The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:En van Persie ook. PSV had dus eigenlijk interesse in, op Kuyt na, alle goede Feyenoordspelers van de laatste 5 jaar. Das toch ook schandalig!

De kampioen van de armoede biedt uberhaupt op iedere speler tegenwoordig. Stakkers
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Welke club zou in Nederland geen kampioen van de armoede zijn? :razz:
Reply
Ik hoop echt dat Lazovic naar PSV gaat. Daar gaan ze spijt van krijgen.
Lazovic moet echt het IQ van een poffertje hebben. Zelfs Van Persie snapte dat dit geen stap voorwaarts was
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Twan van Studio Sport meldde zonet dat Roy Makaay dicht bij een overgang is naar................................Feyenoord! :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Je kan wel merken dat onze Roy de Nederlandse competitie niet echt heeft gevolgd afgelopen jaren....
Wie dit leest is gek
Reply
Zal wel mooi zijn :Big Grin
Insane life.
Reply
Blablabla.....grote onzin. :roll:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Lazovic: "Ik bepaal mijn toekomst"
Danko Lazovic lijkt terug te komen van zijn stellige bewering dat hij alleen naar PSV wenst te verkassen. Tegenover Omroep Gelderland laat de Serviër weten eerst 'meer informatie' nodig te hebben.

Lazovic reageert op de berichten die vandaag verschenen over de meer dan concrete interesse van AZ. De Alkmaarders zouden bereid zijn ieder bod van PSV te overtreffen."Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen."

Toch benadrukt dat alle specultaties over zijn toekomst in principe voorbarig zijn, aangezien alleen hij beslist waar hij volgend seizoen wil spelen: "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Quote:'Touma wil vertrek naar buitenland'

Sharbel Touma heeft een voorstel van FC Twente tot contractverlenging afgewezen, zo meldt De Telegraaf. De linkerspits van de Twentenaren hoopt op een vertrek naar een grotere club in het buitenland.

Touma heeft een aflopend contract bij Twente, maar vindt he na drie seizoenen wel genoeg geweest bij de Tukkers. Van interesse ljkt de Zweed niet te hoeven klagen. Met zijn negen goals en goede spel speelde de aanvaller zich het afgelopen seizoen in de kijker.

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij speelt meneer Touma al in het buitenland...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
FC Petr Wrote:Lazovic: "Ik bepaal mijn toekomst"
Danko Lazovic lijkt terug te komen van zijn stellige bewering dat hij alleen naar PSV wenst te verkassen. Tegenover Omroep Gelderland laat de Serviër weten eerst 'meer informatie' nodig te hebben.

Lazovic reageert op de berichten die vandaag verschenen over de meer dan concrete interesse van AZ. De Alkmaarders zouden bereid zijn ieder bod van PSV te overtreffen."Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen."

Toch benadrukt dat alle specultaties over zijn toekomst in principe voorbarig zijn, aangezien alleen hij beslist waar hij volgend seizoen wil spelen: "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."


Hij heeft er in ieder geval verstand van. En bij Vitesse blijven doet hij dus sowieso niet.

Makaay halen zou een meesterzet zijn van Feyenoord. En als hij komt zal van Marwijk ook wel potentie zien waardoor ze iig een prima speler en spits hebben voor komend seizoen. Wie weet kunnen ze daarna weer meer spelers trekken. OVerigens vraag ik me sterk af hoe ze dit gaan betalen. PSV heeft 8 miljoen liggen voor een spits maar krijgt hem niet losgeweekt, Feyenoord wel?
Reply
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Lazovic: "Ik bepaal mijn toekomst"
Danko Lazovic lijkt terug te komen van zijn stellige bewering dat hij alleen naar PSV wenst te verkassen. Tegenover Omroep Gelderland laat de Serviër weten eerst 'meer informatie' nodig te hebben.

Lazovic reageert op de berichten die vandaag verschenen over de meer dan concrete interesse van AZ. De Alkmaarders zouden bereid zijn ieder bod van PSV te overtreffen."Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen."

Toch benadrukt dat alle specultaties over zijn toekomst in principe voorbarig zijn, aangezien alleen hij beslist waar hij volgend seizoen wil spelen: "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."


Hij heeft er in ieder geval verstand van. En bij Vitesse blijven doet hij dus sowieso niet.

Makaay halen zou een meesterzet zijn van Feyenoord. En als hij komt zal van Marwijk ook wel potentie zien waardoor ze iig een prima speler en spits hebben voor komend seizoen. Wie weet kunnen ze daarna weer meer spelers trekken. OVerigens vraag ik me sterk af hoe ze dit gaan betalen. PSV heeft 8 miljoen liggen voor een spits maar krijgt hem niet losgeweekt, Feyenoord wel?

Ik hoorde laatst iemand van PSV iets brabbelen over dat ze liever Lazovic wilden dan Makaay, omdat die nog een transferwaarde overhoudt met nog 1 of 2 jaar contract en Makaay wss stopt na z´n volgende club.

En heeft Fnooit de geldschieters al gestrikt? :-k
Reply
En wat als AZ elk bod van PSV overtreft, Vitesse de hoofdprijs wil en Lazovic zelf mogelijk ook AZ wel ziet zitten? Dan is dat niet meer zo relevant of wel?
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:'Touma wil vertrek naar buitenland'

Sharbel Touma heeft een voorstel van FC Twente tot contractverlenging afgewezen, zo meldt De Telegraaf. De linkerspits van de Twentenaren hoopt op een vertrek naar een grotere club in het buitenland.

Touma heeft een aflopend contract bij Twente, maar vindt he na drie seizoenen wel genoeg geweest bij de Tukkers. Van interesse ljkt de Zweed niet te hoeven klagen. Met zijn negen goals en goede spel speelde de aanvaller zich het afgelopen seizoen in de kijker.

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij speelt meneer Touma al in het buitenland...

:lol:
Reply
Wat transfers en geruchten:

* Huysegems in de belangstelling van Genk
* Demouge naar Willem II
* Kevin Kuranji in de belangstelling van Ajax
* Moussa Dembele in de belngstelling van een aantal grote clubs
(spits van AZ, die 6x scoort in 33 wedstrijden, ben niet echt een fan van hem......)
* Koevermans mag vertrekken bij AZ
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Wat transfers en geruchten:

* Huysegems in de belangstelling van Genk
* Demouge naar Willem II
* Kevin Kuranji in de belangstelling van Ajax
* Moussa Dembele in de belngstelling van een aantal grote clubs
(spits van AZ, die 6x scoort in 33 wedstrijden, ben niet echt een fan van hem......)
* Koevermans mag vertrekken bij AZ

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Geen duitser in een ajax shirtje :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Geen duitser in een ajax shirtje :oops:

hoezo niet.... wesley schneider mag het toch ook Icon_question
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Geen duitser in een ajax shirtje :oops:

hoezo niet.... wesley schneider mag het toch ook Icon_question

Dijenkletseeeeeer!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Excelsior heeft zich versterkt met aanvaller Adnan Alisic en verdediger Leendert van Steensel. Beiden tekenden een contract voor twee seizoenen bij de Rotterdamse club.

De 23-jarige Alisic speelde afgelopen seizoen voor Dordrecht. Daarvoor stond hij onder contract bij FC Utrecht. Van Steensel, ook 23,was door Utrecht aan het Duitse Carl Zeiss Jena verhuurd.
Bangkok resident.
Reply
Bocaloca Wrote:Geen duitser in een ajax shirtje :oops:

Horst Blankenburg, Arno Steffenhagen.
Reply
Mukkus Wrote:* Moussa Dembele in de belngstelling van een aantal grote clubs
(spits van AZ, die 6x scoort in 33 wedstrijden, ben niet echt een fan van hem......)
Ben ook niet echt een fan van hem, hij is gewoon niet productief genoeg. Beetje type Babel: vrijwel altijd dreiging, maar te weinig resultaat.

Mukkus Wrote:Kovermans mag vertrekken bij AZ
Hier snap ik echt niets van. Verdomme een van de beste spitsen die er in Nederland rondloopt en dan mag hij weg?! Dembele weg, Arveladze stoppen of weg. Ik zou zeggen, Lazovic als vervanger voor Arveladze en die Arie als 3e spits die zich mag gaan laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch wel gaaf een shirt met Ari erop Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat feyenoord bijna rond is met makaay zou al weer ontkend zijn door zijn zaakwaarnemer jansen op radio rijnmond....

zou jammer zijn, is toch een klasbak. maar ik begrijp niet helemaal hoe je deze typische 4-4-2 spits in moet passen in het 4-3-3 beleidsplan van bosz... #-o
Reply
waf Wrote:dat feyenoord bijna rond is met makaay zou al weer ontkend zijn door zijn zaakwaarnemer jansen op radio rijnmond....

zou jammer zijn, is toch een klasbak. maar ik begrijp niet helemaal hoe je deze typische 4-4-2 spits in moet passen in het 4-3-3 beleidsplan van bosz... #-o

Volgens mij is het voor Feyenoord een kwestie van pakken wat je pakken kan.
Reply
Bocaloca Wrote:Toch wel gaaf een shirt met Ari erop Tongue

[Image: arie_ribbens.5117.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:dat feyenoord bijna rond is met makaay zou al weer ontkend zijn door zijn zaakwaarnemer jansen op radio rijnmond....

zou jammer zijn, is toch een klasbak. maar ik begrijp niet helemaal hoe je deze typische 4-4-2 spits in moet passen in het 4-3-3 beleidsplan van bosz... #-o
Dat niet alleen, ik begrijp niet waarom Makaay in godsnaam naar Feyenoord zou gaan. Het zou leuk zijn voor jullie, maar ik zou zijn beweegredenen wel eens willen weten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mwoah, als ze echt met een nieuw team bezig zijn, kan dit best een uitdaging zijn voor een aantal spelers. Iets opbouwen vanaf niets. En Feyenoord is natuurlijk een mooiere club om voor te spelen dan PSV. Icon_twisted
Alleen moeten de spelers dan wel de ballen hebben om er voor te gaan.
Makaay kan natuurlijk voor veilig gaan en kiezen voor bijvoorbeeld PSV, of voor de uitdaging en kiezen voor Feyenoord.
Ik kan me voorstellen dat sommige spelers best voor het laatste willen kiezen, mits bepaalde randvoorwaarden aanwezig zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat niet alleen, ik begrijp niet waarom Makaay in godsnaam naar Feyenoord zou gaan.

jij begrijpt wel meer niet, maar dat komt omdat je een gloryhunter bent die teveel tennisballen heeft gegeten.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat niet alleen, ik begrijp niet waarom Makaay in godsnaam naar Feyenoord zou gaan.

Bij PSV moet ie de concurrentie aangaan met Kone en Farfan. Bij Feyenoord met ...eeeh....eeeh..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Heerenveen's Tarvarjärvi mag verhuurd worden

SC Heerenveen heeft Niklas Tarvarjärvi laten weten dat hij op huurbasis mag vertrekken. De clubleiding verwacht dat de Finse spits volgend seizoen niet veel speelminuten maakt in Friesland, zo meldt het AD.

De 24-jarige Tarvarjärvi heeft er twee jaar opzitten in Heerenveen. De spits werd in 2005 overgenomen van MyPa 47. Hij wist echter nooit een basisplaats te veroveren in de hoofdselectie van de Friezen. Zijn doelpunten scoorde hij veelal als invaller.

SC Heerenveen acht het nu beter om hem elders te stallen om meer aan speeltijd te komen. Over mogelijk geïnteresseerde clubs is niets bekend.

Prima spits voor VVV....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: