Threads: 97
... dit immense cruiseschip zojuist Amsterdam binnen zien varen?
Dat ding is gewoon een stuk groter dan de Titanic en draaide zojuist vlak voor mijn neus op het Ij om zijn as. Indrukwekkend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Ad Wim Wrote:... dit immense cruiseschip zojuist Amsterdam binnen zien varen?
Dat ding is gewoon een stuk groter dan de Titanic en draaide zojuist vlak voor mijn neus op het Ij om zijn as. Indrukwekkend!
Misschien moet je wat minderen met de caffeïne-houdende dranken, wat minder uit het raam kijken en gewoon aan het werk gaan, zoals de rest van Nederland.
Mooi, ik ga zo even met de boot wat insteekhavens en walbeschoeiingen inspecteren... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 97
Aangezien vrijwel al mijn collega's zeilers zijn, werd er even een verplichte pauze ingelast :wink:
Het boeit mij normaal niet zo, maar als je zo'n ding op 100 meter van je ziet keren, is dat wel mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 0
Ik zie geen zeil op dat ding.
Threads: 76
Dr. Pils Wrote:Ik zie geen zeil op dat ding.
Threads: 60
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 114
Ad Wim Wrote:Dat ding is gewoon een stuk groter dan de Titanic en draaide zojuist vlak voor mijn neus op het Ij om zijn as.
Hoe weet jij dat of was de Titanic vorige week op het IJ?
Oh, my god, we bought Kenny!