The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
wel leuk dat waarschijnlijk de enige reden dat lokhof niet ontslagen wordt de komst van pi-air is. dat zijn immers dikke maatjes....
Reply
waf Wrote:wel leuk dat waarschijnlijk de enige reden dat lokhof niet ontslagen wordt de komst van pi-air is. dat zijn immers dikke maatjes....


peppi & kokki?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
waf Wrote:wel leuk dat waarschijnlijk de enige reden dat lokhof niet ontslagen wordt de komst van pi-air is. dat zijn immers dikke maatjes....


peppi & kokki?

Eerder Sjors en Sjimmie
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Maar dat "wouden" spreektaal is, dat wist ik ook niet.

Inderdaad, ik zeg meestal "bossen"! :razz:

En ik denk dat Gerben daar ook aan dacht, en als Gerben aan bosjes denkt is dat een beangstigende gedachte :razz:

Als ik aan bosjes denk ga ik over mijn nek. Ik ga voor 'smooth'.
Als ik wil flossen pak ik wel draad.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
28/4/2005 - PSV volgt middenvelder Vukovic
(Gepost door RvN)



Volgens het ANP (zie Nu.nl) volgt PSV de verrichtingen van de 19-jarige middenvelder Vukovic. Zijn club Partizan Belgrado zou hebben laten weten dat scouts van PSV en Juventus regelmatig voor Vukovic op de tribune zitten. Partizan zou ruim acht miljoen euro vragen voor de middenvelder.
Reply
veel te veel geld...
Bangkok resident.
Reply
nou ja de CL heeft ze ook aardig wat extra geld opgeleverd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ricochan Wrote:veel te veel geld...

ze vragen 8 mil, dat wil niet zeggen dat hij ook 8 miljoen moet kosten.
Reply
Telegraaf: Van Bommel definitief voor drie jaar naar Barcelona
Volgens De Telegraaf heeft Mark van Bommel zijn handtekening gezet onder een driejarig contract bij Barcelona. Hij zou daarmee de Catalanen hebben verkozen boven Bayern München, AC Milan en Real Madrid. Hij mag de transfer pas aan het einde van het seizoen bekendmaken. Volgens De Telegraaf gaat hij 2,5 miljoen euro netto verdienen, exclusief prestatiebonussen.
Reply
Meer informatie over Simon Vukcevic van Partizan Belgrado.


Vukcevic is een tweebenige middenvelder die het liefst vanaf de linkerkant of vanachter de spitsen opereert. Aanvallend ingesteld en een goed schot en pass.

Er gaan al maandenlang meer dan geruchten rond hem betreffende interesse van diverse Italiaanse clubs waaronder Juventus en AC Milan. Ook een aantal Spaanse clubs, waaronder Juventus en Valencia zijn geïnteresseerd in de diensten van deze Serviër.

Klein aardig detail is dat hij met rugnummer 1 speelt bij Partizan Belgrado.

assist van Vukcevic , voor de 1-1 tegen Rode Ster vorig weekend
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partizan.co.yu/fotoalbum/2005/04_apr/1-1%20par.wmv">http://www.partizan.co.yu/fotoalbum/200 ... %20par.wmv</a><!-- m -->
Reply
Quote:Ook een aantal Spaanse clubs, waaronder Juventus en Valencia
:roll: :roll: :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:
Quote:Ook een aantal Spaanse clubs, waaronder Juventus en Valencia
:roll: :roll: :roll:

Ik heb het stuk gelukkig niet zelf geschreven Big Grin
Reply
dan is het helemaal schandalig :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tripplexxx Wrote:'NAC wil Zwaanswijk en Elkhattabi halen'

28/4/2005 9 :55

NAC Breda is bezig aan een zeer teleurstellend seizoen. Reden om voor de komende jaargang de selectie flink te versterken. En dat stopt niet na de komst van Pierre van Hooijdonk, Kurt Elshot, Tony Vidmar en Sander van Gessel liet coach Ton Lokhoff weten: 'Dat worden er zeker meer.'
Op het Bredase verlanglijstje staan onder anderen Patrick Zwaanswijk en Ali Elkhattabi, meldt het Algemeen Dagblad. Zwaanswijk speelt momenteel voor het Japanse Oita Trinita en droeg eerder jarenlang het shirt van FC Utrecht.

Elkhattabi heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij AZ, ook al loopt zijn contract nog tot medio 2006. Bij de Alkmaarse club komt hij hooguit als wisselspeler in actie.

Als dit allemaal doorgaat, dan krijgt NAC weer een best elftal dat meedoet om Europees voetbal.

Ali gaat naar Hamburg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Het Ajax journaal op RTV N-H meldt dat Danny Blind deze week contact heeft gehad met Frank de Boer.
Frank de Boer is in beeld bij Ajax. Frank de Boer zou niet afwijzend staan tegenover een terugkeer bij Ajax, maar zou de kans op niet groter dan 20% schatten. Hij heeft het goed naar zijn zin in Qatar en heeft nog een contract voor een jaar.
Volgens RTV N-H wordt overigens ook de naam van Edgar Davids nog steeds nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax in de wandelgangen.

Davids zou ik oké vinden, maar De Boer is toch over the, welbekende, hill.... :roll:
Reply
Bosvelt naar Heerenveen ! :eeeek:
Reply
Fabian Wrote:Bosvelt naar Heerenveen ! :eeeek:

Paul Bosvelt naar Heerenveen

Uitgegeven: 29 april 2005 20:54

HEERENVEEN - Paul Bosvelt zet zijn voetbalcarrière voort in eigen land, bij SC Heerenveen. De 35-jarige middenvelder kwam vrijdag met de Friese eredivisieclub een contract overeen voor twee jaar. Beide partijen hebben afgesproken de samenwerking na één seizoen te evalueren.

Bosvelt was transfervrij. De afgelopen twee jaar speelde hij in de Engelse Premier League bij Manchester City. De oud-international boekte zijn grootste successen in dienst van Feyenoord, in de periode 1997-2003. Daarvoor was hij actief voor FC Twente en Go Ahead Eagles. De routinier wordt woensdagmorgen gepresenteerd in het Abe Lenstra-stadion. Daarna wordt hij medisch gekeurd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
goede speler voor sc heerenveen Big Grin
dan zal vayrynen wel vertrekken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Misschien wordt Dick A. dan wel trainer bij Heerenveen.
May The Schwartz Be With You
Reply
bocaloca Wrote:goede speler voor sc heerenveen Big Grin
dan zal vayrynen wel vertrekken

Dat zal hij inderdaad, waarschijnlijk naar PSV, waar hij een opvolger wordt voor Vogel.
Mijn gras is groener
Reply
Bosvelt komt voor Radomski, die bijna 100% zeker naar Duitsland vertrekt. Vayrynen is een aanvallend ingestelde speler, als die naar PSV zou gaan op de plek van van Bommel komt te spelen, Vogel is immers een verdedigend ingestelde middenvelder.

Ook Vayrynen (voldoende belangstelling en wil zelf weg) en Berg Hestad (wil vanwege zijn gehandicapt zoontje terug naar Noorwegen, Berg Hestad heeft een aanbieding van zijn oude club Molde op zak, contract voor 5 jaar, daarna technische staf) staan op het punt om te vertrekken, overigens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
AZ heeft belangstelling Voor Blaise N'Kufo van FC Twente.

Nu SC Heerenveen-aanvaller Klaas jan Huntelaar te duur blijkt, heeft de Alkmaarse club zijn zinnen gezet op de 29- jarige Zwitser van Congolese origine.

In vergelijking met Huntelaar,die 6 miljoen euro moet opbrengen is N'Kufo een koopje.De aanvaller, dit seizoen al goed voor 14 treffers en 7 assists, mag bij FC Twente vertrekken voor 1,2 miljoen euro.

Wilbert Suvrijn, zaakwaarnemer van N'kufo: "' ik weet wel iets meer dan ik wil vertellen, maar ik moet het algemeen houden: Blaise staat hoog op het verlanglijstje van verschillende Europese clubs'..

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl">http://www.ad.nl</a><!-- w -->


Sad Sad Zoals hij zich vorig jaar gedroeg zou ik ermee kunnen leven als hij weg was gegaan. Maar nu moet hij gewoon blijven. En anders naar het buitenland en niet naar AZ
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Van der Leegte in belangstelling

ADO-aanvoerder Tommie van der Leegte gaf gister na de wedstrijd tegen Willem II toe tegen het Haagse Sportsignaal dat er interesse voor hem is van andere clubs. NAC lijkt de bewuste club te zijn, aangezien de belangstelling voor Ferrie Bodde, die vorige week bekend werd, werd ontkend. ADO Den Haag-trainer Frans Adelaar was afgelopen weekend in Schotland, op zoek naar versterking voor zijn team. Hij wil koste wat het kost ruim voor de start van het nieuwe seizoen zijn selectie rond hebben om te voorkomen dat er net als vorig jaar een gehele zomer proefspelers over de vloer komen. David Fox en Clin Heat van het tweede elftal van Manchester United komen volgens Sportsignaal op proef.

NAC is een beetje aan het inkopen zeg
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
PSV wil Nigel de Jong halen

PSV ziet in Nigel de Jong de ideale opvolger voor de vertrekkende Mark van Bommel. Dit meldt het AD. De Ajacied is met zijn club in gesprek over een nieuw contract, maar deze lopen uiterst moeizaam. De Jong voelt zich slecht behandeld in Amsterdam. Hij heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2006.

Dag Raffie
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Landzaat zou bijna rond zijn met Real

Volgens Studio Sport speelt Denny Landzaat volgend seizoen bij Real Madrid. Dit meldde Jack van Gelder gisteravond in het programma Studio Voetbal. De transfer zou in een afrondend stadium zijn. Het was al bekend dat technisch directeur van Real, Arrigo Sacchi, erg gecharmeerd was van de AZ-middenvelder, die in Alkmaar nog een contract heeft tot medio 2007.
De Koninklijke zou ook interesse hebben in teamgenoot Jan Kromkamp. Hij staat hoog op het verlanglijstje van de Spaanse club.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Tommie "laat je druiper zien" van der Leegte komt niet terug naar FC Twente dat is zeker.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
PSV doet Hatem Trabelsi uitstekende aanbieding

2/5/2005 20:42

EXCLUSIEF - PSV blijft vissen in de vijver van Ajax. Na Rafael van der Vaart en Nigel de Jong aast de Eindhovense landskampioen op Hatem Trabelsi, wiens komst wel haalbaar lijkt.

Ajax kan een overgang naar PSV niet tegenhouden omdat Trabelsi een gelimiteerde transfersom in zijn nog tot medio 2006 lopende contract heeft staan. En als PSV dat bedrag betaalt, staat Ajax machteloos.

Uiteraard moet Trabelsi zelf ook oren hebben naar een binnenlandse transfer. Volgens zijn zaakwaarnemer Sedoc dingen meer Europese topclubs naar zijn diensten en leggen ze alle aanbiedingen naast elkaar voordat ze een beslissing nemen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Newcastle United wil Daniël Majstorovic halen


Daniël Majstorovic heeft zich in de kijker van Newcastle United gespeeld. Manager Graeme Souness, die van het bestuur 35 miljoen euro heeft gekregen om te investeren, is dolenthousiast over de Zweedse verdediger van FC Twente.
Majstorovic kwam afgelopen zomer over van Malmö FF en maakte snel naam. De 27-jarige liet zien een keiharde verdediger te zijn die zijn mannetje staat.

Sinds het duel met FC Groningen, waarin hij twee keer een elleboogstoot uitdeelde aan Martin Drent, is de waardering voor zijn spel in Nederland snel gedaald.

Overigens ging Majstorovic vrijuit ondanks alle ophef. De aanklager betaald voetbal werd niet ontvankelijk verklaard. Daarbij werd de richtlijn van de FIFA gehanteerd. Volgens de reglementen mag een speler niet worden bestraft als de scheidsrechter de acties niet beoordeeld heeft als overtreding.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Die laatste 2 alinea's lijken me vrij overbodig voor het "nieuws" :roll:
Reply
Feyenoord is geintresseerd in Niemeyer, dat meldt deTC Tubantia vanochtend.
Reply


Forum Jump: