The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
D'r an met de lippe Wrote:Aaaaaaaah sweet, in Enschede klopte alles volgens Andy.
Misselijke slijmbal.

De Enschedeërs zijn druk bezig voor volgend seizoen, zo lijkt het. Maar dat moet ook wel, willen ze niet al te ver terugzakken volgend seizoen.

Dat geldt ook voor die andere club uit het Oosten toch? Worden Rob Maas, Stefaan Tanghe en Raemon de Vries niet allemaal 40 komend seizoen?
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ricochan Wrote:wat vindt vret hier nu van? lijkt mij een heel slecht plan !
andy van de meisje met zijn pijl en boog...


FC Twente zet zinnen op Andy van der Meyde

5/3/2007 21:38

EXCLUSIEF - Na vier seizoenen keert Andy van der Meyde mogelijk terug op de Nederlandse velden. FC Twente speculeert op het sentiment van de rechtsbuiten van Everton.
Bij FC Twente kende Van der Meyde een gelukkige periode. De aanvaller vond het seizoen 1999/2000 in Enschede het mooiste jaar in zijn loopbaan. 'Ajax was sportief top, Italië qua leven fantastisch, maar bij FC Twente klopte alles', vertelde de buitenspeler begin februari in VI.

Die warme gevoelens moeten Van der Meyde terug in Enschede brengen. Financieel kan FC Twente, dat in de zomer van 2006 tevergeefs aanklopte bij de oud-Ajacied, namelijk niet tippen aan wat de rechtsbuiten in Liverpool verdient.

Van der Meyde (27) staat sinds 2005 onder contract bij Everton. Maar zijn verblijf op Goodison Park is geen onverdeeld succes. Persoonlijke en sportieve tegenslagen beperkten zijn inbreng. Dit seizoen is hij evenmin een vaste waarde.

Laat maar komen. Wij zullen hem met open armen ontvangen. Cairo zou ik ook graag terug zien in het Arke Stadion. Als FC Twente deze jongens kan terughalen, hebben we een stok achter de deur mochten we Kennedy en Touma niet kunnen behouden. Zeiler en Gerritsen hebben we ook nog voor op de bank en hopelijk ontwikkelt Afonso zich nog een beetje daar in het noorden. Op deze manier bouwen we eindelijk eens goed aan de toekomst. Het mooiste is dat deze jongens weer voor FC Twente WILLEN ballen. De sfeer was er altijd al, de prestaties minder.


Willen jullie ook marco en zijn assistent terug als trainer ? :razz:
Reply
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Aaaaaaaah sweet, in Enschede klopte alles volgens Andy.
Misselijke slijmbal.

De Enschedeërs zijn druk bezig voor volgend seizoen, zo lijkt het. Maar dat moet ook wel, willen ze niet al te ver terugzakken volgend seizoen.

Dat geldt ook voor die andere club uit het Oosten toch? Worden Rob Maas, Stefaan Tanghe en Raemon de Vries niet allemaal 40 komend seizoen?

Maas en Tanghe zijn aan de oude kant, De Vries is nog jong. Van Maas weet ik dat RKC en Willem II hem willen hebben. Van Tanghe weet ik dat hij ligt te flirten met SV Roeselare uit België. De Vries en Heracles hebben al om de tafel gezeten want zijn contract loopt af. Ik heb goede hoop dat zijn contract verlengt wordt maar deze hoop had ik met Jansen en Reekers ook. In mijn optiek is de aanwezig van De Vries een must. Maas heeft geweldig veel voor ons betekend en doet dit nog steeds, maar zijn jaren beginnen te tellen. Hij is al minder constant dan vorig seizoen en dit zal waarschijnlijk volgend seizoen alleen maar erger worden. Als er een goede vervanger kan worden gevonden (mischien De Vries al wel klaar als beoogde opvolger?) hoeft een vertrek van Rob geen drama te zijn. Tanghe mag van mij aankomende zomer de club verlaten (moet er wel een goede vervanger zijn). Ik ben hem dankbaar voor de bewezen diensten maar hij heeft mij nooit volledig kunnen overtuigen.

Het aankoopbeleid van Heracles zit over het algemeen de laatste jaren goed in elkaar. Het verkoopbeleid is daarentegen naief. Overall is het management bij Heracles de laatste jaren toch beter geweest dan het management in Enschede. Met een pietlullige begroting uit de kelder van de eerste divisie opklimmen tot een eredivisionist getuigd van meer slimheid dan het budget hebben van een reus maar presteren als een middenmoot kneus. Dit seizoen uitgezonderd want nu doen de Enschedeërs het voortreffelijk.
Reply
mn welp in belgië doet goede zaken...

'Vanden Borre gekeurd door Fiorentina'

7/3/2007 11:23

Anthony Vanden Borre gaat Anderlecht aan het einde van het seizoen waarschijnlijk verlaten, maar blijft wel in het paars spelen. De negentienjarige verdediger ondergaat woensdag een medische keuring bij Fiorentina, meldt de Belgische zender Sporza.

De Italiaanse club zou voor Vanden Borre een driejarig contract hebben klaarliggen, met een optie voor twee extra seizoenen. Als de transfer doorgaat, kan Anderlecht een bedrag van ongeveer drie miljoen euro tegemoet zien.

Vanden Borre debuteerde op zestienjarige leeftijd in het eerste elftal van Paars-Wit en veroverde snel een basisplaats. Een oproep voor het nationale elftal liet niet lang op zich wachten. De jonge verdediger kwam inmiddels zestien keer in actie voor De Rode Duivels en scoorde één keer.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Petter Hansson (bijna zeker) naar Atalanta Bergamo. Transfervrij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sjit, die heb ik in m'n team :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wisselen dan maar....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:Sjit, die heb ik in m'n team :|

Das maar goed ook. Ik heb zo het gevoel dat hij zn laatste goal voor de SC nog moet gaan maken een dezer weken.
Reply
Mukkus Wrote:Petter Hansson (bijna zeker) naar Atalanta Bergamo. Transfervrij.

Beste man van 't veld afgelopen zondag...
Reply
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:Petter Hansson (bijna zeker) naar Atalanta Bergamo. Transfervrij.

Beste man van 't veld afgelopen zondag...

Mijn stem gaat naar Jong-a-Pin. Als tweede: vandenBussche.

Man van de wedstrijd bij ajax: de verzorger! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
MoM was absoluut VDB, die heeft gewoon de punten gepakt voor Heerenveen met zeker vier fantastische reddingen.

Jong-a-pin was ook vrij goed, maar had het geluk dat De Mul helemaal niet goed was. Leonardo ging er bij de eerste de beste actie gewoon voorbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meer mensen net dat interview met Salomon Kalou gezien over dat hij mogelijk naar PSV gaat komend seizoen (op huurbasis)? Zou me niks verbazen. Aan zn gezicht kon je zien dat er iets speelt.
Reply
Peter Wrote:Meer mensen net dat interview met Salomon Kalou gezien over dat hij mogelijk naar PSV gaat komend seizoen (op huurbasis)? Zou me niks verbazen. Aan zn gezicht kon je zien dat er iets speelt.


Voor NL kan hij iig niet meer spelen.
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Meer mensen net dat interview met Salomon Kalou gezien over dat hij mogelijk naar PSV gaat komend seizoen (op huurbasis)? Zou me niks verbazen. Aan zn gezicht kon je zien dat er iets speelt.


Voor NL kan hij iig niet meer spelen.

moet je daarvoor dan onafgebroken in NL wonen of mag dat ook met tussenpozen ? anders zie ik nog wel een mogelijkheid... uiteraard is die versnelde procedure van de baan (geen uitzicht om zich langdurig te vestigen in NL)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Meer mensen net dat interview met Salomon Kalou gezien over dat hij mogelijk naar PSV gaat komend seizoen (op huurbasis)? Zou me niks verbazen. Aan zn gezicht kon je zien dat er iets speelt.


Voor NL kan hij iig niet meer spelen.

moet je daarvoor dan onafgebroken in NL wonen of mag dat ook met tussenpozen ? anders zie ik nog wel een mogelijkheid... uiteraard is die versnelde procedure van de baan (geen uitzicht om zich langdurig te vestigen in NL)

Ja Kalou bezorgt komend seizoen eerst PSV de landstitel om vervolgens Oranje naar de Europese titel te schieten nu Rita weg is! (hehe)
Reply
Nee, Kalou heeft al voor Ivoorkust gespeeld en zal dat dus niet voor NL doen.
Zo zie je maar hoe de man in elkaar steekt.
Via omweg in Ivoorkust 1, na gedane moeite door NL
Idem in geval van PSV en Feyenoord.
Fijne gozer!
Nog 2 jaar zakkenvullen, horen we daarna nooit meer iets van!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Peter Wrote:Meer mensen net dat interview met Salomon Kalou gezien over dat hij mogelijk naar PSV gaat komend seizoen (op huurbasis)? Zou me niks verbazen. Aan zn gezicht kon je zien dat er iets speelt.

Kalou: "PSV nog niet aan de orde"
07 maart 2007, 23:39

Met name in Engeland circuleren de laatste weken steeds hardnekkiger de geruchten dat PSV nadrukkelijke belangstelling heeft voor Salomon Kalou. Voor de camera's van de NOS liet de spits doorschemeren dat er contact is.
Op de vraag of hij volgend seizoen bij PSV speelt glimlacht Kalou geheimzinnig. "Op dit moment is alleen Chelsea nog aan de orde en doe ik alles voor Chelsea. Voor volgend seizoen is nog niets bekend en dat zal binnenkort allemaal wel duidelijk worden."

De Ivoriaan zou door PSV voor één of twee seizoenen gehuurd moeten worden van Chelsea. Ronald Koeman liet eerder al weten gecharmeerd te zijn van de rappe aanvaller, terwijl de coach ook aangaf dat PSV zich komende zomer met name aanvallend flink zal gaan versterken.
Reply
Dat zou nou echt een goede versterking zijn want die farfan en kone scoren niet genoeg doelpunten, iig niet in de belangrijke wedstrijden.
Bangkok resident.
Reply
Feyenoord Netwerk Wrote:8/3/2007 - Feyenoord verlengt contracten Vincken, Biseswar en andere talenten
Feyenoord heeft zojuist bekendgemaakt dat het de contracten van de zelf opgeleide spelers Tim Vincken, Diego Biseswar, Jeffrey Altheer, Mitchell Schet, Timon van Leeuwen, Jordy Buijs en Michel Poldervaart heeft verlengd. Alle contracten werden verlengd tot 2009, dat van Poldervaart tot 2010.

Vind ik (eindelijk eens) goed nieuws! Feyenoord heeft z'n talenten te weinig gebruikt de afgelopen jaren en teveel tropische verrassingen gehaald!
Reply
Woutiknout Wrote:
Feyenoord Netwerk Wrote:8/3/2007 - Feyenoord verlengt contracten Vincken, Biseswar en andere talenten
Feyenoord heeft zojuist bekendgemaakt dat het de contracten van de zelf opgeleide spelers Tim Vincken, Diego Biseswar, Jeffrey Altheer, Mitchell Schet, Timon van Leeuwen, Jordy Buijs en Michel Poldervaart heeft verlengd. Alle contracten werden verlengd tot 2009, dat van Poldervaart tot 2010.

Vind ik (eindelijk eens) goed nieuws! Feyenoord heeft z'n talenten te weinig gebruikt de afgelopen jaren en teveel tropische verrassingen gehaald!

Wat ik dan weer hoorde en opmerkelijk vind is dat ze hebben aangegeven spelers als Engelaar (de spelmaker van de huidige nr. 3) te licht te vinden voor Feyenoord en dat ze op een hoger niveau zoeken. :eeeek:
Reply
Peter Wrote:
Woutiknout Wrote:
Feyenoord Netwerk Wrote:8/3/2007 - Feyenoord verlengt contracten Vincken, Biseswar en andere talenten
Feyenoord heeft zojuist bekendgemaakt dat het de contracten van de zelf opgeleide spelers Tim Vincken, Diego Biseswar, Jeffrey Altheer, Mitchell Schet, Timon van Leeuwen, Jordy Buijs en Michel Poldervaart heeft verlengd. Alle contracten werden verlengd tot 2009, dat van Poldervaart tot 2010.

Vind ik (eindelijk eens) goed nieuws! Feyenoord heeft z'n talenten te weinig gebruikt de afgelopen jaren en teveel tropische verrassingen gehaald!

Wat ik dan weer hoorde en opmerkelijk vind is dat ze hebben aangegeven spelers als Engelaar (de spelmaker van de huidige nr. 3) te licht te vinden voor Feyenoord en dat ze op een hoger niveau zoeken. :eeeek:

Is logies...
Engelaar maakt nu een goed seizoen door, maar heeft verder hier in NL en in België weinig laten zien, juist goed dat ze dat extra stapje willen maken. Ze hebben al genoeg net niet spelers...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Feyenoord is net niet. Hoe willen ze 'spelers van een hoger niveau' vinden met die paar euro's, met een vijfde plaats die nog niet eens zeker is, met een imago dat steeds maar weer beschadigd wordt? Daar willen steeds minder spelers spelen, zeker 'spelers van een hoger niveau'. Feyenoord moet eens in de spiegel kijken, dan zien ze namelijk een voormalige topclub die nu gewoon elk jaar ontzettend hard moet strijden voor Europees voetbal.
Reply
Tukker_Rulez Wrote:Feyenoord is net niet. Hoe willen ze 'spelers van een hoger niveau' vinden met die paar euro's, met een vijfde plaats die nog niet eens zeker is, met een imago dat steeds maar weer beschadigd wordt? Daar willen steeds minder spelers spelen, zeker 'spelers van een hoger niveau'. Feyenoord moet eens in de spiegel kijken, dan zien ze namelijk een voormalige topclub die nu gewoon elk jaar ontzettend hard moet strijden voor Europees voetbal.

Feyenoord is op het moment net wel...en het is nog steeds een topclub...
En wat moeten ze dan, weer een net niet aankoop doen? Kan je beter je centen sparen en iets goeds halen. En die paar euro's, Feyenoord begroting is nog altijd een stuk groter dan die van Twente, die dit jaar eens mogen ruiken hoe het is om in de top 5 te staan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Een begroting is 1, er goed mee omgaan is een tweede, daar heb je de goede mensen voor nodig. Dat er ontbreekt er aan bij Feyenoord.
Reply
Tukker_Rulez Wrote:Een begroting is 1, er goed mee omgaan is een tweede, daar heb je de goede mensen voor nodig. Dat er ontbreekt er aan bij Feyenoord.

en de voorgaande 34 jaar ontbrak dat er aan bij twente. en vorig jaar bij ajakkes. en in de toekomst weer een keer bij psvee en az. zo gaat dat in het voetbal.

leuk dat jullie 1 seizoen goed presteren. maar niet gelijk een grote smoel hebben he, jullie blijven provincialen waar presteren mag maar niet moet. dat is een stuk makkelijker. en voorlopig verneuken jullie ons uefa-coefficient, met die goeie mensen van je.

peter Wrote:Wat ik dan weer hoorde en opmerkelijk vind is dat ze hebben aangegeven spelers als Engelaar (de spelmaker van de huidige nr. 3) te licht te vinden voor Feyenoord en dat ze op een hoger niveau zoeken.

ik weet dat engelenhaar in het verleden te licht is bevonden ik kan me niet voorstellen dat ze dat nu gezegd hebben, want hij zou niet misstaan op ons middenveld, ipv bijv matige theo. twee jaar terug zat hij in belgie en toen was er wel interesse, maar toen wilde engelenhaar zelf niet (zei men). toen hij daar problemen kreeg was de interesse weg. jeugdspelers ontluiken nu eenmaal wel eens later, ik kan me een gevalletje huntelaars herinneren. snap je het nu wat beter?
Reply
Nee.

Feyenoord wil of Timoschukken voor 2,5 miljoen, terwijl hij het veelvuldige waard is of transfervrije Kolkka's (leuk voor de breedte, maar meer niet).

Er is nog een middenweg, kijk eens naar spelers (of ex-spelers) van (bijv.) AZ, Heerenveen of Twente, die voor een prikkie zijn gehaald en niet zouden misstaan bij Feyenoord: De Zeeuw, Pranjic, Engelaar, Martens, Koevermans, etc etc.

In mijn beleving richt Feyenoord zich teveel op de grote namen en dus te dure namen. En aangezien er nauwelijks geld is/was, is er de afgelopen jaren gigantisch veel middelmaat gehaald.

Feyenoord is nog als club nog steeds een grootmacht in Nederland, maar als team of organisatie allang niet meer. Kijk maar naar het transferbeleid, de prestaties van Jong Feyenoord of Feyenoord A1, bestuurlijke crisis, etc.etc. Denk dat de 'provincialen' daarin een stuk verder zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Nee.

Feyenoord wil of Timoschukken voor 2,5 miljoen, terwijl hij het veelvuldige waard is of transfervrije Kolkka's (leuk voor de breedte, maar meer niet).

Er is nog een middenweg, kijk eens naar spelers (of ex-spelers) van (bijv.) AZ, Heerenveen of Twente, die voor een prikkie zijn gehaald en niet zouden misstaan bij Feyenoord: De Zeeuw, Pranjic, Engelaar, Martens, Koevermans, etc etc.

In mijn beleving richt Feyenoord zich teveel op de grote namen en dus te dure namen. En aangezien er nauwelijks geld is/was, is er de afgelopen jaren gigantisch veel middelmaat gehaald.

man, je wee niet waar je over praat, ze hebben veel meer geboden voor die timochuk. en dan ook nog in een tijd dat hij cl-voetbal kon spelen.

martens, koevermans en engelenhaar zijn net zulke grote risico's als greene's, vlaars, slory's, teindalli's en bruinsen.

martens vond ik ook al goed bij rkc, maar hij zat wel vaak op de bank. toch had ook fainoid interesse in hem, tot hij een beenbreuk kreeg. de zeeuw heeft iedereen overheen gekeken. pranjic hadden we toen heerenveen hem kocht geen hol aan bij fainoid. engelenhaar heb ik net verteld.

feyenoord heeft zat goeie spelers. van het team dat het jeugd ek won spelen hofs, castelen, tiendalli, vincken en vlaar bij fainoid. kut beleid he? of ze het maken is een tweede, maar dat zijn toch ook de spelers waar je het over hebt.

bovendien hebben ze bij az veel beter de mogelijkheid zich te ontwikkelen. ze hebben daar veel minder druk, mogen veel meer fouten maken, ze moeten niet maar ze mogen. pleur daar nog de overdreven lyrisce media overheen en een trainer die je vertrouwen geeft, dan ga je beter voetballen. maar dat wil niet zeggen dat je beter bent.

bewijs voor die stelling zijn matthijssen, landzaat huysegems, lindenbergh en ook wel perez. zodra ze weg zijn en moeten preteren onder druk, gaat het een stuk minder met ze.

dat is ook precies de reden dat de spelers van az er goed aan zouden doen naar een club uit de top3 te gaan.
Reply
waf Wrote:de zeeuw heeft iedereen overheen gekeken.

Heracles lag ook niet te slapen :8:
Op het laatste moment kwam AZ er tussen en was voor hem de keuze snel gemaakt, zo blijkt.

Maar waf, ik zie jou de problemen bij Feyenoord regelmatig ontkrachten. Dat is je goed recht als Feyenoorder maar ben je wel realistisch? Ik zag je onlangs nog de vergelijking maken met het kwakkelende Ajax van vorig seizoen maar Ajax blijkt toch weer aardig overeind te komen. Oke, het is nog lang niet waar ze zijn moeten maar op alle vlakken straalt Ajax meer vermogen uit dan Feyenoord momenteel. Nu kun jij terug vallen op een verschil van 'slechts' 9 punten maar ik denk dat jij net zo goed als mij ziet dat Ajax de wedstrijden eenvoudiger wint (kijk alleen al naar het doelsaldo). En als ik de heren in voetbal-insite dan hoor praten over een 5 jaren plan bij Feyenoord doet dat toch echt vermoeden dat de problemen bij Feyenoord tig keer groter zijn als die van bv. Ajax. En dan heb ik het nog niet eens over de hongerige wolven uit de sub-top die jaarlijks de begroting met grote stappen omhoog schroeven.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:de zeeuw heeft iedereen overheen gekeken.

Heracles lag ook niet te slapen :8:
Op het laatste moment kwam AZ er tussen en was voor hem de keuze snel gemaakt, zo blijkt.

Maar waf, ik zie jou de problemen bij Feyenoord regelmatig ontkrachten. Dat is je goed recht als Feyenoorder maar ben je wel realistisch? Ik zag je onlangs nog de vergelijking maken met het kwakkelende Ajax van vorig seizoen maar Ajax blijkt toch weer aardig overeind te komen. Oke, het is nog lang niet waar ze zijn moeten maar op alle vlakken straalt Ajax meer vermogen uit dan Feyenoord momenteel. Nu kun jij terug vallen op een verschil van 'slechts' 9 punten maar ik denk dat jij net zo goed als mij ziet dat Ajax de wedstrijden eenvoudiger wint (kijk alleen al naar het doelsaldo). En als ik de heren in voetbal-insite dan hoor praten over een 5 jaren plan bij Feyenoord doet dat toch echt vermoeden dat de problemen bij Feyenoord tig keer groter zijn als die van bv. Ajax. En dan heb ik het nog niet eens over de hongerige wolven uit de sub-top die jaarlijks de begroting met grote stappen omhoog schroeven.

en waarom zou feyenoord volgens jaar niet op kunnen krabbelen. ik vergelijk de situatie van het huidige feyenoord met de situatie van ajakkes vorig jaar, jij vergelijkt het huidige feyenoord met het huidige ajakkes. dat is het verschil.

ik ben toch reeel als ik zeg dat we getalenteerde jeugdige voetballers hebben rondlopen. en ik zie ook dat we juist wat ervaren spelers missen waar die jeugd zich aan op kant trekken. maar juist zulke spelers zijn enorm schaars. dan kom je bij de boatengen en bronkhorsten.
Reply
waf Wrote:man, je wee niet waar je over praat, ze hebben veel meer geboden voor die timochuk.

Wat dan nog meer? Gratis parkeerplaats bij de kuip? Een fles wodka als winstbonus? Een bakje patat als assistbonus (vooruit een frikadel als bonus als de ploeg de nul houdt, laten we eens gek doen.....) Kom op, die Tymosjuk was onhaalbaar voor Feyenoord....

Goed: interessant rijtje van middelmatige Feyenoord-spelers, die de afgelopen jaren zijn aangetrokken, imo Feyenoord onwaardige spelers:
Bosschaart, Leonard, de Ceulaer, Boussaboun, Collen, Kolkka, Gibbs, Acuna, de Graef, Mtiliga, Gyan, Aerts, Donde en nog een aantal dure braziliaantjes. En dan ben ik nog wel wat Gullit-versterkingen vergeten.

Een aantal 'Feyenoord'-talenten die te vroeg en te makkelijk van de hand zijn gedaan: Sno, Davids, Zuiverloon, van Persie, Kalou, Loovens, Sprockel, Lazovic, Smolarek, Leonardo.

Laat ik dan ook nog even het gevalletje 'Bosvelt' noemen....
Zie hier de teloorgang van Feyenoord in een notendop.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: