The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sportdreamzz Concert Agenda 2005
zo net terug van het Jetix gebeuren in Ahoy, Wat was dat een Playbackshow zeg, 2 live acts di-rect en lange frans en baas b. Heb ie mij nog gezien, liep tijdens de show vol door het beeld met een spiegelbol(Oeps)

Was opzich wel een relaxed klusje, donderdag weer richting museumplein alleen jammer dat ik de zaterdag niet bij ben, maar mag zondag wel weer de zooi afbouwen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Prodigy op Lowlands.....

in 2001 duurde hun set zo'n 2 uur en werd ik afgevoerd tijdens de toegift.
Reply
Voorverkoop Van der Graaf Generator start morgen (27 apr) volgens de site van de melkweg. Ticketservice meldt nog niks.
Sportshag
Reply
Dugarry Wrote:Prodigy op Lowlands.....

Ook op Pukkelpop.....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply

Wat lul je nou man, dit is waar het stroom uit viel om dat er een van de prodigycrew, met stekkers zat te klooien waar hij met z'n poten van af moest blijven, waardoor alle generatoren van de Alpha uitvielen en die hadden een opstart tijd nodig van rond de 20 minuten. ze hebben in totaal nog geen uurtje gespeeld(voor en na de stroom uitval). ze zijn zwaar pissed van het podium gelopen. Het was opzich wel lachuh om te zien hoe ze tekeer gingen tegen hun eigen crew, toen ze er achter kwamen dat het hun schuld was.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:

Wat lul je nou man, dit is waar het stroom uit viel om dat er een van de prodigycrew, met stekkers zat te klooien waar hij met z'n poten van af moest blijven, waardoor alle generatoren van de Alpha uitvielen en die hadden een opstart tijd nodig van rond de 20 minuten. ze hebben in totaal nog geen uurtje gespeeld(voor en na de stroom uitval). ze zijn zwaar pissed van het podium gelopen. Het was opzich wel lachuh om te zien hoe ze tekeer gingen tegen hun eigen crew, toen ze er achter kwamen dat het hun schuld was.

Mijn lieve vriendin vertelde mij dit verhaal ook. Zij vond het een zwaar kut optreden.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Winstonicus Wrote:

Mijn lieve vriendin vertelde mij dit verhaal ook. Zij vond het een zwaar kut optreden.

Ik weet alleen nog dat het godsgruwelijk heet was in die tent
Make tea, not war
Reply
5 nieuwe namen Werchter!!

Sum41, The Kills, Therapy?, Admiral Freebee en Ryan Adams
Reply
mooie line up heeft werchter zeg
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:

Ja, ze stonden wel zowat 2 uur op het podium met die ellende. Kstond gvd vooraan en werd bijne geplet met 30 graden. Al was het die vrijdagavond vast geen 30 graden meer, in Alpha was het zeker 45 graadjes.

Ze waren al later, toen, na een nummrtje of 2-3 uit mn hoofd geen stroom meer, 30 minuten wachten en toen weer een aantal nummers, waarbij ik me onder de toegift uit de voeten maken door tegen de security te zeggen dat ik flauw ging vallen. De snelste manier om een overvol voorvak net voor afloop van het optreden als 1e te verlaten. Afgelopen jaar lukte het me weer op de vrijdag, toen met Faithless.
Reply
Ik had de prodigy al een 2 keer gezien en ben mooi buiten de tent gaan kijken op het grote videoscherm na de stroom uit val ben ik maar op het podium verder gaan kijken, maar daar was het idd aan de warme kant, ben maar backstage gaan zitten waar je alle Portocabins hoort trillen van de Harde Bass.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Feeder naar Rockin Park en ze zijn nog bezig met The White Stripes. Die spelen 2 dagen ervoor in Engeland, Glastonbury dus het is mogelijk.
Reply
Nou ben net terug van museumplein (klaar met de opbouw), zondag moet het weer weg.
Heb vandaag een topdag gehad, veel zon en veel bloot.

Bloot? Een collega die elk jaar 538 op het museumplain doet, was verplicht om 3 dag niet tewerken (ARBO en zo) maar hij is toch gekomen Vrijwillig.
De productie en 538 hebben een striptease in gehuurd om deze middag hem ff flink te verwennen en dat hebben ze op het podium gedaanrond 18.00 op het museumplein, was echt lachuh. Kom zo wel met wat foto's.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
[Image: museum538_008.jpg]
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
[Image: museum5380082zf.th.jpg]
[Image: museum5380172hj.th.jpg]
[Image: museum5380259df.th.jpg]
[Image: museum5380281wt.th.jpg]
[Image: museum5380371oh.th.jpg]
:Big Grin :Big Grin :Big Grin
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
2X toppers in concert dacht ik maar dus ook nog 1 show van de tros er achter aan :^o
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Gedeeltelijke line up van Pukkelpop uitgelekt. Altijd veel gelijkenis met Lowlands qua bands.

the Hives, M. Manson, Saybia
Make tea, not war
Reply
Komen er op lowlands ook nog bands die er nog nooit geweest zijn? Saybia al voor de 3ex, the hives al voor de 3ex.... Manson 1e keer dacht ik.
Reply
Sodeju...Vette strop voor Pinkpop...enkele dagen voor dat het festival begint zijn er slechts een kleine 15.000 kaarten verkocht van de ruim 30.000 beschikbare kaarten.

Ben benieuwd of Pinkpop nog lang zal leven :roll:
Make tea, not war
Reply
Terecht, met dat kneuterprogramma....

Waardeloos festival, ik kom er noooooit meer!

-kane :roll:
-Direct :roll:
-Intwine :roll:
-Beef :roll:
-En vele anderen :roll:

Wel ok zijn:
21.15-22.30 THE PRODIGY
19.45-21.00 SAYBIA
15.00-16.00 NOVASTAR
17.00-18.00 GOLDEN EARRING
21.00-22.30 FAITHLESS

De Chemische broertjes en Within Temp. krijgen voor 1x nog het voordeelm van de twijfel.....
Reply
Bloc Party en Apocalyptica kan ik in het programma ook wel waarderen
Make tea, not war
Reply
Een deel van de line-up van Lowlands is bekend: oa. Marilyn Manson, Bad Religion, Incubus, The Prodigy, Dropkick Murphys, Franz Ferdinand & Nightwish
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
zo weer terug uit de Arena, 9 dagen lang gewerkt in dat tochthol. Maarja,

Lowlands begint idd goed.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Hoppa 8 dagen naar arrows clasic rock. eindelijk weer buiten werken
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Vanavond onverwacht naar Moby geweest in de HMH... verwachtte er niets van want zijn eerdere nummers vond ik niet echt boeiend.. maar wat kan deze man een live set weggeven zeg.. heel de zaal ging los....

Superavond gehad, was zeker de moeite waard!!

En wat ook tof was.. 10 minuten na concert kon je de cd al kopen van het concert dat hij net gegeven had... een mooi aandenken voor een superavond! =D> =D>
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Vanavond onverwacht naar Moby geweest in de HMH... verwachtte er niets van want zijn eerdere nummers vond ik niet echt boeiend.. maar wat kan deze man een live set weggeven zeg.. heel de zaal ging los....

En wat ook tof was.. 10 minuten na concert kon je de cd al kopen van het concert dat hij net gegeven had... een mooi aandenken voor een superavond! =D> =D>

Dat was een VET concert he!! Ik heb echt super genoten en die ruim 2 uur vlogen echt voorbij. Super hoor!
Ik had hem 2 jaar geleden op Werchter gezien en dat was ook zooooo goed. Die man geeft gewoon een super show weg.

Ik heb niet de CD gekocht, maar wel de Moby mok! :wink:
Reply
Davydoff Wrote:
Kleine Jan Wrote:Vanavond onverwacht naar Moby geweest in de HMH... verwachtte er niets van want zijn eerdere nummers vond ik niet echt boeiend.. maar wat kan deze man een live set weggeven zeg.. heel de zaal ging los....

Dat was een VET concert he!! Ik heb echt super genoten en die ruim 2 uur vlogen echt voorbij. Super hoor!
Ik had hem 2 jaar geleden op Werchter gezien en dat was ook zooooo goed. Die man geeft gewoon een super show weg.

Ik zal hem op mijn PC zetten als MP3 als je wil.. kan je toch nog nagenieten van het concert :8:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Davydoff Wrote:

Ik zal hem op mijn PC zetten als MP3 als je wil.. kan je toch nog nagenieten van het concert :8:

Oooooooh VET!!!! Ik stuur je ff een PB!
Reply
Davydoff Wrote:

Met saté?
Reply
6 september naar Echolyn in de boerderij in Zoetermeer. Nog nooit in Nederland geweest volgens mij, melodieuze progressieve rock, misschien iets voor Legion.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.boerderij.org/index.cfm/4,507,eve10000702,html">http://www.boerderij.org/index.cfm/4,50 ... 00702,html</a><!-- m -->
Sportshag
Reply

Forum Jump: