The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Ad Wim Wrote:Aha, dat bedoelde je dus te zeggen in die warrige bewoordingen.
Eerlijk gezegd dacht ik dat de puntentelling 2+2 was.
Warrige bewoordingen? Welke?
Beetje vreemd dat de poll-leider de spelregels niet kent, nog vreemder is het dat je in onderstaande post wel weet dat het om 3 punten voor de toto gaat maar nog steeds de verkeerde conclusie trekt.

Ad Wim Wrote:Speciaal voor jou zal ik het even uitleggen.

Ik sta nu 1 punt achter doordat Mist de setstand goed had bij Berdych-Soderling en ik niet, maar dat kan ik inhalen als Ferrero wint van Gasquet. Ik pak dan namelijk sowieso 3 punten meer, wat betekent dat ik in totaal meer punten heb, een onoverbrugbare voorsprong.

Is dat nu zo moeilijk?

Kennelijk kwam je er daarna achter dat je mis zat en verschuil je je achter onwetendheid over de spelregels. Toegeven dat je verkeerd zat is voor een zelfingenomen type als jij uiteraard te veel.

Ad Wim Wrote:En dan nog snap ik de reden van je premature opmerking niet.

Ik snap niet waarom je mijn opmerking prematuur noemt, en ook is onduidelijk welke van mijn opmerkingen je als prematuur betitelt.

Nog minder snap ik waarom je woorden als prematuur gebruikt.
Heb je dat nodig om intelligent over te komen?
Bekijk je eigen opmerkingen eens, vind je dan dat je zelf volwassen reageert?
Reply
Ik had natuurlijk kunnen weten dat een woord als prematuur te hoog gegrepen is voor je, mijn excuses. Maar dat je, na het opzoeken ervan, nog steeds niet begrijpt om welke opmerking het gaat... Of je kunt niet goed opzoeken of ik heb je te hoog ingeschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee het is mij niet duidelijk welke opmerking je kinderachtig vindt (en nee, ik hoef prematuur niet op te zoeken).

En graag even ingaan op de gehele post, ik heb het niet voor niks zitten typen.
Reply
_Tampie Wrote:Nee het is mij niet duidelijk welke opmerking je kinderachtig vindt (en nee, ik hoef prematuur niet op te zoeken).

En graag even ingaan op de gehele post, ik heb het niet voor niks zitten typen.
Vertaal je prematuur nou als kinderachtig :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En omdat je het zo lief vraagt: ik zat er inderdaad naast met de puntentelling. Ach, ik kijk daar niet naar. Ik voorspel gewoon de uitslagen en laat de regels en puntentelling aan mensen die daar verstand van hebben.
Ik ging er dus constant vanuit dat Mist een wel degelijk bepalende voorsprong had gepakt, maar dat bleek dus niet zo te zijn nadat ik de spelregels erop nageslagen had. Vervolgens ben ik vergeten mijn post aan te passen. Zulk soort dingen gebeuren op vrijdagmiddag. Nou goed?
Ik vind het trouwens wel vleiend dat je je zo met mij bezig houdt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vertaal je prematuur nou als kinderachtig :roll:

Ja,
pre=voor
mature=volwassen
dacht ik.

Maar nogmaals, gaarne op de rest van de post ingaan.
Reply
Mature betekent inderdaad in het Engels volwassen, maar dat is te kort door de bocht. Het heeft van oorsprong met de geboorte te maken, maar, zoals zo vaak met taal, moet je het wat vrijer vertalen, in dit geval: voorbarig (eigenlijk ook gewoon een letterlijke vertaling).

En ik ben hierboven al op de rest van je post ingegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind het trouwens wel vleiend dat je je zo met mij bezig houdt.

Laat ik het zo zeggen: het werk dat ik nog te doen heb daar heb ik geen zin in.

Goed, je hebt toegegeven dat je mis zat. Denk bij alle kinderachtige opmerkingen die ik heb gemaakt maar een :wink: bij.

En ik weet niet dat prematuur voorbarig betekent. :oops:
In een andere context had ik hem wel goed geplaatst hoop ik.
Reply
Ad Wim Wrote:Mature betekent inderdaad in het Engels volwassen, maar dat is te kort door de bocht. Het heeft van oorsprong met de geboorte te maken, maar, zoals zo vaak met taal, moet je het wat vrijer vertalen, in dit geval: voorbarig (eigenlijk ook gewoon een letterlijke vertaling).

En ik ben hierboven al op de rest van je post ingegaan.

Ik had de link tussen voorbarig en baren nooit gelegd eigenlijk.
Maar dat is dus de oorsprong?
Opgezocht zeker, of ben je studietechnisch gezien met dit soort zaken bezig.
Reply
Ad Wim:

[Image: 4292b44e7f3c00.83997728.jpg]
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Mature betekent inderdaad in het Engels volwassen, maar dat is te kort door de bocht. Het heeft van oorsprong met de geboorte te maken, maar, zoals zo vaak met taal, moet je het wat vrijer vertalen, in dit geval: voorbarig (eigenlijk ook gewoon een letterlijke vertaling).

En ik ben hierboven al op de rest van je post ingegaan.

Ik had de link tussen voorbarig en baren nooit gelegd eigenlijk.
Maar dat is dus de oorsprong?
Opgezocht zeker, of ben je studietechnisch gezien met dit soort zaken bezig.
Ik ben een taalfreak en mijn studie heeft er ook iets mee te maken.

Moet ik achter bovenstaande afbeelding ook een Wink denken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:En ik weet niet dat prematuur voorbarig betekent. :oops:
In een andere context had ik hem wel goed geplaatst hoop ik.
Maar ik neem aan dat je nu wel inziet op welke opmerking ik doel? Zeker nu JCF ook nog eens wint?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik zou er wel een wedje op willen leggen dat Gasquet wint, maar aangezien jij $30 dollar al veel vindt wordt het niet echt interessant.
Jammer dat ik niet zoveel geld als jij hebt, maar de eer is voor mij ook al zeer kostbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Moet ik achter bovenstaande afbeelding ook een Wink denken?

Je moet het niet te zwaar opnemen inderdaad.

Mooi voor je dat Ferrero hem nog wint, dat had ik dus inderdaad niet verwacht. Aangezien het duel tussen jou en Mist op Gasquet - Ferrero aan zou komen kon ik Mist feliciteren.

Maar vooraf had ik er wel 100 op willen zetten omdat de quote van Ferrero boven de 2 was, ik had hem dus kunnen verzekeren.
Reply
O, dat doe ik ook niet hoor. Ik weet dat ik niet altijd vrienden maak hier met mijn fanatieke gedrag en ik ben het wel gewend het af en toe recht in m'n gezicht terug te krijgen en ik ben daar ook in zijn geheel niet rancuneus in. Het blijft een forum en mijns inziens is het leuker om een en ander op scherp te zetten dan alleen maar de partijen te becommentariëren.

Jij doet blijkbaar iets met wiskunde gezien al je berekeningen. Ik ging er gewoon vanuit dat de pijp bij Gasquet leeg zou zijn na verloop van tijd en daarom speelde ik Ferrero. Ik ben het lang niet altijd eens met die quoteringen, aangezien ze bijvoorbeeld de vermoeidheid niet mee lijken te nemen. En dat is altijd een zwak punt van Gasquet geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja die Gasquet geeft het weer mooi weg, feli Ad.
Reply
Mitch, ik stel ten eerste voor om de voorspellingen voor de finale naar Eli te sturen en niet te posten.
Ten tweede stel ik voor, aangezien het best-of-3 is, om het aantal games dat Federer haalt erbij te zetten omdat de kans groot is dat we hetzelfde voorspellen.

Eens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mitch, ik stel ten eerste voor om de voorspellingen voor de finale naar Eli te sturen en niet te posten.
Ten tweede stel ik voor, aangezien het best-of-3 is, om het aantal games dat Federer haalt erbij te zetten omdat de kans groot is dat we hetzelfde voorspellen.

Eens?
Prima
Reply
Post van Mitch is binnen.
Reply
Ad Wim: Nadal in 3, met 14 games voor Federer
Mitch: Nadal in 2, met 8 games voor Federer.

Als Nadal wint beslist het aantal sets het. Als Federer wint het aantal games. En dat zijn er dan iig 12, waardoor Ad dus wint.
(tenzij opgave Nadal)
Reply
Dus ik verlies dus eigenlijk alleen maar als Nadal in 2 wint. Hup Roger!

Succes Mitch!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Mitch, verdiende overwinning =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Feli Mitch, verdiende overwinning =D>

Ik dank u hartelijk. :Big Grin
Reply
Updated tm Monte Carlo: <!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Mitch stijgt met zijn toernooiwinst met een megaklapper van 13 naar 4.
Reply
Barcelona / Casablanca Draw:

Ad Wim (1) - Bye
Mac - De Kabaggaan
Scholten! - Haggie
Bye - Tampie (6)

Mist (5) - Bye
Fred Naaigaren - Kratovsk
Andre - Centre Court
Bye - Mitch (4)

Kuiper (3) - Bye
Jappiesevic - XL
Chiel Montagne - Jansoe
Bye - Juan Zueco (8)

The Mailman (7) - Bye
Dr. Pils - Kooltje
São Paulo - Elikian
Bye - Omyaca (2)

Vanaf nu dus: 1e ronde = maandag
2e ronde = di+wo
Reply
Hmm, XL heeft behoorlijk last van hardnekkig overwerk. Vanochtend weer mislukt om de poll in te vullen, vanaf volgende week ben ik er weer bij. Kan ik aanspraak maken op protected ranking? :wink:
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
andre was ook druk denk ik. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Andre loten is al weken een zekere bye
Reply
Barcelona/Casablanca 1e ronde:

Ad Wim (1) - Bye
Mac - De Kabaggaan: 0 - 7
Scholten! - Haggie: 6 - 0
Bye - Tampie (6)

Mist (5) - Bye
Fred Naaigaren - Kratovsk: 12 - 12 *wint op BV
Andre - Centre Court: 0 - 11
Bye - Mitch (4)

Kuiper (3) - Bye
Jappiesevic - XL: 10 - 0
Chiel-Montagne - Jansoe: 9 - 0
Bye - Juan Zueco (8)

The Mailman (7) - Bye
Dr. Pils - Kooltje: 10 - 7
São Paulo - Elikian: 12 - 10
Bye - Omyaca (2)

2e ronde (dinsdag + woensdag):

Ad Wim (1) - De Kabaggaan
Scholten! - Tampie (6)
Mist (5) - Kratovsk
Centre Court - Mitch (4)

Kuiper (3) - Jappiesevic
Chiel-Montagne - Juan Zueco (8)
The Mailman (7) - Dr. Pils
São Paulo - Omyaca (2)

(als er iemand niet pollt gaat de LL spot naar Fred Naaigaren, die met 12 punten werd uitgeschakeld
Reply
Elikian Wrote:Updated tm Monte Carlo: <!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Mitch stijgt met zijn toernooiwinst met een megaklapper van 13 naar 4.
Dat is nou wat men noemt pieken op het juiste moment. Hakkuh
Reply


Forum Jump: