14-04-2005, 08:52 PM
Ooohhh dat... sorry Marsh, ik houd het logo echter nog wel. Mocht ik in de toekomst weer terugwillen naar Eirik Bakke, dan heb ik 'm achter de hand .
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
14-04-2005, 08:52 PM
Ooohhh dat... sorry Marsh, ik houd het logo echter nog wel. Mocht ik in de toekomst weer terugwillen naar Eirik Bakke, dan heb ik 'm achter de hand .
15-04-2005, 04:38 AM
Vraagje. Volgend seizoen is mijn laatste seizoen PM training, wil daarna overstappen vooral omdat PM training weinig origineel is. Ik wil mijn twee slechtste trainees behouden, die hebben op dat moment beiden uitmuntend PM en waardeloos/slecht ervaring. Verder wil ik dan een ervaren (min. zwak) formidabele middenvelder kopen en met dit middenveld (plus natuurlijk twee degelijke reserves) wil ik wel een paar seizoenen doen.
Vraag aldus, is 2x uitmuntend en 1x (ervaren) formidabel een voldoende middenveld om mee te kunnen doen in divisie VI, waar ik over twee/drie seizoenen hoop te zitten?
15-04-2005, 09:01 AM
Ik speel nu met 2 uitm en een form IM en sta eerste... Lijkt me wel dus
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
15-04-2005, 09:18 AM
Marshall Wrote:Ik speel nu met 2 uitm en een form IM en sta eerste... Lijkt me wel dus Op dit moment wel. Maar we moeten niet vergeten dat de teams voortdurend beter worden, en dat over 3 seizoenen wellicht niet meer zo hoeft te zijn. Ook zitten er tussen de verschillende 6e klasse leagues behoorlijke verschillen.
15-04-2005, 09:25 AM
Tsja Tan, maar ik kan ook enkel oordelen over het huidige moment ey
15-04-2005, 10:47 AM
Met 2 uitmuntend + 1 formidabel zou je in mijn VIe een middelmatig middenveld op de been brengen ... ik speel op het moment met 3 uitmuntende IMs en heb niet altijd het overwicht.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
15-04-2005, 10:49 AM
dit hoop ik volgend jaar in de VII al te hebben :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
15-04-2005, 11:36 AM
Daarom zegt Tan ook dat de div sterker worden... Ik ben begonnen in VII met als beste IM een uitst die ik zojuist verkocht heb... Pas vorig seizoen kwamen de form IM en pas dit seizoen de uitm...
15-04-2005, 03:30 PM
Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ?
Wel lachen !
15-04-2005, 04:00 PM
vraagje over wisselspelers:
ik heb 3 centrale middenvelders opgesteld waarvan 2 verdedigend en 1 als extra centrale middenvelder...stel dat er 1 geblesseerd uitvalt en een wisselspeler valt in, krijgt deze dan ook de opdracht van de uitgevallen speler mee (dus bv. verdedigend) of speelt deze invaller altijd 'normaal' dus zonder individuele tactiek?
15-04-2005, 04:02 PM
Fabian Wrote:Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ? Is al een tijdje zo.. denk een dikke maand :wink:
15-04-2005, 05:37 PM
Birger Wrote:Fabian Wrote:Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ? Yep mijn clown heeft die eer gekregen.
15-04-2005, 05:40 PM
Sjeffer Wrote:Vraagje. Volgend seizoen is mijn laatste seizoen PM training, wil daarna overstappen vooral omdat PM training weinig origineel is. Ik wil mijn twee slechtste trainees behouden, die hebben op dat moment beiden uitmuntend PM en waardeloos/slecht ervaring. Verder wil ik dan een ervaren (min. zwak) formidabele middenvelder kopen en met dit middenveld (plus natuurlijk twee degelijke reserves) wil ik wel een paar seizoenen doen. Ik zou voor 2x uitmuntend en 1 briljant gaan... dan moet je het toch wel een half seizoen tot een seizoen mee kunnen uithouden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
15-04-2005, 05:52 PM
Vergeet niet dat ervaring en bijstats ook meetellen. Je kan het dus ook redden met 3 formidabele met redelijk ervaring bijvoorbeeld
15-04-2005, 07:08 PM
Ik ben hetzelfde van plan als Sjeffer. Nog 1 seizoen PM-training, en daarna overstappen op iets anders. Alleen denk ik dat ik gewoon al mijn huidige trainees verkoop, en daarvoor ervaren middenvelders ervoor terugkoop. vind het toch een beetje zonde als ik op een 'niet-trainingslinie' spelers van 20-21 jaar heb lopen zonder enige ervaring..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
15-04-2005, 08:36 PM
Ik ben al bezig met de overstap nu bezig met alle spelers te kopen die ik volgend seizoen wil hebben en dan overstappen..
15-04-2005, 10:24 PM
Birger Wrote:Fabian Wrote:Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ? Fabian kon tot vorige maand nog maar tot 25 tellen..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
15-04-2005, 10:45 PM
Mukkus Wrote:Birger Wrote:Fabian Wrote:Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ? Je kan ook te ver gaan hè ! :lol:
16-04-2005, 12:23 AM
Mukkus Wrote:Birger Wrote:Fabian Wrote:Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ? Heeft de basisschool waar hij nu op zit toch nut.....
16-04-2005, 12:33 AM
Deportivo Wrote:Sjeffer Wrote:Vraagje. Volgend seizoen is mijn laatste seizoen PM training, wil daarna overstappen vooral omdat PM training weinig origineel is. Ik wil mijn twee slechtste trainees behouden, die hebben op dat moment beiden uitmuntend PM en waardeloos/slecht ervaring. Verder wil ik dan een ervaren (min. zwak) formidabele middenvelder kopen en met dit middenveld (plus natuurlijk twee degelijke reserves) wil ik wel een paar seizoenen doen. Allemaal bedankt voor de reacties. @Depo: mijn briljantjes zal ik vrees ik toch echt moeten verkopen aangezien op alle andere posities de hoofdstat op het ogenblik pas 'goed' is. Drie linies upgraden naar niveau uitstekend/formidabel gaat flink wat centjes inzitten... @Para: ik hou die twee trainees juist om ze praktisch iedere pot te laten spelen en ze zo op jonge leeftijd al veel ervaring te laten opdoen. Zo heb ik hopelijk over een paar seizoenen 24-jarige uitmuntende IM's met zwak ervaring, kun je leuk mee vooruit.
16-04-2005, 12:39 AM
Ik was misschien wat onduidelijk..het beste om te hebben in divisie VI is uitmuntend // briljant...op dit moment nog niet nodig dus nu ergens anders versterken en daarna je middenveld oppakken..
16-04-2005, 12:48 AM
Yep, dat is 'm inderdaad. Volgend seizoen eerst in VII heersen met 3 briljante middenvelders, gaat lachen worden (ben nu al benieuwd naar het aantal keer dat ik counteraanval tegen krijg) :wink:
16-04-2005, 01:18 AM
Deportivo Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Fabian Wrote:Hmmm iemand anders al gezien dat spelers nummers nu tot 99 gaan ? Oooh, oké.... :roll:
16-04-2005, 07:05 AM
Devlin Wrote:vraagje over wisselspelers: Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij komt ie op dezelfde plaats te staan als de uitgevallen speler en krijgt hij daarbij ook de individuele order mee.
16-04-2005, 05:45 PM
jep kijk maar even bij mijn laatste wedstrijd voor de competitie
daar vallen 3 IM's van mij uit met een blessure, end e vervangers krijgen precies de opdracht als degene voor wie ze het veld in kwamen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
17-04-2005, 03:22 AM
Een vraagje voor de mensen die supporter zijn en lid van de FCC (Flag Chasers Community ????)
Hebben jullie ook een PB van Moker gekregen ?? Ik vond het apart.......
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
17-04-2005, 12:29 PM
Haha, klopt ja....Ik heb hem ook ontvangen en het is hem niet in dank afgenomen zag ik later. Voor degene die niet weten waar het overgaat. Zo te merken komen we nooit van Moker af! :wink:
Quote:Verzonden 2005-04-16 16:03:00 Quote:Verzonden 2005-04-16 17:29:00
17-04-2005, 12:38 PM
Hhihihihi =D>
17-04-2005, 12:54 PM
Ik zit nu ff op het forum van de bovengenoemde federatie en er zijn een aantal topics over moker geopend. Hier komen er een aantal reacties.
Quote:omg! what a jerk... hope Henri will kick his ass. Quote:oh yeah, I was NOT amused to get that. Quote:I sent M0ker a reprimanding mail. If it were for me, his newsletter-sending rights are revoked. Check Moker zijn gastenboek!
17-04-2005, 10:38 PM
Los Parasitos is KAMPIOEN!!!!!
naar aanleiding daarvan, werd het volgende persbericht uitgegeven; Quote:17-04-2005 Kampioenschap is binnen |
« Next Oldest | Next Newest »
|