The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FC CT - RS
@LL, Kom op man, ik heb Mkkus nu gewwon even in "potje met zout en een zeef stand staan. Gewoon even voorbij de verwijten lezen. Hij is maar 1 speler, ik ben ook een speler en het leek mij leuk om met zijn twee te vechten voor een basisplaats. Zo houd ik er ook nog lol in. Blijf dus en we proberen het nog is en we gaan elkaar op een leuke manier bestrijden? Wat dacht je er van?

Ik stuur je ook een pbtje!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:het geziek van slechts 1 persoon wat al enkele weken aan de gang is.

@Mukkus: Of het komt dat je met de poot omhoog ligt of dat er andere redenen zijn voor je onherkenbare kinderachtige gezeik/geziek weet ik niet, maar ik hoop dat je nu je zin hebt en ik wens je veel sterkte met je poot.

Vetgedrukt: Ik lig nog maar anderhalve week met mijn poot 'omhoog'.
Cursief: De reden is een gloeiende hekel aan vrouwelijk gezeik. Ik lees in jouw reacties alleen maar "ja, maar dit" en "ja, maar dat". Dat voel ik me geroepen om daarop te reageren.

We zijn op deze manier wel een echt voetbalteam!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:het geziek van slechts 1 persoon wat al enkele weken aan de gang is.

@Mukkus: Of het komt dat je met de poot omhoog ligt of dat er andere redenen zijn voor je onherkenbare kinderachtige gezeik/geziek weet ik niet, maar ik hoop dat je nu je zin hebt en ik wens je veel sterkte met je poot.

Vetgedrukt: Ik lig nog maar anderhalve week met mijn poot 'omhoog'.
Cursief: De reden is een gloeiende hekel aan vrouwelijk gezeik. Ik lees in jouw reacties alleen maar "ja, maar dit" en "ja, maar dat". Dat voel ik me geroepen om daarop te reageren.

Hmmz, zoals je berichten in dit topic zeker, waar ik nog niets had geplaatst. Ik ben benieuwd naar jouw definitie van 'reageren'.

En het vrouwelijke gezeik van Vietjes zeker? (die jij vanaf bijna het begin al begon af te zeiken en nu ook spoorloos is).

En ga toch weg met "ik voel me geroepen te reageren". Ik speel, CT wint en de volgende wedstrijd sta ik ernaast. Dan is het mijn goed recht daar wat van te zeggen. In plaats van me gelijk te geven of niet te reageren, zeg je dat ik niet moet janken en dat Tool de baas is. Er volgt een reactie in dat topic en vervolgens vraag je je in dit topic weer heel verontwaardigd af waarom ik in hemelsnaam speelde. Last van geheugenverlies? Lijkt me sterk. Puur zieken om het zieken.

Maar we vervallen weer in onze oude gewoonte. Succes verder met FC CT.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik speel, CT wint en de volgende wedstrijd sta ik ernaast. Dan is het mijn goed recht daar wat van te zeggen. In plaats van me gelijk te geven of niet te reageren, zeg je dat ik niet moet janken en dat Tool de baas is. Er volgt een reactie in dat topic en vervolgens vraag je je in dit topic weer heel verontwaardigd af waarom ik in hemelsnaam speelde.

Mooie samenvatting, nog iets zinnigs te melden of ga je dan weer roepen dat je hier niet meer komt om 8 minuten later toch weer iets te posten.

Staat Hemmie Beukman al op de TL? We zijn tenslotte geen dameselftal.
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik speel, CT wint en de volgende wedstrijd sta ik ernaast. Dan is het mijn goed recht daar wat van te zeggen. In plaats van me gelijk te geven of niet te reageren, zeg je dat ik niet moet janken en dat Tool de baas is. Er volgt een reactie in dat topic en vervolgens vraag je je in dit topic weer heel verontwaardigd af waarom ik in hemelsnaam speelde.

Mooie samenvatting, nog iets zinnigs te melden of ga je dan weer roepen dat je hier niet meer komt om 8 minuten later toch weer iets te posten.

Staat Hemmie Beukman al op de TL? We zijn tenslotte geen dameselftal.

Ik was al bang dat je niet kon reageren op de rest. Was dat te moeilijk voor je of had je daar geen handvat om me mee af te zeiken?

Bij deze de laatste reactie op het Footstar-forum. Adios.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Goh, wat zitten we lekker in die slachtofferrol.....

Tot slot: [Image: 662.gif]
Reply
Dat Vietjes hier niet meer te zien is bevalt me eigenlijk prima.
Die reageert toch meestal met dingen als "je zit ernaast, Legion". Als je vervolgens met harde feiten aankomt is de discussie ten einde. Ik heb meneer Beukman daar geen kritisch woord over De Klop horen zeggen terwijl dat toch wel op zijn plaats was.
Ik zou meneer Beukman ook geen gelijk geven, als ik Mukkus was. Je betogen slaan ook nergens op en zijn werkelijk waar naar een kleuterachtig niveau gedaald. Mukkus discussiert nu minder omdat alles wat hij zegt weerlegd wordt. Ik zou er ook moe van worden na een tijdje. Persoonlijk ben ik het vaak eens met zijn stellingen maar dat is denk ik overbodig om te melden.
Ik verlang weer naar vroeger, waar zonder gejank werd gepraat.
Wat mij betreft komt iedereen weer uit de zandbak en gaan we fijn samen voetballen, met of zonder Hemmo. :Big Grin

Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik het natuurlijk eens ben met de post van Forever, maar dit is een beetje teveel PVDA-gelul. Cohen zou dit zo geschreven kunnen hebben. Forever op de thee geweest? Het blijft natuurlijk wel voetbal en dat is OORLOG
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Hemmo en Milad = Zlatan en Vd Vaart ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Hemmo en Milad = Zlatan en Vd Vaart ?

Ja, en Zlatan wou ook weg en toen moest ie huilen.
Reply

Forum Jump: