het gewoon een hele goeie. Als Twente zijn huidige prestaties wil consolideren hebben ze aankopen als hem en Braafheid nodig.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Het zal me zelfs niet verbazen als 20 mio overmaken aan Philips en dan valfan weer voor onbepaalde tijd aan philips uitlenen.
Gewoon om de liquiditeit in eihoven weer wat recht te trekken...

Pak maar vast je peper en zoutstel Depor, daarmee is het vast lekkerder... :wink:

Wat ik had begrepen is dat meneer Abramovitch wat meer op de centjes gaat letten, en aangezien Chelski al zo een beetje het beste middenveld van de Premier League heeft en straks met Alex ook nog de beste verdediging lijkt het me sterk dat hij een redelijke spits als Valdan gaat toevoegen aan zijn selectie, ook al is het om de uitleen. Lopen genoeg betere spitsen rond in Europa die hun 20 miljoen wel waard zijn.

[-X Ook in het seizoen 2007-2008 mag Alex nog niet in Engeland spelen ivm interlands. Als hij international blijft (en waarom niet) dan mag hij in 2008-2009 voor het eerst in Engeland spelen. Dus of hij blijft bij PSV of Chelsea verkoopt hem aan een buitenlandse concurrent (Milan heeft intresse voor zowel Alex als Gomes).

Waarom mag Kalou momenteel wel voor Chelsea spelen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2 jaar topclub in europa is ook genoeg voor spelen in Engeland.
Reply
Fabian Wrote:2 jaar topclub in europa is ook genoeg voor spelen in Engeland.

Daarom moet Alex dus nog wachten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bericht van gisteren:
Valckx voegde er aan toe dat Alex sowieso nog niet naar Engeland kan. "En wat Alex betreft; die is nog niet speelgerechtigd in Engeland, dus die kan nog niet voor Chelsea spelen. Volgend jaar pas, mocht hij Braziliaans international blijven.”

-
Volgens mij mocht Kalou wel omdat hij meer dan 3 jaar in Europa speelde ofzo.
Reply
Nee voor Kalou werd een uitzondering gemaakt, dat mag als kan worden aangetoond dat een speler van uitzonderlijke klasse is oid.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
2 jaar topclub, staat gewoon in de VI in een artikel over Alcides.
Klaar :!:
Reply
Dan heeft VI het blijkbaar ook wel eens fout. :razz: Wat is dan een topclub?
Reply
Milan, Barca, Bayern, Chelsea, Ajax etc
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Milan, Barca, Bayern, Chelsea, Ajax etc

Je vergeet Anderlecht
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:Milan, Barca, Bayern, Chelsea, Ajax etc

Kalou mocht ook, dus zelfs een NL-subtopper is een topploeg dan.
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Milan, Barca, Bayern, Chelsea, Ajax etc

Kalou mocht ook, dus zelfs een NL-subtopper is een topploeg dan.

Nee want dit had volgens een speciaal Engels panel dat de FA adviseert, in tegenstelling tot 1 geheimzinnig persoon die de minister van vreemdelingenzaken adviseerde, een uitzonderlijk talent wat iets toevoegde aan de engelse premierdivision.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Milan, Barca, Bayern, Chelsea, Ajax etc

Kalou mocht ook, dus zelfs een NL-subtopper is een topploeg dan.

Nee want dit had volgens een speciaal Engels panel dat de FA adviseert, in tegenstelling tot 1 geheimzinnig persoon die de minister van vreemdelingenzaken adviseerde, een uitzonderlijk talent wat iets toevoegde aan de engelse premierdivision.

En waarom had Tottenham dan belangstelling voor Leonardo? Of is NAC ook een topploeg? :8:
Reply
Peter Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Milan, Barca, Bayern, Chelsea, Ajax etc

Kalou mocht ook, dus zelfs een NL-subtopper is een topploeg dan.

Nee want dit had volgens een speciaal Engels panel dat de FA adviseert, in tegenstelling tot 1 geheimzinnig persoon die de minister van vreemdelingenzaken adviseerde, een uitzonderlijk talent wat iets toevoegde aan de engelse premierdivision.

En waarom had Tottenham dan belangstelling voor Leonardo? Of is NAC ook een topploeg? :8:

leonardo heeft een nederlands paspoort en als hij het niet heeft hoeft hij maar een scheet te laten of hij krijgt het.

fainoid is gewoon een topclub en je hebt best kans dat ze psvee dan ook als topclub aanmerken, ze weten daar echt niet dat jullie allemaal in een boerderij wonen.
Reply
Dus Leo mag ook voor oranje uitkomen?
Reply
Peter Wrote:Dus Leo mag ook voor oranje uitkomen?

ik sluit niet uit dat hij eerste een scheet moet laten. maar ik kan me herinneren dat daar idd al eens over is gesproken.

ik denk dat leo naar spurs mocht omdat ook hij bij topclub fainoid heeft gespeeld. maar ik herinner me dat de overgang voorlopig 'afketste' omdat hij niet direct over een paspoort kon beschikken. dat zal ook wel meegespeeld hebben. :razz:
Reply
Peter Wrote:Dus Leo mag ook voor oranje uitkomen?

Lijkt me sterk dat hij een interland voor Brazilië heeft gespeeld dus zou het zomaar kunnen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hij is laatst gezakt voor z'n naturalisatietoets, moet dus weer wat maandjes wachten om hem opnieuw te mogen doen.
Maar gut, hij heeft nu toch alle tijd om te 'leren'... :wink:
Reply
Ricochan Wrote:wat vindt vret hier nu van? lijkt mij een heel slecht plan !
andy van de meisje met zijn pijl en boog...


FC Twente zet zinnen op Andy van der Meyde

5/3/2007 21:38

EXCLUSIEF - Na vier seizoenen keert Andy van der Meyde mogelijk terug op de Nederlandse velden. FC Twente speculeert op het sentiment van de rechtsbuiten van Everton.
Bij FC Twente kende Van der Meyde een gelukkige periode. De aanvaller vond het seizoen 1999/2000 in Enschede het mooiste jaar in zijn loopbaan. 'Ajax was sportief top, Italië qua leven fantastisch, maar bij FC Twente klopte alles', vertelde de buitenspeler begin februari in VI.

Die warme gevoelens moeten Van der Meyde terug in Enschede brengen. Financieel kan FC Twente, dat in de zomer van 2006 tevergeefs aanklopte bij de oud-Ajacied, namelijk niet tippen aan wat de rechtsbuiten in Liverpool verdient.

Van der Meyde (27) staat sinds 2005 onder contract bij Everton. Maar zijn verblijf op Goodison Park is geen onverdeeld succes. Persoonlijke en sportieve tegenslagen beperkten zijn inbreng. Dit seizoen is hij evenmin een vaste waarde.

Laat maar komen. Wij zullen hem met open armen ontvangen. Cairo zou ik ook graag terug zien in het Arke Stadion. Als FC Twente deze jongens kan terughalen, hebben we een stok achter de deur mochten we Kennedy en Touma niet kunnen behouden. Zeiler en Gerritsen hebben we ook nog voor op de bank en hopelijk ontwikkelt Afonso zich nog een beetje daar in het noorden. Op deze manier bouwen we eindelijk eens goed aan de toekomst. Het mooiste is dat deze jongens weer voor FC Twente WILLEN ballen. De sfeer was er altijd al, de prestaties minder.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik ben benieuwd wat vd Meyde nog kan. Ik verwacht er weinig van.

En Vret, zoek jij eens het begrip "een stok achter de deur" maar ff op :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Aaaaaaaah sweet, in Enschede klopte alles volgens Andy.
Misselijke slijmbal.

De Enschedeërs zijn druk bezig voor volgend seizoen, zo lijkt het. Maar dat moet ook wel, willen ze niet al te ver terugzakken volgend seizoen.
Reply


Forum Jump: