The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Friendly: Fortuna Roosendaal vs FC CT
Ik hoop dat onze spitsen een beetje op scherp staan, want dit gaat echt een makkie worden aangezien we tegen een bot spelen

Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK Sjaak Born 18 93% 100% 100%

DC Hemmo Beukman 18 100% 100% 100%
DC Pascal Tergau 18 88% 100% 100%
DC Didier Onstein 18 61% 100% 100%

ML Wiebe van IJperen 18 85% 100% 100%
MC Jonas Boer 18 86% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 70% 100% 100%
MC Ed van Meerte Janse 18 90% 100% 100%
MR Jelle de Leede 18 70% 100% 100%

FC Joep Segeren 18 64% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 18 78% 100% 100%

Als iemand graag gewisseld wil worden, dan lees ik het wel.

Bovenstaande opstelling houdt overigens in dat Levi, Giel, Wilfred, Cas, Jelle, Milad, Henk, Eddy, Emile, Lucas en Onno komende zaterdag spelen.
Reply
Ben ik me terug aan het vechten in de basis. Goed bezig! :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Mag ik vragen waarom ik komende zaterdag opeens weer wissel sta? Ik dacht dat de afspraak was dat het winnende team bleef staan? Zijn de regels inmiddels weer veranderd?

Ik wil geen zeikerd lijken als ik wissel sta, maar een beetje rechtlijnigheid zou wel lekker zijn (helemaal omdat ik een paar weken terug niet speelde omdat het winnende team wel bleef staan) :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Je lijkt wel een kleuter. Acda stond er zaterdag zonder opgaaf van reden ook naast, heb je mij horen piepen?

Tool is coach, Tool maakt de opstellingen en Hemmo Zeikstraal houdt gewoon lekker zijn mond.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gaan we weer....... Icon_evil

Het is logisch dat LL hier naar vraagt. Als Tool een reden geeft en hij gaat daarna lopen mieren dan heb je gelijk Muk.
Nu vind ik dat (nog) niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Klopt LL, niet op gelet. Lullig voor Giel, maar ik hou daar idd aan vast dus Hemmo komt er alsnog in. [edit]komende zaterdag dus[/edit]

@Muk: in 'jouw' geval heb ik dat vantevoren wel aangekondigd. Jij zou de ene wedstrijd spelen, ik die erop (afgelopen zaterdag).
Reply
Ik reageer alleen maar op LL's woorden van een paar weken geleden.

Iets van: "Ik ga gewoon trainen en zie wel wanneer de coach mij nodig heeft" en "ik heb geen zin meer om hierover te discussieren".

Meneer staat er weer naast en loopt meteen weer te huilen als een dierenactivist in een nertsfokkerij.
Reply
3werf Xtragaap4de.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Als Tool aangeeft dat het winnende team blijft staan, dan moet hij dat ook doen. Als ik nu een paar wedstrijden geen bal raakte of fouten maak dan is er alle reden voor een wissel. Nu is dat niet het geval.

Maar lekkere reaktie weer Mukkus #-o

Als je wat tegen me hebt zeg het dan meteen, maar pak niet elke gelegenheid aan om me zwart te maken op het forum svp. Ik ben van mening dat ik hier wel degelijk recht van spreken heb. En die woorden van een paar weken geleden waren een dag later alweer achterhaalt (daar hebben we het al genoeg over gehad lijkt me). Jammer dat je deze woorden er nu voor de 2e of 3e keer bijhaalt als het je uitkomt.
Reply
Hemmo is dat een jongens of een meisjesnaam?
Reply
T00L Wrote:Klopt LL, niet op gelet. Lullig voor Giel, maar ik hou daar idd aan vast dus Hemmo komt er alsnog in. [edit]komende zaterdag dus[/edit]

Jammer, maar ik blijf ervoor vechten. Maar Hemmo heeft gelijk, regels zijn regels. Maar pas op hoor, ik kom eraan. :wink:

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Sorry Nr.12, was niet persoonlijk bedoelt hoor :wink:

Het is duidelijk dat Souer de beste stats haalt als verdediger, maar daarna komen Cas, Hemmo en Giel. Wie is daarvan de beste? Ik weet niet niet. Van mijn part rouleren wij 3en elke week, dan speel je 2 van de 3 wedstrijden. Misschien een idee?
Reply
Als Sjaak geen bal krijgt vanavond is er dan een kansje dat hij zaterdag een paar minuten mee kan pakken ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Als Sjaak geen bal krijgt vanavond is er dan een kansje dat hij zaterdag een paar minuten mee kan pakken ?

Van mij mag je. Maar ik sta nog wel wat speelminuutjes bij je achter. Wink
Reply
Lamme Lennie Wrote:Sorry Nr.12, was niet persoonlijk bedoelt hoor :wink:

Het is duidelijk dat Souer de beste stats haalt als verdediger, maar daarna komen Cas, Hemmo en Giel. Wie is daarvan de beste? Ik weet niet niet. Van mijn part rouleren wij 3en elke week, dan speel je 2 van de 3 wedstrijden. Misschien een idee?

Nee, nee, Ik moet nog wat aan mijn snelheid doen. Daar ben ik mee bezig maar ik pak nu ook kracht mee. En we hebben de afspraak never change a winning team. Dat houden we gewoon aan. En zodra er tekenen zijn om te veranderen (verliespartijen) dan bekijkt Tool (en de rest) of er gewisseld moet worden. Ik ben ook op die manier mijn basisplaats kwijt geraakt en dat was terecht. Dus laten we het maar zo houden!

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Als Sjaak geen bal krijgt vanavond is er dan een kansje dat hij zaterdag een paar minuten mee kan pakken ?

Van mij mag je. Maar ik sta nog wel wat speelminuutjes bij je achter. Wink

En als jij nou 1 helft balt vandaag en ik zondag 15 minuten ? Is dat een deal ? mits de coach ermee instemt natuurlijk...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
0-2 binnen een kwartier...ik voel een 10 aankomen
Reply
wtf, ik scoor gewoon?
Reply
Quote:19': Harold van Merkenstein with a 5 meters shot...
19': What a brilliant save by Vince Andriesse. He prevented a certain goal!
19': Vince Andriesse puts in the middle to Freek Rhebergen
19': Harold van Merkenstein with a 10 meters shot...

20': GOOOOOAL to FC CT!! What a goal... the keeper had no chance!

21': Freek Rhebergen tries to go past Harold van Merkenstein
21': Freek Rhebergen isn't able to pass by Harold van Merkenstein and loses the ball

22': Harold van Merkenstein with a 23 meters shot...
22': GOOOOOAL to FC CT!! A low shot to the corner.

23': Harold van Merkenstein makes a dribble and moves forward

25': Harold van Merkenstein with a 7 meters shot...
25': GOOOOOAL to FC CT!! What a goal... the keeper had no chance!

volgens mij heet dit een hattrick =D>
Reply
80': Pascal Tergau begint een dribbel en sprint vooruit.
80': Pascal Tergau schiet...
80': Vince Andriesse vliegt naar de bal en maakt een goede redding.

en

83': Pascal Tergau herovert de bal.
83': Pascal Tergau probeert voorbij Danny Roos te gaan.
83': Pascal Tergau begint een dribbel en sprint vooruit.
83': Pascal Tergau begint een dribbel en sprint vooruit.

volgens mij is Eppie verdediger Wink
Reply
van de 7 doelpunten is er wel 1 met een assist van onze zijde, apart..
Reply
En nu even ingaand op het wederom terugkerende gezeik tegen elkaar:

als dit nog ff doorgaat, dan hebben jullie geen coach meer aangezien ik er dan helemaal mee kap...
Reply
Sorry hoor Tool, maar mijn opmerking leek me er eentje die gegrond was en ik wilde in geen geval weer een dergelijke discussie opstarten. Als ik om die reden wederom door dezelfde persoon wordt afgezeken op een zeer kinderachtige manier, dan neemt ook bij mij het plezier in het spelletje wederom weer wat af.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Sorry hoor Tool, maar mijn opmerking leek me er eentje die gegrond was en ik wilde in geen geval weer een dergelijke discussie opstarten. Als ik om die reden wederom door dezelfde persoon wordt afgezeken op een zeer kinderachtige manier, dan neemt ook bij mij het plezier in het spelletje wederom weer wat af.

Hou dan gewoon op met zeiken, je hoort wat Tool zegt.
Reply
dit is niet specifiek op jou gericht LL (al had het rechtlijnigheid gedeelte er best uitgekunnen, ook ik maak wel eens fouten), maar ook op Mukkus en Vietjes..

Als jullie zo graag steeds op elkaar lopen zeiken, doe dat dan maar ergens waar ik (en de rest ook, zie bv reactie Adder) er geen last van hebben.

blijft dat gezeik hier doorgaan, dan is het jullie eruit of ik eruit...
Reply
Ik ben het hier eens met T00l en LL.
Een speler mag best eens vragen waarom hij of zij (in het geval van Muk Wink) ernaast staat. Net wat Adder zegt: komt daar een logische verklaring voor dan kan hij of zij (Wink) het ermee eens of oneens zijn, de coach beslist.
Dat gekriebel van Muk de hele tijd begint hier ook wel lichtelijk te irriteren en dan lees ik nog niet eens zo actief dit forum, moet je nagaan! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik wil dat je blijft Tool. We staan tweede in de eredivisie en we moeten weer lol krijgen in het spelletje. Daarom stel ik voor om as zaterdag met zijn alle op lekkere wijvenjacht en wie de lekkerste, slimste scoort die speelt volgende week woensdag het oefendeul. :Big Grin

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Ik wil dat je blijft Tool. We staan tweede in de eredivisie en we moeten weer lol krijgen in het spelletje. Daarom stel ik voor om as zaterdag met zijn alle op lekkere wijvenjacht en wie de lekkerste, slimste scoort die speelt volgende week woensdag het oefendeul. :Big Grin

Notworthy Notworthy
Reply
Box Brother Wrote:
Nr. 12 Wrote:Ik wil dat je blijft Tool. We staan tweede in de eredivisie en we moeten weer lol krijgen in het spelletje. Daarom stel ik voor om as zaterdag met zijn alle op lekkere wijvenjacht en wie de lekkerste, slimste scoort die speelt volgende week woensdag het oefendeul. :Big Grin

Notworthy Notworthy

en wie het lelijkste hok scoort, staat er een week naast?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
en wat nou als ik weer niet scoor? Sad
Reply

Forum Jump: