The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
D'r an met de lippe Wrote:
Ricochan Wrote:Die v/d bergh lult idd ook maar wat, en deze vind ik nog het mooist;

ik speel graag op kunstgras :lol:

Voetballers zeggen altijd dat soort dingen als ze voor een club tekenen, die woorden doen mij dan ook niet bijzonder veel. Al weet ik zeker dat hij het wel een beetje meent, de sfeer bij Heracles is gewoon goed, klaar uit. Ik ben dit jaar in Waalwijk geweest en heb daaruit genoeg conclusies kunnen trekken over de beleving in Waalwijk.

Ik moet zeggen dat ik eerst niet blij was toen ik dit nieuws vanmorgen hoorde. Ricky was niet bepaald populair in Almelo en volgens een fansite kost hij bijna een half miljoen. Nu besef ik mij echter waarom hij niet geliefd was bij ons, hij scoorde aan de lopende band tegen ons en was irritant. Nu hebben wij een speler die veel scoort in dienst en is zijn irritante gedrag in het veld in het voordeel van ons. Als hij zich buiten het veld maar weet te beheersen...

Het is een risico, dat zeker. Maar ik heb vertrouwen in goed functioneren van Ricky!

Schilder blijft waarschijnlijk ook nog een jaar, zou fantastisch zijn!

Hij kan wel lullen die Ricky, maar hij kan ook wel ballen.
Mooie aanwinst!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
waf Wrote:jij hebt gio kennelijk gesproken?

Dat niet, maar heeft al in diverse media gestaan een maand of wat geleden geloof ik. En zo vreemd zou ik het niet vinden. Feyenoord is zijn club, maar PSV heeft financieel nu meer te bieden, speelt CL, is titelkandidaat, bij PSV zijn zijn posities (linksback of linkshalf) niet bezet bij Feyenoord beland 1 van de talenten Hofs en Drenthe op de bank ten koste van Gio. Of niet mee eens? Enig nadeel voor Gio van deze overgang zou zijn dat hij dan zn plek in Oranje natuurlijk kwijtraakt. :razz:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:jij hebt gio kennelijk gesproken?

Dat niet, maar heeft al in diverse media gestaan een maand of wat geleden geloof ik. En zo vreemd zou ik het niet vinden. Feyenoord is zijn club, maar PSV heeft financieel nu meer te bieden, speelt CL, is titelkandidaat, bij PSV zijn zijn posities (linksback of linkshalf) niet bezet bij Feyenoord beland 1 van de talenten Hofs en Drenthe op de bank ten koste van Gio. Of niet mee eens? Enig nadeel voor Gio van deze overgang zou zijn dat hij dan zn plek in Oranje natuurlijk kwijtraakt. :razz:

Hofs speelt op rechts?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Hij kan wel lullen die Ricky, maar hij kan ook wel ballen.
Mooie aanwinst!

Ik ben opeens bijzonder blij met de komst van Ricky, het blijkt dus dat het de grootste lariekoek is dat Heracles een half miljoen heeft betaald. Een gemotiveerd vechtertje met hele aardige voetballende capaciteiten voor een spotprijsje naar Heracles, sounds perfect. Ik las zojuist ook van iemand die erg dicht bij het bestuur staat (ivm supportersvereniging) dat hij tijdens Heracles - ADO al een bezoek heeft gemaakt aan het Polman en toenertijd heeft hij gezegd dat hij zijn contract meteen zou inleveren als hij naar Heracles kon. Dat hij jarenlang is uitgehoond door het Heracles publiek vond hij juist prachtig omdat dat fanatieke ook in zijn bloed zit. Mischien voor jullie hypocriet gelul, maar ik geloof die heethoofd wel. Spelen voor dat pyama publiek in Waalwijk is niks voor zo'n iemand. En vergeet niet, hij werd uitgekotst in Waalwijk omdat hij niet met de selectie overweg kon maar volgens eigen zeggen was dit omdat hij zich irriteerde aan de slappe instelling van veel medespelers.

Dit voelt echt goed. Ricky gaat gewoon alles geven bij Heracles en wij zullen hem (wonderen bestaan dus nog) toezingen. Ricky, welkom bij de club waar men houd van werkvoetbal. D'r an met de lippe zal hem snel een bekend begrip zijn. En hij zal ook merken hoe het is als een heel Polman achter je staat ipv tegen je.
Reply
=D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:jij hebt gio kennelijk gesproken?

Dat niet, maar heeft al in diverse media gestaan een maand of wat geleden geloof ik. En zo vreemd zou ik het niet vinden. Feyenoord is zijn club, maar PSV heeft financieel nu meer te bieden, speelt CL, is titelkandidaat, bij PSV zijn zijn posities (linksback of linkshalf) niet bezet bij Feyenoord beland 1 van de talenten Hofs en Drenthe op de bank ten koste van Gio. Of niet mee eens? Enig nadeel voor Gio van deze overgang zou zijn dat hij dan zn plek in Oranje natuurlijk kwijtraakt. :razz:

als het in de media staat is het waar. :roll: ik heb het overigens nergens gelezen.

ik mag hopen dat de matige hofs zijn basisplek kwijtraakt. ik hoop op guzman en bruins en een ervaren middenvelder erbij. gio is wel een man met ervaring en een feyenoordhart, maar ik weet niet of hij de ervaren kracht is die we nodig hebben.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:jij hebt gio kennelijk gesproken?

Dat niet, maar heeft al in diverse media gestaan een maand of wat geleden geloof ik. En zo vreemd zou ik het niet vinden. Feyenoord is zijn club, maar PSV heeft financieel nu meer te bieden, speelt CL, is titelkandidaat, bij PSV zijn zijn posities (linksback of linkshalf) niet bezet bij Feyenoord beland 1 van de talenten Hofs en Drenthe op de bank ten koste van Gio. Of niet mee eens? Enig nadeel voor Gio van deze overgang zou zijn dat hij dan zn plek in Oranje natuurlijk kwijtraakt. :razz:

als het in de media staat is het waar. :roll: ik heb het overigens nergens gelezen.

ik mag hopen dat de matige hofs zijn basisplek kwijtraakt. ik hoop op guzman en bruins en een ervaren middenvelder erbij. gio is wel een man met ervaring en een feyenoordhart, maar ik weet niet of hij de ervaren kracht is die we nodig hebben.

Daar hebben jullie Lucius toch voor? Het middenveld is de enige linie waarin Feyenoord zeker top-4 waardig is. Ik denk dat ze Gio het best als linksback kunnen gebruiken, zeker nu Drenthe als linkshalf veel beter blijkt te zijn.
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:jij hebt gio kennelijk gesproken?

Dat niet, maar heeft al in diverse media gestaan een maand of wat geleden geloof ik. En zo vreemd zou ik het niet vinden. Feyenoord is zijn club, maar PSV heeft financieel nu meer te bieden, speelt CL, is titelkandidaat, bij PSV zijn zijn posities (linksback of linkshalf) niet bezet bij Feyenoord beland 1 van de talenten Hofs en Drenthe op de bank ten koste van Gio. Of niet mee eens? Enig nadeel voor Gio van deze overgang zou zijn dat hij dan zn plek in Oranje natuurlijk kwijtraakt. :razz:

Hofs speelt op rechts?

Is dat zo? Volgens mij speelde hij voor zover hij fit was meestal op links, Guzman en Lucius op rechts en centraal.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Hij kan wel lullen die Ricky, maar hij kan ook wel ballen.
Mooie aanwinst!

Ik ben opeens bijzonder blij met de komst van Ricky, het blijkt dus dat het de grootste lariekoek is dat Heracles een half miljoen heeft betaald. Een gemotiveerd vechtertje met hele aardige voetballende capaciteiten voor een spotprijsje naar Heracles, sounds perfect. Ik las zojuist ook van iemand die erg dicht bij het bestuur staat (ivm supportersvereniging) dat hij tijdens Heracles - ADO al een bezoek heeft gemaakt aan het Polman en toenertijd heeft hij gezegd dat hij zijn contract meteen zou inleveren als hij naar Heracles kon. Dat hij jarenlang is uitgehoond door het Heracles publiek vond hij juist prachtig omdat dat fanatieke ook in zijn bloed zit. Mischien voor jullie hypocriet gelul, maar ik geloof die heethoofd wel. Spelen voor dat pyama publiek in Waalwijk is niks voor zo'n iemand. En vergeet niet, hij werd uitgekotst in Waalwijk omdat hij niet met de selectie overweg kon maar volgens eigen zeggen was dit omdat hij zich irriteerde aan de slappe instelling van veel medespelers.

Dit voelt echt goed. Ricky gaat gewoon alles geven bij Heracles en wij zullen hem (wonderen bestaan dus nog) toezingen. Ricky, welkom bij de club waar men houd van werkvoetbal. D'r an met de lippe zal hem snel een bekend begrip zijn. En hij zal ook merken hoe het is als een heel Polman achter je staat ipv tegen je.

Uit het wereldje:

• Van den Bergh: 'Het verschil tussen RKC en Heracles? Bij RKC hebben ze echt gras en nepsupporters en bij Heracles is het net andersom.'
Sebastian van Wijk
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Daar hebben jullie Lucius toch voor?

lucius is leuk voor rechtsback, maar niet voor zo'n belangrijke positie.
Reply
Quote:11/6/2007 - Boussabon gepresenteerd bij Al Wakrah

Ali Boussabon is vandaag gepresenteerd bij Al Wakrah als nieuwe aanwinst. Dat gebeurde samen met Diba. Het tweetal zou gisteren volgens de officiële website van de club in Qatar met goed gevolg een medische keuring hebben ondergaan. Op de website zijn foto's te zien van de ontmoeting met de sjeik Nasser bin Hassan, eigenaar van de club, welke vanmiddag rond het middaguur plaatsvond. Bij de presentatie was ook onder andere zaakwaarnemer Lerby aanwezig en de nieuwe Duitse coach van de club.

Diba naar Qatar... Die zie ik toch liever in de ere ballen, die Ali B. mist niemand...
Reply
Fabian Wrote:
Quote:11/6/2007 - Boussabon gepresenteerd bij Al Wakrah

Ali Boussabon is vandaag gepresenteerd bij Al Wakrah als nieuwe aanwinst. Dat gebeurde samen met Diba. Het tweetal zou gisteren volgens de officiële website van de club in Qatar met goed gevolg een medische keuring hebben ondergaan. Op de website zijn foto's te zien van de ontmoeting met de sjeik Nasser bin Hassan, eigenaar van de club, welke vanmiddag rond het middaguur plaatsvond. Bij de presentatie was ook onder andere zaakwaarnemer Lerby aanwezig en de nieuwe Duitse coach van de club.

Diba naar Qatar... Die zie ik toch liever in de ere ballen, die Ali B. mist niemand...

ali b heeft een hartverwarmende inzet (op het veld), maar komt te kort en is bovendien te dom om te kakken. vraagprijs was een miljoentje dacht ik, dus dat is pure winst.

diba is zonde, hoewel ik hem ook niet erg slim acht.

ordinair pieken sleuren op die leeftijd, spreekt niet heel veel ambitie uit....
Reply
Ik snap dat niet, hij kon ook naar Twente, toch weer een stap hogerop... Qatar is gewoonweg 'afbouwen' voor veel centen ja... Geldwolf!

Wat vind jij van die, mogelijke, Argentijnse aankoop waf ? Ik snap het niet... Hij schijnt een bikkelharde verdediger te zijn, een van bal afpakken en zsm inleveren, maar heb je die niet al met bahia/vlaar ? Allemaal verdedigers met zeer incapabele opbouwende kwaliteiten... !

En als ie nou transfervrij was, oké, maar miljoenen zal Feyenoord ook niet hebben...
Reply
Sevilla maakt haast met De Mul
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 12 juni om 08:01

Sevilla en Tom de Mul zijn de laatste weken onafscheidelijk. Ajax is inmiddels in onderhandeling met de huidige nummer drie van de Primera División over een transfer van de buitenspeler.

De zaakwaarnemer van de Belgische international, Mustapha Nakhli, bevestigde tegenover De Telegraaf de Andalusische interesse. “Tom heeft zelf ook al met Sevilla gepraat. Maar alleen over het sportieve gedeelte en dat zag er heel goed uit. Er is nog niet over salaris en contractduur gepraat, maar het is bekend wat er in Spanje wordt betaald.”

De 21-jarige rechtsbuiten heeft nog een contract voor een jaar bij de Amsterdammers, maar gaf eerder al aan deze verbintenis sowieso niet te willen verlengen. De harde sfeer in de kleedkamer zou hem tegenstaan en bovendien zou hij van omgeving willen veranderen.

De Spaanse kwaliteitskrant ABC verraste De Mul vorige week in een hotel in Finland, waar hij met de nationale ploeg logeerde ter voorbereiding op het EK-kwalificatieduel. Verbouwereerd gaf de vleugelaanvaller toe dat Sevilla inderdaad een aanbieding had gedaan, maar vervolgens ontkende hij tegen Belgische media dat de Spanjaarden contact hadden opgezocht.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:hardverwarmende

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:Wat vind jij van die, mogelijke, Argentijnse aankoop waf ? Ik snap het niet... Hij schijnt een bikkelharde verdediger te zijn, een van bal afpakken en zsm inleveren, maar heb je die niet al met bahia/vlaar ? Allemaal verdedigers met zeer incapabele opbouwende kwaliteiten... !

vlaar heeft wel een aardige pass hoor. bahia niet idd.

maar ik weet het niet, ik ken die dias niet en ik weet niet eens of ze daar uberhaupt interesse in hebebn. die voorzitter kan ook maar wat roepen, weet jij veel. vele miljoenen betalen voor een 3 voudig international van 28 jaar lijkt me grote onzin.
Reply
vraagprijs aan middlesbrough: 6 mio voor steinson, de slechtste speler van az :eeeek:

halen ze milano koenders en doen ze weer relatief goeie zaken. ongelooflijk.
Reply
waf Wrote:vraagprijs aan middlesbrough: 6 mio voor steinson, de slechtste speler van az :eeeek:

halen ze milano koenders en doen ze weer relatief goeie zaken. ongelooflijk.

Tsja, zo zie je maar weer hoe allesbepalend geld is in het voetbal. AZ heeft het en kan dus telkens de hoofdprijs vragen omdat ze niet hoeven te verkopen. Elke andere club zou blij zijn met 3 miljoen voor zo'n Steinsson.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:vraagprijs aan middlesbrough: 6 mio voor steinson, de slechtste speler van az :eeeek:

halen ze milano koenders en doen ze weer relatief goeie zaken. ongelooflijk.

Tsja, zo zie je maar weer hoe allesbepalend geld is in het voetbal. AZ heeft het en kan dus telkens de hoofdprijs vragen omdat ze niet hoeven te verkopen. Elke andere club zou blij zijn met 3 miljoen voor zo'n Steinsson.

en niet te vergeten het stelselamtig ophemelen van de spelers door de media, waardoor je bv andy van de meysje voor 8 mio kan verkopen. middlesbrough is ook knap lomp natuurlijk.
Reply
waf Wrote:stelselamtig

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:stelselamtig

[Image: gay.gif]

gast.... we weten nu wel dat je het een leuk poppetje vind Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Waarom staat-ie dan nog niet in de smileylijst? En als die doodsaaie smileys van Petertje wel? Die doodsaaie KUTsmileys die NIEMAND gebruikt? Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Frits Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:stelselamtig

[Image: gay.gif]

leuk poppetje

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:stelselamtig

[Image: gay.gif]

leuk poppetje

[Image: gay.gif]

ik vind het veel leuker om een goede onderbouwing te lezen waarom je vind dat iemand gay is. alleen een EMOTICON is te makkelijk
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Treesong Wrote:Waarom staat-ie dan nog niet in de smileylijst? En als die doodsaaie smileys van Petertje wel? Die doodsaaie KUTsmileys die NIEMAND gebruikt? Icon_evil

klopt dat er wel wat meer van die emoticons bij mogen komen, ik kom ook niet verder dan wat hiernaast staat Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:stelselamtig

[Image: gay.gif]

leuk poppetje

[Image: gay.gif]

ik vind het veel leuker om een goede onderbouwing te lezen waarom je vind dat iemand gay is. alleen een EMOTICON is te makkelijk

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaar">http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaar</a><!-- m -->

vervolglink: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtse_homoseksuelenaffaire">http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtse_ ... lenaffaire</a><!-- m -->

Genoeg info?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
laten wij nou gewoon utrechters heten....

1730/1731 tssss So passee!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:1730/1731 tssss So passee!!

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:1730/1731 tssss So passee!!

[Image: gay.gif]


hahaha duh...
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Stevig gesprek politie met homo-haters
dinsdag 29 mei 2007 Heerenveen

De politie heeft maandagochtend een stevig onderhoud gehad met een 19-jarige en 20-jarige man uit de gemeente Opsterland. De twee wilden op het parkeerterrein De Lanen aan de snelweg A6 homoseksuelen lastig vallen. Ze hadden echter niet gezien dat ze een verkeerde te pakken hadden.

Toen een 42-jarige automobilist uit Heerenveen een sanitaire stop maakte, werden hij en zijn vrouw lastig gevallen door het duo. Het echtpaar werd vervolgens zeer hinderlijk gevolgd door de twee betrokken, die elk in een eigen auto reden. Ze seinden met groot licht en gingen hinderlijk naast de automobilist uit Heerenveen rijden. Om de twee auto's kwijt te raken, reed de Heerenvener met grote snelheid over de A6, tot in het centrum van Heerenveen. Inmiddels was de politie gewaarschuwd.

Het hufterige gedrag van de twee inwoners van de gemeente Opsterland is strafrechtelijk niet gemakkelijk aan te pakken, de twee hebben echter wel, na een stevig onderhoud met de politie, de twee inwoners van Heerenveen hun excuses aangeboden.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply


Forum Jump: