The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Legion Wrote:Net zo'n klasbakken als die Vayrynen zeker. cry. Het zijn gewoon matige spelers allemaal.

Iets verder kijken dan je neus lang is vriend. Het zijn allemaal bankzitters en tribuneklanten voor de breedte. Of dacht jij dat het 3 spelers voor de basiself waren? PSV heeft een zwaar gebrek aan Nederlanders, die 3 samen kosten nog geen miljoen en ze komen voor spelers die niet of niet veel beter zijn, dus zijn dit logische aankopen.

Zonneveld komt voor Sun. Zonneveld is beter en een Nederlander. Prima!

Roorda komt voor Moens of als 3e keeper als PSV een talent kan halen als 2e keeper. Persoonlijk vind ik Moens ietsje beter, maar Roorda is wel de best mogelijke vervanger als Moens wil stoppen. Gratis, Nederlands, ervaren op een heel behoorlijk niveau, weet wat zn plek zal zijn en vind dat prima.

v/d Leegte komt als back-up voor Simons. PSV had hiervoor nog niemand (Culina mss, maar dat is zelfde niveau als VDL), gelukkig is Simons zelden tot nooit geblesseerd. Prima dat vdl er is voor het geval dat. Dat Culina en Vayrynen weggaan is overigens vrij zeker.
Reply
Peter Wrote:
Legion Wrote:Net zo'n klasbakken als die Vayrynen zeker. cry. Het zijn gewoon matige spelers allemaal.

Iets verder kijken dan je neus lang is vriend. Het zijn allemaal bankzitters en tribuneklanten voor de breedte. Of dacht jij dat het 3 spelers voor de basiself waren? PSV heeft een zwaar gebrek aan Nederlanders, die 3 samen kosten nog geen miljoen en ze komen voor spelers die niet of niet veel beter zijn, dus zijn dit logische aankopen.

Zonneveld komt voor Sun. Zonneveld is beter en een Nederlander. Prima!

Roorda komt voor Moens of als 3e keeper als PSV een talent kan halen als 2e keeper. Persoonlijk vind ik Moens ietsje beter, maar Roorda is wel de best mogelijke vervanger als Moens wil stoppen. Gratis, Nederlands, ervaren op een heel behoorlijk niveau, weet wat zn plek zal zijn en vind dat prima.

v/d Leegte komt als back-up voor Simons. PSV had hiervoor nog niemand (Culina mss, maar dat is zelfde niveau als VDL), gelukkig is Simons zelden tot nooit geblesseerd. Prima dat vdl er is voor het geval dat. Dat Culina en Vayrynen weggaan is overigens vrij zeker.

[Image: gay.gif]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Koop vooral mensen om de bank en de tribune warm te houden. Wil je met 8 spelers gaan spelen ofzo ?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Eerst maar eens bewijzen bij een topclub!

pcies, net zoals alves!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Eerst maar eens bewijzen bij een topclub!

pcies, net zoals alves!

:lol:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Eerst maar eens bewijzen bij een topclub!

pcies, net zoals alves!

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Eerst maar eens bewijzen bij een topclub!

pcies, net zoals alves!

cry ..... =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Eerst maar eens bewijzen bij een topclub!

pcies, net zoals alves!

Da's waar.

Oh, wat mij betreft bewijst ie zich nooit bij een topclub. Laat hem maar lekker hier blijven. Kan jij ook van hem genieten in de Kuip, waf! Of heb je dan weer toevallig een familiedag? Oh nee, stom van me. Midden februari vier jij natuurlijk sinterklaas!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:van hem genieten

[Image: gay.gif]
Reply
Peter Wrote:Dat vind jij. Ik vind dat juist de acties die hem zo 'geweldig' maken. Beter dan die 17 dode mussen die bij de andere 17 clubs op doel staan en nog de beste van de 18 ook. Maar als dat van Willem II dan een blunder was, hoeveel blunders heeft bv. Stekelenburg dan dit seizoen gemaakt? 20?
Het is een goede keeper, maar wel een drol en een clown. Maar dat jullie zo'n gast in Brabant juist alleen maar leuk vinden en hem zelfs daarin gaan aanmoedigen (zie onderstaand filmpje), zegt wel weer genoeg over hoe achterlijk jullie daar zijn...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=2JKHwOmVQwU">http://www.youtube.com/watch?v=2JKHwOmVQwU</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Brabant

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Dat vind jij. Ik vind dat juist de acties die hem zo 'geweldig' maken. Beter dan die 17 dode mussen die bij de andere 17 clubs op doel staan en nog de beste van de 18 ook. Maar als dat van Willem II dan een blunder was, hoeveel blunders heeft bv. Stekelenburg dan dit seizoen gemaakt? 20?
Het is een goede keeper, maar wel een drol en een clown. Maar dat jullie zo'n gast in Brabant juist alleen maar leuk vinden en hem zelfs daarin gaan aanmoedigen (zie onderstaand filmpje), zegt wel weer genoeg over hoe achterlijk jullie daar zijn...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=2JKHwOmVQwU">http://www.youtube.com/watch?v=2JKHwOmVQwU</a><!-- m -->

Dus als je niet zo'n saaie goalie bent ben je meteen een drol en een clown? Tis trouwens gewoon een vorm van bijgeloof die sprongen, waar wij in Eindhoven elke pot op inhaken. Mooi toch. In Amsterdam zou dat ongetwijfeld ook gebeuren waarbij jij voorop zou staan. :roll:

En hoe bevalt het trouwens? Met dit lekker weer de hele dag PSV filmpjes kijken op youtube?
Reply
Lekker weer? Dat is dan blijkbaar bij jullie ook anders...
En zit jij ook niet gewoon de hele dag achter de computer? :roll:

En ik doe een poging te studeren, maar het is zo leuk om op jou te reageren, dat ik het niet kan laten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca Wrote:Koop vooral mensen om de bank en de tribune warm te houden. Wil je met 8 spelers gaan spelen ofzo ?

Ook op de bank moet je je proberen te versterken of iig je niveau te houden. En als daar 3 mensen wegvallen moet je zorgen dat je 3 minstens net zo goede terug krijgt. Volgens mij zijn van de basiself alleen Cocu en Alex (zo goed als) weg en lijken de andere 9 voorlopig te blijven hoor. En namen als Gio, Zenden, Makaay, Lazovic, Luque enz.enz. worden dan weer niet voor de bank en tribune genoemd hoor. Volgens mij is de tranfermarkt nog zo'n 100 dagen open?! :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker weer? Dat is dan blijkbaar bij jullie ook anders...
En zit jij ook niet gewoon de hele dag achter de computer? :roll:

En ik doe een poging te studeren, maar het is zo leuk om op jou te reageren, dat ik het niet kan laten.

Volle zon, meer dan 30 graden op de teller (al hangt dat ding in de zon :p). Hakkuh

En t enige dat ik vandaag online heb gedaan is hier kijken en een uurtje pokeren. Icon_twisted En als ik al een keer de hele dag achter mn computer zit, zit ik zeker geen Ajax-filmpjes te kijken.
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker weer? Dat is dan blijkbaar bij jullie ook anders...
En zit jij ook niet gewoon de hele dag achter de computer? :roll:

En ik doe een poging te studeren, maar het is zo leuk om op jou te reageren, dat ik het niet kan laten.

:hap2:
Reply
Peter Wrote:Volle zon, meer dan 30 graden op de teller (al hangt dat ding in de zon :p). Hakkuh

En t enige dat ik vandaag online heb gedaan is hier kijken en een uurtje pokeren. Icon_twisted En als ik al een keer de hele dag achter mn computer zit, zit ik zeker geen Ajax-filmpjes te kijken.
Ah, misschien komt dat dan bij ons nog.

En als 'hier kijken' al betekent dat je vanaf 11 uur hier berichtjes post...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Koop vooral mensen om de bank en de tribune warm te houden. Wil je met 8 spelers gaan spelen ofzo ?

Ook op de bank moet je je proberen te versterken of iig je niveau te houden. En als daar 3 mensen wegvallen moet je zorgen dat je 3 minstens net zo goede terug krijgt. Volgens mij zijn van de basiself alleen Cocu en Alex (zo goed als) weg en lijken de andere 9 voorlopig te blijven hoor. En namen als Gio, Zenden, Makaay, Lazovic, Luque enz.enz. worden dan weer niet voor de bank en tribune genoemd hoor. Volgens mij is de tranfermarkt nog zo'n 100 dagen open?! :roll:


Gio naar PSV cry
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Luque - te duur
Gio - voetbalt alleen voor echte clubs
Zenden - gaat weer Judoen
Makaay - blijft bij Bayern ( onhaalbaar )
Lazovic - mag niet weg voor 'het kwartje van Filips'

=P~
Reply
Fabian Wrote:Luque - te duur
Gio - voetbalt alleen voor echte clubs
Zenden - gaat weer Judoen
Makaay - blijft bij Bayern ( onhaalbaar )
Lazovic - mag niet weg voor 'het kwartje van Filips'

=P~

Je vergeet te vermelden dat Farfan, Koné, Simons, Afellay, Salcido en Gomes verkocht zullen worden en dat PSV zal degraderen! Maarre.. Makaay is goedkoper dan Danko en wil wel naar PSV he, dus das niet onhaalbaar. Dat hij daar blijft als 3e spits achter Toni en Klose zou goed kunnen. Ik denk zelf dat hij gewoon naar een andere buitenlandse club gaat en dat PSV uit het rijtje alleen Lazovic aantrekt.
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Luque - te duur
Gio - voetbalt alleen voor echte clubs
Zenden - gaat weer Judoen
Makaay - blijft bij Bayern ( onhaalbaar )
Lazovic - mag niet weg voor 'het kwartje van Filips'

=P~

Je vergeet te vermelden dat Farfan, Koné, Simons, Afellay, Salcido en Gomes verkocht zullen worden en dat PSV zal degraderen! Maarre.. Makaay is goedkoper dan Danko en wil wel naar PSV he, dus das niet onhaalbaar. Dat hij daar blijft als 3e spits achter Toni en Klose zou goed kunnen. Ik denk zelf dat hij gewoon naar een andere buitenlandse club gaat en dat PSV uit het rijtje alleen Lazovic aantrekt.

:hap:
Reply
De kogel is door de kerk:

Vitesse en PSV eens over transfer Lazovic
06 juni 2007

Danko Lazovic verhuist naar PSV. De Eindhovense club heeft met Vitesse een akkoord bereikt over de transfersom voor de Servische spits, zo meldt de Arnhemse club op haar website. De transfer zal morgen, na een gesprek tussen PSV en Lazovic, afgerond worden. PSV troeft hiermee AZ af, dat ook interesse had in de spits.
Ad powered by <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.webads.nl">http://www.webads.nl</a><!-- w -->

"Lazovic was voor ons onhoudbaar, zeker omdat de speler zelf per se naar PSV wilde", zegt manager voetbalzaken Jan Streuer op de website van Vitesse."

"Ik houd er een dubbel gevoel aan over. Enerzijds leveren we sportief gezien kwaliteit in. Anderzijds levert de transfer van Lazovic de club financieel voordeel, wat we goed kunnen gebruiken. Ik twijfel er niet aan dat we er in zullen slagen het verlies van onze topscorer goed op te vangen", aldus Streuer.

Vitesse nam Lazovic afgelopen zomer over van Feyenoord.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En nu maar hopen dat hij zijn 'Vitesse-vorm' behoudt en niet terugvalt naar zijn 'Feyenoord, Leverkusen en Belgrado-vorm' van de jaren daarvoor. Als dat zo is heeft PSV er een spits bij die er zeker 25 maakt komend jaar, aangezien hij meer scoringskansen zal krijgen dan bij Vitesse. In de PSV-selectie kan hij alleen maar beter worden dan hij nu bij Vitesse al is. Eens kijken of hij zich normaal blijft gedragen in een ploeg die niet bijna volledig op hem is afgestemd. Ben benieuwd!
Farfan-Lazovic-Koné zou een droomvoorhoede zijn, maar nu achterin en op het middenveld nog 2 zeer belangrijke spelers zien te vervangen. Hopelijk staat Da Costa de komende weken weer op tijdens het jeugd-EK.
Reply
Peter Wrote:En nu maar hopen dat hij zijn 'Vitesse-vorm' behoudt en niet terugvalt naar zijn 'Feyenoord, Leverkusen en Belgrado-vorm' van de jaren daarvoor. Als dat zo is heeft PSV er een spits bij die er zeker 25 maakt komend jaar, aangezien hij meer scoringskansen zal krijgen dan bij Vitesse. In de PSV-selectie kan hij alleen maar beter worden dan hij nu bij Vitesse al is. Eens kijken of hij zich normaal blijft gedragen in een ploeg die niet bijna volledig op hem is afgestemd. Ben benieuwd!
Farfan-Lazovic-Koné zou een droomvoorhoede zijn, maar nu achterin en op het middenveld nog 2 zeer belangrijke spelers zien te vervangen. Hopelijk staat Da Costa de komende weken weer op tijdens het jeugd-EK.

Undecided . Waar Lazovic is, is gedonder. Het seizoen mag beginnen wat mij betreft
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
En zeker met Koeman, dat kan nooit lang goed gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lazovic, vd leegte, zonneveld, roorda

[Image: gay.gif]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:RTV Oost: ,,sc Heerenveen meldt zich bij Ajax voor verdediger Boakye''

06/06 (20:49) sc Heerenveen heeft zich bij Ajax gemeld voor Emmanuel Boakye. Dat meldt RTV Oost. Afgelopen seizoen speelde hij nog op huurbasis bij Heracles Almelo.
nieuws

De club uit Almelo wil hem best nog een jaartje houden, maar verwacht zelf niet dat het tegen de concurrentie van sc Heerenveen op kan. Van Ajax mag de speler vertrekken, al vragen de Amsterdammers nog wel een transfersom. Het is niet bekend hoe hoog die som is.

Boakye kan als rechtback het beste uit de voeten. Het afgelopen seizoen speelde hij 31 wedstrijden voor Heracles Almelo, het seizoen daarvoor zes voor Ajax.

Heb eigenlijk nooit zo op hem gelet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:En nu maar hopen dat hij zijn 'Vitesse-vorm' behoudt en niet terugvalt naar zijn 'Feyenoord, Leverkusen en Belgrado-vorm' van de jaren daarvoor. Als dat zo is heeft PSV er een spits bij die er zeker 25 maakt komend jaar, aangezien hij meer scoringskansen zal krijgen dan bij Vitesse. In de PSV-selectie kan hij alleen maar beter worden dan hij nu bij Vitesse al is. Eens kijken of hij zich normaal blijft gedragen in een ploeg die niet bijna volledig op hem is afgestemd. Ben benieuwd!
Farfan-Lazovic-Koné zou een droomvoorhoede zijn, maar nu achterin en op het middenveld nog 2 zeer belangrijke spelers zien te vervangen. Hopelijk staat Da Costa de komende weken weer op tijdens het jeugd-EK.

Undecided . Waar Lazovic is, is gedonder. Het seizoen mag beginnen wat mij betreft

Stel je voor dat PSV voor de 3e keer in 9 jaar de titel misloopt!!
Reply
Peter Wrote:
Legion Wrote:
Peter Wrote:En nu maar hopen dat hij zijn 'Vitesse-vorm' behoudt en niet terugvalt naar zijn 'Feyenoord, Leverkusen en Belgrado-vorm' van de jaren daarvoor. Als dat zo is heeft PSV er een spits bij die er zeker 25 maakt komend jaar, aangezien hij meer scoringskansen zal krijgen dan bij Vitesse. In de PSV-selectie kan hij alleen maar beter worden dan hij nu bij Vitesse al is. Eens kijken of hij zich normaal blijft gedragen in een ploeg die niet bijna volledig op hem is afgestemd. Ben benieuwd!
Farfan-Lazovic-Koné zou een droomvoorhoede zijn, maar nu achterin en op het middenveld nog 2 zeer belangrijke spelers zien te vervangen. Hopelijk staat Da Costa de komende weken weer op tijdens het jeugd-EK.

Undecided . Waar Lazovic is, is gedonder. Het seizoen mag beginnen wat mij betreft

Stel je voor dat PSV voor de 3e keer in 9 jaar de titel misloopt!!

Je hebt inderdaad nogal wat te verliezen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:RTV Oost: ,,sc Heerenveen meldt zich bij Ajax voor verdediger Boakye''

06/06 (20:49) sc Heerenveen heeft zich bij Ajax gemeld voor Emmanuel Boakye. Dat meldt RTV Oost. Afgelopen seizoen speelde hij nog op huurbasis bij Heracles Almelo.
nieuws

De club uit Almelo wil hem best nog een jaartje houden, maar verwacht zelf niet dat het tegen de concurrentie van sc Heerenveen op kan. Van Ajax mag de speler vertrekken, al vragen de Amsterdammers nog wel een transfersom. Het is niet bekend hoe hoog die som is.

Boakye kan als rechtback het beste uit de voeten. Het afgelopen seizoen speelde hij 31 wedstrijden voor Heracles Almelo, het seizoen daarvoor zes voor Ajax.

Heb eigenlijk nooit zo op hem gelet.

Goede verdediger, dacht eigenlijk dat hij al rond was met Heracles ? Ik dacht dat hij zelfs transfervrij mocht toen... Icon_question
Reply


Forum Jump: