The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Vitesse
Quote:PSV-kampioenshirts in aanbieding gezet

Duizenden kampioenshirtjes die PSV heeft laten maken in de verwachting dat het kampioenschap gepakt zou nu in de uitverkoop worden gedaan.

In Eindhoven hebben ze geen vertrouwen meer in de titel na het gelijkspel (1-1) van afgelopen weekend in Utrecht. De shirts met 'Alex de tank die even orde op zaken gaat stellen' en 'Klimaatverandering: PSV kampioen in de winter.. ' kunnen de verpakking weer in. Voor zo'n vijftien euro zijn de shirtjes af te halen in de sportzaken in Eindhoven.

Een aanbieding? Vijftien euro? :eeeek:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ja, dan krijg je ze allemaal mee :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Zo kun je het idd ook lezen.... :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mocht Peter ooit kleinkinderen krijgen zie ik het al helemaal voor me.

"kijk peter jr. jr.
Dit shirtje heeft opa gekocht op 29 mei 2007. Toen waren we bijna kampioen geworden. Maar ze hebben toen op het eind van de competitie zo lopen klungelen dat AZ ervan doorging met de titel. En toen deed iedereen flauw tegen opa op het forum."
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Mocht Peter ooit kleinkinderen krijgen zie ik het al helemaal voor me.

"kijk peter jr. jr.
Dit shirtje heeft opa gekocht op 29 mei 2007. Toen waren we bijna kampioen geworden. Maar de trainer heeft toen op het eind van de competitie zo lopen klungelen dat AZ ervan doorging met de titel. En toen deed iedereen flauw tegen opa op het forum."

:lol:

Zo is 't nog meer Peter :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gewoon dat kind vertellen dat psv dat jaar wel gewoon kampioen is geworden en klaar is kees(peter) .
Bangkok resident.
Reply
Hoe zou 't met Holleeder zijn?
Reply
Dugarry Wrote:Hoe zou 't met Holleeder zijn?

Ik ben eigenlijk benieuwder hoe het met z'n nichtje is :wink:

[Image: foto_miljuschka.jpg]

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:

Duizenden kampioenshirtjes die PSV heeft laten maken in de verwachting dat het kampioenschap gepakt zou nu in de uitverkoop worden gedaan.

In Eindhoven hebben ze geen vertrouwen meer in de titel na het gelijkspel (1-1) van afgelopen weekend in Utrecht. De shirts met 'Alex de tank die even orde op zaken gaat stellen' en 'Klimaatverandering: PSV kampioen in de winter.. ' kunnen de verpakking weer in. Voor zo'n vijftien euro zijn de shirtjes af te halen in de sportzaken in Eindhoven.

Wat een slechte marketing.
Die dingen zondag in Alkmaar verkopen voor 50 pp. Is natuurlijk een collectorsitem voor de echte kampioen, met een schitterend verhaal erachter.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Haha, en dan noemen ze Ajax arrogant =D>

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:Haha, en dan noemen ze Ajax arrogant =D>
En terecht! :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply

Ik merk dat het nieuws huize Treesong inmiddels ook heeft bereikt :razz:
Reply
Ekslem Wrote:

Ik merk dat het nieuws huize Treesong inmiddels ook heeft bereikt :razz:

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden! :lol:

Song of the decade:

Reply
De shirts die ajaks (gefinancierd door ten cate) heeft laten drukken kunnen zondag ook de prullenbak in...
Bangkok resident.
Reply
Ajax heeft enkele weken te kennen gegeven te wachten met alles tot het 100% zeker kampioen is.

Die laten de shirts dus zondagmiddag 16:15 maken.

En anders in de playoffs tegen Heerenveen en dan Twente/PSV, mij ook best!
Reply
Quote:Griep Alex baart PSV zorgen

PSV moet het in de laatste adem van de Eredivisie wellicht stellen zonder de robuste verdediger Alex. De Braziliaan verscheen niet op de training wegens een griep. Zijn deelname in het duel met Vitesse komt zodoende in gevaar.

Alex heeft geen last meer van de hamstringblessure, waardoor hij enkele wedstrijden verstek moest laten gaan. De kuitblessure, opgelopen in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, speelt hem eveneens geen parten meer.

De komende dagen komt er meer duidelijkheid over de inzetbaarheid van Alex. Zijn afwezigheid zou een fikse aderlating voor PSV betekenen. Zonder de verdediger kwamen de Eindhovenaren in een neerwaartse spiraal.
Reply
Quote:Da Costa niet, Alcides twijfelachtig tegen Vitesse

27 april 2007 14:00
Wedstrijd PSV - Vitesse
Datum 29-04-2007
Stadion Philips Stadion
Locatie Eindhoven
Scheidsrechter Pieter Vink
Aanvang 14.30

PSV kan zondag in de laatste competitiewedstrijd van het seizoen niet beschikken over Manuel da Costa. De verdediger kampt met wat knieklachten (overbelasting) en is niet inzetbaar. Eduardo Alcides stond vrijdagochtend wel op het trainingsveld, maar oogde niet fit. Over zijn inzetbaarheid valt zaterdag een beslissing.

Koeman: “Ik geloof er nog in” cry
Ronald Koeman kan tegen de club uit Arnhem verder niet beschikken over Csaba Fehér en Michael Reiziger. Hoewel PSV prolongatie van de landstitel na het puntverlies van vorige week in Utrecht niet meer in eigen hand heeft, is niets onmogelijk weet ook Koeman. “Ik ben zelf drie keer kampioen geworden op de laatste speeldag, ik geloof er nog in. We gaan de wedstrijd in om te winnen en het liefst met een zo hoog mogelijke score”, aldus de hoofdcoach vrijdagmiddag op De Herdgang. “We gaan voor het kampioenschap spelen. We hebben duidelijke weer de goede lijn te pakken de laatste weken (FLIKKER TOCH OP MAN :letitallout: ). Het plezier en de agressiviteit staalt van de trainingen vanaf.” De hoofdcoach van PSV beseft dat hij zondag wel eens uitgefloten kan worden door de PSV-supporters. “Ik heb dat hier en daar gehoord en zelf ook op internet gelezen. Ik hoop dat de spelers er goed mee om kunnen gaan en dit van zich af kunnen zetten tijdens de wedstrijd.“
Reply
Ik hoop het uiteraard niet, maar ik denk ook dat PSV nog steeds niet kansloos is.
Ik ga ook gokken op 8-, 9- en 10-0.
Hou ik iig een leuk centje over als het die kwalletjes in Eindhoven toch lukt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ik hoop het uiteraard niet, maar ik denk ook dat PSV nog steeds niet kansloos is.
Ik ga ook gokken op 8-, 9- en 10-0.
Hou ik iig een leuk centje over als het die kwalletjes in Eindhoven toch lukt.

Ik denk dat je dit beter in kunt zetten op deze uitslagen bij je eigen favo-clubje. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:

Die dingen zondag in Alkmaar verkopen voor 50 pp. Is natuurlijk een collectorsitem voor de echte kampioen, met een schitterend verhaal erachter.

zat ik idd ook al aan te denken, konings om in alkmaar met zo'n shirt te lopen :razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:

zat ik idd ook al aan te denken, konings om in alkmaar met zo'n shirt te lopen :razz:

Moet je doen als het morgen alsnog toch PSV is die aan het langste einde trekt. =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Alex 1-0
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Alex 1-0

BOE!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Farfan 2-0
Reply
Gaat hard zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vites omgekocht!!! ajax 3e Sad
Reply
2-1 Janssen
Reply
1e dit seizoen Big Grin betah!!
Reply
even off-topic:

er is zo'n site waar je per wedstrijd de details kan zien, weet iemand welke site dat is?

Per minuut zetten ze dan een zin over de wedstrijd neer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
paddo geel
Reply

Forum Jump: