The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Livetoernooien
Depor Wrote:Vandaag een oud klasgenoot tegengekomen in de trein....
Had met een 500 man pokertoernooi op Pokerstars (geloof ik) even een tripje naar de premiere van Ocean's 13 in Cannes gewonnen +2000 dollar spending money, limo en op maat gemaakte tuxedo.
Geloofde hem niet toen liet hij het printje van de prijs zien en ik viel achterover, 45.000$ op zijn bankroll!.
Als ie terugkomt ga ik zijn geld roven Wink

Ik heb vandaag de 300 dollar grens bereikt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Depor Wrote:even een tripje naar de premiere van Ocean's 13 in Cannes gewonnen +2000 dollar spending money, limo en op maat gemaakte tuxedo.

Clooney tegen Pitt: "Zeg Brad, d'r staat daar een bleek ventje met een petje in een veel te dure smoking. Weet jij wat die hier doet?"

:razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:
Depor Wrote:Vandaag een oud klasgenoot tegengekomen in de trein....
Had met een 500 man pokertoernooi op Pokerstars (geloof ik) even een tripje naar de premiere van Ocean's 13 in Cannes gewonnen +2000 dollar spending money, limo en op maat gemaakte tuxedo.
Geloofde hem niet toen liet hij het printje van de prijs zien en ik viel achterover, 45.000$ op zijn bankroll!.
Als ie terugkomt ga ik zijn geld roven Wink

Ik heb vandaag de 300 dollar grens bereikt :8:

€1000 is mijn max tot nu toe, klasgenoot speelt heads up toernooien en dat 5 uur per dag.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
buurs Wrote:
Depor Wrote:Vandaag een oud klasgenoot tegengekomen in de trein....
Had met een 500 man pokertoernooi op Pokerstars (geloof ik) even een tripje naar de premiere van Ocean's 13 in Cannes gewonnen +2000 dollar spending money, limo en op maat gemaakte tuxedo.
Geloofde hem niet toen liet hij het printje van de prijs zien en ik viel achterover, 45.000$ op zijn bankroll!.
Als ie terugkomt ga ik zijn geld roven Wink

Ik heb vandaag de 300 dollar grens bereikt :8:

€1000 is mijn max tot nu toe, klasgenoot speelt heads up toernooien en dat 5 uur per dag.

Ja dat soort gasten ken ik! Zo is wel snel geld te verdienen, zeker als je het goed kan. Op everest heb je ook z'n idioot... ben ff z'n naam kwijt maar die doet niks anders als alleen maar $100 HU spelen en dan het liefste 5 tegelijk haha... en hij is er echt vaak!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Depor Wrote:
buurs Wrote:
Depor Wrote:Vandaag een oud klasgenoot tegengekomen in de trein....
Had met een 500 man pokertoernooi op Pokerstars (geloof ik) even een tripje naar de premiere van Ocean's 13 in Cannes gewonnen +2000 dollar spending money, limo en op maat gemaakte tuxedo.
Geloofde hem niet toen liet hij het printje van de prijs zien en ik viel achterover, 45.000$ op zijn bankroll!.
Als ie terugkomt ga ik zijn geld roven Wink

Ik heb vandaag de 300 dollar grens bereikt :8:

€1000 is mijn max tot nu toe, klasgenoot speelt heads up toernooien en dat 5 uur per dag.

Ja dat soort gasten ken ik! Zo is wel snel geld te verdienen, zeker als je het goed kan. Op everest heb je ook z'n idioot... ben ff z'n naam kwijt maar die doet niks anders als alleen maar $100 HU spelen en dan het liefste 5 tegelijk haha... en hij is er echt vaak!

Klasgenoot staat 5e op de lijst onder $100 wint 78% van zijn wedstrijden oid.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Gister dus het main event van de pokervierdaagse.. ik ben officieel tot dag 2 gekomen (laatste 30) alleen zonder fiches... ging er in de laatste hand van de dag uit nadat ik blind all in moest op de SB. Had vlak daarvoor UTG vrij shortstacked (stack 6800 bij blinds 500/1000 met 50 ante) gepushed met TT en liep tegen AA aan van een andere shortstack.

Maar wat gaaf zeg... 29e van de 100 is zowiezo niet slecht maar in dit deelnemersveld gewoon super. Alle nationale toppers deden mee op Dalhuyzen na. Polarski, Frank Koomen, Marciano Vink, Cees Bal, Jos Ariaans, Eric van de Burg (9e in EPT Monte Carlo), Rein Zijda en last but not least Steven van Zadelhoff (3 weken geleden winnaar van de sunday million)!

Ik zag mijn tafel bij de loting ik wist niet wat ik zag... Jos, Van den Burg, Frank Koomen en Cees Bal aan mijn tafel... ik begon natuurlijk best gespannen en speelde ultratight... ze voelen dat ook wel aan en een onbekend jong gezicht wordt meteen flink aangepakt.. nadat mijn c-bets als snel 2 of 3 keer flink werden gecheckraist kwam ik toch wat losser... pak een potje op met de nuts en daarna nog een keer met 2 paar om vervolgens met een stonecold bluff van den Burg te checkraisen op de river... hij muckt uiteindelijk zijn 2 pair en ik show 4 hoog op een board niet lager dan 7. Vanaf dat moment was het gecheckraise over en kreeg ik respect aan tafel... in bouw m'n stack rustig uit en het is eigelijk net het woensdag avond toernooi..

Ik sta op een gegeven moment zelfs op 10.500 bij een avg stack van 6500 als de volgende hand komt.. A6 in de SB... 4 man in de pot, flop A76 met 2 schoppen.. ik bet meteen 1000 uit in een 1200 pot.. alleen de chipleader (flat)callt. Turn blank... ik bet 2000 uit.. weer een call. River: de allerslechste kaart van het deck.. schoppen 7! Mijn 2e paar dood en 3e flushkaart.. ik weet dat een blockingbet hier chipsverspilling is en check.. hij all in, ik fold. Had ie 76... de luckbox..!

Hierna dus proberen met een avg stack weer op te bouwen echter wordt de tafel opgedeeld en deze tafel was echt het toppunt. Polarski, Vink, Koomen en de ultra aggressieve duitser die het main event in Enschede won aan tafel... wat kunnen die gasten tafels aanstampen zeg... zo ziek! Handje: Pokarski raist UTG 4 x BB, Vink callt in de BB, flop QT3, Vink checkt, Polarski bet pot, Vink all in, Polarski denk een minuut of wat na en zegt call met T7 ( :eeeek: :eeeek: ).. hij vraagt er meteen achteraan of Vink AJ of K9 heeft.. en Vink draait K9 om ( :eeeek: :eeeek: ).

Ik weet m'n stack op pijl te houden tot dus die TT tegen AA.. jammer dat ik de laatste 3 uur vrij kaartdood was maar wel echt super om die gasten de meest zieke moves te zien maken...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Heel vet =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gaaf man
Reply
Lekker hoor, zit ff onze harry bij de Nederlandse top aan tafel. Naja als je de 23e ook komt zit je natuurlijk bij de absolute top aan tafel in het Amsterdamse Bos Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Zit er wel over te denken ff te komen... ik heb vandaag de planning gekregen voor de tentamens en heb de 15e m'n officiele laatste tentamen.. echter die week erna zijn de hertentamens. Ik neem aan dat het gewoon overdag is? Ik heb zowiezo 's avonds een feest (afgestudeerde kameraad) dus moet wel rond 8 uur terug zijn maar das denk ik niet zo'n probleem.

edit: overigens nog even ove het toernooi: net als maandag heb ik het idee dat 1 foutje gewoon meteen fataal is in zo'n toernooi... achteraf lullen is makkelijk maar toch de volgende hand had heel veel kunnen veranderen.

Ik zit (met nog 34 man in) nog met een stack van 6300 bij een blinds van 300/600 UTG+1 met 77! Polarski en die Hyper aggr. duitser zitten dus nog na mij en wat moet je dan doen?? Vrijwel elke ronde werd er geraised dus limpen leek mij met deze stack niet slim meer... dus push of fold? Uiteindelijk durf ik het met mijn 77 niet aan in EP te pushen. Uiteindelijk limpen er 4 man en gaan ze zonder raise naar de flop: AT7 ( Sad)! De duitse chipleader bet weer flink iedereen fold en hij showed T7.. dat was een double up geweest voor mij Sad !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
mooi verhaal weer Harry!! Denk idd dat je niet ontevreden mag zijn en je hebt in ieder geval alvast je hoofd laten zien bij die gasten.
Reply
Wel mooi om zelf mee te maken hoe het voelt als die gasten ff de druk erop zetten. Stoer verhaal.
Reply
harry_bierdop Wrote:Zit er wel over te denken ff te komen... ik heb vandaag de planning gekregen voor de tentamens en heb de 15e m'n officiele laatste tentamen.. echter die week erna zijn de hertentamens. Ik neem aan dat het gewoon overdag is? Ik heb zowiezo 's avonds een feest (afgestudeerde kameraad) dus moet wel rond 8 uur terug zijn maar das denk ik niet zo'n probleem.

edit: overigens nog even ove het toernooi: net als maandag heb ik het idee dat 1 foutje gewoon meteen fataal is in zo'n toernooi... achteraf lullen is makkelijk maar toch de volgende hand had heel veel kunnen veranderen.

Ik zit (met nog 34 man in) nog met een stack van 6300 bij een blinds van 300/600 UTG+1 met 77! Polarski en die Hyper aggr. duitser zitten dus nog na mij en wat moet je dan doen?? Vrijwel elke ronde werd er geraised dus limpen leek mij met deze stack niet slim meer... dus push of fold? Uiteindelijk durf ik het met mijn 77 niet aan in EP te pushen. Uiteindelijk limpen er 4 man en gaan ze zonder raise naar de flop: AT7 ( Sad)! De duitse chipleader bet weer flink iedereen fold en hij showed T7.. dat was een double up geweest voor mij Sad !

Had dezelfde hand vorige week tijdens een MTT.
Ik raisete wel voor de flop.

Ik verloor uiteindelijk door een K op de turn met mijn 77, maar als er agressief gespeeld wordt, moet je denk ik direct de druk erop zetten.

Zo vaak krijg je geen paar in de handen.
Wanneer je setje op de flop niet valt en wel een K/A en iemand bet, kun je altijd nog weggaan.

In dit geval had het natuurlijk perfect uitgepakt.

Maar wie ben ik..... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik zit (met nog 34 man in) nog met een stack van 6300 bij een blinds van 300/600 UTG+1 met 77! Polarski en die Hyper aggr. duitser zitten dus nog na mij en wat moet je dan doen?? Vrijwel elke ronde werd er geraised dus limpen leek mij met deze stack niet slim meer... dus push of fold? Uiteindelijk durf ik het met mijn 77 niet aan in EP te pushen. Uiteindelijk limpen er 4 man en gaan ze zonder raise naar de flop: AT7 ( Sad)! De duitse chipleader bet weer flink iedereen fold en hij showed T7.. dat was een double up geweest voor mij Sad !
Zulk soort handen heb je vaak in toernooien. Van die handen waarvan je achteraf denkt, stom dat ik die niet gespeeld heb, en die gewoon je toernooi kunnen maken of breken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
harry_bierdop Wrote:Hierna dus proberen met een avg stack weer op te bouwen echter wordt de tafel opgedeeld en deze tafel was echt het toppunt. Polarski, Vink, Koomen en de ultra aggressieve duitser die het main event in Enschede won aan tafel... wat kunnen die gasten tafels aanstampen zeg... zo ziek! Handje: Pokarski raist UTG 4 x BB, Vink callt in de BB, flop QT3, Vink checkt, Polarski bet pot, Vink all in, Polarski denk een minuut of wat na en zegt call met T7 ( :eeeek: :eeeek: ).. hij vraagt er meteen achteraan of Vink AJ of K9 heeft.. en Vink draait K9 om ( :eeeek: :eeeek: ).
WTF?! :eeeek:
Dit zou Tree zeker hotseknotsepoker noemen! Zulk 'vreemd' gedrag kom ik op mijn niveau ook tegen en dan lag ik er altijd om. Hoe is die hand uiteindelijk geëindigd? Vink eruit neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja idd.. maar het gaat er in deze hand vooral om dat mijn stack te laag is om deze hand te limpen en dat ik weet dat aan deze tafel een raise wrs wel door 2 man gecallt al dan niet geraist wordt... als je dan niet hit (en die kans is vrij groot :razz: ) dan moet je hem bijna altijd afleggen tegen 2 man.. daarom was het een push of fold.. ik wilde echter mijn toernooi NOG niet op het spel zetten met 77.. ik had nog een M van 7 en na de blinds die ik snel zou krijgen nog een M van 6.. genoeg om nog een keer te stelen of een handje te krijgen. Die kreeg ik ook alleen geen actie.. 20 min later en ik was nog steeds hanging in kreeg ik dus die TT en daarmee moest ik wel :x
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hierna dus proberen met een avg stack weer op te bouwen echter wordt de tafel opgedeeld en deze tafel was echt het toppunt. Polarski, Vink, Koomen en de ultra aggressieve duitser die het main event in Enschede won aan tafel... wat kunnen die gasten tafels aanstampen zeg... zo ziek! Handje: Pokarski raist UTG 4 x BB, Vink callt in de BB, flop QT3, Vink checkt, Polarski bet pot, Vink all in, Polarski denk een minuut of wat na en zegt call met T7 ( :eeeek: :eeeek: ).. hij vraagt er meteen achteraan of Vink AJ of K9 heeft.. en Vink draait K9 om ( :eeeek: :eeeek: ).
WTF?! :eeeek:
Dit zou Tree zeker hotseknotsepoker noemen! Zulk 'vreemd' gedrag kom ik op mijn niveau ook tegen en dan lag ik er altijd om. Hoe is die hand uiteindelijk geëindigd? Vink eruit neem ik aan?

Dit is gewoon Hotseknotsepoker op ons niveau omdat de meeste het gewoon zien als mooie hand ofzo.. die gasten weten echter dondersgoed wat ze doen en kennen elkaar door en door (allebei regulars in A'dam). Die gasten doen niks anders als moves maken en spelen vrijwel alleen de de tafel, de man en positie.

Een voorbeeld daarvan: Steven van Zadelhoff won dus zo gezegd de sunday million 3 weken terug... op een gegeven moment kwam zijn M onder de 10 en heeft hij letterlijk 1,5 uur lang gespeeld met een Post-it plakker over zijn kaarten op het scherm... hij zag dus zijn kaarten niet en pushte gewoon (blind dus) op de momenten dat hij dacht dat hij moest pushen. Dus gewoon any cards spelen op de man en op de blinds. Als het geen push moment was keek ie uiteraard gewoon wat de kaarten waren...

Uiteindelijk wordt ie na de zoveelste push vanaf de Hijack gecallt door de BB met K7.. hij kijkt en heeft T6s en wint de hand... daarna heeft ie nog een tijd zo gespeeld maar was ie natuurlijk weer goed bij stack en waren meer moves mogelijk.. uiteindelijk komt ie door een heerlijke call met AQ vs AT als chipleader aan de FT en die speelt ie helemaal plat... $190.000 in de tas...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
ik vind 77 t/m 10/10 sowieso lastige handen.
Ik verlies vaak met deze handen.

Hoe speel jij deze handen Harrie?

Wat je met 77 doet weet ik inmiddels :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ik vind 77 t/m 10/10 sowieso lastige handen.
Ik verlies vaak met deze handen.

Hoe speel jij deze handen Harrie?

Wat je met 77 doet weet ik inmiddels :8:

Ja is zo verschillend... als dit gewoon het woensdagavond toernooi was geweest had ik wrs wel gelimpt of gepushed.. echter nu weet je dat die gasten achter je zitten die elke A, elk paar, elke sc raisen en dus fold ik.. niet omdat ik bang was voor specifiek hun raises of handen maar voornamelijk omdat er gewoon een zeer goede kans in zit met 8 man achter me dat ik tegen een hand aanloop die beter is als 77 of waar tegen ik max 50% kans heb..

Verder speel ik ze gewoon heel gevarieerd.. limpen.. of zonder actie en vanaf MP open ik de pot ermee. Verder wil ik ook nog wel eens op een weak-tight table er mee re-raisen. Zulke handen liggen gewoon heel erg aan de tafel.. zulke handen spelen maken mijn inziens ook een groot verschil tussen gewoon ABC poker spelen en echt een hand spelen met read op je tegenstander en het board..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
En positie is met middle pair ook heel belangrijk. Het is gewoon te link om alleen maar te limpen met nog 8 man achter, of ze nou agressief zijn of niet, zeker als je short stacked bent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
harry_bierdop Wrote:
buurs Wrote:ik vind 77 t/m 10/10 sowieso lastige handen.
Ik verlies vaak met deze handen.

Hoe speel jij deze handen Harrie?

Wat je met 77 doet weet ik inmiddels :8:

Ja is zo verschillend... als dit gewoon het woensdagavond toernooi was geweest had ik wrs wel gelimpt of gepushed.. echter nu weet je dat die gasten achter je zitten die elke A, elk paar, elke sc raisen en dus fold ik.. niet omdat ik bang was voor specifiek hun raises of handen maar voornamelijk omdat er gewoon een zeer goede kans in zit met 8 man achter me dat ik tegen een hand aanloop die beter is als 77 of waar tegen ik max 50% kans heb..

Verder speel ik ze gewoon heel gevarieerd.. limpen.. of zonder actie en vanaf MP open ik de pot ermee. Verder wil ik ook nog wel eens op een weak-tight table er mee re-raisen. Zulke handen liggen gewoon heel erg aan de tafel.. zulke handen spelen maken mijn inziens ook een groot verschil tussen gewoon ABC poker spelen en echt een hand spelen met read op je tegenstander en het board..

Met 8 man over was het idd verstandig te folden.
De kans is te klein dat je iets hit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
harry_bierdop Wrote:Dit is gewoon Hotseknotsepoker op ons niveau omdat de meeste het gewoon zien als mooie hand ofzo.. die gasten weten echter dondersgoed wat ze doen en kennen elkaar door en door (allebei regulars in A'dam). Die gasten doen niks anders als moves maken en spelen vrijwel alleen de de tafel, de man en positie.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar het was alleen maar om de link aan te geven. Maar die all in move van Vink is toch wel heel erg agressief. Zeker aangezien hij waarsch wel weet dat zijn tegenstander een aardige read op hem heeft. Ik hou niet zo van dat hyperagressieve spel, maar het lijkt me wel mooi om aan zo'n tafel te zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er is voor mij geen standaard manier om er mee te spelen, dat hangt volledig af van de tafel. Bange tafel = raisen, aggressieve tafel = folden. Dus ik had de hand van Harry ook zeker gefold.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar die all in move van Vink is toch wel heel erg agressief. Zeker aangezien hij waarsch wel weet dat zijn tegenstander een aardige read op hem heeft. Ik hou niet zo van dat hyperagressieve spel, maar het lijkt me wel mooi om aan zo'n tafel te zitten.


Ja ach... hij weet hoe Polarski speelt en weet ook wrs ook zeker dat Polarski geen monsterhand heeft. Hij probeert hem uit de hand te zetten met een checkraise en mocht ie toch callen heeft ie nog nog 4 outs! Polarski callt uiteindelijk omdat je vrijwel altijd op dat nivo ziet dat AQ/KQ of een setje door Vink uitgebet zouden worden.. de checkraise (die ik meestal toe zou passen als ik een setje had in geval van Vink) zegt die Polarski juist dat er een grote kans is dat ie voor ligt.. Die gasten zien het gewoon allemaal... waarschijnlijk had die Polarski de hand wel weggelegd als ik de hand precies hetzelfde was verlopen alleen dan tegen mij... niet omdat ik de zogenaamd grote Harry Bierdop ben ( :wink: ) maar omdat hij weet dat een nieuw jong gezicht in zo'n toernooi dit niet met minder dan AQ of een setje zou doen :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hier de chipcounts voor vandaag... uiteindelijk wel jammer dak dan toch net niet die 2e dag haal anders had ik er ook tussen gestaan op nkpoker.nl

ff om een idee te geven van mijn 1e tafel de dikgedrukte zaten aan mijn 1e tafel. Polarski en die duitser waren dus pas later..

Chipcounts main event NSOP dag 2
Met nog enkele grote namen in het toernooi waaronder Steven van Zadelhoff, Sven Polarski, Rein Zijda en Rob Sterken begint dag twee van het main event met de volgende chipcounts.

vd Bruinhorst 36.300
H. Janssen 29.750
Rob Bakkenes 25.350
Michael Durrer 25.050
S. van Zadelhoff24.200
Waterman 20.350
Sven Polarski 18.750
Y. Poortinga 17.650
Karsodimedjo 16.200
vd Boogaard 16.100
C. Bal 14.950
H. Passon 12.950
R. Sterken 12.500
Terlaan 12.350
G de Werd 12.050
De Bruin 10.950
Elsenaar 10.400
Hoopman 10.100
Zondag 9.700
Frank Sanou 9.400
Demerci 8.700
vd Werf 7.950
W. Fung 7.850
N. Hoedemaker 7.650
Ewals 7.250
Rein Zijda 5.900
G. Cross 5.400
Chen 3.750


[/b]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Die Bakkenes is toch geen familie van he?
Reply
Btw, die hand kan je analyseren tot je een ons weegt, livepoker is de man spelen niet de kaarten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dr. Pils Wrote:Die Bakkenes is toch geen familie van he?

:lol: :lol: Ik dacht net hetzelfde. Snap ik eindelijk hoe Eppie al die oefenpotjes kan betalen bij Managerzone...

Maar Harrie, echt erg knap dat je zover gekomen bent. Misschien met wat meer ervaring dat je in de toekomst nog eens een Nederlandse topper kan worden! =D>

BTW, ik hoor veel over die Sunday Million op Pokerstars. Wat is daar de buy-in, hoe laat begint het en hoeveel deelnemers zijn er ongeveer? (misschien eens een poging wagen via satellites...)
Reply
Quote: PokerStars was the first card room to offer a $1 Million Guaranteed no- limit hold'em tournament every week. Each Sunday, the event gets better and better. First prize in this event is always more than $100,000.

Most weeks, the buy-in to the event is $215. The last week of every month, the buy-in is $530. Finally, four times a year, PokerStars offers a $1,050 event for the best of the best. Every week, somebody turns one of those buy-ins into enough money to buy a house. Even better, PokerStars offers satellites to the Sunday Million so you can get into the big event for just a few bucks.

Volgens mij begint t iets van 22uur en het duurt echt tot de volgende ochtend (9uur ofzo) vaak doen er dan ook enkele duizenden deelnemers aan mee (halverwege april ruim 6700 bijvoorbeeld).
Reply
Jep.. zoals je ziet meestal Buy in $215, soms $530 en heeeel soms $1050!

Gewoon een monsterlijk toernooi waar heel veel goede gasten aan meedoen maar ook heel veel lui die met een $3 turbo rebuy een ticket hebben gewonnen..

Prizepool is erg topzwaar. 1e plek meestal rond de $200.000 maar daarna gaat het hard naar beneden..9e plek is dan meestal iets van $15.000! Zoals ik al eerder zei is een vriend van mij afgelopen week 17e geworden. Wilde eerst gaan pitten maar hij ging steeds beter en uiteindelijk hebben we met een paar man op msn en skype heel wat handen besproken voor ie callde, folde of raisde. 17e plek was $6800 maar als je kijkt naar die FT dan is het zo dichtbij maar toch zo'n verschil! Waarschijnlijk kom je niet snel meer in die positie.. maar toch fanatastisch ervaring. Ik denk nog wel mooier als gister...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: