The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - NAC
Zoals verwacht...

Quote:Perez vervangt geschorste Sneijder tegen NAC
12 april 2007

Met Kenneth Perez in de plaats van de geschorste Wesley Sneijder vervolgt Ajax vrijdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC de jacht op de landstitel. De Amsterdammers mogen zich na een zege in ieder geval voor een dag koploper van de eredivisie noemen.

Trainer Henk ten Cate van Ajax mist tijdens het duel met zijn oude werkgever niet alleen Sneijder. Jaap Stam, Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro en Leonardo zijn nog steeds geblesseerd. De laatstgenoemde Braziliaan heeft woensdag in Rio de Janeiro een succesvolle operatie aan zijn kruisband ondergaan.

Ajax moet in de laatste drie competitieduels nog twee punten goedmaken op koploper PSV. De Amsterdammers hebben evenveel punten als AZ. De club uit Alkmaar heeft echter een beter doelsaldo. Het verschil bedraagt acht goals in het voordeel van AZ.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hup NAC!
Wie dit leest is gek
Reply
Huntelaar rood!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Huntelaar rood!

En perez dood !
Reply
Huntelaar maakt een hattrick!
Reply
Heitinga eigen doelpunt!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik heb Heitinga en Huntelaar, maar ik hoop met je mee Tree. :wink:
Reply
Anders wordt AZ natuurlijk nooit kampioen! Hakkuh

Song of the decade:

Reply
Ordinair potje vechtvoetbal dus Ajax gaat onderuit...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
19:00 uur Kleine ArenA ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Perez zal waarschijnlijk weer bewijzen dat hij als invaller het beste uit de verf komt.

Elke wedstrijd is nu belangrijk, maar ik denk dat dit de moeilijkste en dus belangrijkste is voor Ajax, aangezien PSV en AZ ook lastige wedstrijden hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:19:00 uur Kleine ArenA ?

18.00 is ons streven vanwege het fijne terrasweer. Morgen probeer ik om een uur of vier mijn werk te verlaten dus 18.00 moet haalbaar zijn.
Reply
Oke, ik probeer daar ook zo vroeg mogelijk te zijn.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ad Wim Wrote:Perez zal waarschijnlijk weer bewijzen dat hij als invaller het beste uit de verf komt.

Elke wedstrijd is nu belangrijk, maar ik denk dat dit de moeilijkste en dus belangrijkste is voor Ajax, aangezien PSV en AZ ook lastige wedstrijden hebben.

Dus NAC thuis is makkelijker dan Willem II uit? En Medunjanin zal namens AZ ook nog wel extra zn best doen volgende week in de Arena. :wink: Uiteraard wordt Salmon de gesel van Ajax, Alves de gesel van AZ en wordt PSV ondanks de 2-0 nederlaag in Utrecht kampioen. Hakkuh
Reply
De komende wedstrijden ben ik fan van een veelvoud aan clubs, waaronder NAC, AZ en Utrecht Wink

Voor het eerst in 20 jaar een afwijkende kampioen van de zogenaamde 'top3', ik ben voor! =D> :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:De komende wedstrijden ben ik fan van een veelvoud aan clubs, waaronder NAC, AZ en Utrecht Wink

Voor het eerst in 20 jaar een afwijkende kampioen van de zogenaamde 'top3', ik ben voor! =D> :wink:

Ja! Laat het grote geld de kampioenen maar bepalen! :eeeek:
Reply
Peter Wrote:Dus NAC thuis is makkelijker dan Willem II uit?
Ja. Ondanks dat ze geen goede reeks hebben, schat ik NAC hoger in dan Willem II. Bovendien zijn Sneijder en zeer waarsch Stam er weer bij tegen Willem II.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Ja. Ondanks dat ze geen goede reeks hebben, schat ik NAC hoger in dan Willem II. Bovendien zijn Sneijder en zeer waarsch Stam er weer bij tegen Willem II.

Ik schat NAC ook hoger in dan Willem II, maar het veld in Tilburg is natuurlijk poep, dus dat wordt geen winst voor Ajax. :razz:
Reply
Gewoon een overwinning met een nulletje of 5. Kampioen worden we niet, maar ze gaan er morgen wel voor.

Na de wedstrijd ga ik Damski in, kleine arena red ik niet Bum !
Reply
Peter Wrote:
Marshall Wrote:De komende wedstrijden ben ik fan van een veelvoud aan clubs, waaronder NAC, AZ en Utrecht Wink

Lul niet zo slap. AZ heeft inderdaad pieken maar pusvee ook en AZ heeft gewoon een goede trainer en slim ingekocht.
Reply
Hoef Wrote:
Peter Wrote:

Lul niet zo slap. AZ heeft inderdaad pieken maar pusvee ook en AZ heeft gewoon een goede trainer en slim ingekocht.

Bijna al die slimme aankopen stonden ook in de belangstelling van PSV, Ajax of Feyenoord, alleen kon AZ ze vele malen meer bieden.
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:

Ik schat NAC ook hoger in dan Willem II, maar het veld in Tilburg is natuurlijk poep, dus dat wordt geen winst voor Ajax. :razz:

Itt het veld van RKC is het veld van W2 een biljartlaken :razz:
Reply
Peter Wrote:
Hoef Wrote:
Peter Wrote:

Bijna al die slimme aankopen stonden ook in de belangstelling van PSV, Ajax of Feyenoord, alleen kon AZ ze vele malen meer bieden.

bullshit, het hoogste salaris in Nederland behoort toe aan ene Wesley S. , spelend in Amsterdam in dienst van Ajax. Klaas Jan voor 9 mio, AZ bood 5... ( en Scheringa wou hem toen niet.. :lol: )
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Hoef Wrote:
Peter Wrote:

bullshit, het hoogste salaris in Nederland behoort toe aan ene Wesley S. , spelend in Amsterdam in dienst van Ajax. Klaas Jan voor 9 mio, AZ bood 5... ( en Scheringa wou hem toen niet.. :lol: )

Dat een andere club het hoogste salaris van NL betaalt zegt niks. Het gaat om het totaalplaatje. En dat AZ maar 5 miljoen overhad voor Klaas-Jan kwam zoals je zelf al aangeeft doordat Scheringa m niet wilde, niet omdat ze niet meer te besteden hadden. Als ze m perse hadden gewild hadden ze echt wel 10 miljoen kunnen bieden.
Reply
Peter Wrote:
Hoef Wrote:
Peter Wrote:

Ooit gehoord van begrotingen? je praat alsof AZ ineens de grootste begroting heeft van Nederland. AZ betaalt natuurlijk goed, maar koopt daarnaast ook heel slim in.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hoef Wrote:
Bumme Wrote:19:00 uur Kleine ArenA ?

18.00 is ons streven vanwege het fijne terrasweer. Morgen probeer ik om een uur of vier mijn werk te verlaten dus 18.00 moet haalbaar zijn.
18:00 ga ik niet halen, ergens rond 18:30 a 19:00 moet wel lukken... Denk dat ik eens lekker het fietsie pak...
The great old Ludwig von...
Reply
Gister trouwens met de nieuwe trainer van jong Ajax zitten ouwehoeren op de sportschool. Hij was erg content met zijn nieuwe club en hij had niets te maken met de overstap van Hans van der Zee (zou een PSV 1 tweetje geweest kunnen zijn).
Reply
Met Adri, rotterdommert, Koster ?
Reply
Fabian Wrote:Met Adri, rotterdommert, Koster ?

Nee, met Desi Bouterse.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:Met Adri, rotterdommert, Koster ?

Yup.... deed vroeger nog in dezelfde les met hem mee en dat was van tevoren altijd voetballen. Was wel lachuh altijd!
Reply

Forum Jump: