The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ondankbare gast, opbokken! Ik zou het enigszins kunnen begrijpen als ie dit seizoen de sterren van de hemel zou hebben gespeeld.

Quote:'Salcido koerst opnieuw aan op vertrek bij PSV'

3/5/2007 10:04

Carlos Salcido lijkt afgelopen zomer niet naar PSV te zijn gekomen om er lang te blijven. De Mexicaanse verdediger staat nog onder contract tot medio 2010, maar liet bij aankomst in zijn vaderland weten op een transfer te azen.
'Mijn doel is nu te vertrekken bij PSV', vertelde Salcido op het vliegveld in het programma Tiempo de Futbol van de zender Promomedios Radio. 'Er speelt het een en ander dat de komende dagen wel eens concreet kan worden.'

De 27-jarige international (37 caps, twee goals) zei dat zijn zaakwaarnemers druk op zoek zijn naar een nieuwe club. 'Maar als dat niet lukt, is dat niet erg. Ik voel me heel goed bij PSV, wil blijven groeien en streven naar hogere doelen. Mocht PSV niet meewerken, dan speel ik gewoon in de Champions League', aldus Salcido.

In januari verraste Salcido al door openlijk op een verhuizing naar Engeland te speculeren. 'Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan.' Chelsea zou al een optie op hem hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ach, volgens Mexicaanse media was hij ook zwaar geblesseerd, dus een korreltje zout lijkt me op zn plaats. Voor PSV ist een goede basisspeler, zeker aangezien linksbacks schaars zijn en hij daar heel behoorlijk uit de voeten kan (al vind ik hem links centraal beter), maar elke stap boven PSV zal van hem bij die clubs een bankzitter/tribuneklant maken.
Reply
Quote:'Tardelli vertrekt bij PSV'
Uitgegeven: 3 mei 2007 09:42
Laatst gewijzigd: 3 mei 2007 09:59

AMSTERDAM - Diego Tardelli kwam afgelopen zomer over van São Paulo naar PSV, maar volgt nog geen jaar later de omgekeerde weg, meldt de website van Voetbal International. De grillige aanvaller heeft zijn belofte niet in kunnen lossen.

De jonge spits, die vorig jaar indruk had gemaakt op de PSV-scouts tijdens een internationaal jeugdtoernooi, was graag langer gebleven in Eindhoven, maar kreeg van Ronald Koeman te horen dat hij in zijn plannen niet meer voor komt.

De Braziliaan scoorde drie keer in dertien duels.

Wie was er ook alweer bang dat de kleedkamer van PSV niet groot genoeg zou zijn? Salcido, Tardelli, Cocu, Kluivert, Reiziger, Vairuunen, Alex en Farfan dus weg en nog een handvol verhuurlingen (Lamey, Smit, Beerens, Beasley, Ball) en nog wat chronisch afwezigen (John de Jong?),
dan ruimt het dus al mooi op.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nu maar hopen dat we met Koeman weer Bob Peeters-achtige aankopen gaan krijgen :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mols schijnt nog een jaartje door te willen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
sikora heeft er ook wel oren naar
Reply
Hoe is het eigenlijk met Machlas?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Hoe is het eigenlijk met Machlas?

Die heb ik serieus even nagezocht zelfs:

2003/04 Iraklis Saloniki A Division 25 10
2004/05 OFI Kreta A Division 27 13
2005/06 OFI Kreta A Division 25 8
2006/07 Apoel Nicosia A Divizion 10 5

Hij heeft toch weer 1 op 2 gelopen dit seizoen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:'Motta tweede keus bij Ajax'Geplaatst op 03-05-2007 12:22 door Gijs Dreijer - Bron: RTV Noord Holland


Indien de transfer van de 20-jarige Keniaanse middenvelder McDonald Mariga niet rondkomt, is Thiago Motta tweede keus bij Ajax. De middenvelder is op een zijspoor belandt bij FC Barcelona en mag daarom vertrekken bij de Azulgranas.

Trainer Henk ten Cate zat afgelopen week op de tribune voor Mariga, die momenteel in Zweden voor Helsingborg speelt. Afgelopen zomer trok Ajax ook al Gabri van FC Barcelona aan, waardoor een transfer van Motta naar de Amsterdammers niet onwaarschijnlijk lijkt.

Nog nooit van die Mariga gehoord, zal wel een talentje zijn dan als hij eerste keus is boven Motta (al ben ik daar ook niet zo heel weg van)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:'Ajax is helemaal rond met Bakircioglu'
02-05-2007 om 15:18 | Gewijzigd: 02-05-2007 23:57 | Door: Thaboer

Ajax F-Side weet te melden dat Ajax helemaal rond is met Kennedy Bakircioglu. De Zweedse rechtsbuiten wordt al een tijdje in verband verbracht met de clubs PSV en Ajax. Nu lijkt de Zweed dus al rond te zijn met Ajax.

De 26-jarige Bakircioglu zou ook in belangstelling van Hamburger SV, Galatasaray en Everton staan. Bakircioglu heeft in Enschede nog een contract voor éen jaar. De rechtsbuiten van FC Twente zou een slordige 750.000 euro moeten kosten.

Bakircioglu maakte dit seizoen bij FC Twente een zeer goede indruk, mede dankzij Engelaar en Bakircioglu kon Twente lang aanhaken bij de 'top drie'. Dit leidde tot een vierde plaats in de Eredivisie waardoor Twente Play-offs voor een voorrondeplaats om de Champions League mag spelen.

Ik geloof er niets van en ik vraag me af of het wel een Ajax-rechtsbuiten is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Misschien een persoonlijk accoord. Dat Twente en Ajax op dit moment net voor de play-offs hebben onderhandeld lijkt me erg sterk. Ajax-Twente als finale om de voorronde CL is immers helemaal niet ondenkbeeldig.
Reply
Kennedy wilde toch per se CL spelen. Lijkt me dus niet dat het al helemaal rond is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het schijnt nu dan toch echt geLuque't te zijn om hem een jaar te huren van Newcastle, voor noppes, maar tegen betaling van een ruim deel van zn salaris (wat op jaarbasis dus nog een paar miljoen aan kosten is).

Uiteraard een hele goede versterking, de voorhoede van PSV was immers nog nooit zo absurd zwak als afgelopen jaar. Koné die niks afmaakt, Farfan die een half jaar uit vorm is, Kluivert die niet fit genoeg kan worden, Beerens die doodleuk verhuurd werd en Tardelli die bij jong PSV al moeite heeft om mee te komen. #-o

Overigens kun je uit die transfer wel opmaken dat Koe'tje blijft. Luque wilde immer vooral naar PSV omdat Koeman en TBS daar zitten.
Reply
04/05 - Charles (Junior) Dissels zal aan het einde van het seizoen de overstap maken naar Sparta Rotterdam. De 22-jarige speler doorliep de jeugdopleiding van FC Volendam en zal transfervrij vertrekken. Hij speelde 77 wedstrijden voor FC Volendam waarin hij 22x scoorde. Dit seizoen was hij topscoorder met 12 doelpunten en speelde totaal in 37 wedstrijden. Hij maakte zijn debuut in het betaalde voetbal op 6 december 2003 in de wedstrijd PSV-FC Volendam. Sparta is een 3 jarig contract overeengekomen met Dissels.
Eind juli zal FC Volendam overigens een oefenwedstrijd spelen tegen, Sparta en Dissels.


En afgelopen vrijdag maakte hij nog even een wereld goal.


http://www.youtube.com/watch?v=bYlHabY5e...ed&search=
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Peter Wrote:Het schijnt nu dan toch echt geLuque't te zijn om hem een jaar te huren van Newcastle, voor noppes, maar tegen betaling van een ruim deel van zn salaris (wat op jaarbasis dus nog een paar miljoen aan kosten is).

Uiteraard een hele goede versterking, de voorhoede van PSV was immers nog nooit zo absurd zwak als afgelopen jaar. Koné die niks afmaakt, Farfan die een half jaar uit vorm is, Kluivert die niet fit genoeg kan worden, Beerens die doodleuk verhuurd werd en Tardelli die bij jong PSV al moeite heeft om mee te komen. #-o

Overigens kun je uit die transfer wel opmaken dat Koe'tje blijft. Luque wilde immer vooral naar PSV omdat Koeman en TBS daar zitten.
Ik denk dat Luque vooral naar een club wil die Champions League speelt.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dat denk ik niet. Hij wil vooral kosten wat kost zn carriere uit het slob trekken. Uiteraard is CL daarvoor het beste podium, maar vast niet doorslaggevend.
Reply
Thiago Motta ziet Ajax wel zitten, en Ajax hem wel...
Reply
Slim om Luque dan vandaag te halen als hij per se onder Koeman wil spelen. Vrijdag en zaterdag even de deal rond maken en maandag Koeman wegwerken.... win-win voor PSV
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:Slim om Luque dan vandaag te halen als hij per se onder Koeman wil spelen. Vrijdag en zaterdag even de deal rond maken en maandag Koeman wegwerken.... win-win voor PSV

Ja, want dan voelt Luque zich meteen genaaid en heb je weer 12 maanden een Tardelli rondlopen. :roll:
Reply
Peter Wrote:Dat denk ik niet. Hij wil vooral kosten wat kost zn carriere uit het slob trekken. Uiteraard is CL daarvoor het beste podium, maar vast niet doorslaggevend.

Mag deze even in het eendentopic?

[Image: slobeend.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:slob

[Image: 51t.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
STERF AJAX :letitallout: :letitallout: Sad

Quote:
Kennedy naar Ajax
Zaterdag 5-5-2007 - djtd
Volgens de telegraaf heeft Kennedy Bakircioglü zijn keuze laten vallen op Ajax. Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, mag dat geen problemen opleveren.

Bakircioglü werd 2 seizoenen geleden onder trainer Rini Coolen naar Enschede gehaald, hij speelde daarvoor bij de Griekse club Iraklis Saloniki. Na het eerste seizoen veelvuldig de positie van aanvallende middenvelder te hebben bekleed, speelde hij dit seizoen voornamelijk op de rechtsbuitenpositie. Dit jaar had Twente de optie in zijn contract gelicht wat hem tot medio 2008 aan Twente bindde, diverse pogingen om zijn contract te verlengen liepen op
Reply
Bindde? :eeeek:



Geen idee of dit voor Ajax een zinnige aankoop is... Geen echte rechtsbuiten met een passeerbeweging maar een aanvallende middenvelder die volgens mij beter in 4-4-2 dan in 4-3-3 functioneert. Of zou Ajax misschien eindelijk van dat geforceerde 4-3-3 afstappen?
Reply
'Van der Leegte wordt opvolger van Cocu'

5/5/2007 10:12

Er zijn de afgelopen periode al veel namen genoemd van spelers die bij PSV de rol van de vertrekkende Phillip Cocu moeten overnemen. De erfenis komt volgens De Telegraaf echter in handen van een speler wiens naam nog niet was gevallen: Tommie van der Leegte.

De oud-PSV’er speelt momenteel voor VfL Wolfsburg. PSV moet nog in onderhandeling met de Duitse club over de overname van dertigjarige middenvelder. De Eindhovense club zou het met Van der Leegte al eens zijn over een meerjarige verbintenis.

Van der Leegte begon zijn loopbaan ook bij PSV, maar tot een echte doorbraak in het Philips Stadion kwam het nooit voor de linkspoot. De middenvelder speelde daarna voor RKC Waalwijk, FC Twente en ADO Den Haag en vertrok in de winterstop van het seizoen 2005/2006 bij die laatste club om een contract te ondertekenen bij Wolfsburg.

#-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik dacht dat de RvC niet minder populair kon worden, maar nu gaan ze zelf een eigen neefje een contract bij PSV bezorgen omdat t zo'n aardige jongen is. Doet me denken aan Kolkka->Feyenoord al mag ik aannemen dat v/dL zich nooit in de basis zal spelen. Dat ie geen geld kost doet aan deze belachelijke bedoening uiteraard niks af. #-o
Reply
Hoezo, krijgt ie ook geen salaris dan?
Reply
Peter Wrote:Ik dacht dat de RvC niet minder populair kon worden, maar nu gaan ze zelf een eigen neefje een contract bij PSV bezorgen omdat t zo'n aardige jongen is. Doet me denken aan Kolkka->Feyenoord al mag ik aannemen dat v/dL zich nooit in de basis zal spelen. Dat ie geen geld kost doet aan deze belachelijke bedoening uiteraard niks af. #-o

Waarom moet pusvee met Wolfsburg in onderhandeling als hij niets kost?
Reply
Uiteraard krijgt hij een salaris, maar natuurlijk zeer beperkt.

Ze zijn in onderhandeling omdat PSV m alleen wil als het gratis kan. Wolfsburg wil 2 ton, maar das PSV te duur.
Reply
2 ton voor "de opvolger van Cocu" lijkt me niet teveel gevraagd... :roll:
Reply
Peter Wrote:Uiteraard krijgt hij een salaris, maar natuurlijk zeer beperkt.

Ze zijn in onderhandeling omdat PSV m alleen wil als het gratis kan. Wolfsburg wil 2 ton, maar das PSV te duur.

Dat zijn echt de berichten waardoor andere clubs wél met pusvee willen gaan onderhandelen :lol:
Reply


Forum Jump: