The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bocaloca Wrote:'Van der Leegte wordt opvolger van Cocu'

5/5/2007 10:12

Er zijn de afgelopen periode al veel namen genoemd van spelers die bij PSV de rol van de vertrekkende Phillip Cocu moeten overnemen. De erfenis komt volgens De Telegraaf echter in handen van een speler wiens naam nog niet was gevallen: Tommie van der Leegte.

De oud-PSV’er speelt momenteel voor VfL Wolfsburg. PSV moet nog in onderhandeling met de Duitse club over de overname van dertigjarige middenvelder. De Eindhovense club zou het met Van der Leegte al eens zijn over een meerjarige verbintenis.

Van der Leegte begon zijn loopbaan ook bij PSV, maar tot een echte doorbraak in het Philips Stadion kwam het nooit voor de linkspoot. De middenvelder speelde daarna voor RKC Waalwijk, FC Twente en ADO Den Haag en vertrok in de winterstop van het seizoen 2005/2006 bij die laatste club om een contract te ondertekenen bij Wolfsburg.

#-o

Goed nieuws voor de horeca in stratumsend! Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Hoef Wrote:Bindde? :eeeek:



Geen idee of dit voor Ajax een zinnige aankoop is... Geen echte rechtsbuiten met een passeerbeweging maar een aanvallende middenvelder die volgens mij beter in 4-4-2 dan in 4-3-3 functioneert. Of zou Ajax misschien eindelijk van dat geforceerde 4-3-3 afstappen?

Heb meer het vermoeden dat dit een aankoop is als vervanger voor Sneijder.
Als die namelijk weggaat heb je eigenlijk enkel nog Perez maar voor die positie.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Hoef Wrote:Bindde? :eeeek:



Geen idee of dit voor Ajax een zinnige aankoop is... Geen echte rechtsbuiten met een passeerbeweging maar een aanvallende middenvelder die volgens mij beter in 4-4-2 dan in 4-3-3 functioneert. Of zou Ajax misschien eindelijk van dat geforceerde 4-3-3 afstappen?

Hij is beter dan de complete huidige middenvelder-selectie van de neuzen.
Waarom?
Waarom?
Waarom?
Elke club is ok, maar waarom naar Ajax....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
EJR Wrote:Goed nieuws voor de horeca in stratumsend! Hakkuh
Icon_question
Vroeger was het nog op het stroatumsend :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Bindde? :eeeek:



Geen idee of dit voor Ajax een zinnige aankoop is... Geen echte rechtsbuiten met een passeerbeweging maar een aanvallende middenvelder die volgens mij beter in 4-4-2 dan in 4-3-3 functioneert. Of zou Ajax misschien eindelijk van dat geforceerde 4-3-3 afstappen?

Hij is beter dan de complete huidige middenvelder-selectie van de neuzen.
Waarom?
Waarom?
Waarom?
Elke club is ok, maar waarom naar Ajax....

Je kunt ook overdrijven in je teleurstelling, Vret. Beter dan Sneijder, nog in geen 1000 jaar!
Reply
Hoef Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Bindde? :eeeek:



Geen idee of dit voor Ajax een zinnige aankoop is... Geen echte rechtsbuiten met een passeerbeweging maar een aanvallende middenvelder die volgens mij beter in 4-4-2 dan in 4-3-3 functioneert. Of zou Ajax misschien eindelijk van dat geforceerde 4-3-3 afstappen?

Hij is beter dan de complete huidige middenvelder-selectie van de neuzen.
Waarom?
Waarom?
Waarom?
Elke club is ok, maar waarom naar Ajax....

Je kunt ook overdrijven in je teleurstelling, Vret. Beter dan Sneijder en Davids, nog in geen 1000 jaar!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Hij is beter dan de complete huidige middenvelder-selectie van de neuzen.
:lol: :lol: :lol:
Zie m graag komen, laat daar geen misverstand over bestaan, maar.....
The great old Ludwig von...
Reply
goed nieuws Smile


De Mul weigert nieuw contract bij Ajax

7/5/2007 8 :56

Tom De Mul weigert zijn contract bij Ajax te verlengen. De huidige verbintenis van de Belgische aanvaller loopt nog tot medio 2008.
Aanvankelijk ging het gerucht dat De Mul niet zou willen bijtekenen omdat hem de sfeer bij de Amsterdamse club niet bevalt en hem te hard zou zijn.

De 21-jarige aanvaller ontkent tegenover VI tv. 'Ik heb alleen besloten niet bij te tekenen. De reden houd ik liever voor mezelf. Maar het heeft er niets mee te maken dat ik mij niet goed in de groep zou voelen of zo.'

De Mul kwam dit seizoen 28 competitieduels in actie voor Ajax. Hij scoorde vier keer. Vorig seizoen speelde hij nog op huurbasis voor Vitesse.

Naar verluidt zou Sevilla interesse hebben in De Mul, maar de rechtsbenige speler houdt zich op de vlakte. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen.'
The great old Ludwig von...
Reply
Misschien kan hij naar pusvee, daar is het altijd zo gezallig.
Reply
Hoef Wrote:Misschien kan hij naar pusvee, daar is het altijd zo gezallig.

Gemoedelijk noemen ze dat daar
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Kennedy Wrote:STERF AJAX :letitallout: :letitallout: Sad

Quote:
Kennedy naar Ajax
Zaterdag 5-5-2007 - djtd
Volgens de telegraaf heeft Kennedy Bakircioglü zijn keuze laten vallen op Ajax. Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, mag dat geen problemen opleveren.

Bakircioglü werd 2 seizoenen geleden onder trainer Rini Coolen naar Enschede gehaald, hij speelde daarvoor bij de Griekse club Iraklis Saloniki. Na het eerste seizoen veelvuldig de positie van aanvallende middenvelder te hebben bekleed, speelde hij dit seizoen voornamelijk op de rechtsbuitenpositie. Dit jaar had Twente de optie in zijn contract gelicht wat hem tot medio 2008 aan Twente bindde, diverse pogingen om zijn contract te verlengen liepen op
Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krijg de tering Ad,hij komt toch niet!!
Reply
Hij tekent deze week nog Big Grin Big Grin Big Grin

Kan je ook meteen je avatar aanpassen in Ajax huisstijl
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Moet ik de tering krijgen? :roll:

De Telegraaf zit er niet vaak naast. Zou super zijn, eindelijk weer iemand met een goede voorzet op rechts.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
'Ajax-transfer Bakircioglu nadert voltooiing'
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 7 mei om 00:17

De overgang van FC Twente-aanvaller Kennedy Bakircioglu naar Ajax is in de afrondende fase beland. Dit wist Studio Voetbal presentator Jack van Gelder vanavond te melden in het populaire programma van de NOS.

De 26-jarige buitenspeler zou volgens ingewijden binnen de Amsterdamse club eerder deze week een gedecideerd ‘nee’ hebben verkocht aan PSV, dat eveneens nadrukkelijk aan het hengelen was naar zijn diensten. Zijn voorkeur gaat uit naar Ajax.

Als alles volgens plan verloopt, dan zouden de hoofdstedelingen de Zweedse international nog deze week kunnen strikken. De presentatie en de officiële bekendmaking van het nieuws zal echter later plaatsvinden, in verband met de aankomende play-off wedstrijden.

Met de overgang zou een bedrag van ruim één miljoen euro gemoeid zijn. Hoe lang Bakircioglu in Amsterdam moet gaan tekenen is nog niet bekend.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Allemaal onzin!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
jij kan het weten :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Moet ik de tering krijgen? :roll:

De Telegraaf zit er niet vaak naast. Zou super zijn, eindelijk weer iemand met een goede voorzet op rechts.

Hoe weet je nou dat dat super wordt? Kenhetnie moet eerst maar eens laten zien dat het geen eenseizoensvlieg is en er zijn genoeg gevallen bekend van spelers die het in de top-3 niet maken. Vayrynen was bij Heerenveen net zo goed bezig als Kennedy nu bij FCT en hij heeft het ook nooit gemaakt bij PSV. Zo zijn er nog gevallen genoeg te noemen. Het kan een goede aankoop zijn, maar om het nu al super te noemen?
Reply
Ik zou het super vinden dat hij komt, ja. Of het super wordt, weet ik niet en heb ik niets over gezegd. Maar ik vermoed het wel, want hij is iemand met echt een goede voorzet en die hebben we jaren niet gehad bij Ajax. Bovendien heb je een vervanger voor Sneijder bij corners en vrije trappen en heeft hij een goed scorend vermogen. Hij was gewoon een van de meest productieve spelers van de eredivisie dit seizoen.
Bovendien was hij vorig seizoen aan het einde ook al goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach, voor die 15 wedstrijden per jaar dat HtC 4-3-3 durft te spelen heb je geen goede buitenspelers nodig hoor. Dat zijn de potjes die je in elke opstelling wint. :crazy:
Reply
Welke 15 zijn dat?
Reply
Kenhetnie....als ie naar PSV was gekomen had ie gewoon Kennedy geheten...

Verstandige keuze van Kennedy, bij Twente win je niets, bij PSV komend seizoen ook niet voor AZ is ie te oud dus blijft Ajax over.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kennedy en corners #-o
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Depor Wrote:Kenhetnie....als ie naar PSV was gekomen had ie gewoon Kennedy geheten...

Lees nog maar eens een paar pagina's terug dan. Toen was er interesse van PSV maar nog niet van Ajax en gaf ik aan dat het hooguit voor de breedte leuk is (net al v/d Leegte :roll: ).

Depor Wrote:bij PSV komend seizoen ook niet

Dat wordt al 8 jaar geroepen! Bij de VI seizoensgids zal, zoals elk jaar, niemand een stuiver geven voor PSV. Ooit zullen deze 'kenners' uiteraard gelijk hebben als ze dat maar lang genoeg blijven volhouden. Der komt vanzelf een jaar dat het AZ wordt. :yeah:
Reply
Wat een gelul zeg! PSV was aan het begin van dit seizoen topfavoriet voor de titel (ongeveer gelijk met Ajax), net als het jaar ervoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een gelul zeg! PSV was aan het begin van dit seizoen topfavoriet voor de titel, net als het jaar ervoor.

Undecided Sla de seizoensgids er nog maar eens op na. PSV zou instorten zonder Hiddink. Daarvoor zonder van Bommel. Daarvoor zou PSV instorten omdat de voorhoede Robben,Kezman,Rommedahl wegging. En zo gaat het al sinds we Luc Nilis kwijtraakten. :razz:
Reply
Ik heb het niet over wat die seizoensgids zegt. Ik heb geen zin om het op te zoeken, maar kijk maar eens na wie de forummers tipten als titelkandidaat. Daar komt toch echt niet uit dat niemand meer een stuiver gaf voor PSV aan het begin van dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook hier was Ajax favoriet hoor, ook al wilde menig forummer zich in de underdog positie manouvreren.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=7855">viewtopic.php?t=7855</a><!-- l -->
Reply
Ja, lul je er maar onderuit. 40% van de forummers dachten dat PSV kampioen zou worden, dat is wel iets meer dan wat ji suggereert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:bij PSV komend seizoen ook niet

Dat wordt al 8 jaar geroepen! Bij de VI seizoensgids zal, zoals elk jaar, niemand een stuiver geven voor PSV. Ooit zullen deze 'kenners' uiteraard gelijk hebben als ze dat maar lang genoeg blijven volhouden. Der komt vanzelf een jaar dat het AZ wordt. :yeah:

Daar moet je gewoon om lachen Peter.
Ik geloof je meteen, Ajax was toch de grote favoriet dit seizoen. Genoeg mensen die inderdaad beweerden dat PSV zou inzakken na het vertrek van Hiddink. Ik ken het zelf ook maar al te goed. Na het kampioenschap van de eerste divisie werd door heel voetbalminnend Nederland beweerd dat wij niks maar dan ook niks te zoeken hadden in de eredivisie. De laatste 2 wedstrijden in die kampioensrace zelfs reacties gehad van Ajacieden, Feyenoorders etc. dat wij moesten opstappen en dat wij het kampioenschap maar aan Sparta moesten laten, die waren immers wel eredivisiewaardig. Na de handhaving afgelopen zomer gehoord dat dat geluk was en dat we dit seizoen alsnog degradeerden. Toen bleek van niet en wat hoorde ik afgelopen week van een paar mensen? Juist, aankomend seizoen degraderen wij. Ik lach er gewoon om. Ik beaam dat wij weer tegen degradatie moeten strijden en dat het weer erg moeilijk zal worden om ons te handhaven maar mensen die onze kansen nu alweer afschieten kunnen van mij een middelvinger krijgen. Forza Heracles!

On-topic. Schilder dus terug naar Ajax. Friend waarschijnlijk terug naar Heerenveen. Heracles is met Boakye aan het onderhandelen voor een langer verblijf maar ondervind concurrentie van kapitaalkrachtigere clubs uit Duitsland die veel meer kunnen bieden. De transfersom van Everton lijkt ook onbetaalbaar voor Heracles. Heel, heel, heel erg jammer Sad
Reply


Forum Jump: