The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nachtdienst
#61
janus ben je er nog? Ben net terug vant werk....

Jij drukke avond?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#62
Nou euh Jan, je zal waarschijnlijk niet verwachtten dat er nog iemand iets typt hier dus je zal wel maar 1 x per uur kijken...! ik ga iig slapen, morgen weer om 9 uur op Sad

Werkseee
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#63
harry_bierdop Wrote:Nou euh Jan, je zal waarschijnlijk niet verwachtten dat er nog iemand iets typt hier dus je zal wel maar 1 x per uur kijken...! ik ga iig slapen, morgen weer om 9 uur op Sad

Werkseee

Klopt helemaal! Zie het nu pas!

Slaapseeeee
Reply
#64
Vrolijk pasen !
Bangkok resident.
Reply
#65
Jeuh, ik mag vannacht weer :x
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Vanavond vrij :razz: hetgeen betekent dat ik vanmorgen wel om 8 uur mijn nest uit moest Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
Jan is er weer.. 2 dagen nachtdienst!
Wie dit leest is gek
Reply
#68
Hee Jan wat me opvalt is dat ik jou niet zie bij bookmakers, meestal doe je het bijzonder goed met spellen van dit forum, dus ik had je ook zeker in de hoogste regionen verwacht....
Geen zin? of geen tijd? of verkeerde weddenschappen???
[b][size=75]Niemand is perfect maar sommigen laten het wel erg merken![/size][/b]
Reply
#69
Leonnetje Wrote:Hee Jan wat me opvalt is dat ik jou niet zie bij bookmakers, meestal doe je het bijzonder goed met spellen van dit forum, dus ik had je ook zeker in de hoogste regionen verwacht....
Geen zin? of geen tijd? of verkeerde weddenschappen???

Haha.. nou moet eerlijk zeggen dat ik pas sinds kort weet hoe en waar de bookmakersfunctie op dit forum zat.. niet dat het zo moeilijk was.. maar had er niet naar gezocht eigenlijk..

Opzich vroeger vaak bookmaker gespeeld.. en niet altijd even veel geluk.. in dat opzicht gaat het me met CM beter af... maar speel nu wel bijna dagelijks de bookmaker van het forum...
Reply
#70
Okee dan, goed bezig! een naam krijgen is niet zo moeilijk maar om hem te houden! Dus binnenkort sta je weer fier bovenaan hahaha... succes in ieder geval! ot ik vind het een van de mooiere spellen (en niet alleen omdat ik dit wel kan hahaha)
[b][size=75]Niemand is perfect maar sommigen laten het wel erg merken![/size][/b]
Reply
#71
Leonnetje Wrote:Okee dan, goed bezig! een naam krijgen is niet zo moeilijk maar om hem te houden! Dus binnenkort sta je weer fier bovenaan hahaha... succes in ieder geval! ot ik vind het een van de mooiere spellen (en niet alleen omdat ik dit wel kan hahaha)

Ik stond gister nog 4de.. maar zie dat ik nu ben afgezakt naar een degradatieplek! :x
Reply
#72
Hee KJ...Fijne nachtdienst
Make tea, not war
Reply
#73
Riekki Wrote:Hee KJ...Fijne nachtdienst

Jij ook! :razz:
Reply
#74
Kleine Jan Wrote:
Riekki Wrote:Hee KJ...Fijne nachtdienst

Jij ook! :razz:

Ben nog even de herhaling van B&vD aan het kijken...Daarna ga ik mijn mandje maar eens opzoeken. Heb vandaag mijn scriptie onderwerp toegewezen gekregen en daar werd ik niet al te vrolijk van. Icon_evil
Make tea, not war
Reply
#75
Riekki Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Riekki Wrote:Hee KJ...Fijne nachtdienst

Jij ook! :razz:

Ben nog even de herhaling van B&vD aan het kijken...Daarna ga ik mijn mandje maar eens opzoeken. Heb vandaag mijn scriptie onderwerp toegewezen gekregen en daar werd ik niet al te vrolijk van. Icon_evil


Zit ook BvD te kijken.. tja.. je moet wat he! :8:

Straks dvd van the incredibles kijken...
Reply
#76
Wel een beetje emotionele reactie van moeke Kuijt....Alsof Griffith er zoveel aan kan doen.
Make tea, not war
Reply
#77
Riekki Wrote:Wel een beetje emotionele reactie van moeke Kuijt....Alsof Griffith er zoveel aan kan doen.

Je ziet echt aan haar dat ze tot op het bot verbitterd is.. geen greintje vriendelijkheid...
Reply
#78
Kleine Jan Wrote:
Riekki Wrote:Wel een beetje emotionele reactie van moeke Kuijt....Alsof Griffith er zoveel aan kan doen.

Je ziet echt aan haar dat ze tot op het bot verbitterd is.. geen greintje vriendelijkheid...

Nee, inderdaad...Nu kan ik me dat ook wel voorstellen maar ik heb dan zoiets van nodig dat mens dan niet uit. Ze zit er al voor de tigste keer. Laat die Knoops toch zijn verhaal doen. Die lult geen onzin.

Ben benieuwd of ze gaat bijdragen aan het kado voor Beatrix :razz:
Make tea, not war
Reply
#79
Ze weet wel alles beter zeg.. alles wat er daar word gezegd "gaat ze tegenin ... beetje vermoeiend.. begrijp me niet verkeerd.. is inderdaad allemaal heel vervelend.. maar ja.. zoals mijn moeder altijd zei: Jantje, met mokken bereik je niets!
Wie dit leest is gek
Reply
#80
Precies...

Ik wens je nog een prettige rustige nachtdiens...Ik ga vanuit me mandje verder kijken want ik vind het op zich wel een aardige uitzending...

Adios
Make tea, not war
Reply
#81
Riekki Wrote:Precies...

Ik wens je nog een prettige rustige nachtdiens...Ik ga vanuit me mandje verder kijken want ik vind het op zich wel een aardige uitzending...

Adios

Truste!
Reply
#82
Is Kleine Jan nog altijd op, of niet? Normaal gesproken zijn Marshall en Antidote nog wel even aanwezig tot een uurtje of 2, maar er is al sinds acht uur gisteravond niets gepost op het Hattrick-forum... beetje dood Smile.
Reply
#83
Ik ben nog wel even op ja.. tot een uurtje of 7 om precies te zijn!
Wie dit leest is gek
Reply
#84
Dan is het hier middernacht, dan lig ik er vermoedelijk wel in Wink. Het is alleen nog even wachten op de HT-training, die over 10 minuutjes begint, en een uurtje later is afgelopen. Daarna zoek ik ik ook m'n bed op.
Reply
#85
Bakke Wrote:Dan is het hier middernacht, dan lig ik er vermoedelijk wel in Wink. Het is alleen nog even wachten op de HT-training, die over 10 minuutjes begint, en een uurtje later is afgelopen. Daarna zoek ik ik ook m'n bed op.

Ik ben tijdje terug begonen aan HT maar ben ermee gestopt.. trainen, spelers kopen etc.. vond het maar moelijk..

Opzich wle grappig dat er echt zoveel mensen verslaafd aan zijn..
Reply
#86
In het begin is het inderdaad wat moeilijk, maar als je intensief de regels etc. leest, ervaringen van andere forummers leest en de SD HT-files, ben je al aardig ver. Daarna is het een kwestie van het even een half uurtje per dag bijhouden, de eerste tijd, en dan ben je verkocht Wink.
Reply
#87
Riekki Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Riekki Wrote:Hee KJ...Fijne nachtdienst

Jij ook! :razz:

Ben nog even de herhaling van B&vD aan het kijken...Daarna ga ik mijn mandje maar eens opzoeken. Heb vandaag mijn scriptie onderwerp toegewezen gekregen en daar werd ik niet al te vrolijk van. Icon_evil

Mag je niet zelf een onderwerp uitkiezen dan? Ik heb me destijds suf gepiekers over een onderwerp en jij krijgt ze zo je schoot ingeworpen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#88
Vandaag laatste van de 2 nachtdiensten... morgen ook nog 1 maar die breng ik door in Ahoy: Carl Cox & Friends! :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
#89
Hoe gaat t met je hattrickteam KJ?
The great old Ludwig von...
Reply
#90
gittermaster Wrote:Hoe gaat t met je hattrickteam KJ?

Zie 4 posts naar boven, gitter Wink.
Reply


Forum Jump: