The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:'PSG wil Nilsson en Castelen'

Paris Saint Germain is bereid om komende zomer flink te investeren in de spelersgroep. De Franse club kende een uitermate teleurstellend seizoen en handhaafde zich maar net in de Lique 1. Volgend seizoen moeten een aantal nieuwe gezichten voor een terugkeer naar de top gaan zorgen. In de Franse media duiken onder andere de namen van Lasse Nilsson (SC Heerenveen) en Romeo Castelen (Feyenoord) op.

De hoofdstedelingen zien in het duo welkome versterkingen voor de aanvalslinie. PSG zou zelfs al contact hebben opgenomen met de werkgevers van beide spelers. Volgens France Football moet Nilsson 7,5 miljoen euro kosten, terwijl Castelen voor 2,5 miljoen euro mag verkassen. cry

Het Franse medium weet tevens te melden dat Castelen een overgang wel ziet zitten. Het blad komt met een 'quote van een naaste relatie', die zegt dat de vleugelaanvaller heil ziet in een Frans avontuur. "In zijn hoofd ziet Romeo zichzelf al in de kleuren van PSG. Andere clubs hebben ook contact opgenomen, maar zijn eerste keus ligt in Parijs. Hij weet dat Paris Saint Germain hem al jaren volgt. Het is niet zomaar tijdelijke interesse."

Of Nilsson interesse heeft in een overgang naar Parijs weet het blad niet te melden. Het lijkt niet onwaarschijnlijk dat de Zweed bereid is om te luisteren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:'PSG wil Nilsson en Castelen'

Paris Saint Germain is bereid om komende zomer flink te investeren in de spelersgroep. De Franse club kende een uitermate teleurstellend seizoen en handhaafde zich maar net in de Lique 1. Volgend seizoen moeten een aantal nieuwe gezichten voor een terugkeer naar de top gaan zorgen. In de Franse media duiken onder andere de namen van Lasse Nilsson (SC Heerenveen) en Romeo Castelen (Feyenoord) op.

De hoofdstedelingen zien in het duo welkome versterkingen voor de aanvalslinie. PSG zou zelfs al contact hebben opgenomen met de werkgevers van beide spelers. Volgens France Football moet Nilsson 7,5 miljoen euro kosten, terwijl Castelen voor 2,5 miljoen euro mag verkassen. cry

Het Franse medium weet tevens te melden dat Castelen een overgang wel ziet zitten. Het blad komt met een 'quote van een naaste relatie', die zegt dat de vleugelaanvaller heil ziet in een Frans avontuur. "In zijn hoofd ziet Romeo zichzelf al in de kleuren van PSG. Andere clubs hebben ook contact opgenomen, maar zijn eerste keus ligt in Parijs. Hij weet dat Paris Saint Germain hem al jaren volgt. Het is niet zomaar tijdelijke interesse."

Of Nilsson interesse heeft in een overgang naar Parijs weet het blad niet te melden. Het lijkt niet onwaarschijnlijk dat de Zweed bereid is om te luisteren.

Dat vind ik eigenlijk nog erg veel voor een speler die een seizoen lang niet gespeeld heeft en het seizoen ervoor weinig gepresteerd heeft.
Reply
Adriaanse zegt Feyenoord af
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 25 mei om 08:29

Co Adriaanse heeft Feyenoord afgezegd en komt niet naar Rotterdam als opvolger van de opgestapte Erwin Koeman. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

Ondanks het feit dat een delegatie van Feyenoord, bestaande uit financieel directeur Onno Jacobs, technisch manager Peter Bosz en adviseur Wim Jansen, vorige week in Oekraïne de 59-jarige Amsterdammer opzocht, faalde het om de coach over te halen om in Rotterdam-Zuid aan de slag te gaan.

Adriaanse werd door velen gezien als de ideale coach om de Kuipbewoners uit het slop te trekken en de geruchten werden versterkt toen hij zijn ontslag indiende bij Metallurg Donetsk. De oud-coach van onder meer AZ en FC Porto hoefde alleen maar 'ja' te zeggen, maar zei dus 'nee' op het aanbod.

Voor Feyenoord komt het 'nee-woord' van Adriaanse als een klap. Op het wensenlijstje van Feyenoord komen onder meer Dick Advocaat (Zenit Sint Petersburg), Huub Stevens (Hamburger SV), Martin Jol (Tottenham Hotspur) en Mario Been (NEC) voor, maar om uiteenlopende redenen is hun komst niet mogelijk.

Anderen die overblijven zijn Trond Sollied, de Noor die indruk maakte bij Club Brugge en Olympiakos, FC Utrecht-coach Foeke Booy, Ron Jans (FC Groningen) en Wim van Hanegem. Een rentree van de laatstgenoemde lijkt met de aanwezigheid van Bosz en Jansen echter onwaarschijnlijk.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat is geen verassing...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Dat is geen verassing...

Logisch, er is niemand dood.
Reply
25/5/2007 8 :40

Feyenoord heeft zijn interesse voor Davy De Fauw. Concurrentie in de strijd om de verdediger van Roda JC komt uit Duitsland.

Naast Feyenoord heeft Borussia Mönchengladbach meer dan gemiddelde belangstelling voor de Belgische verdediger. Beide clubs hebben zich gemeld bij zaakwaarnemer Harry Lulofs, die ze vervolgens heeft doorverwezen naar Roda JC.

'De clubs zullen er eerst met Roda uit moeten komen, omdat De Fauw nog een driejarig contract heeft in Kerkrade. Als dat gebeurt, zal ik meteen gaan luisteren', zegt Lulofs in het Limburgs Dagblad.

De Fauw heeft een sterk eerste seizoen bij Roda JC achter de rug. De 25-jarige Belg, die na vijf jaar Sparta Rotterdam transfervrij naar Limburg verhuisde, was een van de steunpilaren.




Wow, Feyenoord heeft nog geen coach maar gaat wel al spelers kopen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Leuk als de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten :wink:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Leuk als de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten :wink:

That's my point, slaat natuurlijk nergens op dit, mismanagement....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Was dat ook niet met Perez het geval? Gebeurt trouwens zo vaak..... of het slim is, is de vraag
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Leuk als de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten :wink:

That's my point, slaat natuurlijk nergens op dit, mismanagement....


PETER BOSZ !
Reply
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Leuk als de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten :wink:

That's my point, slaat natuurlijk nergens op dit, mismanagement....


PETER BOSZ / WIM JANSEN!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waarom maken jullie feiten van geruchten? :roll:

en dan nog: je kunt je toch melden voor de fauw? dat wil toch niet zeggen dat je hem al gekocht hebt?
Reply
De Fauw is zeker een niveau hoger dan Engelaar.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:De Fauw is zeker een niveau hoger dan Engelaar.....

:roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:PSV lijkt Zenden te kunnen afstrepen

De kans dat Boudewijn Zenden zijn loopbaan voortzet bij PSV is klein. De middenvelder van Liverpool mag zijn huidige werkgever transfervrij verlaten en heeft over belangstelling niet te klagen, schrijft het AD.

Pierre Zenden, vader en zaakwaarnemer van de international, voerde donderdag al enkele gesprekken met vertegenwoordigers van diverse Europese topclubs: "Het enige wat ik kan zeggen, is dat het gaat om clubs uit de grootste drie Europese competities", licht de belangenbehartiger toe.

De kans lijkt klein dat de uiteindelijke keuze op PSV valt: "Boudewijn is dertig jaar, maar wil nog niet gaan afbouwen. Hij kan nog uitstekend mee op het hoogste niveau in Europa. Een terugkeer naar Nederland sluit ik niet uit, maar ik denk dat dat nog wat te vroeg komt. Ik verwacht binnen nu en een paar weken duidelijkheid te hebben over zijn sportieve toekomst.’’
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
IK heb zenden nooit een topper gevonden, begreep al niet dat hij bij Liverpool een kans kreeg.
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:waarom maken jullie feiten van geruchten? :roll:

en dan nog: je kunt je toch melden voor de fauw? dat wil toch niet zeggen dat je hem al gekocht hebt?

Gaat niet om de Fauw oid, gaat erom dat ze nog geen coach hebben en toch op zoek gaan naar spelers, waarbij de kans groot is dat er geld verspilt gaat worden als die coach later die speler niet wil.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:waarom maken jullie feiten van geruchten? :roll:

en dan nog: je kunt je toch melden voor de fauw? dat wil toch niet zeggen dat je hem al gekocht hebt?

Gaat niet om de Fauw oid, gaat erom dat ze nog geen coach hebben en toch op zoek gaan naar spelers, waarbij de kans groot is dat er geld verspilt gaat worden als die coach later die speler niet wil.

nou, ik vind het stommer om pas 'op zoek' te gaan als ze al een coach hebben. het is toch fijn om te weten of hij wel of niet wil?

ik zie het probleem niet zo.
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:waarom maken jullie feiten van geruchten? :roll:

en dan nog: je kunt je toch melden voor de fauw? dat wil toch niet zeggen dat je hem al gekocht hebt?

Gaat niet om de Fauw oid, gaat erom dat ze nog geen coach hebben en toch op zoek gaan naar spelers, waarbij de kans groot is dat er geld verspilt gaat worden als die coach later die speler niet wil.

nou, ik vind het stommer om pas 'op zoek' te gaan als ze al een coach hebben. het is toch fijn om te weten of hij wel of niet wil?

ik zie het probleem niet zo.

Heeft voor en nadelen.
Voor de langere termijn kan het voordeel zijn dat je een bepaalde waarde in je team hebt ongeacht de coach, mocht die coach opzouten heb je altijd iemand.
Nadeel:
Als de technisch manager niet op dezelfde lijn zit als de toekomstig coach zadel je die coach op met een speler die hij niet wil en/of niet gebruikt en F'noord heeft nou niet de middelen om een aantal van dat soort spelers te kunnen onderhouden/aanschaffen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
deze neus gaat aan ons voorbij. misschien maar beter ook.

Quote:Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. De 59-jarige Adriaanse liet Feyenoord weten dat hij zich zeer goed herkent in de door Feyenoord geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij om persoonlijke redenen afziet van de hem aangeboden functie. Feyenoord betreurt het besluit van Co Adriaanse, maar respecteert zijn persoonlijke overwegingen. Feyenoord gaat onverminderd verder met het zoeken naar een opvolger van Erwin Koeman. De club zal op korte termijn gesprekken voeren met een nieuwe kandidaat-hoofdtrainer.


Feyenoord zal tijdens deze periode in het belang van de club en betrokkenen hieromtrent geen verdere mededelingen doen.

Raad van Commissarissen en Directie Feyenoord Rotterdam N.V.
Reply
Op zich al opmerkelijk dat de club dit zo officieel naar buiten brengt, zie je volgens mij niet vaak.
Reply
Naar aanleiding van een bericht in de Telegraaf...kunnen ze het natuurlijk moeilijk stil houden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Persoonlijke redenen? Hij ziet er gewoon geen heil in.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Persoonlijke redenen? Hij ziet er gewoon geen heil in.

kan. vnl dan omdat hij als amsterdommer veel tegenwerking zal krijgen. en dat is dus ook persoonlijk. maar misschien is hij de afgelopen week wel 5x bedreigd? of misschien wil hij eigenlijk zoals hij altijd gezegd heeft stoppen of op korte termijn stoppen en vind hij het risico op reputatie (zo al aanwezig) schade te groot?

als het aan de spelers ligt (geloof ik niet) of aan het geld (kan ik niet beoordelen) is hij laf en is het helemaal beter dat hij het niet doet.
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Persoonlijke redenen? Hij ziet er gewoon geen heil in.

kan. vnl dan omdat hij als amsterdommer veel tegenwerking zal krijgen. en dat is dus ook persoonlijk. maar misschien is hij de afgelopen week wel 5x bedreigd? of misschien wil hij eigenlijk zoals hij altijd gezegd heeft stoppen of op korte termijn stoppen en vind hij het risico op reputatie (zo al aanwezig) schade te groot?

als het aan de spelers ligt (geloof ik niet) of aan het geld (kan ik niet beoordelen) is hij laf en is het helemaal beter dat hij het niet doet.

het zou iid best kunnen dat hij al bedreigd is of bang is om bedreigd te gaan worden, maar met dit materiaal is er volgens mij voor elke nieuwe trainer weinig eer te behalen, en veel geld is er dacht ik niet om toppers binnen te halen..?
Reply
Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Persoonlijke redenen? Hij ziet er gewoon geen heil in.

kan. vnl dan omdat hij als amsterdommer veel tegenwerking zal krijgen. en dat is dus ook persoonlijk. maar misschien is hij de afgelopen week wel 5x bedreigd? of misschien wil hij eigenlijk zoals hij altijd gezegd heeft stoppen of op korte termijn stoppen en vind hij het risico op reputatie (zo al aanwezig) schade te groot?

als het aan de spelers ligt (geloof ik niet) of aan het geld (kan ik niet beoordelen) is hij laf en is het helemaal beter dat hij het niet doet.

het zou iid best kunnen dat hij al bedreigd is of bang is om bedreigd te gaan worden, maar met dit materiaal is er volgens mij voor elke nieuwe trainer weinig eer te behalen, en veel geld is er dacht ik niet om toppers binnen te halen..?

dat feyenoord geen toppers kan halen daar is geen week bedenktijd voor nodig. dit materiaal is goed genoeg om iig 4de te worden. dat is dit jaar niet gelukt, dus er is juist heel veel eer te behalen. en: toen hij aan ajakkes begon had hij ook een kaasselectie, dat deed hij ook. daar werd hij 6de mee (maar als ajakkes 6de wordt ligt het nooit aan de kwaliteit van de selectie maar aan de trainer).

wellicht wacht hij op een vertrek van ten cate bij ajakkes volgend jaar. kan hij met van geel herenigd worden. is ook een persoonlijke reden.
Reply
waf Wrote:dat feyenoord geen toppers kan halen daar is geen week bedenktijd voor nodig.

Maar Mendes, Jaliens, Mathijsen, de Zeeuw, Martens, Koevermans waren ook geen toppers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:dat feyenoord geen toppers kan halen daar is geen week bedenktijd voor nodig.

Maar Mendes, Jaliens, Mathijsen, de Zeeuw, Martens, Koevermans waren ook geen toppers.


Zijn ook geen toppers.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:dat feyenoord geen toppers kan halen daar is geen week bedenktijd voor nodig.

Maar Mendes, Jaliens, Mathijsen, de Zeeuw, Martens, Koevermans waren ook geen toppers.

buiten het feit dat ik dat nu ook geen toppers vind zijn dit in mijn ogen redeneringen waar je niets mee kunt. als zij bij feyenoord hadden gespeeld waren ze misschien ook weggezonken. als de huidige feyenoorders bij az hadden gespeeld waren ze misschien ook beter? wie zal het zeggen.
Reply
Strekking van mijn verhaal: AZ heeft met gerichte aankopen een degelijk team met veel potentie. Feyenoord ziet Kuyt vertrekken en op de valreep van de deadline wordt Charisteas aangetrokken, terwijl je (als je de geruchten mag geloven) hij de zoveelste keus was. De rest wou niet, was te duur of wat dan ook. Daarbij vloog een delegatie van Feyenoord de hele wereld over, terwijl in potentie goede spelers gewoon hier in Nederland rondlopen. Zie de namen die ik net opnoemde. Ze wisten in Rotterdam bijna zeker dat Kuyt wegging, Lazovic wordt van de hand gedaan voor nop en een lijstje met reeele betaalbare vervangers hebben ze niet.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: