Threads: 4
Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Zojuist Haggie verslagen met 7-5, 6-3.
Het was een aardige pot na een half jaar waarin we niet getennist hadden. Door de harde knikkers van Tretorn konden wij beiden twee meter achter de baseline staan en en heen en weer beuken. Haggie's 1e service was dodelijk, maar dat gebeurde te weinig.
Deze jaargang:
CC-Haggie 6-7, 2-6
Scholten-Haggie 7-5, 6-3
Het mooiste punt heb ik wel op mijn naam geschreven. Na 4x van hoek naar hoek te werden gestuurd, roste ik de bal met alles wat ik in me had in de verre hoek. Scholten! , 2 spelers naast ons speelden en de vogels in de lucht gaven een staande ovatie. :8: 
Ik speelde afgelopen vrijdag een tafeltenniswedstrijd tegen een kerel van een jaar of 26 met allemaal tatoeages. En ik heb hem met een smash achter de rug (de 2e al dit seizoen) kippenvel bezorgd :lol: Hij kwam naar me toe om te feliciteren. Heerlijke momenten zijn dat!!
Threads: 21
Een smash achter je rug?? Vertel.... :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
centre court Wrote:Een smash achter je rug?? Vertel.... :lol:
Een tegenstander smasht om mijn backhand. De bal komt te snel om m'n voetenwerk goed te doen om een backhand te slaan. Ik laat de bal dus links naast/achter mijn lichaam komen ik maak een halve draai en sla achter mijn rug terug en die kwam zo hard dat het een direct punt was.
Threads: 67
Ad Wim Wrote:A la Gonzalez :wink:
En laat dat nu mijn Favoriete tennisser zijn.. :  :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U">http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U</a><!-- m -->
Tafeltennis rally tussen 2 baakse talenten. Wordt vrij ingehouden geslagen hier.
centre court Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U
Tafeltennis rally tussen 2 baakse talenten. Wordt vrij ingehouden geslagen hier.
Wie is wie?
Ziet er acceptabel uit voor beginners :  :razz: :wink:
Edit: Diegene aan de overkant heeft het verkeerde been voorstaan en is dus heel erg op zijn backhand gericht. Daar kan met een service al meteen mee afgerekend worden (hard richting zijn forehand/elleboog) ;-)
haggeman tegen scholten(overkant).
Threads: 97
Jezus, ik verwacht echt een beetje niveau, krijg je dit :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Vond 't ook niet heel overtuigend, normaal gaat 't stukken harder. Denk dat ze snel even perse een rally op camera wilden. :wink:
Genomico Wrote:centre court Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U
Wie is wie?
Ziet er acceptabel uit voor beginners : :razz: :wink:
Edit: Diegene aan de overkant heeft het verkeerde been voorstaan en is dus heel erg op zijn backhand gericht. Daar kan met een service al meteen mee afgerekend worden (hard richting zijn forehand/elleboog) ;-)
In deze rally, spelen wij om het spelen. Scholten! mag weleens gewezen worden op zijn techniek. Wel mooi dat je dat allemaal weet. Scholten! heeft wel de meeste creativiteit.
Ennuh.. Ad Wim.. niet altijd kritiek hebben he! Ik pas me altijd aan, aan de tegenstander. Jou praat ik bijvoorbeeld uit de wedstrijd :lol:
centre court Wrote:Vond 't ook niet heel overtuigend, normaal gaat 't stukken harder. Denk dat ze snel even perse een rally op camera wilden. :wink:
Spelen om het spelen idd
Threads: 23
Mijn voetenwerk is niet m'n sterkste punt, ook niet bij tennis. Maar ach, dat valt te verwaarlozen. Haggeman is iemand die altijd dicht tegen de tafel wilt staan en ik ben degene die het liefst twee meter erachter staat. CC is een vechter en is een 'alles of niets' tafeltennisser. Voor 2 amateurs kan het ermee door toch Geno?? :wink:
Scholten! Wrote:Mijn voetenwerk is niet m'n sterkste punt, ook niet bij tennis. Maar ach, dat valt te verwaarlozen. Haggeman is iemand die altijd dicht tegen de tafel wilt staan en ik ben degene die het liefst twee meter erachter staat. CC is een vechter en is een 'alles of niets' tafeltennisser. Voor 2 amateurs kan het ermee door toch Geno?? :wink:
Dat valt nog mee vind ik zelf.
Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Mijn voetenwerk is niet m'n sterkste punt, ook niet bij tennis. Maar ach, dat valt te verwaarlozen. Haggeman is iemand die altijd dicht tegen de tafel wilt staan en ik ben degene die het liefst twee meter erachter staat. CC is een vechter en is een 'alles of niets' tafeltennisser. Voor 2 amateurs kan het ermee door toch Geno?? :wink:
Dat valt nog mee vind ik zelf.
Niks mis mee toch Haggeman? Dichtbij de tafel kom jij nou eenmaal het beste tot je recht met je machtige backhand
We hebben alledrie onze sterke punten. CC beste forehand, Haggie heeft z'n uitmuntende mentale veerkracht en z'n fenomenale backhand en Scholten is zeer allround en heeft de beste techniek. Daarnaast is ie 2 meter achter de tafel nauwelijks te kloppen.
centre court Wrote:We hebben alledrie onze sterke punten. CC beste forehand, Haggie heeft z'n uitmuntende mentale veerkracht en z'n fenomenale backhand en Scholten is zeer allround en heeft de beste techniek. Daarnaast is ie 2 meter achter de tafel nauwelijks te kloppen.
Dan kom je bij mijn specialiteit :wink: Achter de rug smashen en 2 tot 4 meter achter de tafel alles terug brengen (smash maar!!). Die forum clash komt er nog wel. Al win ik niet met tennis (zal ik sowieso niet winnen). Met tafeltennis en Dynamic Tennis zal ik winnen :razz:
Threads: 35
WOrdt er ook nog getennist ipv getafeltennist
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Uiteraard, alle slagspelen zullen worden uigeoefend :razz: Geno, ben onder de indruk van je verhalen, hoop met jou dan ook een 'gallery-play rally' te slaan
Threads: 325
misschien moeten we maar eens een forumdagje slagspelen gaan doen 
tennis tafeltennis en dynamic tennis. Ben zelfs bereid om daarvoor naar t oosten te rijden
Dan rij ik met je mee :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 325
kijk es an! als je irl net zoveel lult als hier verveel ik me iig niet
Lijkt me een goede zaak inderdaad. Haggie en Geno kunnen dan alles op poten zetten, Haggie studeert ervoor dus vind dat geen enkel probleem. Eerste de battle op de baan uitvechten om vervolgens een dorstlessende en vreugdevolle avond tegemoet te gaan.
Ik heb al een jaar niet getennist, dus dat zal wel niet zoveel worden.
Maar met pokeren, en zeker met bier drinken, pak ik jullie allemaal :razz:
Er liggen al ideeen om met de baakse afvaardiging(cc haggie scholten) en evt. Geno, af te reizen naar 't Noorden waar we worden opgevangen door Buurs en Kuiper. De dag zal bestaan uit 3 onderdelen: slagspelen, pokeren en zuipen.
Wellicht dat er idd wat 020-ers die kant op kunnen komen. =D>
A ja joh, maak het nog verder!
Ik ben er uiteraard ook een voorstander van dat 't op een centrale plek gehouden wordt. De achterhoek is dan de ideale plek.
We hebben dan een x-aantal tennisbanen nodig, 1 a 2 tafeltennistafels en een x-aantal kratten Grolsch.
centre court Wrote:Grolsch. Amstel!
Hier drinken we alleen Grolsch of Duitse bieren(Warsteiner e.d.). Buurs en Kuiper zullen dat ook beamen.
Provincialen hebben geen smaak  :razz:
Amstel is slootwater man, wij uit het oosten verkiezen kwaliteit en genot boven prijs en vormgeving
|