The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
ik kan er naast zitten hoor, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat delorge naar ajakkes gaat.

ik dacht, voor het geval jullie dat nog niet wisten, ik meld het ff!
Reply
waf Wrote:ik kan er naast zitten hoor, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat delorge naar ajakkes gaat.

ik dacht, voor het geval jullie dat nog niet wisten, ik meld het ff!
:lol:
Reply
Quote:'Komst Touma naar AZ afgeketst'
11 mei 2007


Sharbel Touma maakt na dit seizoen níet de overstap van FC Twente naar AZ. Dat meldt RTV Noord-Holland. Volgens de lokale omroep was interesse vanuit Alkmaar in de Zweedse aanvaller, maar is een transfer vorige week al afgeketst.


De afgelopen dagen ging het gerucht dat Touma bij AZ de opvolger zou worden van Nourdin Boukhari, die in dat geval terug zou keren naar het gedegradeerde FC Nantes. Ook het vertrek van de Marokkaan staat volgens de lokale omroep echter nog niet vast. Volgens hen is AZ nog volop in gesprek met Boukhari over zijn toekomst.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Kluivert wil het liefst voor Ajax kiezen

11/5/2007 9 :31

'Het is jammer dat het zo gelopen is', vertelde Ronald Koeman over het gedwongen afscheid van Patrick Kluivert bij PSV. De spits zelf hoopt op een terugkeer bij Ajax.
Kluivert reageerde in dagblad De Pers heel begripvol over zijn vertrek bij PSV. De club weigert het aflopende contract van de topscorer van Oranje te verlengen. 'Gaf de club een reden? Ja, er was een reden. Je hebt niet gebracht wat wij dachten dat je zou brengen, zeiden ze. Daar ben ik het mee eens.'

Coach Koeman lijkt het te betreuren dat Kluivert zijn ploeg verlaat. 'Zijn balbehandeling, zijn oog voor de ruimte en de vrije man zijn nog altijd fantastisch. Het is jammer dat het zo gelopen is', vertelde de trainer in het Algemeen Dagblad.

Kluivert ziet nog toekomst voor zichzelf, ondanks zijn fysieke problemen. 'Mensen weten hoe mijn knie eruit ziet. Dat is natuurlijk geen knie van een achttienjarige jongen meer. Natuurlijk heb ik wel wat schade aan m'n knie, maar ik kan nog gewoon sprinten en alles doen. Ik voel dat ik nog één topjaar kan halen.'

Kluivert zegt dat enkele buitenlandse clubs interesse in hem hebben getoond. 'Ik ga kijken wat voor leuke aanbiedingen ik heb. En dan neem ik binnen nu en een paar weken een beslissing. (…) Er is maar één club in Nederland waar ik naartoe kan en dat is Ajax. Als ik erheen zou kunnen, zou ik daarvoor kiezen.'

cry
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:Ik ook, maar ik blijf erbij dat AZ zich doodlacht nu Ajax, PSV en Feyenoord zich 'versterken' met spelers als Kennedy, Zonneveld, Delorge, v/d Leegte en Lindenbergh. :eeeek:

die laatte 2 ben ik met je eens, maar de eerste 3 kunnen zich volgens mij best nog iets verder ontwikkelen bij een "topclub"

en wat gaat AZ voor spelers halen dan?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Zo te lezen denken ze aan Boukhari van nantes.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Zo te lezen denken ze aan Boukhari van nantes.....

die mag weer vertrekken toch? en terecht trouwens
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:
Box Brother Wrote:Zo te lezen denken ze aan Boukhari van nantes.....

die mag weer vertrekken toch? en terecht trouwens

Ekslem Wrote:
Quote:'Komst Touma naar AZ afgeketst'
11 mei 2007


Sharbel Touma maakt na dit seizoen níet de overstap van FC Twente naar AZ. Dat meldt RTV Noord-Holland. Volgens de lokale omroep was interesse vanuit Alkmaar in de Zweedse aanvaller, maar is een transfer vorige week al afgeketst.


De afgelopen dagen ging het gerucht dat Touma bij AZ de opvolger zou worden van Nourdin Boukhari, die in dat geval terug zou keren naar het gedegradeerde FC Nantes. Ook het vertrek van de Marokkaan staat volgens de lokale omroep echter nog niet vast. Volgens hen is AZ nog volop in gesprek met Boukhari over zijn toekomst.

:-k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Donderdag 10 Mei om 07:25 Gepost door : Edwin Radstaat | (371 views)
In de winterstop werd de Marokkaanse aanvaller Nourdin Boukhari door AZ op huurbasis overgenomen van het Franse FC Nantes. De 26-jarige aanvaller speelde tien wedstrijden voor de ploeg uit Alkmaar.

Boukhari zal echter aan het einde van de Play Offs terugkeren naar de Franse ploeg die dit weekend degradeerde naar de Tweede Klasse van Frankrijk. Boukhari hoopte op een langer verblijf in Alkmaar maar de clubleiding heeft besloten dat AZ voor het komende seizoen een andere linksbenige middenvelder aan zal gaan trekken.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Quote: 'Middlesbrough in de markt voor N'Kufo'
Vrijdag 11-5-2007 -
Blaise N'Kufo staat in de serieuze belangstelling van het Engelse Middlesbrough. De spits, dit seizoen goed voor 22 doelpunten in de eredivisie, had na afloop van de wedstrijd FC Twente - AZ een gesprek waarbij zowel voorzitter Munsterman, trainer Rutten en RvC-lid Aldo van der Laan aanwezig waren, aldus het RTV Oost programma Sport op Vrijdag. De belangstelling dateert al van enkele weken geleden, maar zou dus wel concreet zijn.

Als eventuele breedteversterking wordt de naam Eljero Elia (ADO Den Haag genoemd). Rutten is gecharmeerd van de jonge spits, die ook voor de nationale jeugdelftallen speelt.
Bastards!!!
Reply
Uitverkoop bij FC Twente? Waarschijnlijk ook nog voor gelimiteerde transfersommen.
Bakircioglu kostte Ajax toch ook maar iets van 750.000 euro? Touma transfervrij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kunnen ze volgend seizoen weer mooi meedoen aan de intertoto.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
'AZ doet Glen Salmon voorwaardelijke aanbod'

12/5/2007 15:15

Glen Salmon mag het hebben verbruid bij NAC Breda, de Zuid-Afrikaanse aanvaller heeft niet te klagen over interesse. AZ zou hem, onder voorbehoud, een aanbieding hebben gedaan.
Salmon had NAC Breda te lang aan het lijntje gehouden, zo stelde de Brabantse club vast. Het aanbod zijn aflopende contract te verlengen werd dan ook ingetrokken. Maar de international van Zuid-Afrika blijft mogelijk actief in de Eredivisie, omdat hij al een aanbieding op zak heeft van AZ.

Althans, volgens het Algemeen Dagblad kan Salmon een contract tekenen bij AZ. Maar de aanbieding geldt alleen als Danny Koevermans verkocht wordt aan een buitenlandse club.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mooi, dus ook AZ doet aankopen a la Delorge en v/d Leegte. =D>
Reply
'Zonneveld voor drie jaar naar Eindhoven'

12/5/2007 9 :29

PSV staat op het punt naast Tommie van der Leegte opnieuw een middenvelder vast te leggen. De Eindhovense club heeft zich zo goed als zeker verzekerd van Mike Zonneveld.
Volgens De Telegraaf strijken PSV en Zonneveld de laatste plooien glad als NAC Breda klaar is met de play-offs. De 26-jarige middenvelder zet dan naar alle waarschijnlijkheid zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen.

Dat PSV aasde op Zonneveld zong al een enkele weken rond. De middenvelder, die in Breda nog tot medio 2008 vastligt, was zelf ook toe aan een stap omhoog. 'Laat de Nederlandse topclubs de gok maar eens wagen. Gebeurt dat niet, dan blijf ik met alle liefde nog een tijdje in Breda voetballen', aldus Zonneveld in Voetbal International.'

PSV haalde eerder Van der Leegte terug naar Eindhoven. De middenvelder van VfL Wolfsburg geldt als een van kandidaten om de positie van de vertrokken Phillip Cocu op te vullen. Zonneveld is een ander.


foutje van m....
The great old Ludwig von...
Reply
Fijn dat hij zelf ook denkt dat het een wilde gok is van pusvee :roll:
Reply
In potentie een leuke opkomende linksback die hetzelfde moet kunnen brengen als Kromkamp op rechts. Ben benieuwd.
Reply
'FC Twente haalt Schreuder'
Uitgegeven: 14 mei 2007 10:47
Laatst gewijzigd: 14 mei 2007 10:55

AMSTERDAM - FC Twente-coach Fred Rutten versterkt zijn team voor volgend seizoen met Alfred Schreuder, meldt De Telegraaf. De ervaren middenvelder van Feyenoord kost de Tukkers niets, omdat zijn contract in Rotterdam deze zomer afloopt.

Schreuder moet bij Twente de medische keuring nog wel doorstaan. Naar verluidt tekent hij een contract voor één seizoen in Enschede.



De verdedigende middenvelder speelde dit seizoen tien wedstrijden voor Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor RKC Waalwijk en NAC Breda. De 34-jarige speler maakte tijdens zijn Rotterdamse dienstverband geen doelpunten.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Schreuder, daar zitten wij hier op te wachten.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Schreuder, daar zitten wij hier op te wachten.......

Goede vervanger van Engelaar Wink
Misschien dat Kolkka Kennedy kan vervangen en dan is Twente ook weer klaar.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Schreuder, daar zitten wij hier op te wachten.......

Goede vervanger van Engelaar Wink
Misschien dat Kolkka Kennedy kan vervangen en dan is Twente ook weer klaar.

Kennedy is niet te vervangen :razz:
Engelaar kunnen we wel missen, maar niet als we dan Schreuder moeten opstellen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik vind dat Bakkie Shogun wel zn laatste sprietjes haar van zn hoofd moet scheren, voor hij richting Amsterdam komt.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Ik vind dat Bakkie Shogun wel zn laatste sprietjes haar van zn hoofd moet scheren, voor hij richting Amsterdam komt.

'Coupe de Jaap Stam'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Schreuder, daar zitten wij hier op te wachten.......

ik vond hem voor zijn blessure toch wel goed, itt veel fainoidders. maar daarna kreeg hij nog minder snelheid en nog minder handelingssnelheid en nu komt hij imo gewoon te kort.

bor Wrote:Ik vind dat Bakkie Shogun wel zn laatste sprietjes haar van zn hoofd moet scheren, voor hij richting Amsterdam komt.

gabri, stam, bakkercjiogelu, sneijder ook al bijna, het veld, allemaal kaal daaro. nu moet van gaal er ff voor zorgen dat ook de bankrekening kaal wordt.
Reply
Ja, van een kale bankrekening van Ajax gaat fnooit vast een stuk beter presteren. Misschien kun je beter concentreren op de concurrentie, bijvoorbeeld NAC en Roda. Daar zijn ook vast nog wel complotten die ontrafeld moeten worden.
Reply
Hoef Wrote:Ja, van een kale bankrekening van Ajax gaat fnooit vast een stuk beter presteren. Misschien kun je beter concentreren op de concurrentie, bijvoorbeeld NAC en Roda. Daar zijn ook vast nog wel complotten die ontrafeld moeten worden.

het is je concentreren, amice. wel een beetje blijven opletten he?

maar goed, als ik me beter concentreer op nac en roda (althans de concurrentie), dan gaat feyenoord dus volgens jou misschien wel beter presteren? ik denk het eigenlijk niet.

Quote:Zonneveld verlaat NAC sowieso’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 14 mei om 10:11

Aan de soap rondom Mike Zonneveld lijkt vooralsnog geen einde te komen. De middenvelder van NAC staat in de belangstelling van verschillende clubs, maar zegt zelf een beetje moe te worden van de zogenaamde akkoorden die voor hem her en der klaar liggen.

“Heb ik mijn laatste wedstrijd voor NAC gespeeld? Is dat zo?”, reageerde Zonneveld na afloop van het duel tegen Vitesse. "Iedereen neemt alles maar van elkaar over. Dat ik voor drie jaar ga tekenen bij PSV, daar is helemaal niks van waar. Maandag (vandaag, red.) belt mijn zaakwaarnemer en dan weet ik meer."

De belangenbehartiger van Zonneveld, Edwin Olde Riekerink, gaf tegenover BN/De Stem meer openheid van zaken. “Er liggen aanbiedingen van Feyenoord en PSV. Mike weet wat hij wil, maar er is nog geen overeenkomst. Dat kan morgen gebeuren, maar het kan ook nooit gebeuren.”

In alle onzekerheid is één ding zeker, zo stelde trainer Ernie Brandts: "Mike gaat zonder meer weg." Zonneveld is niet de enige speler die zaterdag mogelijk voor het laatst voor NAC op het veld stond. Anouar Diba staat in de belangstelling bij FC Twente en Arne Slot, van wie technisch directeur Earnest Stewart zegt dat hij zo goed als zeker blijft, wordt gelinkt aan Heracles en Sparta Rotterdam.

voetbalzone.nl
Reply
Gisteren is Kennedy Bakircioglü medisch gekeurd bij Ajax, vanmiddag zal hij een contract voor vier seizoenen ondertekenen bij de Amsterdamse club.
Ajax Netwerk
Hij verkoos Ajax boven PSV dat ook concrete interesse had. Bakircioglü in De Telegraaf: "Omdat die club veel overeenkomsten met FC Twente vertoont. Het streelt me dat de twee beste clubs van het land geïnteresseerd waren. Maar vanaf het begin was Ajax de club waar ik mijn zinnen op had gezet en dat bleef zo. Ik wil voetballen zoals zij voetballen."
Reply
FU PSV

Lazovic praat met clubleiding

Danko Lazovic heeft vanmiddag rond de tafel gezeten met de clubleiding van Vitesse en morgen zal een gesprek volgen met trainer Aad de Mos. Dat maakte een woordvoerster van de Arnhemse voetbalclub vandaag duidelijk.

De gesprekken volgen op de afwezigheid van Lazovic op de training van gisteren. De aanvaller staat in de belangstelling van PSV, maar Vitesse wil hem niet zomaar laten gaan. Lazovic heeft wel aangegeven graag naar de club uit Eindhoven te willen overstappen, maar heeft er ook geen problemen mee als hij bij Vitesse moet blijven.

De Serviër liet tegenover Omroep Gelderland weten te vrezen dat hij tegen zijn zin in wordt verkocht aan een club uit Rusland of Oekraïne. “Ik wil niet naar Rusland. Ik wil hier in Nederland blijven. Het is niet mijn probleeem als Vitesse geld wil verdienen aan mij. Ik ben blij dat ik hier ben. Ik denk helemaal niet aan een transfer, ik ben alleen bezig met Vitesse.”

"Ik vind het heel vervelend als nu het beeld ontstaat dat ik niet mijn best doe voor Vitesse. Ik geef toe dat ik minder speelde de laatste weken, maar dan moet iedereen niet meteen vergeten dat het daarvoor anders was”, aldus de clubtopscorer.



De Mos: 'Beste als Lazovic vertrekt'

De wegen van Danko Lazovic en Vitesse lijken na een jaar alweer te gaan scheiden. Vanmiddag had de spits, die gisteren een training liet schieten, een gesprek met coach Aad de Mos. Dat heeft tot niets positiefs geleid, zo vertelde De Mos tegen Hans Kraay jr.: "Het is het beste voor beide partijen als hij vertrekt."

Interesse voor de Serviër is er voldoende. PSV zou zelfs al met een bod zijn gekomen van vijf miljoen euro; Vitesse wil echter acht miljoen euro voor de aanvaller en schermt met belangstelling van over de grens. In Voetbal Insite liet Kraay jr. weten dat Dinamo Kiev, Shaktar Donetsk en Spartak Moskou de spits willen inlijven.

Lazovic ziet echter niets in een Oosters avontuur en heeft aangegeven in het Westen te willen blijven. Dat hij volgend jaar nog in het Gelredome zijn thuiswedstrijden speelt lijkt desondanks onwaarschijnlijk. De arbeidsrelatie tussen Lazovic en Vitesse zou dusdanig verstoord zijn dat het coach De Mos beter lijkt als zijn topscorer komende zomer vertrekt.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Lazovic speelt dus niet meer voor Vitesse....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Sun moet plaatsmaken voor Zonneveld. Ik acht de laatste ietsje beter, bovendien Chinees weg, Nederlander terug. Goede zaak.
Reply


Forum Jump: