The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter est asinus
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Vaginalis avec peros!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
amores perros !
Bangkok resident.
Reply
BARBARUS HIC EGO SUM QUIA NON INTELLEGOR ULLI
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hebban olla vogala nestas hinase hic anda thu (uit het blote hoofd)
Reply
Dikke lul, drie bier!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bokmajallah!
Reply
Lazovic bedankt voor AZ en wil alleen naar PSV

alkmaar -
Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. De Servische spits liet dat weten toen AZ bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Er werd daarbij overigens nog niet over geld gesproken.

De aanvaller wordt ook gevolgd door PSV maar het bod uit Eindhoven is tot op heden niet door Vitesse geaccepteerd. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor de landskampioen te willen spelen omdat PSV al zeker is van de Champions League. Hij staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie is en niet ergens in Rusland.

De carrière van de voormalige Feyenoorder zat op een dood spoor tot hij dit seizoen bij Vitesse helemaal opbloeide. Aan de hand van zijn trainer Aad de Mos groeide de emotioneel geladen Serviër weer uit tot een begeerde spits.

Voor AZ was Lazovic een serieuze optie om Shota Arveladze op termijn te vervangen. Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ, moet er rekening mee houden dat de aanvoerder een punt achter zijn carrière gaat zetten. Hoewel het contract van de Georgiër nog een jaar doorloopt zal AZ in dat geval alle medewerking verlenen.

Naast de twijfels over Arveladze weet AZ ook niet of Danny Koevermans er volgend seizoen nog bij is. Er is vanuit Europa volop belangstelling voor de clubtopscorer. Eerder ketste een overgang naar Glasgow Rangers al af. Als de eenmalige international vertrekt zal AZ in zijn plaats Glenn Salmon overnemen van NAC. Want Louis van Gaal wil hoe dan ook een selectie met vier aanvallers. De deze week aangetrokken Braziliaan Ari da Silva en Moussa Dembele zijn wat dat betreft vooralsnog de enige zekerheidjes voor de trainer. Die er daarom op heeft aangedrongen dat AZ blijft zoeken naar een vierde spits.
Reply
Touma vertrekt uit pluskut. Hij wil niet bijtekenen.
Helaas geen transfersom voor hem, maar hij is te vervangen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wat ik me wel eens afvroeg Vret, waarom pluskut?
In ieder geval wel jammer voor jullie dat Touma de club verlaat, helemaal omdat hij transfervrij is.
Reply
En schede
May The Schwartz Be With You
Reply
Hahaha, tuurlijk. Wat flauw.
Had het begrip nog nooit eerder gehoord, alleen een paar keer op dit forum dan. Dat terwijl ik toch ook niet bijzonder ver van Enschede af woon...
Reply
Van voetbalzone, dus "ober, mag ik van u wat zout?"

Quote:Feyenoord in gesprek met Van Marwijk
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 3 juni om 21:36

Feyenoord is momenteel in gesprek met Bert van Marwijk over de functie van hoofdtrainer bij de club. Dit valt te lezen op het digitale thuis van de Rotterdamse club.

Vandaag hadden financieel directeur Onno Jacobs en technisch manager Peter Bosz voor de tweede maal een persoonlijk onderhoud met de 55-jarige oefenmeester. Van Marwijl had tussen 2000 en 2004 al de Rotterdamse selectie onder zijn hoede.

Beide partijen bestempelden de gesprekken als ‘bijzonder positief’. Alvorens beide partijen tot een definitieve overeenstemming komen, dienen echter nog een aantal belangrijke zaken te worden geregeld. De club laat op de website weten op korte termijn te verwachten meer mededelingen te kunnen doen over de contacten met Van Marwijk.

Van Marwijk is na Co Adriaanse, die de baan niet zag zitten, de tweede serieuze kandidaat om de vertrokken Erwin Koeman als hoofdtrainer op te volgen bij Feyenoord.

Maar ik vraag me af of dit een slimme keuze is van beide partijen. Natuurlijk was hij redelijk succesvol en de van de huidige selectie heeft nauwelijks iemand met hem gewerkt, maar is hij hard/streng genoeg om voor een 2e keer dit trucje te doen? Ik dacht dat Bertje ook wachtte op een buitenlandse (sub)topper...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Korreltje zout mag je wel weg laten, Feyenoord heeft dit bevestigd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Van voetbalzone, dus "ober, mag ik van u wat zout?"

Quote:Feyenoord in gesprek met Van Marwijk
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 3 juni om 21:36

Feyenoord is momenteel in gesprek met Bert van Marwijk over de functie van hoofdtrainer bij de club. Dit valt te lezen op het digitale thuis van de Rotterdamse club.

Vandaag hadden financieel directeur Onno Jacobs en technisch manager Peter Bosz voor de tweede maal een persoonlijk onderhoud met de 55-jarige oefenmeester. Van Marwijl had tussen 2000 en 2004 al de Rotterdamse selectie onder zijn hoede.

Beide partijen bestempelden de gesprekken als ‘bijzonder positief’. Alvorens beide partijen tot een definitieve overeenstemming komen, dienen echter nog een aantal belangrijke zaken te worden geregeld. De club laat op de website weten op korte termijn te verwachten meer mededelingen te kunnen doen over de contacten met Van Marwijk.

Van Marwijk is na Co Adriaanse, die de baan niet zag zitten, de tweede serieuze kandidaat om de vertrokken Erwin Koeman als hoofdtrainer op te volgen bij Feyenoord.

Maar ik vraag me af of dit een slimme keuze is van beide partijen. Natuurlijk was hij redelijk succesvol en de van de huidige selectie heeft nauwelijks iemand met hem gewerkt, maar is hij hard/streng genoeg om voor een 2e keer dit trucje te doen? Ik dacht dat Bertje ook wachtte op een buitenlandse (sub)topper...

was vrijdag al genoemd door rijnmond.nl.

die wisten ook te vertellen dat co voor een 2de keer benaderd was en dat is min of meer bevestigd door vogelenzang in het ad.. daar zit iemand met een zeer betrouwbaar lijntje naar feyenoord.

ook hj heeft het afhankelijk gesteld van de mogelijkheid van aankopen. dat ze hem benaderen zal wellicht ook met geldschieters te maken hebben. ik weet ook niet of het verstandig is, vond hem altijd wel redelijk, niet echt top. aan de andere kant is het een voordeel dat hij de clun kent en zijn er weinig kandidaten met ervaring beschikbaar. toch had ik graag jans gezien (vinden de financiers misschien niks?, maar goed, het is nog niet zeker.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wat ik me wel eens afvroeg Vret, waarom pluskut?

Berend Botje Wrote:En schede

D'r an met de lippe Wrote:Hahaha, tuurlijk. Wat flauw.
Had het begrip nog nooit eerder gehoord, alleen een paar keer op dit forum dan. Dat terwijl ik toch ook niet bijzonder ver van Enschede af woon...
:roll:

Toch wat meer naar andere mensen luisteren....
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Quote:Ajax legt oudste zoon Wamberto vast

4/6/2007 11:48

Richard Danilo Maciel Sousa Campos heeft zijn eerste profcontract op zak. De oudste zoon van oud-Ajacied Wamberto (33) tekende tot medio 2010.
De zeventienjarige Danilo kwam terecht in de jeugdopleiding van Ajax in de periode dat zijn vader in de Amsterdamse hoofdmacht speelde.

Mogelijk zal in de toekomst nog een Wamberto-telg een contract krijgen bij Ajax, want Danilo's jongere broertje Wanderson komt uit in de B-jeugd van de Amsterdammers.

Die kleine dwerg was al vroeg aan het spelen......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Die kleine dwerg

Oh ik dacht dat je die grote dwerg bedoelde....
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
Tripplexxx Wrote:Die kleine dwerg

Oh ik dacht dat je die grote dwerg bedoelde....

Undecided

Over dwergen gesproken... heb deze meneer met z'n vrienden maar eens aangeschaft Hakkuh

[Image: nain.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Die vond ik altijd tamelijk ENG :eeeek:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Ajax legt oudste zoon Wamberto vast

4/6/2007 11:48

Richard Danilo Maciel Sousa Campos heeft zijn eerste profcontract op zak. De oudste zoon van oud-Ajacied Wamberto (33) tekende tot medio 2010.
De zeventienjarige Danilo kwam terecht in de jeugdopleiding van Ajax in de periode dat zijn vader in de Amsterdamse hoofdmacht speelde.

Mogelijk zal in de toekomst nog een Wamberto-telg een contract krijgen bij Ajax, want Danilo's jongere broertje Wanderson komt uit in de B-jeugd van de Amsterdammers.

Die kleine dwerg was al vroeg aan het spelen......

Hopen dat ie volgend seizoen de bekerfinale speelt, kunnen we weer zingen: Meters Meters buitenspel! Ow nee wacht...hebben we geen Wamberto voor nodig
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
goa Wrote:Die vond ik altijd tamelijk ENG :eeeek:

Hij is nog steeds eng... en deze meneer ook :eeeek:

[Image: k_bob.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik hoop dat PSV een bod van 100 miljoen op Lazovic uitbrengt. :roll:


´AZ belooft Vitesse elk bod op Lazovic te overtreffen´
Volgens De Telegraaf heeft PSV afgelopen week een nieuw bod van 5,5 miljoen euro uitgebracht op Danko Lazovic. Vitesse heeft van AZ echter te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Lazovic heeft echter aangegeven naar PSV te willen vertrekken. Vitesse vraagt naar verluidt 8 miljoen euro voor de spits.
Reply
Peter Wrote:Ik hoop dat PSV een bod van 100 miljoen op Lazovic uitbrengt. :roll:

´AZ belooft Vitesse elk bod op Lazovic te overtreffen´
Volgens De Telegraaf heeft PSV afgelopen week een nieuw bod van 5,5 miljoen euro uitgebracht op Danko Lazovic. Vitesse heeft van AZ echter te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Lazovic heeft echter aangegeven naar PSV te willen vertrekken. Vitesse vraagt naar verluidt 8 miljoen euro voor de spits.

Geen flauw idee wat ze in Alkmaar aan het doen zijn. Lazovic heeft aangegeven niet naar AZ te willen, dan laat je Lazovic, Vitesse en PSV toch in hun waarde? Hij wil niet naar AZ, klaar. Beetje PSV dwarsliggen, anders kan ik het niet interpreteren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:roll:

Ik zie 'm liever niet naar PSV en AZ vertrekken.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop dat PSV een bod van 100 miljoen op Lazovic uitbrengt. :roll:

´AZ belooft Vitesse elk bod op Lazovic te overtreffen´
Volgens De Telegraaf heeft PSV afgelopen week een nieuw bod van 5,5 miljoen euro uitgebracht op Danko Lazovic. Vitesse heeft van AZ echter te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Lazovic heeft echter aangegeven naar PSV te willen vertrekken. Vitesse vraagt naar verluidt 8 miljoen euro voor de spits.

Geen flauw idee wat ze in Alkmaar aan het doen zijn. Lazovic heeft aangegeven niet naar AZ te willen, dan laat je Lazovic, Vitesse en PSV toch in hun waarde? Hij wil niet naar AZ, klaar. Beetje PSV dwarsliggen, anders kan ik het niet interpreteren.

dat doet psvee toch ook altijd? toen feyenoord simons wilde kwamen zij daar ook tussengeiten.

slim van az, maar als de speler niet wil is het toch kansloos. kun je bieden wat je wil.

psvee moet gewoon de poeplap trekken (en 30% inleveren bij fainoid uiteraard)!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop dat PSV een bod van 100 miljoen op Lazovic uitbrengt. :roll:

´AZ belooft Vitesse elk bod op Lazovic te overtreffen´
Volgens De Telegraaf heeft PSV afgelopen week een nieuw bod van 5,5 miljoen euro uitgebracht op Danko Lazovic. Vitesse heeft van AZ echter te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Lazovic heeft echter aangegeven naar PSV te willen vertrekken. Vitesse vraagt naar verluidt 8 miljoen euro voor de spits.

Geen flauw idee wat ze in Alkmaar aan het doen zijn. Lazovic heeft aangegeven niet naar AZ te willen, dan laat je Lazovic, Vitesse en PSV toch in hun waarde? Hij wil niet naar AZ, klaar. Beetje PSV dwarsliggen, anders kan ik het niet interpreteren.

dat doet psvee toch ook altijd? toen feyenoord simons wilde kwamen zij daar ook tussengeiten.

Volgens mij had Simons wel oren naar een overgang naar Feyenoord, toen PSV om de hoek kwam kijken. Als Simons toen had gezegd: "PSV? Nee, ik wil alleen naar Feyenoord!" (onbegrijpelijk, weet ik, maar stel je voor....) Zou PSV dan nog steeds hebben lopen geiten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop dat PSV een bod van 100 miljoen op Lazovic uitbrengt. :roll:

´AZ belooft Vitesse elk bod op Lazovic te overtreffen´
Volgens De Telegraaf heeft PSV afgelopen week een nieuw bod van 5,5 miljoen euro uitgebracht op Danko Lazovic. Vitesse heeft van AZ echter te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Lazovic heeft echter aangegeven naar PSV te willen vertrekken. Vitesse vraagt naar verluidt 8 miljoen euro voor de spits.

Geen flauw idee wat ze in Alkmaar aan het doen zijn. Lazovic heeft aangegeven niet naar AZ te willen, dan laat je Lazovic, Vitesse en PSV toch in hun waarde? Hij wil niet naar AZ, klaar. Beetje PSV dwarsliggen, anders kan ik het niet interpreteren.

dat doet psvee toch ook altijd? toen feyenoord simons wilde kwamen zij daar ook tussengeiten.

Volgens mij had Simons wel oren naar een overgang naar Feyenoord, toen PSV om de hoek kwam kijken. Als Simons toen had gezegd: "PSV? Nee, ik wil alleen naar Feyenoord!" (onbegrijpelijk, weet ik, maar stel je voor....) Zou PSV dan nog steeds hebben lopen geiten?

klopt, dat is een relevant verschil.

toch zie ik niet in waarom az niet mag proberen een stok tussen de spaken te steken. psvee moet gewoon eens een keer de vraagprijs betalen, of iig een serieus bod doen. kalou wilden ze indertijd ook voor 2 knopen en een kauwgombal.
Reply
En van Persie ook. PSV had dus eigenlijk interesse in, op Kuyt na, alle goede Feyenoordspelers van de laatste 5 jaar. Das toch ook schandalig!
Reply
Peter Wrote:En van Persie ook. PSV had dus eigenlijk interesse in, op Kuyt na, alle goede Feyenoordspelers van de laatste 5 jaar. Das toch ook schandalig!

:notfunny:
Reply


Forum Jump: