The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
ik denk vanmiddag ook nog een snleheidspop van lips...
The great old Ludwig von...
Reply
The player Joep Segeren has raised to 9 on the Finishing skill


Denk dat Mac ook ergens vandaag naar 9 gaat?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
nope mn trainingsschema aangepast. Na vandaag geen finishing training meer deze week
Reply
Mac Wrote:nope mn trainingsschema aangepast. Na vandaag geen finishing training meer deze week

Moet het dan wel in de teamtraining blijven?
Reply
Forever Wrote:
Mac Wrote:nope mn trainingsschema aangepast. Na vandaag geen finishing training meer deze week

Moet het dan wel in de teamtraining blijven?

ja, ik vind van wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Forever Wrote:
Mac Wrote:nope mn trainingsschema aangepast. Na vandaag geen finishing training meer deze week

Moet het dan wel in de teamtraining blijven?


Euhm ja? Ik train namelijk nog wel volle bak finishing...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
05/03/07
The player Harold van Merkenstein has raised to 8 on the Finishing skill

Ook ik ga de komende week/weken lekker door met finishen... Zodra die op 10 staat gaan we weer verder met de rest
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
tuurlijk! teamtraining finishing zal ik altijd meepakken
Reply
Misschien een idee voor Giel?

Quote:D LC 5. Milad Acda

Na maar 2(!) 'midden'trainingen, meteen een D C geworden. Nu wachten op ervaring om een M C te worden.

P.S.: 'midden'trainingen leveren geen verlies van fitness op!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
in dat geval zal ik ook een keer een "rechts" trainingsdagje doen, al heb ik het gevoel dat je wel regelmatig op die zijde moet spelen om de "skill" te behouden
Reply
Mukkus Wrote:Misschien een idee voor Giel?

Quote:D LC 5. Milad Acda

Na maar 2(!) 'midden'trainingen, meteen een D C geworden. Nu wachten op ervaring om een M C te worden.

P.S.: 'midden'trainingen leveren geen verlies van fitness op!

hmmm, misschien ga ik dat op zondag trainen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Ik zie het nut niet. Dit is een stap geweest om M C te worden. Die 'C' is er nu, nu de 'M' nog. Waarom dan voor een 'R' gaan, als ik die niet nodig zou hebben?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Misschien een idee voor Giel?

Quote:D LC 5. Milad Acda

Na maar 2(!) 'midden'trainingen, meteen een D C geworden. Nu wachten op ervaring om een M C te worden.

P.S.: 'midden'trainingen leveren geen verlies van fitness op!

hmmm, misschien ga ik dat op zondag trainen.

Waarom niet voor zaterdag? Ben je nog voor de eerstkomende competitiewedstrijd je herpositionering kwijt. Dat scheelt nogal een stuk op Spelinzicht, Positiespel, Lange pass en Korte pass.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik zie het nut niet. Dit is een stap geweest om M C te worden. Die 'C' is er nu, nu de 'M' nog. Waarom dan voor een 'R' gaan, als ik die niet nodig zou hebben?

omdat het op mezelf sloeg en niet op jou Wink
Reply
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zie het nut niet. Dit is een stap geweest om M C te worden. Die 'C' is er nu, nu de 'M' nog. Waarom dan voor een 'R' gaan, als ik die niet nodig zou hebben?

omdat het op mezelf sloeg en niet op jou Wink

Ow, je zit hier een beetje in jezelf te praten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:in dat geval zal ik ook een keer een "rechts" trainingsdagje doen, al heb ik het gevoel dat je wel regelmatig op die zijde moet spelen om de "skill" te behouden

als ik het over jou had, dan zou er "in dat geval zou ik...." staan :p
Reply
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Misschien een idee voor Giel?

Quote:D LC 5. Milad Acda

Na maar 2(!) 'midden'trainingen, meteen een D C geworden. Nu wachten op ervaring om een M C te worden.

P.S.: 'midden'trainingen leveren geen verlies van fitness op!

hmmm, misschien ga ik dat op zondag trainen.

Waarom niet voor zaterdag? Ben je nog voor de eerstkomende competitiewedstrijd je herpositionering kwijt. Dat scheelt nogal een stuk op Spelinzicht, Positiespel, Lange pass en Korte pass.

Omdat ik eigenlijk korte pass nog voor zaterdag op 3 wil hebben. En vandaag train ik natuurlijk langwerpige hondjes en voor de rest heb ik korte paas staan. Maar vooruit. Ik heb 2x ingepland op woensdag 16.00 en donderdag 0.00. Is kijken of dat zo snel gaat. Lukt het hier nog niet mee dan, probeer ik er nog eentje er tussen te proppen. Ik laat nu iig team training spelinzicht lopen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik niet weet of ie na 1x of na 2x gepopt is.
Trainingen gedaan om 0:00 en 9:00 uur vandaag, door omstandigheden op mijn werk bekeek ik de trainingen pas na 9:00 uur.

Kutwerk, weten ze hier dan niet dat ik ook nog een prive-leven heb! :wink:

Quote:Herpositionering
Als je aan de andere kant van het veld wordt opgesteld, dwz tegen je goede voet, of op een andere positie speel je tegenvoets of geherpositioneerd. Dit wil zeggen dat je penalty’s krijgt op je vaardigheden.
Indien je op een “verkeerde” zijde speelt, wordt er 20% van je korte passes, lang passes en techniek vaardigheden gehaald. Ook verlies je 50% van je voorzettenbekwaamheid. Als je op een “verkeerde” positie speelt verlies je 20% van je korte passes en lange passes bekwaamheid. 40% van je spelinzicht en 50% van je positiespelbekwaamheid.

Met een beetje mazzel train je KP naar 3 en 'midden'. Dan zit je op 100% van 3. Nu zit je nog maar op 80% van 2 = 1,6.

Ik vraag me af ik een penalty kreeg voor beide. Dus zowel voor de 'verkeerde' zijde als de 'verkeerde' positie. Vanaf nu speel ik alleen nog op de 'verkeerde' positie en die verdwijnt pas als ik vaker als mid dan als verdediger heb gespeeld.....dat duurt nog wel even. Zijn die ervaringspunten verschillend per type wedstrijd? Dus comp., beker en friendlies (net als bij Hattrick)?

Momenteel bij mij:
Spelinzicht 4 (*60%) = 2,4
Positiespel 4 (*50%) = 2,0
Korte pass 2 (*80%) = 1,6 (gaat voor zaterdag nog naar 3)
Lange pass 3 (*80%) = 2,4
Hier kan ik nog wel wat winst boeken, vandaar dat ik nu volledig richt op de bovenste 3.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
The player Joep Segeren has raised to 1 on the Tackling skill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:Met een beetje mazzel train je KP naar 3 en 'midden'. Dan zit je op 100% van 3. Nu zit je nog maar op 80% van 2 = 1,6.

Dit stuk begrijp ik niet. Waar haal je nu die achter de komma's vandaan? Daar wil ik wel is wat meer van weten. Het enige wat ik weet is dat je ook ervaring opdoet zodra je op een bepaalde plek staat. Kortom ik heb nu 3 a 4 wedstrijden als DC gefungeerd. Dit geld als ervaring. Alleen ik weet niet voor hoeveel. Ik bekijk het morgen iig en prop er anders er nog wel eentje tussen.

OFFTOPIC: Ben ik nu echt de enige die nu elke keer een titel aan mijn bericht MOET geven!?!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Quote:OFFTOPIC: Ben ik nu echt de enige die nu elke keer een titel aan mijn bericht MOET geven!?!

had je maar een echte laptop moeten kopen Wink

nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Met een beetje mazzel train je KP naar 3 en 'midden'. Dan zit je op 100% van 3. Nu zit je nog maar op 80% van 2 = 1,6.

Dit stuk begrijp ik niet. Waar haal je nu die achter de komma's vandaan? Daar wil ik wel is wat meer van weten. Het enige wat ik weet is dat je ook ervaring opdoet zodra je op een bepaalde plek staat. Kortom ik heb nu 3 a 4 wedstrijden als DC gefungeerd. Dit geld als ervaring. Alleen ik weet niet voor hoeveel. Ik bekijk het morgen iig en prop er anders er nog wel eentje tussen.

Als je nog niet de centrale positie © hebt verlies je skills, je passing dropt in efficientie van 100% naar 80%. Als je dus 2 op korte pass hebt zal in de wedstrijd de skill effectief als (80% van 2) 1,6 geteld worden. Als je de C positie hebt wordt hij voor 100% gesteld = 2.

Tenminste zo heb ik het begrepen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:OFFTOPIC: Ben ik nu echt de enige die nu elke keer een titel aan mijn bericht MOET geven!?!

Ondanks dat Mac de eigenaar van het forum is werkt het lekker niet op jou Appeltje...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Quote:OFFTOPIC: Ben ik nu echt de enige die nu elke keer een titel aan mijn bericht MOET geven!?!

Ondanks dat Mac de eigenaar van het forum is werkt het lekker niet op jou Appeltje...

hmmmm die snap ik niet...

maarreh probeer eens een andere skin. in je profiel kun je die aanpassen
Reply
Mac Wrote:
Depor Wrote:
Quote:OFFTOPIC: Ben ik nu echt de enige die nu elke keer een titel aan mijn bericht MOET geven!?!

Ondanks dat Mac de eigenaar van het forum is werkt het lekker niet op jou Appeltje...

hmmmm die snap ik niet...

maarreh probeer eens een andere skin. in je profiel kun je die aanpassen

Hij heeft een Mac? Jij bent ook Mac...etc etc... :roll:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ow oeps :oops: dat krijg je na zo'n lange dag
Reply
Mac Wrote:
Depor Wrote:
Quote:OFFTOPIC: Ben ik nu echt de enige die nu elke keer een titel aan mijn bericht MOET geven!?!

Ondanks dat Mac de eigenaar van het forum is werkt het lekker niet op jou Appeltje...

hmmmm die snap ik niet...

maarreh probeer eens een andere skin. in je profiel kun je die aanpassen

Ik probeer het nu uit! en zodra er geen titel bij staat dan werkt het.

*edit* gelukt! *edit*
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Zo jij gaat lekker =D>
Insane life.
Reply
The player Didier Onstein has raised to 5 on the Tackling skill
Insane life.
Reply
07/03/07
De speler Henk Lips is gestegen naar 6 op Positiespel.
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:D C 5. Milad Acda

Milad is al geen linksback meer...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: