The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - Heracles
1 April of niet ?? :crazy:

Quote:Ajax zal aanstaande zondag tegen Heracles Almelo met een andere shirtsponsor aan treden. Florius, voorheen Bouwfonds Hypotheken zal zondag pronken op het shirt van Ajax.

De nieuwe naam op het shirt is maar eenmalig. De nieuwe naam dient als introductie van Florius als het nieuwe hypotheekmerk van ABN AMRO Hypotheken Groep.

Naast de bedrukkingen op de shirts zal de naam Florius ook op de reclameborden te zien zijn.

Bron:http://www.voetbalmax.nl
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62318">http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62318</a><!-- m -->
Reply
Ik vrees dat onze strijdlust het grote kwaliteitsverschil niet kan compenseren. Heracles gaat morgen geen punten pakken.

Ik houd mijn adem in wat Excelsior en Willem II doen dit weekend...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik vrees dat onze strijdlust het grote kwaliteitsverschil niet kan compenseren. Heracles gaat morgen geen punten pakken.

Ik houd mijn adem in wat Excelsior en Willem II doen dit weekend...

die verliezen allebei (hoop ik)
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
sneijder 1-0 (17 keer)
Reply
2-0 Huntelaar
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
3-0 Huntelaar
Reply
hee dat is mijn © Icon_twisted
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Gloryhunter :wink:

Staan we qua doelsaldo al boven PSV? :razz:
Reply
als de stand zo blijft:
ajax +42
psv +45

erg spannend dus!
Reply
Mac Wrote:als de stand zo blijft:
ajax +42
psv +45

erg spannend dus!

mocht het op doelsaldo aankomen kun je het verschil nog eens minimaal 2 kleiner maken, dus 1 goal verschil
Reply
Prima wedstrijd. Enige wat ze te verwijten valt is dat ze niet meer gescoord hebben.
Huntelaar en Sneijder waren echt briljant. Vooral Klaas, alles wat hij deed was goed, ongelooflijk =D>
Ook Davids en Stekelenburg heel goed.
Als ze zo blijven spelen, verliezen ze geen punten meer. Dan maar hopen op 1 verliespot (Twente thuis) van PSV en zelf veel goals maken [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals verwacht dus. Willem II en Excelsior maakten het feest compleet.

Felicitaties aan de Ajacieden die vandaag in de Arena zaten.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Zoals verwacht dus. Willem II en Excelsior maakten het feest compleet.

Bedankt, vond het een redelijke wedstrijd waarbij de rechterflank een drama was, en de linkervleugel niet veel beter.
Drie puntjes in de pocket en hopen dat de blessure van Stam meevalt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Zoals verwacht dus. Willem II en Excelsior maakten het feest compleet.

Bdankt man. Was je erbij? Ik vond jullie opkomst bewonderenswaardig. En de sfeer zat er goed in, tot de 11e minuut :|
Vond trouwens wel het niveau van Heracles erg tegenvallen.
Wat vond je er zelf van? Jij zit er tenslotte elke week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:

Bdankt man. Was je erbij? Ik vond jullie opkomst bewonderenswaardig. En de sfeer zat er goed in, tot de 11e minuut :|

????????

een kwart van het uitvak was voor de +/- 100 Heracles supporters de andere driekwart was vrije verkoop voor Ajax supporters.
Zat een grote rode afscheidings wand tussen.
Reply
Noem mij 5 clubs die dit seizoen meer supporters mee hadden die net zoveel lawaai maakten als in het begin...
En we hebben het hier over een van de kleinste clubs uit de eredivisie.
Reply
Ad Wim Wrote:Noem mij 5 clubs die dit seizoen meer supporters mee hadden die net zoveel lawaai maakten als in het begin...

Ik zat tussen 410 en het uitvak, niet echt veel van het gezang meegekregen afgezien van 5 minuutjes Almelo Almelo.

PSV had er meer mee, Groningen had er meer mee, Feyenoord had er meer mee, AZ had er meer mee, van Twente weet ik het niet zeker.
En jij hebt het over lawaai, ik heb het over de hoeveelheid, begrijpelijk dat je die schijtafstand niet wil overbruggen voor een vrijwel zekere nederlaag. No offence D'r an...
Reply
En daarom vond ik het ook bewonderenswaardig dat er redelijk wat mensen zaten. Heerenveen en Roda hadden er bijvoorbeeld minder, die wilden de afstand dis niet overbruggen.
Reply
Ad Wim Wrote:Bdankt man. Was je erbij? Ik vond jullie opkomst bewonderenswaardig. En de sfeer zat er goed in, tot de 11e minuut :|

Nee, ik was er niet bij. Na lang wikken en wegen (eigenlijk kwam het mij ook niet zo goed uit) wou ik wel maar toen hoorde ik dat de jongens met wie ik geregeld uitwedstrijden bezoek om diverse redenen ook niet gingen. Tja, dan houd het op. In ieder geval 40\50 euro bespaard want veel genieten viel er voor de Heraclied toch niet.

Ik heb de wedstrijd gevolgd via Radio Almelo dus kan niet zo'n goed oordeel geven over het niveau dan iemand die het live 90 minuten heeft gezien. Wel is Heracles in uitwedstrijden normaal gesproken velen maler slapper dan in thuiswedstrijden. Vandaag was het allemaal weer angstig en ontbrak de wilskracht volgens mij. Opzich ook niet zo heel raar dat de koppies gaan hangen als je al op vroege achterstand komt tegen Ajax. Dat is ook een verschil met thuiswedstrijden, in Almelo zal Heracles never en nooit de moed opgeven bij een 0-1 achterstand.
Over thuiswedstrijden ben ik dit seizoen dik tevreden, over de uitwedstrijden wil ik in sommige gevallen geen woorden vuil maken. De kansloze nederlagen bij ADO, Willem II, RKC en Excelsior (6-1!!!!!!!!) waren niet altijd nodig geweest. Iets meer strijd en passie in uitwedstrijden had ons nog meer punten opgeleverd, daar ben ik van overtuigd.

Ad Wim Wrote:Noem mij 5 clubs die dit seizoen meer supporters mee hadden die net zoveel lawaai maakten als in het begin...

Ik vind de opkomst van de Heracles aanhang over het algemeen prijzenswaardig. Heracles had in de eerste divisie altijd een bovengemiddeld toeschouwersaantal. Ook in de jaren dat Heracles onderin de eerste divisie bungelde was de opkomst in vergelijking met voorgangers die onderin bungelden behoorlijk hoog. In uitwedstrijden was het toenertijd wel iets minder allemaal maar dat is mischien wel logisch. Volgende week overigens volledig verkocht uitvak in Enschede.

De sfeer zit over het algemeen dik in orde bij Heracles vind ik zelf. In 2 jaar eredivisie zoveel mooie citaten van trainers\spelers van tegenstanders. Henk Timmer noemde een uitwedstrijd in Almelo als een Europacup duel. Ron Jans zei vorig seizoen dat hij ondanks de nederlaag had genoten van een wedstrijd waarin hij de beste sfeer van een thuispubliek ooit had gehoord. Hij zei dat hij verwachtte dat de Heracles aanhang na de 0-1 wel zweeg maar het werd volgens hem alleen maar erger en erger qua Almeloos gezang. En zo nog tig voorbeelden, Huub Stevens die aangaf dat het fanatieke Heracles pubiek het krachtigste wapen van Heracles was. Cocu die zei dat handhaving niet mis kon gaan met een publiek dat zo fanatiek is. Etc etc. Dat de sfeer vandaag na de 11e minuut is ingeklapt vind ik niet zo raar. We moeten dit seizoen nogal wat slikken en het is wel vaker stiller bij tegenslagen. Buitenstaanders die er geen ruk vanaf weten roepen dan snel 'sing when you winning' maar als hun in onze situatie hadden gestaan hadden ze hun mondje al veel eerder dicht gehouden. AZ - Heracles, 5-0. 85e minuut t\m 89e minuut; We love Heracles we do. Het galmde door het DSB-stadion.
Reply
Depor Wrote:

Bedankt, vond het een redelijke wedstrijd waarbij de rechterflank een drama was, en de linkervleugel niet veel beter.

Deze analyse is een stuk beter dan die van AdWim. Matige wedstrijd met af en toe een zeer goede aanval.
Reply
Dr. Pils Wrote:
Depor Wrote:

Deze analyse is een stuk beter dan die van AdWim. Matige wedstrijd met af en toe een zeer goede aanval.

We zullen het zien in de samenvatting. Maar AdWim kennende laten ze de andere 85 kansen van KJH vast weer niet zien. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dr. Pils Wrote:
Depor Wrote:

We zullen het zien in de samenvatting. Maar AdWim kennende laten ze de andere 85 kansen van KJH vast weer niet zien. :wink:

Samenvatting zal 8 a 9 aanvallen van Ajax laten zien waarbij het zo 6-0 had kunnen staan laten zien en dan 4 kansen van Heracles waarvan er 2 erin hadden gekund. De wedstrijd was na 11 minuten al gespeeld en dat wisten de spelers en het publiek ook.
Reply
De samenvatting zal vast mooi zijn ja.
Reply
viel nog mee
Reply
mooie goal van hunt...vrije trap van wesley mag er natuurlijk nooit in van zover. volgende week rkc...Zie ik als ajax zwaarste wedstrijd die ze nog moeten.
Reply
Pieckenhagen verwachtte een voorzet, omdat op het laatste moment ook Heitinga nog richting tweede paal gestuurd werd na overleg met Davids en Sneijder. Ik weet niet of dat bewust was. Was dat wel zo, dan was het goed ingestudeerd.
Reply
Dr. Pils Wrote:
Depor Wrote:

Ik heb gezegd dat ik het een prima wedstrijd vond, niet meer en niet minder. Er zaten een aantal fantastische aanvallen in, maar er zaten ook hele slappe periodes tussen. Maar dat vind ik niet zo gek gezien de interlandverplichtingen.
Ik vond alleen wel Sneijder en Huntelaar heel goed.
Reply
Ad Wim Wrote:
Dr. Pils Wrote:
Depor Wrote:

Ik heb gezegd dat ik het een prima wedstrijd vond, niet meer en niet minder. Er zaten een aantal fantastische aanvallen in, maar er zaten ook hele slappe periodes tussen. Maar dat vind ik niet zo gek gezien de interlandverplichtingen.
Ik vond alleen wel Sneijder en Huntelaar heel goed.

Was geen prima wedstrijd, was een redelijke wedstrijd, en voornamelijk een grote slappe periode met een aantal hele mooie aanvallen.
Reply
Redelijke pot, eerder neigend naar matig dan naar goed. Maar goed, we kennen Ad nu wel..... :lol:
Reply

Forum Jump: