The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:@Ada Wim -> wat wil je zeggen? Dat Stekelenburg een betere goalie is dan Gomes? :lol: Slechts 3 foutjes heb je kunnen ontdekken he in de jaren dat hij hier speelt (niet alle fragmenten zijn van dit seizoen, als die van Messoudi een blunder is maakt elke keeper er 20 per seizoen)? Dan zal het wel de beste goalie van de wereld zijn. Heb v/d Sar er alleen dit seizoen al meer zien maken. :8:
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen. En ja, ze zijn wel allemaal van dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:@Ada Wim -> wat wil je zeggen? Dat Stekelenburg een betere goalie is dan Gomes? :lol: Slechts 3 foutjes heb je kunnen ontdekken he in de jaren dat hij hier speelt (niet alle fragmenten zijn van dit seizoen, als die van Messoudi een blunder is maakt elke keeper er 20 per seizoen)? Dan zal het wel de beste goalie van de wereld zijn. Heb v/d Sar er alleen dit seizoen al meer zien maken. :8:
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen. En ja, ze zijn wel allemaal van dit seizoen.

cry Die van Guyt was volgens mij in het seizoen 2004-2005 ofzo.. één van de eerste wedstrijden van Gome. Iig niet afgelopen seizoen en volgens mij scoorde RBC vorig jaar niet in Eindhoven.
Reply
Ah, die tegen RBC is inderdaad niet van dit seizoen, ik dacht dat het in de beker was van dit seizoen.

Dan nog, 3 blunders in 1 seizoen en het zullen er vast nog wel meer geweest zijn, die ik niet op beeld kan vinden. Maar dat zul jij wel weten.
Toch niet best voor een keeper met de bijnaam O Grande Goleiro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ah, die tegen RBC is inderdaad niet van dit seizoen, ik dacht dat het in de beker was van dit seizoen.

Dan nog, 3 blunders in 1 seizoen en het zullen er vast nog wel meer geweest zijn, die ik niet op beeld kan vinden. Maar dat zul jij wel weten.
Toch niet best voor een keeper met de bijnaam O Grande Goleiro...

Zijn bijnaam is/was toch 'De Clown'? misschien kan het 'Groot Braziliaans Staatscircus' hem oproepen....

Schoppen ze een bal naar hem toe, dan struikelt hij en dan gaat ie een andere clown de schuld geven, dan ie hem liet struikelen! Maar dat was dan helemaal niet zo!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ah, die tegen RBC is inderdaad niet van dit seizoen, ik dacht dat het in de beker was van dit seizoen.

Dan nog, 3 blunders in 1 seizoen en het zullen er vast nog wel meer geweest zijn, die ik niet op beeld kan vinden. Maar dat zul jij wel weten.
Toch niet best voor een keeper met de bijnaam O Grande Goleiro...

Zijn bijnaam is/was toch 'De Clown'? misschien kan het 'Groot Braziliaans Staatscircus' hem oproepen....

Schoppen ze een bal naar hem toe, dan struikelt hij en dan gaat ie een andere clown de schuld geven, dan ie hem liet struikelen! Maar dat was dan helemaal niet zo!

Zo hard juichen dat je je hamstrings scheurt....
Goede keeper maar zeker niet het beste wat Brazilië te bieden heeft.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=WyRu0xizSpY">http://www.youtube.com/watch?v=WyRu0xizSpY</a><!-- m -->

:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan is deze : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=cCN_-H0MTPs&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=cCN_-H0M ... ed&search=</a><!-- m -->
leuker...
Reply
Die is leuk koddig, maar daar kan ie niet zoveel aan doen. Die bij de cornervlag is gewoon stom, net als toen hij zich blesseerde tijdens het juichen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, het is igg overduidelijk dat ie minimaal een klasse beter is dan Stekelenburg :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:'Bayern haalt Boulahrouz naar München'

5/6/2007 13:05

De stevige renovatie van de selectie gaat mogelijk ten koste van Roy Makaay, terwijl Khalid Boulahrouz juist een van de bouwstenen lijkt te gaan worden van het nieuwe Bayern München.
Volgens The Times zijn Bayern en Chelsea het eens over een afkoopsom. Boulahrouz, die persoonlijk nog rond moet komen, verhuist voor een bedrag van 5,2 miljoen euro van Londen naar München.

Een jaar geleden betaalde Chelsea nog dertien miljoen euro voor Boulahrouz. Op Stamford Bridge kon de verdediger deze transfersom niet waarmaken. Coach José Mourinho deed in totaal 23 keer een beroep op de international, die bovendien te kampen had met fysieke ongemakken.

De komst van Boulahrouz betekent ook een hereniging van een verdedigingsduo dat bij Hamburger SV furore maakte. Het succes leverde de Nederlander een transfer op naar Chelsea, terwijl zijn toenmalige 'maatje' Daniel Van Buyten verkaste naar Bayern.

Maar de belangstelling voor Boulahrouz is ook een motie van wantrouwen aan het adres van Van Buyten. De Belgische international heeft in zijn eerste jaar in dienst van Bayern niet kunnen overtuigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5,2 miljoen....da's niet bijster veel, moet ik zeggen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:5,2 miljoen....da's niet bijster veel, moet ik zeggen.
Dat wilde ik er inderdaad nog aan toevoegen!
Ging hij niet voor 12 miljoen naar Chelsea?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een jaar geleden betaalde Chelsea nog dertien miljoen euro voor Boulahrouz. #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Een jaar geleden betaalde Chelsea nog dertien miljoen euro voor Boulahrouz. #-o

tsja maar als je in 1 seizoen zoveel blunders maakt als hij heeft gedaan dan zakt je marktwaarde dus met meer dan 50%
Bangkok resident.
Reply
Van mij had Ajax hem voor die prijs ook wel mogen halen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Een jaar geleden betaalde Chelsea nog dertien miljoen euro voor Boulahrouz. #-o

tsja maar als je in 1 seizoen zoveel blunders maakt als hij heeft gedaan dan zakt je marktwaarde dus met meer dan 50%

Doelde meer op de geweldige opmerking van Adje Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Van der Leegte twee jaar PSV'er
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 6 juni om 12:00

De kogel is dan eindelijk door de kerk: Tommie van der Leegte zal de komende twee seizoenen de clubkleuren van PSV verdedigen. Op De Herdgang tekende de middenvelder, die overkomt van VfL Wolfsburg, zijn contract dat hem tot zeker medio 2009 bindt aan de club.

Van der Leegte (30) stond dit seizoen al langer in de belangstelling van PSV, maar een werkelijke verbintenis werd er niet getekend tot de dag van vandaag. Dit seizoen speelde de middenvelder 32 wedstrijden in Bundesliga namens Wolfsburg, maar na twee seizoen zegt hij onze Oosterburen alweer vaarwel.

Het is niet de eerste keer dat Van der Leegte het tricot van de huidige landskampioen zal aantrekken. In 1994 debuteerde de middenvelder op 17-jarige leeftijd namens de Eindhovenaren, en in 1997 vertrok hij weer na 30 competitiewedstrijden te hebben gespeeld. Vervolgens speelde hij voor RKC Waalwijk, FC Twente, opnieuw RKC Waalwijk, ADO Den Haag en dus twee seizoenen Wolfsburg.

Van der Leegte liet in een korte reactie weten zeer tevreden over zijn overstap naar zijn oude jeugdliefde. "Ik had er natuurlijk altijd op gehoopt dat de geruchten niet bij geruchten bleven, maar als PSV dan ook echt komt is het helemaal super." Op 9 juli moet hij zich, samen met zijn nieuwe ploeggenoten, melden voor de eerste training op De Herdgang


Roorda, Zonneveld, V/d Leegte :yeah:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Een jaar geleden betaalde Chelsea nog dertien miljoen euro voor Boulahrouz. #-o

tsja maar als je in 1 seizoen zoveel blunders maakt als hij heeft gedaan dan zakt je marktwaarde dus met meer dan 50%

Doelde meer op de geweldige opmerking van Adje Wink
Wat nou weer? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Topaankopen dit jaar in Eindhoven. Dat wordt lachen in de CL.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Een jaar geleden betaalde Chelsea nog dertien miljoen euro voor Boulahrouz. #-o

tsja maar als je in 1 seizoen zoveel blunders maakt als hij heeft gedaan dan zakt je marktwaarde dus met meer dan 50%

Doelde meer op de geweldige opmerking van Adje Wink
Wat nou weer? :roll:

Wijze opmerking dat het ongeveer 12 miljoen was, staat in dat stuk boven gewoon al vermeld hoeveel Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:Topaankopen dit jaar in Eindhoven. Dat wordt lachen in de CL.

Straks maken ze in Eindhoven nog bekend dat ze het vertrek van Alex intern gaan oplossen!

Hoewel, vertrek kun je het niet noemen. Hij gaat gewoon terug naar de rechtmatige eigenaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Topaankopen dit jaar in Eindhoven. Dat wordt lachen in de CL.

Straks maken ze in Eindhoven nog bekend dat ze het vertrek van Alex intern gaan oplossen!

Hoewel, vertrek kun je het niet noemen. Hij gaat gewoon terug naar de rechtmatige eigenaar.

Dat werd toch die Da Costa?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Van der Leegte twee jaar PSV'er
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 6 juni om 12:00

De kogel is dan eindelijk door de kerk: Tommie van der Leegte zal de komende twee seizoenen de clubkleuren van PSV verdedigen. Op De Herdgang tekende de middenvelder, die overkomt van VfL Wolfsburg, zijn contract dat hem tot zeker medio 2009 bindt aan de club.

Van der Leegte (30) stond dit seizoen al langer in de belangstelling van PSV, maar een werkelijke verbintenis werd er niet getekend tot de dag van vandaag. Dit seizoen speelde de middenvelder 32 wedstrijden in Bundesliga namens Wolfsburg, maar na twee seizoen zegt hij onze Oosterburen alweer vaarwel.

Het is niet de eerste keer dat Van der Leegte het tricot van de huidige landskampioen zal aantrekken. In 1994 debuteerde de middenvelder op 17-jarige leeftijd namens de Eindhovenaren, en in 1997 vertrok hij weer na 30 competitiewedstrijden te hebben gespeeld. Vervolgens speelde hij voor RKC Waalwijk, FC Twente, opnieuw RKC Waalwijk, ADO Den Haag en dus twee seizoenen Wolfsburg.

Van der Leegte liet in een korte reactie weten zeer tevreden over zijn overstap naar zijn oude jeugdliefde. "Ik had er natuurlijk altijd op gehoopt dat de geruchten niet bij geruchten bleven, maar als PSV dan ook echt komt is het helemaal super." Op 9 juli moet hij zich, samen met zijn nieuwe ploeggenoten, melden voor de eerste training op De Herdgang


Roorda, Zonneveld, V/d Leegte :yeah:

Het vermoeden bestaat dat Van der Leegte vooral vanwege commerciele redenen gehaald is. Papa VdL heeft een groot bedrijf in Hapert/Eindhoven en heeft extra geld toegezegd bij het tekenen van het contract van zoon Tommie.

Verder is er gewoon geen geld om grote namen te halen. Zonneveld wordt ik niet warm of koud van; als hij voor de basis gehaald is, is dat een slecht teken. Reservekeeper: boeiend...

Verder ben ik niet te gecharmeerd van Lazovic, zeker niet voor het miljoenenbedrag dat daarvoor ineens wel beschikbaar lijkt. De Cler zou overigens een prima aankoop zijn.
Reply
de cler kan niet verdedigen
Reply
De Cler schijnt te duur te zijn voor PSV volgens verschillende bronnen.

Quote:Verder is er gewoon geen geld om grote namen te halen.

Waar blijven dan al die CL-miljoenen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind de aankopen van PSV helemaal niet zo vreemd en slecht.

Van der Leegte heeft een uitstekend seizoen achter de rug in Duitsland en was 1 van de betere controlerende middenvelders. Ik zeg niet dat hij PSV sterker maakt, maar een nieuwe Cocu krijg je toch niet voor elkaar. Prima keus mijns inziens.

Zonneveld is ook gewoon een klasbak. Onderscheidt zich al jaren bij de subtop en de stap naar een topclub is logisch. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Hij zal ongetwijfeld niet meteen in de basis starten.

Roorda is gewoon een degelijke tweede doelman. Niks mis mee.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Net zo'n klasbakken als die Vayrynen zeker. cry. Het zijn gewoon matige spelers allemaal.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik vind de aankopen van PSV helemaal niet zo vreemd en slecht.

Van der Leegte heeft een uitstekend seizoen achter de rug in Duitsland en was 1 van de betere controlerende middenvelders. Ik zeg niet dat hij PSV sterker maakt, maar een nieuwe Cocu krijg je toch niet voor elkaar. Prima keus mijns inziens.

Zonneveld is ook gewoon een klasbak. Onderscheidt zich al jaren bij de subtop en de stap naar een topclub is logisch. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Hij zal ongetwijfeld niet meteen in de basis starten.

Roorda is gewoon een degelijke tweede doelman. Niks mis mee.

Eerst maar eens bewijzen bij een topclub! En ze hebben geen europese ervaring!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:Die is leuk koddig, maar daar kan ie niet zoveel aan doen. Die bij de cornervlag is gewoon stom, net als toen hij zich blesseerde tijdens het juichen.

Dat vind jij. Ik vind dat juist de acties die hem zo 'geweldig' maken. Beter dan die 17 dode mussen die bij de andere 17 clubs op doel staan en nog de beste van de 18 ook. Maar als dat van Willem II dan een blunder was, hoeveel blunders heeft bv. Stekelenburg dan dit seizoen gemaakt? 20?
Reply
Peter Wrote:dode mussen

Brian Vandenmussche is overigens springlevend.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: