The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
dan krijgen we weer dat idiote tafereel als die scoort Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
'Chelsea wil Farfán maar ziet Alex niet zitten'

PSV-aanvallers Jefferson Farfán en Robert zijn net als Alex eigendom van Chelsea, zegt Sportweek in haar editie van deze week. De Londense club zou volgens het sportblad Braziliaan Alex niet als een versterking voor de huidige selectie zien, maar Peruaan Farfán daarentegen wel.

Rob Westerhof ontkende zondagavond nog in het NOS-programma Studio Voetbal dat Alex eigendom was van de Engelsen. "Voor zover ik weet heeft Chelsea niet meebetaalt aan de transfer van Alex", zei de voorzitter. "Naar mijn weten zij wij volledig eigenaar."

Er wordt ook gesuggereerd dat Chelsea een optie tot koop heeft op het trio Zuid-Amerikanen. PSV zelf wilde niet reageren.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Nigel De Jong wil niet bijtekenen

Nigel de Jong wil nog geen nieuw contract tekenen bij Ajax. De Amsterdammer is ontevreden over een aantal zaken. De club zou de speler loze beloften hebben gedaan. Dit vertelde de Ajacied onlangs in Het Parool. De huidige verbintenis loopt af in de zomer van 2006.
De Jong: ,,En als je mijn vertrouwen schaadt, dan klap ik dicht en vertrouw ik je nooit meer. Dan is het afgelopen," aldus De Jong. Met Steven Pienaar, Maxwell en Rafael van der Vaart, van wie het contract ook medio 2006 aflopen, is Ajax ook in gesprek over een nieuwe verbintenis.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Trabzonspor aast op Gentenaar

Het Turkse Trabzonspor heeft zich gemeld voor NEC-doelman Dennis Gentenaar. Dit meldt RTV Gelderland. De club die momenteel derde staat in de Turkse competitie wil de 29-jarige keeper voor volgend seizoen inlijven en heeft zijn zaakwaarnemer inmiddels benaderd. Het contract van de speler loopt in de zomer af en mag zo transfervrij vertrekken uit Nijmegen.
Naast Trabzonspor toonde NAC eerder ook interesse in Gentenaar, maar de club uit Breda lijkt nu te hengelen naar de diensten van Aston Villa-doelman Stefan Postma.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ook Ajax en Feyenoord willen Zweeds talent

AZ liet al eerder weten het Zweedse toptalent Dusan Djuric in te willen lijven, maar Ajax en Feyenoord hengelen ook naar de diensten van de twintigjarige speler.
De middenvelder van Halmstad BK is jeugdinternational en zou de Europese topclubs voor het uitkiezen hebben. Liverpool en Newcastle United zouden al bij Halmstad hebben geïnformeerd naar de vraagprijs.
Djuric zou echter de voorkeur geven aan een Nederlandse club. Hij wil zich beter ontwikkelen als speler en de Nederlandse competitie is volgens hem daar ideaal voor.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
NAC hoopt op Stefan Postma

NAC Breda heeft nog altijd geen eerste keeper voor volgend seizoen. De namen van Dennis Gentenaar en Khalid Sinouh blijven rondzingen, maar het lijkt er sterk op dat het geen van beide wordt. Want NAC heeft haar pijlen nu op Stefan Postma gericht. Hij was vorige maand - op uitnodiging van keeperstrainer John Karelse – zelfs aanwezig bij de wedstrijd NAC-NEC.

De 28-jarige doelman is bij Aston Villa tweede keus achter Thomas Sørensen en is deze rol beu. In drie seizoenen in Engelse dienst heeft de Utrechter pas tien competitieduels achter zijn naam staan. Hij heeft inmiddels aangegeven zijn contract (lopend tot 2006) niet te zullen verlengen zolang de situatie niet verandert.

Postma begon zijn loopbaan bij FC Utrecht, keepte twee geweldige seizoenen bij De Graafschap om zo een contract af te dwingen bij The Villans.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Maxwell wil contract nog niet verlengen

26/4/2005 9 :04

Ajax bood Maxwell aan alsnog zijn contract te verlengen, nadat de Braziliaan vorige donderdag een zware knieblessure opliep. De back waardeert het aanbod, maar gaat er niet op in.
Maxwell tekende in januari een nieuw contract bij Ajax, máár weigerde destijds de lengte van de verbintenis te verlengen. In de zomer van 2006 loopt deze overeenkomst af en de 23-jarige Braziliaan vermoedde dan toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.

Nadat hij in het bekerduel met Willem II de voorste kruisband van zijn rechterknie afscheurde en minstens een half jaar niet kan voetballen, stelde Ajax-coach Danny Blind voor het contract van Maxwell alsnog te verlengen: 'Op die manier kan hij zich in alle rust op zijn revalidatie richten en hoeft hij zich geen zorgen te maken over zijn toekomst.'

Maxwells adviseur Mino Raiola vindt het een mooi gebaar, zo vertelt hij in de nieuwe Voetbal international. 'Het geeft aan dat de menselijkheid weer terug is bij Ajax.' Raiola zal namens Maxwell met Ajax om tafel gaan zitten, maar hij laat weten dat er ondanks de blessure niets aan de situatie is veranderd.
Reply
Van der Schaaf vertrekt bij PSV
De laatste maanden voor Remco van der Schaaf in Eindhoven zijn aangebroken. De 26-jarige middenvelder van PSV kan dit seizoen niet rekenen op een basisplaats en moest het tot nu toe doen met drie invalbeurten. Reden voor een vertrek.

In de winterstop toonde Vitesse nog belangstelling, maar wensten de Eindhovenaren niet mee te werken met het oog op het overvolle speelschema in de tweede seizoenshelft. Nu is dit wel het geval. "Na de zomer ben ik waarschijnlijk weg hier. PSV heeft aangegeven mee te willen werken aan een overgang naar een andere club", zo meldde Van der Schaaf in het AD.

Van der Schaaf kwam in de zomer van 2002 naar Eindhoven, maar wist nimmer een vaste plek bij de eerste elf te bemachtigen. In zijn eerste twee seizoenen pakte de controlerende middenvelder echter nog regelmatig speelminuten. Dit seizoen kwam hij tot slechts drie schamele invalbeurten.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
EINDHOVEN - Johann Vogel speelt volgend seizoen zeer waarschijnlijk in de Italiaanse serie A. "De kans is groot dat het Italië wordt", aldus de middenvelder van PSV na het behalen van de landstitel. "Ik heb er heel veel zin in.".


De Zwitser - die op een steenworp afstand is geboren van de Italiaanse grens - wilde niet ingaan op de vraag met welke club(s) hij in onderhandeling is. Johann Vogel staat sinds 1999 onder contract bij de Eindhovenaren.

Het is nog onzeker of Jan Vennegoor of Hesselink zijn tot 2006 lopende contract bij PSV uitdient. De aanvaller wordt volgens Engelse media in verband gebracht met Tottenham Hotspur, de club van trainer Martin Jol en technisch directeur Frank Arnesen. Vennegoor of Hesselink wilde zaterdagavond niet ingaan op de interesse uit Londen. "Daarvoor moet je bij PSV zijn. Ik heb de geluiden ook gehoord, via via. Spurs is een mooie club", aldus de spits die binnenkort met PSV praat over zijn toekomst
Reply
LOKHOFF HOUDT EER AAN ZICHZELF

Breda – Ton Lokhoff is opgestapt als trainer/coach van NAC Breda. De ras-Bredanaar, die dit seizoen zijn team niet een keer fatsoenlijk aan het voetballen kreeg, trok zijn conclusies na de ontluisterende thuisnederlaag gisteren tegen stillem 2. “Het is in het belang van de club dat ik mijn gezicht hier nooit meer laat zien”, aldus de aangeslagen maar realistische coach.

Voorzitter Van der Hoeven van de Brabantse club kan begrip opbrengen voor Lokhoffs beslissing: “Ik ken Ton als een echte clubman. Dat is hij altijd geweest. Ondanks het feit dat het pluche hem heel goed zit, getuigt deze actie natuurlijk van pure clubliefde. Hij cijfert zichzelf altijd weg voor het algemeen belang”. Op de vraag of de clubleiding zelf in actie was gekomen als Lokhoff was blijven zitten, reageert Van der Hoeven met een veelzeggend statement: “Voor het wegsturen van een coach is karakter en visie nodig. Deze eigenschappen zijn in het NAC-bestuur niet oververtegenwoordigd”.

De hondstrouwe aanhang van NAC Breda, die ondanks de onkunde van bestuur, technische staf en spelers massaal de wedstrijden is blijven bezoeken, is opgelucht na het vertrek van Lokhoff. “Alles beter dan sixpack”, was een veelgehoorde opmerking. Overigens gloort er voor Ton Lokhoff zelf alweer hoop. Hij is kort na zijn vertrek bij NAC Breda gepolst door FCN Sint-Niklaas. De Belgische derdeklasser is al enige tijd op zoek naar een terreinknecht.



Geloof hier niks van!! meer een wens van de supporters :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:Brugge wil hoofdprijs voor Simons

Uitgegeven: 26 april 2005 10:07
Laatst gewijzigd: 26 april 2005 10:11

AMSTERDAM - Club Brugge is niet bereid om Timmy Simons (28) voor een appel en een ei te verkopen aan Feyenoord. De Belgische club neemt een bod van drie miljoen euro op de middenvelder niet serieus. "We zijn niet zot, hé. En dan nog. Laten we Simons vertrekken, dan breken de supporters het kot af", zegt algemeen directeur Antoine Vanhove in Het Laatste Nieuws.

Feyenoord wil komend seizoen routine toevoegen aan het onervaren elftal. Naast Simons zijn er nog andere kandidaten, maar vooralsnog lijkt trainer Ruud Gullit achter het net te vissen. Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona) en George Boateng (Middlesbrough) achten het nog te vroeg om terug te keren naar De Kuip en ook Edgar Davids (Internazionale) heeft Gullit laten weten geen interesse te hebben in een overgang naar Rotterdam.


En Feyenoord wil weer voor een dubbeltje op de 1e rang zitten!
Reply
Kezmania Wrote:
Quote:Brugge wil hoofdprijs voor Simons

Uitgegeven: 26 april 2005 10:07
Laatst gewijzigd: 26 april 2005 10:11

AMSTERDAM - Club Brugge is niet bereid om Timmy Simons (28) voor een appel en een ei te verkopen aan Feyenoord. De Belgische club neemt een bod van drie miljoen euro op de middenvelder niet serieus. "We zijn niet zot, hé. En dan nog. Laten we Simons vertrekken, dan breken de supporters het kot af", zegt algemeen directeur Antoine Vanhove in Het Laatste Nieuws.

Feyenoord wil komend seizoen routine toevoegen aan het onervaren elftal. Naast Simons zijn er nog andere kandidaten, maar vooralsnog lijkt trainer Ruud Gullit achter het net te vissen. Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona) en George Boateng (Middlesbrough) achten het nog te vroeg om terug te keren naar De Kuip en ook Edgar Davids (Internazionale) heeft Gullit laten weten geen interesse te hebben in een overgang naar Rotterdam.


En Feyenoord wil weer voor een dubbeltje op de 1e rang zitten!

Winston Bogarde heeft bij mijn weten nog steeds geen club :8:
Mijn gras is groener
Reply
Kezmania Wrote:
Quote:Brugge wil hoofdprijs voor Simons

Uitgegeven: 26 april 2005 10:07
Laatst gewijzigd: 26 april 2005 10:11

AMSTERDAM - Club Brugge is niet bereid om Timmy Simons (28) voor een appel en een ei te verkopen aan Feyenoord. De Belgische club neemt een bod van drie miljoen euro op de middenvelder niet serieus. "We zijn niet zot, hé. En dan nog. Laten we Simons vertrekken, dan breken de supporters het kot af", zegt algemeen directeur Antoine Vanhove in Het Laatste Nieuws.

Feyenoord wil komend seizoen routine toevoegen aan het onervaren elftal. Naast Simons zijn er nog andere kandidaten, maar vooralsnog lijkt trainer Ruud Gullit achter het net te vissen. Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona) en George Boateng (Middlesbrough) achten het nog te vroeg om terug te keren naar De Kuip en ook Edgar Davids (Internazionale) heeft Gullit laten weten geen interesse te hebben in een overgang naar Rotterdam.


En Feyenoord wil weer voor een dubbeltje op de 1e rang zitten!

Laat die Simons maar zitten...Dat ze er maar werk van maken om die Poulsen naar de Kuip te halen
Make tea, not war
Reply
'Topclubs staan in de rij voor Ajacied De Ridder'

Daniel De Ridder staat in de belangstelling van de nodige Europese topclubs, vooral Engelse clubs staan in de rij om de 20-jarige Ajacied in te lijven, zo meldt The Sunday Sun. Eerder al toonde Auxerre en Brescia interesse in de jeuggdinternational, die nog een contract heeft tot de zomer van 2006.

Afgelopen zondag zouden er zelfs scouts van Manchester United, Newcastle United en Tottenham Hotspur op de tribune hebben gezeten om De Ridder te bekijken. De rechtsbuiten is niet zeker van zijn plaats omdat zijn coach Danny Blind het niet in hem ziet zitten.

Newcastle United lijkt het meest concreet. Newcastle-coach Graeme Souness heeft zeer positieve kritieken van James Milner en Steven Taylor. Deze spelers speelden mee in de wedstrijd Jong Engeland-Jong Nederland en zagen De Ridder zodoende voetballen. De prijs van de aanvaller zou rond de één miljoen euro moeten bedragen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Kezman terug, vind ik het beste nieuws van al die geruchten...
Bangkok resident.
Reply
Kezmania Wrote:Maxwells adviseur Mino Raiola vindt het een mooi gebaar, zo vertelt hij in de nieuwe Voetbal international. 'Het geeft aan dat de menselijkheid weer terug is bij Ajax.'

Yeah right, die gasten zien alleen maar een kans om toch nog geld aan hem te verdienen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Balthazar Wrote:LOKHOFF HOUDT EER AAN ZICHZELF

Breda – Ton Lokhoff is opgestapt als trainer/coach van NAC Breda. De ras-Bredanaar, die dit seizoen zijn team niet een keer fatsoenlijk aan het voetballen kreeg, trok zijn conclusies na de ontluisterende thuisnederlaag gisteren tegen stillem 2. “Het is in het belang van de club dat ik mijn gezicht hier nooit meer laat zien”, aldus de aangeslagen maar realistische coach.

Voorzitter Van der Hoeven van de Brabantse club kan begrip opbrengen voor Lokhoffs beslissing: “Ik ken Ton als een echte clubman. Dat is hij altijd geweest. Ondanks het feit dat het pluche hem heel goed zit, getuigt deze actie natuurlijk van pure clubliefde. Hij cijfert zichzelf altijd weg voor het algemeen belang”. Op de vraag of de clubleiding zelf in actie was gekomen als Lokhoff was blijven zitten, reageert Van der Hoeven met een veelzeggend statement: “Voor het wegsturen van een coach is karakter en visie nodig. Deze eigenschappen zijn in het NAC-bestuur niet oververtegenwoordigd”.

De hondstrouwe aanhang van NAC Breda, die ondanks de onkunde van bestuur, technische staf en spelers massaal de wedstrijden is blijven bezoeken, is opgelucht na het vertrek van Lokhoff. “Alles beter dan sixpack”, was een veelgehoorde opmerking. Overigens gloort er voor Ton Lokhoff zelf alweer hoop. Hij is kort na zijn vertrek bij NAC Breda gepolst door FCN Sint-Niklaas. De Belgische derdeklasser is al enige tijd op zoek naar een terreinknecht.



Geloof hier niks van!! meer een wens van de supporters :lol:



Dit is dus idd niet waar...het staat nergens
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Kezman terug, vind ik het beste nieuws van al die geruchten...

Ik dus niet. Laat die mislukte elf mooi op de bank zitten in London.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ricochan Wrote:Kezman terug, vind ik het beste nieuws van al die geruchten...

Ik dus niet. Laat die mislukte elf mooi op de bank zitten in London.

Ik vind het ook zeker geen goed nieuws.
Veel respect voor Kezman en over een paar jaar is hij van harte welkom. Maar op dit moment staat er een team. Een team waar Kezman niet in past.
Reply
Kezmania Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ricochan Wrote:Kezman terug, vind ik het beste nieuws van al die geruchten...

Ik dus niet. Laat die mislukte elf mooi op de bank zitten in London.

Ik vind het ook zeker geen goed nieuws.
Veel respect voor Kezman en over een paar jaar is hij van harte welkom. Maar op dit moment staat er een team. Een team waar Kezman niet in past.

Klopt, de verdediging staat als een muur. Vogel als verdedigende mid en Bommel aanvallend. Lange sterke balvaste scorende spits "lange Jan" met een paar snelle flikkers naast en achter hem. Dat werkt gewoon!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kezmania Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ricochan Wrote:Kezman terug, vind ik het beste nieuws van al die geruchten...

Ik dus niet. Laat die mislukte elf mooi op de bank zitten in London.

Ik vind het ook zeker geen goed nieuws.
Veel respect voor Kezman en over een paar jaar is hij van harte welkom. Maar op dit moment staat er een team. Een team waar Kezman niet in past.

Maar wat voor team staat er komend jaar? Bommel, Vogel en Sibon gaan sowieso weg. Wie nog meer? Lange Jan? Ooijer? Bouma?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ricochan Wrote:Kezman terug, vind ik het beste nieuws van al die geruchten...

Ik dus niet. Laat die mislukte elf mooi op de bank zitten in London.

Ik vind het ook zeker geen goed nieuws.
Veel respect voor Kezman en over een paar jaar is hij van harte welkom. Maar op dit moment staat er een team. Een team waar Kezman niet in past.

Maar wat voor team staat er komend jaar? Bommel, Vogel en Sibon gaan sowieso weg. Wie nog meer? Lange Jan? Ooijer? Bouma?

- Bommel gaat naar Barca
- Vogel schijnt in gesprek te zijn met Lazio :eeeek:
- Sibon mag weg
- vd Schaaf mag weg
- Vennegoor schijnt in de belangstelling te staan van de Spurs
- Bogelund wil weg, omdat hij niet speelt


Eigenlijk zijn Bommel en Vogel de enige spelers die gemist gaan worden.
Voor Vennegoor zal Hiddink wel een goede vervanger vinden, als we die in persoon van Robert nog niet hebben.
Een van Bommel vind je nergens, daar zal dus een ander type speler moeten komen. Dat type zal aangevuld moeten worden met een vervanger van Vogel.

Sibon, Schaaf en Bogelund zijn bankzitters.
Reply
Jeff Parke >> Heerenveen
Alecko Eskandarian >> Fc Utrecht
Freddy Adu >> Ajax en PSV
Eddie Johnson >> PSV
Sander van Gessel >> NAC Breda
Julien Lorthioir >> Fc Utrecht
Sebastian Grax >> Fc Utrecht
Aboubacar Fofana >> ADO Den Haag
Régis Dorn >> FC Twente
Ellery Cairo >> Roda JC
Daniel De Ridder >> Willem II , PSV , AZ
Rafael vd Vaart >> PSV
René Postma >> Fc Utrecht
Edouard Cissé >> PSV , Ajax
Michael Jansen >> Ajax
De Roeck >> Sparta Rotterdam , Roda JC
Laurent Delorge >> Fc Twente
Niels Oude Kamphuis >> Fc Twente als ze UEFA spelen
Winston Bogarde >> Sparta als ze promoveren
Oluwasegun Abiodun >> Heerenveen
Morten Skoubo >> Roda JC
Bernd Thijs >> AZ
Bosvelt >> Heracles ( promoveren )
Magno >> RKC Waalwijk
Hugo >> Veendam
Drent >> Cambuur
Gabrovac >> Fortuna
Willem Hupkes >> Fortuna
Davids >> Ajax
Peersman >> NEC
Rosenberg >> Ajax
Alexander Granqvist >> PSV
De Zeeuw >> Heerenveen en Twente
BUS >> AZ
Demouge >> Groningen ...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Mutu >>> Ajax
Reply
Freddy Adu >> Ajax en PSV :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
de helft is onzin Balthazar
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Michael Jansen weigert nieuw contract 2005-04-27 10:05:05
Michael Jansen (20) en Vitesse lijken er niet uit te komen over een nieuw contract. De Arnhemmers zijn vooral teleurgesteld in de houding van de verdediger om zijn verbintenis, dat nog een jaar doorloopt, open te breken. ,,De speler wilde graag blijven en wij wilden dat ook", liet algemeen directeir Jan Streuer tegenover RTV Gelderland weten. ,,Wij hebben hem een uitstekende aanbieding gedaan, maar Jansen wil zelf het transferbedrag bepalen. Dat is niet normaal. We hebben vier keer gesproken, maar zoiets kunnen we ons echt niet permitteren", aldus Streuer.
Onlangs liet Ajax-trainer Danny Blind weten erg gecharmeerd te zijn van de verdediger, die in Arnhem bezig is aan zijn derde seizoen. Hij zou in hem een ideale versterking zien.

die gaat dus ook zeker weg bij vitesse, zal dus wel Ajakkes worden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Kezmania Wrote:EINDHOVEN - Johann Vogel speelt volgend seizoen zeer waarschijnlijk in de Italiaanse serie A. "De kans is groot dat het Italië wordt", aldus de middenvelder van PSV na het behalen van de landstitel. "Ik heb er heel veel zin in.".


De Zwitser - die op een steenworp afstand is geboren van de Italiaanse grens - wilde niet ingaan op de vraag met welke club(s) hij in onderhandeling is. Johann Vogel staat sinds 1999 onder contract bij de Eindhovenaren.

Het is nog onzeker of Jan Vennegoor of Hesselink zijn tot 2006 lopende contract bij PSV uitdient. De aanvaller wordt volgens Engelse media in verband gebracht met Tottenham Hotspur, de club van trainer Martin Jol en technisch directeur Frank Arnesen. Vennegoor of Hesselink wilde zaterdagavond niet ingaan op de interesse uit Londen. "Daarvoor moet je bij PSV zijn. Ik heb de geluiden ook gehoord, via via. Spurs is een mooie club", aldus de spits die binnenkort met PSV praat over zijn toekomst

Vogel lonkt naar Lazio

Johan Vogel gaf deze week al aan dat hij komend seizoen naar alle waarschijnlijkheid in de Serie A te bewonderen is, maar nog niet bij welke club. Dit lijk nu Lazio Roma te worden. De club heeft te kennen gegeven dat het de Zwitserse middenvelder graag wil binnenhalen en hem een driejarig contract wil aanbieden. Vogel zou de vervanger moeten worden Fabio Liverani, die in de belangstelling staat van Genua.

Het contract van Vogel in Eindhoven loopt af en mag zo transfervrij vertrekken.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
NEC volgt Anderlecht-keeper

NEC heeft haar oog laten vallen op een Anderlecht-doelman Tristan Peersman, die nog tot 2006 onder contract staat in Brussel. De Nijmegenaren hebben de sluitpost vorige week in het duel met Standard bekeken en hij zou een ideale vervanger zijn van de vertrekkende Dennis Gentenaar. De komende weken zullen scouts van NEC de doelman blijven volgen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
FC Utrecht toont interesse in Stefan Postma

FC Utrecht wil zich voor komend seizoen graag versterken met Stefan Postma. De 28-jarige doelman staat momenteel nog onder contract bij Aston Villa, maar wil de Engelse club verlaten.

Postma verkaste in de zomer van 2002 van De Graafschap naar de club uit Birmingham, maar was altijd tweede keus achter Thomas Sorensen. Hoewel Postma zich lange tijd tevreden stelde met de rol als reserve, wil hij na dit seizoen weer meer spelen.

Volgens zaakwaarnemer Pieter Buter heeft FC Utrecht zich al gemeld bij Aston Villa. "Het voorstel van Utrecht klinkt er goed en tevens zijn ze bereid om een kleine afkoopsom te betalen", aldus Buter.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: