The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.
Reply
Ben je ongesteld Hoef?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nee hoor, maar dat 'ohoh, wat heb ik het toch moeilijk' verhaal is echt te triest om niet op te reageren.

Goed nieuws
Diverse media melden zojuist dat Ronald Koeman heeft besloten trainer te blijven van PSV. De oefenmeester voerde vrijdag en maandag gesprekken met de clubleiding over zijn toekomst bij de landskampioen. Na een weekend in Portugal kwam de coach vandaag met dat nieuws.
Reply
Hoef Wrote:Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.

.....zegt een nepsupporter over een echte supporter.
Wat ben jij toch een held.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoef Wrote:Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.

En niet eens een zakdoekje opsturen per post Sad

Houd toch aub deze onwaarheden voor je.
Grappig dat jij mijn verhaal triest vind terwijl je zelf nog triester reageerd door iets te beweren wat ik nimmer en nooit zal zeggen\schrijven. Als jij alles vanuit zo'n negatieve invalshoek bekijkt (zie je de humor van mijn verhaal niet in?) ben jij diegene die een zwaar leven hebt.

En Hoef, lees je eigen quote nog eens na. Mag ik het niet eens jammer vinden dat Boakye, Friend, Everton en Schilder wellicht vertrekken? Haha, dit slaat echt alles.

[hoef-mode-on]YESSS...BOAKYE VERTREKT[hoef-mode-off]
Reply
Hoef Wrote:Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.

Wat ben jij een ongelooflijk zielig teletekst kutje man... triest mannetje!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
O guttegut, het hele diehard oostfront wordt wakker. Echt schrikken. Tis maar goed dat het bijna zomerstop is want mijn teletekst is kapot.

Prima dat dran fanatiek Heraclessupporter is en ik vind zijn verhalen meestal mooi maar deze tranentrekker...

Maar ok dan
[Image: b_3333.jpg]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Hoef Wrote:Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.

En niet eens een zakdoekje opsturen per post Sad

Houd toch aub deze onwaarheden voor je.
Grappig dat jij mijn verhaal triest vind terwijl je zelf nog triester reageerd door iets te beweren wat ik nimmer en nooit zal zeggen\schrijven. Als jij alles vanuit zo'n negatieve invalshoek bekijkt (zie je de humor van mijn verhaal niet in?) ben jij diegene die een zwaar leven hebt.

En Hoef, lees je eigen quote nog eens na. Mag ik het niet eens jammer vinden dat Boakye, Friend, Everton en Schilder wellicht vertrekken? Haha, dit slaat echt alles.

[hoef-mode-on]YESSS...BOAKYE VERTREKT[hoef-mode-off]

Van mij mogen jullie Reekers wel weer terug nemen....Die heeft me 0,0 kunnen bekoren
Make tea, not war
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Hoef Wrote:Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.

En niet eens een zakdoekje opsturen per post Sad

Houd toch aub deze onwaarheden voor je.
Grappig dat jij mijn verhaal triest vind terwijl je zelf nog triester reageerd door iets te beweren wat ik nimmer en nooit zal zeggen\schrijven. Als jij alles vanuit zo'n negatieve invalshoek bekijkt (zie je de humor van mijn verhaal niet in?) ben jij diegene die een zwaar leven hebt.

En Hoef, lees je eigen quote nog eens na. Mag ik het niet eens jammer vinden dat Boakye, Friend, Everton en Schilder wellicht vertrekken? Haha, dit slaat echt alles.

[hoef-mode-on]YESSS...BOAKYE VERTREKT[hoef-mode-off]

Je mag dat best erg vinden maar de kans is best groot dat de concurrenten in de lagere regionen vergelijkbare problemen hebben.
Reply
Riekki Wrote:Van mij mogen jullie Reekers wel weer terug nemen....Die heeft me 0,0 kunnen bekoren

Ik heb de laatste tijd niet veel beelden van de eerste divisie gezien maar hoorde inderdaad dat hij er niet zoveel van bakt bij VVV. Ik hoor al mensen beweren dat zijn tekortkomingen vorig seizoen nog niet aan het licht kwamen omdat Hoogma het nodige compenseerde. Dit seizoen ging hij bij Heracles in ieder geval ook al een paar keer in de fout. Ik zou dat heel erg jammer vinden voor Reekers, vroeger toch te boek als een aardig talent. Tevens was hij mijn favoriete Heracles speler, net als bij honderden andere Heraclieden. Maar één ding kun je hem in ieder geval niet verwijten, Peter kennende geeft hij alles wat hij heeft. Schrijf hem in ieder geval niet te vroeg af, het kan raar lopen. Klavan stond vorig jaar in de belangstelling van PSV en Looms kwam te kort. Dit seizoen was alles anders, Klavan speelde een paar mindere wedstrijden en Looms maakte een bizarre groei door. Logisch gevolg was dan ook dat onze eigen Looms Klavan er uit heeft gespeeld. Ik ben benieuwd hoe dit volgend jaar gaat verlopen, Klavan heeft eigenlijk teveel potentie om bij een degradatiekandidaat op de bank te zitten. Hij is wel multifunctioneel en kan ook uit de voeten op het middenveld. Mischien gaat hij samen met Michalke strijden om de plaats van de waarschijnlijk vertrekkende Schilder.

Hoef Wrote:Je mag dat best erg vinden maar de kans is best groot dat de concurrenten in de lagere regionen vergelijkbare problemen hebben.

Ongetwijfeld, maar dat weerhoud mij er niet van om even op een forum te mededelen dat ik het jammer vind dat een paar belangrijke spelers waarschijnlijk vertrekken :roll:
Dat ik van dat nieuws baal is logica.
Verder ga ik er ook niet verder over door, onzinnig gedoe.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Poepoe, je hebt het maar zwaar. En zelfs reacties van Ajacieden, Feyenoorders etc.? jij bent echt heel belangrijk in voetbalminnend Nederland, zeg. En ook nog concurrentie bij het onderhandelen met Boakye, de ellende houdt niet op. Ik begrijp niet hoe je het allemaal uithoudt, man man, wat ben je toch een held.

.....zegt een nepsupporter over een echte supporter.
Wat ben jij toch een held.

En waar baseer jij dat op Vret. En dan doel ik op het feit dat je Hoef een nepsupporter noemt?

Quote:Wat ben jij een ongelooflijk zielig teletekst kutje man... triest mannetje!
En Har? Van jou had ik ook deze reactie niet verwacht. Volgens mij weet jij ook dat Hoef elke week in de Arena zit.
Maar goed, Hoef kan zichzelf prima verdedigen volgens mij dus zal me er verder niet mee bemoeien....
The great old Ludwig von...
Reply
hoef is niet alleen een namaaksupporter, hij is ook heel lelijk!
Reply
das dan weer een ander verhaal
The great old Ludwig von...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Riekki Wrote:Van mij mogen jullie Reekers wel weer terug nemen....Die heeft me 0,0 kunnen bekoren

Ik heb de laatste tijd niet veel beelden van de eerste divisie gezien maar hoorde inderdaad dat hij er niet zoveel van bakt bij VVV. Ik hoor al mensen beweren dat zijn tekortkomingen vorig seizoen nog niet aan het licht kwamen omdat Hoogma het nodige compenseerde. Dit seizoen ging hij bij Heracles in ieder geval ook al een paar keer in de fout. Ik zou dat heel erg jammer vinden voor Reekers, vroeger toch te boek als een aardig talent. Tevens was hij mijn favoriete Heracles speler, net als bij honderden andere Heraclieden. Maar één ding kun je hem in ieder geval niet verwijten, Peter kennende geeft hij alles wat hij heeft. Schrijf hem in ieder geval niet te vroeg af, het kan raar lopen. Klavan stond vorig jaar in de belangstelling van PSV en Looms kwam te kort. Dit seizoen was alles anders, Klavan speelde een paar mindere wedstrijden en Looms maakte een bizarre groei door. Logisch gevolg was dan ook dat onze eigen Looms Klavan er uit heeft gespeeld. Ik ben benieuwd hoe dit volgend jaar gaat verlopen, Klavan heeft eigenlijk teveel potentie om bij een degradatiekandidaat op de bank te zitten. Hij is wel multifunctioneel en kan ook uit de voeten op het middenveld. Mischien gaat hij samen met Michalke strijden om de plaats van de waarschijnlijk vertrekkende Schilder.

De eerste wedstrijd die hij speelde maakte hij een ongelukkig eigen doelpunt. Dat was gewoon dikke pech.
De tweede basisplaats was meteen goed voor een ontzettende domme rode kaart.
Vervolgens nog enkele invalbeurten en basisplaatsen (wegens schorsingen van andere) gehad. Valt me op dat hij regelmatig nogal onbeholpen het duel aan gaat wat hem vaak op vrije trappen tegen en gele kaarten komt te staan.

Nu v Kouwen aan het einde van het seizoen naar Roda verkast is het hoognodig dat er een fatsoenlijke centrum verdediger komt want met Reekers gaan we de oorlog niet winnen.
Make tea, not war
Reply
waf Wrote:hoef is niet alleen een namaaksupporter, hij is ook heel lelijk!

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lijkt me van zowel Vermeer als W2 een goede keuze.

Quote:'Willem II geeft Vermeer kans op debuut'

8/5/2007 8 :32

Kenneth Vermeer heeft voor komend seizoen onderdak gevonden bij Willem II, meldt De Telegraaf. De 21-jarige keeper van Ajax wilde per se verhuurd worden, omdat hij in Amsterdam nauwelijks kans op speeltijd heeft.
Bij Willem II zal Vermeer de concurrentiestrijd aan moeten gaan met Björn Sengier, die afgelopen seizoen 23 keer het doel verdedigde. De van Feyenoord gehuurde Maikel Aerts en reservekeeper Peter Zois staan voor een vertrek uit Tilburg.

Vermeer verlengde zijn contract bij Ajax onlangs tot medio 2010. De doelman, die deel uit maakte van de selectie van Jong Oranje, wacht nog steeds op zijn debuut in het betaalde voetbal. Bij Ajax moet hij Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar voor zich dulden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:hoef is niet alleen een namaaksupporter, hij is ook heel lelijk!

Maar gelukkig ben jij dik en je stinkt.

Wat betreft de reacties van Harrie en Vret: het geeft het niveau wel aan als je dat vergelijkt mt de reactie van degene die ik aansprak, D'ran. En dan ben ik in hun ogen best een nepsupporter (nee, ik sloop niks, ik slik en snuif niks en ik ga gevechten met andere 'supporters' uit de weg) maar dat vind ik uit hun monden een compliment.
Reply
He niet liegen he, op travian ramde je er op los Wink
Insane life.
Reply
Ok, als Galliër was ik inderdaad een virtuele hooligan. Hoewel het wel weer treffend is dat de Galliërs in Travian worden gezien als het meest verdedigende volk.
Nu begrijp ik ook waarom Harry en Vret zo reageren! Zij zijn Germanen!
Reply
Hoef Wrote:ik slik niks

Dus je giet dat bier altijd rechtstreeks door je slokdarm! Respeeeeect! Notworthy
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Gabri twee seizoenen langer bij Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 8 mei om 18:21

Ajax heeft het contract met Gabriel García De la Torre, beter bekend als Gabri, opengebroken en met twee jaar verlengd. Dit hebben de Amsterdammers zojuist laten weten op het digitale thuis.

Goed nieuws! =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nigel de Jong kan uitkijken naar een nieuwe werkgever. De oud-Ajacied heeft van trainer Huub Stevens te horen gekregen dat er voor hem geen rol meer is weggelegd bij HSV. De Jong mag transfervrij uit Duitsland vertrekken.

Toen De Jong in januari van vorig jaar een contract tot medio 2010 tekende, bemachtigde hij onder trainer Doll direct een basisplaats. Huub Stevens, momenteel hoofdcoach, ziet het volgens het dagblad Mopo totaal niet zitten in de 22-jarige Nederlander.
Reply
Quote:Volgens de Engelse krant The Mirror wil Arsenal-coach Arsène Wenger aan het eind van dit seizoen werk maken van Ajacied Ryan Babel. De Fransman ziet een welkome versterking voor de voorhoede in de 20-jarige international van Oranje.

Volgens het nieuwsblad zou Babel afgelopen februari bij zijn contractverlenging een clausule in zijn contract hebben opgenomen, waarin staat dat hij Ajax voor ‘slechts’ 9 miljoen euro mag verlaten.

Arsenal zou inmiddels op de hoogte zijn van het buitenkansje dat zich aan dient, en de Londense club zal binnen afzienbare tijd dan ook een bod uitbrengen op de speler die door Wenger zelf wordt beschouwd als één van Europa’s grootste talenten.

Strik durromheen! Zeer wisselvallige speler die vrijwel geen rendement heeft. Nadeel dat er geen opvolger (in beeld) is
Reply
Delorge toch naar Ajax ? Volgens de Televaag wel BAH....Oprotten met die ASO belg...
Reply
Fabian Wrote:Delorge toch naar Ajax ? Volgens de Televaag wel BAH....Oprotten met die ASO belg...

Vreemd verhaal idd. Donderdag / Vrijdag zou hij in Heerenveen het klaarliggende contract tekenen, gerucht komt dat ook ajax belangstelling voor hem heeft, wat ontkend wordt door zijn zaakwaarnemer.

Vervolgens hoor je 5 dagen helemaal niks meer over Delorge en aanverwante zaken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat ziet Arsenal toch in spelers als Babel en Koné? Confused Als je die 2 samen voorin zet weet je zeker dat je een seizoen vol dreiging, maar zonder rendement tegemoet gaat. :eeeek:

Delorge naar Ajax, v/d Leegte naar PSV. AZ moet zich dood lachen zeg. #-o
Reply
Delorge past wel in de categorie Tommie vd Leegte :razz: . Leuke voetballers voor de subtoppers, maar niet voor de top 3.

Btw, Huub ziet het idd goed. Nigel de Jong is zwaar overschat! Zeer beperkte voetballer, imo.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Delorge geeft Ajax extra loopvermogen

9/5/2007 8 :09

Laurent Delorge is de eerste versterking van Ajax voor het komende seizoen. De 27-jarige Belg komt over van het gedegradeerde ADO Den Haag en zet in Amsterdam zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen.
Ajax ziet in Delorge de middenvelder met loopvermogen die de club graag aan de selectie wilde toevoegen. Bij het teleurstellend presterende ADO viel de Belg dit seizoen op in de rol als aanvallend ingestelde middenvelder. Hij was goed voor vijf doelpunten en zes assists.

Voor Delorge is het de tweede keer in zijn carrière dat hij een contract tekent bij een topclub. In het seizoen 2005/2006 was Anderlecht zijn werkgever. Aan dat dienstverband kwam een einde toen bleek dat Delorge bij zijn vorige werkgever Lierse SK betrokken was geweest bij een smeergeldaffaire. Hij werd op staande voet ontslagen.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Delorge geeft Ajax extra loopvermogen

9/5/2007 8 :09

Laurent Delorge is de eerste versterking van Ajax voor het komende seizoen. De 27-jarige Belg komt over van het gedegradeerde ADO Den Haag en zet in Amsterdam zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen.
Ajax ziet in Delorge de middenvelder met loopvermogen die de club graag aan de selectie wilde toevoegen. Bij het teleurstellend presterende ADO viel de Belg dit seizoen op in de rol als aanvallend ingestelde middenvelder. Hij was goed voor vijf doelpunten en zes assists.

Voor Delorge is het de tweede keer in zijn carrière dat hij een contract tekent bij een topclub. In het seizoen 2005/2006 was Anderlecht zijn werkgever. Aan dat dienstverband kwam een einde toen bleek dat Delorge bij zijn vorige werkgever Lierse SK betrokken was geweest bij een smeergeldaffaire. Hij werd op staande voet ontslagen.

DE middenvelder met loopvermogen? Had dan Gebreselassie gekocht, die heeft pas loopvermogen :|

Aankoop voor de breedte hoop ik, want zelfs Maduro staat voor mij nog hoger in de rangorde. Ben benieuwd wat hij kan klaarspelen bij een topclub, maar ik verwacht er niet veel van (al zal hij wel iets kunnen, anders zou hij nooit bij Anderlecht gespeeld hebben)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ekslem Wrote:Delorge past wel in de categorie Tommie vd Leegte :razz: .

ik vind het wel een niveautje hoger hoor, kost geen knoop, dus ajakkes kan er geen buil aan vallen.

babel heb je weinig aan als je voetbalt op de helft van de tegenstander, maar is voor het counterende arsenal wel een nuttige speler. net als hardloper henry.

maar 9 mio :eeeek:, ik dacht dat ze na vd meysje (8 mio toch :eeeek: ) nooit meer zo'n mazzel zouden hebben, maar kennelijk heeft ajakkes er profijt van dat de media maar doorlopend overdreven positief over hun spelers schrijft. :roll:
Reply


Forum Jump: