The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
D'r an met de lippe Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:De tubantia zuigt inderdaad. Een waardeloze krant waar ze een stel afgekeurde 'sportjournalisten' op hebben gezet. Al is dat zelfs al te veel eer voor die koekenbakkers. Trouwens elke dinsdag is er zo'n wedstrijd rapport door drie 'prominenten' uit de regio over de thuiswedstrijd van Heracles of FC Twente. In januari stond er nog 1 van jullie, om onbegrijpelijke redenen bovenaan, hoe is dat nu?

Ik vraag me werkelijk af wat ze aan het doen zijn tijdens die wedstrijden. Met de buurman aan het kletsen over het weer? Of doen ze het toch met Talpa beelden. Die cijfers kloppen soms voor geen meter.

Pieckenhagen stond inderdaad bovenaan. Of het terecht is of niet laat ik in het midden, het is wel een hele goede keeper hoor. Enfein, Al Ahmadi (excuses voor eventuele schrijf fouten) heeft hem ingehaald. Ik heb me suf gelachen, dat die fct'er Piecke had ingehaald stond namelijk als nieuws op de voorpagina! Haha, het is toch niet te geloven. Blijkbaar waren de fct-geilende redacteuren zo verheugd dat een Heraclied eindelijk van de troon was gestoten.

De tubantia vond het afgelopen maandag intressant om de problemen van Heracles duidelijk aan te kaarten. Sukkels, die problemen waren er al wekenlang en na een zege op ADO lijkt het mij niet het juiste moment om dat maar eens te onderstrepen. Dat wij afstand hebben genomen van rechtstreekse degradatie lees je niet. De stelling luidde; 'de zege op ADO camoefleert de zwakte van Heracles'. Ik stel volgende week voor om de volgende stelling in de tubantia te pleuren 'de positie van fct weergeeft de zwakte van Ajax en Feyenoord'. Maar nee, dan zal Munsterman wel woest opbellen want dat kan natuurlijk niet :wink:

Maar mooi om te lezen dat fct'ers de krant ook niet altijd bejubelen!

Kijk voor de grap eens even op het fctwente.net forum, daar wordt Leon ten Voorde uitgekotst. En terecht, net als die andere waardeloze losers die zichzelf 'sportjournalist' noemen.
Reply
waf Wrote:ja, maar zowel scouting als training valt toch onder technisch beleid?

kijk, kolka en huysegems kwamen in een periode dat al niets meer kon, maar daarvoor was dat niet zo. en ik denk ook dat daar best goeie spelers tussen zaten maar dat die niet de goeie trainers hadden en ook niet tegen de druk bestand bleken. het is van alles wat en veel te complec om maar even te roepen: de aankopen deugen niet.

maar goed, dat feyenoord dit jaar niet voldoende presteert is duidelijk. dan kun je 2 kanten op: de spelers zijn niet goed genoeg (media) ofwel de spelers kunnen heus wel wat maar er wordt niet het maximale uitgehaald (ik). mijn probleem is alleen dat iedereen maar de media napraat "er is niet voldoende kwaliteit". dat si veel te makkelijk. er is imo voldoende kwaliteit om nu 4de te staan.

vorig jaar waren de prestaties nog prima, en niet alleen door kujt en kalou.

Ik denk ook niet dat de scouting het hoofdprobleem is. Ben er zelfs van overtuigd dat het programma van Feyenoord best werkt. Het lijkt er enkel inderdaad op dat de technische staf er niet uitkrijgt wat er in zit.
Relatief gezien denk ik namelijk niet dat ze meer miskopen doen als Ajax of PSV.

En voor vorig jaar ben ik het eens met Depor. Er vielen toen ook veel tegengoals. Enkel je had toen een effectievere voorhoede als dit jaar die vaak het verschil maakte.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Denneboom wrs dus water bij de wijn gedaan!
Op zich goede aankoop denk ik, maar denk niet da Gerritsen hier blij mee zal zijn!?

Quote:Denneboom voor drie jaar naar FC Twente
16 maart 2007


FC Twente heeft Romano Denneboom alsnog gestrikt voor volgend seizoen. De Tukkers legden de 26-jarige aanvaller vast tot de zomer van 2010. Denneboom kan NEC in de zomer transfervrij verlaten.


De vleugelspeler stond al geruime tijd in de belangstelling van FC Twente. Een transfer naar de club uit Enschede ging afgelopen zomer echter niet door. In de winterstop PSV toonde interesse, nadat bleek dat de komst van Albert Luque afgeketst was. NEC weigerde destijds mee te werken aan een vertrek van Denneboom, omdat het geen tijd meer had om een vervanger in huis te halen.

"Ik ben erg blij met de komst van Romano Denneboom", laat Twente-trainer Fred Rutten weten. "Hij is een aanvaller die op meerdere plaatsen inzetbaar is."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Grap Feyenoord fans spreidt zich rond over internet

Een grap van een aantal Feyenoorders heeft de afgelopen 24 uur veel Feyenoord fans en internetsites bezig gehouden. Na een opmerking van een fan dat het jammer was dat er al lang geen echte geruchten meer zijn van spelers waarmee Feyenoord in verband wordt gebracht, verzonnen zij het bericht dat Feyenoord in onderhandeling zou zijn met Giannichedda van Juventus. Nadat zij ook een verzonnen bericht plaatsten dat vandaag in de Gazzetta dello Sport zou hebben gestaan, vatte het gerucht vlam en ging het los van het forum zijn eigen leven leiden. Een internetsite bracht het als nieuws uit de Gazzetta en vervolgens namen ruim 15 Feyenoord en algemene voetbalsites het over, zonder ook maar te checken of het daadwerkelijk in Gazzetta heeft gestaan. Daar stond het dus niet, zoals ook wij begrepen bij het nachecken van de talloze tips die we ontvingen.

Vanavond kwam de aap uit de mouw en vertelden ze over hun grap die als een lopend vuurtje over het internet ging.
---
Waar hebben we zoiets eerder meegemaakt? :p
Reply
Peter Wrote:Grap Feyenoord fans spreidt zich rond over internet

Een grap van een aantal Feyenoorders heeft de afgelopen 24 uur veel Feyenoord fans en internetsites bezig gehouden. Na een opmerking van een fan dat het jammer was dat er al lang geen echte geruchten meer zijn van spelers waarmee Feyenoord in verband wordt gebracht, verzonnen zij het bericht dat Feyenoord in onderhandeling zou zijn met Giannichedda van Juventus. Nadat zij ook een verzonnen bericht plaatsten dat vandaag in de Gazzetta dello Sport zou hebben gestaan, vatte het gerucht vlam en ging het los van het forum zijn eigen leven leiden. Een internetsite bracht het als nieuws uit de Gazzetta en vervolgens namen ruim 15 Feyenoord en algemene voetbalsites het over, zonder ook maar te checken of het daadwerkelijk in Gazzetta heeft gestaan. Daar stond het dus niet, zoals ook wij begrepen bij het nachecken van de talloze tips die we ontvingen.

Vanavond kwam de aap uit de mouw en vertelden ze over hun grap die als een lopend vuurtje over het internet ging.
---
Waar hebben we zoiets eerder meegemaakt? :p

Moeten we als 'forum' binnenkort nog maar eens doen.....
Shevchenko als huurling naar PSV, als opvolger van Farfan? :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Grap Feyenoord fans spreidt zich rond over internet

Een grap van een aantal Feyenoorders heeft de afgelopen 24 uur veel Feyenoord fans en internetsites bezig gehouden. Na een opmerking van een fan dat het jammer was dat er al lang geen echte geruchten meer zijn van spelers waarmee Feyenoord in verband wordt gebracht, verzonnen zij het bericht dat Feyenoord in onderhandeling zou zijn met Giannichedda van Juventus. Nadat zij ook een verzonnen bericht plaatsten dat vandaag in de Gazzetta dello Sport zou hebben gestaan, vatte het gerucht vlam en ging het los van het forum zijn eigen leven leiden. Een internetsite bracht het als nieuws uit de Gazzetta en vervolgens namen ruim 15 Feyenoord en algemene voetbalsites het over, zonder ook maar te checken of het daadwerkelijk in Gazzetta heeft gestaan. Daar stond het dus niet, zoals ook wij begrepen bij het nachecken van de talloze tips die we ontvingen.

Vanavond kwam de aap uit de mouw en vertelden ze over hun grap die als een lopend vuurtje over het internet ging.
---
Waar hebben we zoiets eerder meegemaakt? :p

Moeten we als 'forum' binnenkort nog maar eens doen.....
Shevchenko als huurling naar PSV, als opvolger van Farfan? :lol:

Geloof ik niet!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
nachecken?
Reply
Keyzer Wrote:nachecken?

Optelefoneren?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
nachecken klopt gewoon hoor!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:nachecken klopt gewoon hoor!

Ja, het klopt als je een voorbeeld wilt noemen van een contaminatie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ekslem Wrote:nachecken klopt gewoon hoor!

Het klopt net zo (niet) goed als dat het hier een saaie bedoeling is. :razz:

Misschien is t iets lokaals. Wink
Reply
Je checkt iets om het vervolgens nog een keer te checken....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Je checkt iets om het vervolgens nog een keer te checken....

Dus om te checken of je het eerder goed gecheckt hebt. Dan klopt het ja. :8:
Reply
Ekslem Wrote:Je checkt iets om het vervolgens nog een keer te checken....

Dan kijk je het dus 2 keer na. Dat mag, maar het blijft een contaminatie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Het mag van Van Dale maar ik vind het ook afgrijselijk

nachecken
na•chec•ken
/n’atsekf(n)/
overgank. werkw.; checkte na, h. nagecheckt
1 Ÿ nagaan, checken
Reply
Hoef Wrote:Het mag van Van Dale maar ik vind het ook afgrijselijk

nachecken
na•chec•ken
/n’atsekf(n)/
overgank. werkw.; checkte na, h. nagecheckt
1 Ÿ nagaan, checken

Mijn van Dale zegt dit:

U hebt gezocht op nachecken:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

na·chec·ken (ov.ww.)
1 [inf.] controleren [contaminatie van nagaan en checken]

De Y met stipjes staat dus blijkbaar voor contaminatie...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik vind het overigens ook niet lekker klinken en gebruik het derhalve nooit!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
PSV heeft Lazovic nog niet uit het hoofd gezet

26/3/2007 21:35

EXCLUSIEF - In de winterstop ketste een overgang nog af op de transfersom, maar PSV-trainer Ronald Koeman heeft Danko Lazovic niet uit zijn hoofd gezet.
Koeman had Lazovic graag al in de winterstop in Eindhoven willen verwelkomen. De afkoopsom die Vitesse verlangde bleek echter te gortig. Maar PSV wil komende zomer een nieuwe poging wagen de 23-jarige Serviër in te lijven.

Lazovic heeft in zijn eerste seizoen in Arnhemse dienst indruk gemaakt die hem belangstelling heeft opgeleverd van onder meer AZ en Arsenal. Vitesse heeft de aanvaller afgelopen zomer overgenomen van Feyenoord, dat recht heeft op dertig procent op de transferopbrengsten.
Reply
Ik hoop dat hij juist niet voor PSV kiest. :roll:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ik vind het een risicootje, maar vind het de gok wel waard. Zie liever Alves komen, maar die zal wel te duur zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:'Galatasaray doet Kennedy Bakircioglu aanbod'

27/3/2007 10:15

Kennedy Bakircioglu staat nadrukkelijk in de belangstelling van Galatasaray. De Zweedse international van FC Twente staat niet afwijzend tegenover een overstap naar de Turkse club.
Tegen het Zweedse Sportbladet zegt Bakircioglu open te staan voor een toenadering van Galatasaray. 'Het is een topclub die zich altijd weet te plaatsen voor de Champions League of het UEFA Cup-toernooi.'

Galatasaray stelt naar verluidt wél als voorwaarde dat Bakircioglu zich naturaliseert tot Turk, zodat de aanvallende middenvelder geen beslag legt op het maximale aantal buitenlanders (6) dat Turkse clubs mogen opstellen.

Bakircioglu heeft er geen geheim van gemaakt dat zijn ambities hoger reiken dan FC Twente. De Enschedese club heeft de Zweedse international nog tot medio 2008 onder contract staan, maar kan niet alles vragen. In de verbintenis is namelijk een gelimiteerde afkoopsom opgenomen.

Als hij al Zweeds international is, hoe kan hij zich dan nog laten naturaliseren tot Turk? Moet hij dan niet eerst 5 jaar in Turkije wonen/spelen? Aan zijn achternaam te zien is zijn vader al een Turk en is het dan niet zo dat je automatisch al een Turk bent, ook al ben je geboren in een ander land? Ik zou trouwens uitkijken, als ik die Kennedy was, want als hij naar Turkije gaat moet hij daar ook nog in dienst, officieel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik zou trouwens uitkijken, als ik die Kennedy was, want als hij naar Turkije gaat moet hij daar ook nog in dienst, officieel.

Mooi toch? Is ie meteen z'n Nederlandse paspoort kwijt :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kennedy is geen Turk. Hij is net als ik een Assyrier. Heb zelf ook een Turkse achternaam. Hij zal zich nooit naturaliseren aangezien hij geen Turk is en ook niet wil zijn. Aangezien onze voorouders door hun vermoord zijn (genocide 1915 net als de Armeniers). Die achternaam is Turks omdat je die gewoon kreeg toegewezen. Je had geen keuze want volgens mener Ataturk moest alles Turks zijn.

Dus hij zal ook niet snel naar Galatasaray gaan. En ook geen andere Turkse club. Hij moet dan inderdaad ook in dienst, tenzij hij een Zweeds paspoort heeft. Zijn pa heeft denk ik nog wel een Turks paspoort.
Reply
De hele top van PSV is 'getransfereerd'. Belangrijkste en meest positieve is het vertrek van Timmer; de kwal die steeds met oa van Raay en Hiddink overhoop lag. Icon_twisted
Reply
AssyriskaFF Wrote:Kennedy is geen Turk. Hij is net als ik een Assyrier.

Dus gewoon een Turk. Da's hetzelfde als: Mukkus is geen Nederlander, hij is een Fries of VMG is geen Nederlander, hij is een Tukker. En Ada Wilma is geen Nederlandse, ze is een Amsterdamse.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:De hele top van PSV is 'getransfereerd'. Belangrijkste en meest positieve is het vertrek van Timmer; de kwal die steeds met oa van Raay en Hiddink overhoop lag. Icon_twisted

1 ding is zeker.... Met Reker winnen we de beker #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Grap Feyenoord fans spreidt zich rond over internet

Een grap van een aantal Feyenoorders heeft de afgelopen 24 uur veel Feyenoord fans en internetsites bezig gehouden. Na een opmerking van een fan dat het jammer was dat er al lang geen echte geruchten meer zijn van spelers waarmee Feyenoord in verband wordt gebracht, verzonnen zij het bericht dat Feyenoord in onderhandeling zou zijn met Giannichedda van Juventus. Nadat zij ook een verzonnen bericht plaatsten dat vandaag in de Gazzetta dello Sport zou hebben gestaan, vatte het gerucht vlam en ging het los van het forum zijn eigen leven leiden. Een internetsite bracht het als nieuws uit de Gazzetta en vervolgens namen ruim 15 Feyenoord en algemene voetbalsites het over, zonder ook maar te checken of het daadwerkelijk in Gazzetta heeft gestaan. Daar stond het dus niet, zoals ook wij begrepen bij het nachecken van de talloze tips die we ontvingen.

Vanavond kwam de aap uit de mouw en vertelden ze over hun grap die als een lopend vuurtje over het internet ging.
---
Waar hebben we zoiets eerder meegemaakt? :p

Moeten we als 'forum' binnenkort nog maar eens doen.....
Shevchenko als huurling naar PSV, als opvolger van Farfan? :lol:

Kom je even niet meer op het forum en meteen ben je forgotten :roll: :cry:

Maar speciaal voor jullie heb ik het lontje alvast neergelegd: Lavric naar AZ... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Grap Feyenoord fans spreidt zich rond over internet

Een grap van een aantal Feyenoorders heeft de afgelopen 24 uur veel Feyenoord fans en internetsites bezig gehouden. Na een opmerking van een fan dat het jammer was dat er al lang geen echte geruchten meer zijn van spelers waarmee Feyenoord in verband wordt gebracht, verzonnen zij het bericht dat Feyenoord in onderhandeling zou zijn met Giannichedda van Juventus. Nadat zij ook een verzonnen bericht plaatsten dat vandaag in de Gazzetta dello Sport zou hebben gestaan, vatte het gerucht vlam en ging het los van het forum zijn eigen leven leiden. Een internetsite bracht het als nieuws uit de Gazzetta en vervolgens namen ruim 15 Feyenoord en algemene voetbalsites het over, zonder ook maar te checken of het daadwerkelijk in Gazzetta heeft gestaan. Daar stond het dus niet, zoals ook wij begrepen bij het nachecken van de talloze tips die we ontvingen.

Vanavond kwam de aap uit de mouw en vertelden ze over hun grap die als een lopend vuurtje over het internet ging.
---
Waar hebben we zoiets eerder meegemaakt? :p

Moeten we als 'forum' binnenkort nog maar eens doen.....
Shevchenko als huurling naar PSV, als opvolger van Farfan? :lol:

Kom je even niet meer op het forum en meteen ben je forgotten :roll: :cry:

Maar speciaal voor jullie heb ik het lontje alvast neergelegd: Lavric naar AZ... Wink

Hij schiet net oog in oog met v/d Sar 5 meter over, dus das niet geloofwaardig. Mss moeten we suggeren dat Lavric naar een of andere subtopper gaat. Al heeft zo'n overgang dan weer minder nieuwswaarde.
Reply
Real en Betis hebben hem ook op het oog dus geloofwaardig is het wel...
Immers met de vorige poging heb ik ook teletekst en het sportjournaal gehaald Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mukkus Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Kennedy is geen Turk. Hij is net als ik een Assyrier.

Dus gewoon een Turk. Da's hetzelfde als: Mukkus is geen Nederlander, hij is een Fries of VMG is geen Nederlander, hij is een Tukker. En Ada Wilma is geen Nederlandse, ze is een Amsterdamse.

Open eens een geschiedenisboek zou ik zeggen. :roll:
Reply


Forum Jump: