The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
:razz: Wel jammer.
Reply
zucht.....


Quote:'Ajax en Feyenoord akkoord over Perez' |
De soap rondom de persoon Kenneth Perez lijkt voorlopig geen einde te kennen. Waar de Deen eerder persoonlijk rond was met PSV, lijkt zijn werkgever Ajax nu roet in het eten te gooien. De Amsterdammers hebben namelijk liever om hem aan Feyenoord te verkopen en hebben zelfs al overeenstemming bereikt met de Rotterdammers, zo weet het AD.

Perez' zaakwaarnemer, Karel Aabrink, wordt langzamer hand moe van de situatie en vindt dat Ajax moet accepteren dat zijn cliënt naar PSV wil vertrekken. "Het is niet Ajax dat bepaalt waar Perez nu gaat spelen", zo vertelt hij in De Telegraaf.

In het Algemeen Dagblad gaat Aabrink verder: "Misschien is Kenneth toch wel een betere speler dan ze bij Ajax in eerste instantie wilden toegeven. Hij was nota bene aanvoerder in de laatste twee wedstrijden tegen AZ waarin Ajax Champions League-voetbal afdwong. Maar goed, we hebben van Ajax toestemming gekregen om met andere clubs te praten. Waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat het PSV zou worden. Maar het kan niet zo zijn dat Ajax bepaalt waar Kenneth naar toe gaat."
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:zucht.....

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Telegraaf Wrote:Bert van Marwijk heeft zijn eerste taak er op zitten als trainer van Feyenoord. Hij heeft in overleg met de club een bod van Ajax op de kersverse international Andwelé Slory afgewezen. Een transfer van de aanvaller, die de komende twee jaar onder contract staat bij de Stadionclub, is voor de coach onbespreekbaar. In de Telegraaf zegt Van Marwijk: "Die jongen heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."

:|
Reply
Lol, lekkere actie van Ajax #-o

Ik had hem graag bij Ajax zien spelen, maar dan hadden ze beter wat eerder actie kunnen ondernemen. Ik ga toch ook geen verkering vragen aan een vrouw die net de dag ervoor is getrouwd?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dit is werkelijk te triest voor woorden als dit waar is.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Volgens Radio Rijnmond heeft Giovanni van Bronckhorst een Feyenoord-clausule in zijn contract bij barcelona staan waardoor hij transfervrij kan overstappen naar Feyenoord. Van Bronckhorst heeft nog een contract met Barcelona tot 2008, maar weet zich al geruime tijd in de belangstelling van Feyenoord. Van Bronckhorst zou wel voelen voor een terugkeer, maar zou eerst de ontwikkelingen bij Feyenoord willen afwachten.
-
Volgens de Wolfsburg Allgemeine heeft Feyenoord inmiddels contact opgenomen met VFL Wolfsburg en heeft de Duitse club Kevin Hofland inmiddels toestemming gegeven om met Feyenoord te onderhandelen over diens persoonlijke eisen. Dat zou suggereren dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. VFL Wolfsburg wil aanvoerder Hofland graag langer bij de club houden, maar hij weigert tot nu toe zijn contract te verlengen. Omdat dat contract volgend seizoen afloopt, zou de Duitse club deze zomer nog een transferbedrag voor hem kunnen ontvangen. Hofland zou een hereniging met Van Marwijk wel zien zitten
-
De eerste miljoenen zijn opgehaald, die Feyenoord een startfinanciering geven om het elftal te versterken, vervolgens zullen meer investeerders getrokken moeten worden om de club te versterken en een overname te voorkomen.
-
Volgens het Algemeen Dagblad denkt Feyenoord ook aan Koevermans voor de spitspositie. Ook een groot aantal buitenlandse clubs zouden interesse hebben, maar alle clubs zouden tot nu toe aanhikken tegen het miljoenenbedrag dat AZ vraagt voor de aanvaller.
-
Tegenover Frits Barend bevestigde Roy Makaay vanavond het verhaal uit het Algemeen Dagblad dat hij zal kiezen tussen Feyenoord en een terugkeer naar Spanje, als hij vertrekt bij Bayern Munchen. Dat laatste gebeurt volgens afspraak met Bayern als die club Klose weet aan te trekken. Of dat gebeurt is overigens nog maar zeer de vraag. Makaay liet weten dat Feyenoord in dat geval een zeer serieuze optie. Het feit dat hij bij Feyenoord veel minder kan verdienen als in Zuid-Europa zou totaal geen issue zijn. Makaay gaf aan nooit beslissingen gemaakt te hebben vanwege het salaris. Hij lijkt gecharmeerd te zijn van een samenwerking met Bert van Marwijk.

--

Geen verkeerde namen. En Perez naar PSV wordt steeds onwaarschijnlijker, mss dat hij wel naar Feyenoord wil als zulke spelers komen. Ajax en Feyenoord waren al rond over hem. Als Feyenoord echt slaagt meerdere spelers uit dit rijtje te halen, aangevuld met talenten als De Guzman en Drenthe, heb je een hele, hele aardige ploeg komend seizoen!
Reply
Peter Wrote:En Perez naar PSV wordt steeds onwaarschijnlijker

ik las ergens dat feyenoord 2,5 mio heeft geboden en psvee 0,5......

ik weet niet wat me met perez moeten, eigenlijk kan hij sowieso al opflikkeren nu wij 2de keus zijn, maar ik hoop dat feyenoord alleen heeft bedoeld een spaak in de wielen te steken zodat psvee gedwongen werd meer te betalen.
Reply
Volgens mij kan Feyenoord wel een links buiten gebruiken. Echter is het natuurlijk wel een lastpak.
Bronckhorst zou mooi zijn. Als hij nou gewoon eens tekent dan komen die andere spelers ook wel.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
die zal inderdaad zijn contract inleveren om met lucius en charisteas te voetballen ipv ronaldinho,puyol en eto'o
Reply
kooltje Wrote:die zal inderdaad zijn contract inleveren om met lucius en charisteas te voetballen ipv ronaldinho,puyol en eto'o

Dat kunnen ze zich inderdaad niet voorstellen in dat kut Amsterdam
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:En Perez naar PSV wordt steeds onwaarschijnlijker

ik las ergens dat feyenoord 2,5 mio heeft geboden en psvee 0,5......

Ik las ergens dat PSV en Feyenoord hetzelfde hadden geboden en dat Ajax met Feyenoord wel akkoord ging, terwijl het van PSV 30% meer wilde ontvangen. Arbeidsrechtelijk onmogelijk waardoor Perez naar de rechter kan stappen, maar dan krijg je weer een transfersoap die de hele zomer duurt. Dead Maar Frits Barend zei gisteren dat van Marwijk alleen spelers wil die graag voor Feyenoord spelen, dus Perez wil hij mss sowieso wel niet meer.

kooltje Wrote:die zal inderdaad zijn contract inleveren om met lucius en charisteas te voetballen ipv ronaldinho,puyol en eto'o

Tsja als hij weg moet. :roll: Alleen willen hij en Drenthe beide liever linkshalf dan linksback spelen.
Reply
kooltje Wrote:die zal inderdaad zijn contract inleveren om met lucius en charisteas te voetballen ipv ronaldinho,puyol en eto'o

Wie zegt dat hij volgend seizoen veel speeltijd krijgt? Nu is het voor hem het punt om terug te keren naar Feyenoord en zijn steentje bij te dragen bij de 'wederopbouw' ipv het risico te lopen volgend seizoen veel en vaak op de bank te zitten.

Als Barca komend weekend geen kampioen wordt, gaan er veel nieuwe spelers komen. Daar kon van Bockworst wel eens de dupe van worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:'Perez vertelt onzin en verandert van mening'

15/6/2007 11:07

De verhoudingen tussen Ajax en Kenneth Perez staan verder op scherp door de uitlatingen die de Deen heeft gedaan in de media. De Amsterdamse club heeft woedend gereageerd op de beschuldigingen van Perez dat Ajax zijn transfer naar PSV blokkeert.
'Het grote zwartenpietenspel is nu dus aan de gang', zegt coach Henk ten Cate in De Telegraaf. 'Die man (Perez, red.) vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor mijn vakantie heb ik nota bene een gesprek gehad, waarin ik heb aangegeven dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen heeft gespeeld, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen.'

'Als hij daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie', vindt Ten Cate. 'Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niet.'

'Het is inderdaad een beslissing van de directie of een speler door Ajax wordt verkocht', bevestigt algemeen directeur Maarten Fontein de lezing van Ten Cate. 'Perez is in dit geval degene die van zijn contract af wil. Daarom hebben wij het recht te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht. Daar draait het momenteel om en niets anders. Bovendien is het Perez zelf die ten aanzien van Feyenoord en PSV al vier keer zijn mening heeft veranderd.'

Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink schermen met een driejarig contract bij PSV. De Deen zou alleen zijn handtekening nog maar hoeven te zetten, maar is daarbij afhankelijk van de bereidwilligheid van Ajax hem naar Eindhoven te laten vertrekken. De Deen is van mening dat de Amsterdammers vooralsnog dwarsliggen, omdat ze hem liever niet aan een concurrent verkopen.


ik ben in dit geval toch echt geneigd ajakkes eerder te geloven dan perez. ik hoop dat hij naar psvee gaat....
Reply
Ik hoop naar Feyenoord.

Al zie ik hem het liefst naar Afrika gaan en "gepokt en gemazeld" met een anus voorzien van diameter 10 cm terugkeren..
Reply
Dugarry Wrote:Ik hoop naar Feyenoord.

Al zie ik hem het liefst naar Afrika gaan en "gepokt en gemazeld" met een anus voorzien van diameter 10 cm terugkeren..

En dat voor een speler die afgelopen seizoen gezien de speelminuten 1 op 1 liep qua doelpunten per wedstrijd voor je club. :roll:
Reply
Medische keuring Rajkovic bij PSV

BRON: De Telegraaf

De Telegraaf meldt dat de Servische verdediger Slobodan Rajkovic het kamp van Jong Servië gisteren even heeft verlaten om bij PSV een medische keuring te ondergaan en afsluitende gesprekken over een transfer te voeren. Op het EK kwam hij nog niet in actie vanwege een blessure.

Zijn club Chelsea wil de 18-jarige linkspoot komend seizoen bij PSV onderbrengen om hem ervaring op te laten doen. De gesprekken daarover zijn vrijwel afgerond.
-
Dit is komend seizoen dus geen PSV'er Mukkus? Naar ik vernomen heb is hij iig talentvoller dan Alex (maar die kwam op zn 22e en wordt morgen alweer 25) en speelde hij op het jeugd-ek tot nu toe niet omdat hij licht geblesseerd is aan zijn enkel. Hopelijk zien we hem nog in aktie, hij lijkt me erg jong, maar ben benieuwd (laat de gaysmilie maar komen)!
Reply
Peter Wrote:(laat de gaysmilie maar komen)!

Als hij er dan maar wel een doekje voor houdt....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Robben naar Madrid. Nu alleen Van Persie nog naar Barca, dan speelt onze Oranje voorhoede gewoon lekker in Spain.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Peter Wrote:Dit is komend seizoen dus geen PSV'er Mukkus?

Nope, het is een aan PSV verhuurde Chelsea'er.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Medische keuring Rajkovic bij PSV

BRON: De Telegraaf

De Telegraaf meldt dat de Servische verdediger Slobodan Rajkovic het kamp van Jong Servië gisteren even heeft verlaten om bij PSV een medische keuring te ondergaan en afsluitende gesprekken over een transfer te voeren. Op het EK kwam hij nog niet in actie vanwege een blessure.

Zijn club Chelsea wil de 18-jarige linkspoot komend seizoen bij PSV onderbrengen om hem ervaring op te laten doen. De gesprekken daarover zijn vrijwel afgerond.
-
Dit is komend seizoen dus geen PSV'er Mukkus? Naar ik vernomen heb is hij iig talentvoller dan Alex (maar die kwam op zn 22e en wordt morgen alweer 25) en speelde hij op het jeugd-ek tot nu toe niet omdat hij licht geblesseerd is aan zijn enkel. Hopelijk zien we hem nog in aktie, hij lijkt me erg jong, maar ben benieuwd (laat de gaysmilie maar komen)!

Gast laat die interpretaties maar aan ons over. Jij zit er nogal eens naast
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Volgens mij kan Feyenoord wel een links buiten gebruiken.

Hebben ze Slory daarvoor niet aangetrokken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Overzichtje :

Quote:'Nürnberg deed al bod op Koevermans'

18/6/2007 8 :48

1. FC Nürnberg heeft een poging gedaan Danny Koevermans los te weken bij AZ. De Alkmaarders hebben een eerste bod van de Duitse bekerwinnaar van de hand gewezen, meldt zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf.
Met de komst van de Braziliaan Ari (Kalmar FF) en de aanwezigheid van Shota Arveladze en Moussa Dembele vreest Koevermans minder aan spelen toe te komen bij AZ. De 28-jarige spits, afgelopen seizoen clubtopscorer met 22 goals, zou om die reden een vertrek overwegen.

Naast Nürnberg zijn meer clubs in de markt om het tot medio 2010 doorlopende contract van Koevermans met AZ af te kopen. Feyenoord, Glasgow Rangers en Shakhtar Donetsk hebben de aanvaller eveneens op hun verlanglijstje staan.

Quote:'Ajax verkoopt Boakye aan Heracles Almelo'

17/6/2007 23:51

Heracles Almelo heeft Emmanuel Boakye overgenomen van Ajax, meldt NOS Teletekst. Het afgelopen seizoen speelde de Ghanese international al op huurbasis voor de Tukkers.
Boakye stond nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax. Maar de Amsterdamse club had de 22-jarige verdediger onlangs laten weten dat hij op zoek mocht naar een nieuwe club. Heracles kocht de verbintenis van de verhuurde Ajacied af.

Het huidige seizoen kwam Boakye 31 competitieduels aan voetballen toe namens de club uit Almelo. Vorig jaar mocht hij bij Ajax zes wedstrijden opdraven.

Quote:'Ook SC Heerenveen trekt aan Glen Salmon'

18/6/2007 9 :10

Glen Salmon staat er goed op in Nederland. De Zuid-Afrikaanse aanvaller heeft al een aanbieding op zak van AZ in het geval er een spits vertrekt uit Alkmaar en is nu ook in beeld bij SC Heerenveen, meldt De Telegraaf.
In Friesland zou de 29-jarige de voorste linie moeten versterken. Heerenveen verhuurt komend seizoen Niklas Tarvajärvi aan De Graafschap.

Salmon maakte afgelopen half jaar indruk bij NAC Breda door acht keer te scoren in vijftien competitiewedstrijden. De Brabanders wilden graag met hem door, maar staakten de onderhandelingen omdat Salmon te lang treuzelde.

Quote:'Sevilla klopt aan bij Chelsea en Boulahrouz'

18/6/2007 8 :50

Sevilla is druk bezig Khalid Boulahrouz over te nemen van Chelsea. Volgens De Telegraaf is de nummer drie van Spanje vergevorderd met club en speler.
Boulahrouz staat nog onder contract bij Chelsea tot de zomer van 2010, maar lijkt ook komend seizoen genoegen te moeten nemen met een bijrol. In Alex (PSV) en Tal Ben Haim (Bolton Wanderers) krijgt de Nederlandse international er twee concurrenten bij.

De 25-jarige verdediger kwam in zijn eerste jaar bij The Blues niet veel aan spelen toe. In het Premiership kwam Boulahrouz mede door blessures tot dertien duels.

Maar eenmaal fit koos José Mourinho er ondanks defensieve problemen regelmatig voor middenvelder Mickaël Essien als centrale verdediger te posteren in plaats van Boulahrouz.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Dit is komend seizoen dus geen PSV'er Mukkus?

Nope, het is een aan PSV verhuurde Chelsea'er.

En waarom zijn Bakkal en Aissati dan Tukkers en is Beerens een NEC'er?
Reply
Waarom is ALex een PSV'er?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Omdat hij bij PSV traint en zn wedstrijden speelt. Voorlopig is nog niks beklonken dat dit na de zomer niet meer zo is.
Reply
Dan zijn tot 1 juli aissati en Beerens en Bakkal ook Twente en Nec spelers. Om precies dezelfde reden. :nanana:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Niet. Daarvan is bekend dat ze na de zomer weer bij PSV zullen spelen. Trainen en spelen voor Twente en NEC zullen ze nooit meer doen (zolang de situatie niet wijzigt).
Reply
Peter Wrote:Niet. Daarvan is bekend dat ze na de zomer weer bij PSV zullen spelen. Trainen en spelen voor Twente en NEC zullen ze nooit meer doen (zolang de situatie niet wijzigt).

Na 1 Juli zijn ze weer PSV'ers, Alex is nu van Chelsea tenzij zijn huurcontract verlengt word.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Niet. Daarvan is bekend dat ze na de zomer weer bij PSV zullen spelen. Trainen en spelen voor Twente en NEC zullen ze nooit meer doen (zolang de situatie niet wijzigt).

Na 1 Juli zijn ze weer PSV'ers, Alex is nu van Chelsea tenzij zijn huurcontract verlengt word.

Dat contract wordt automatisch verlengd als Chelsea hem niet op kan eisen. En waarom is Alex nu van Chelsea, maar de PSV huurlingen niet van PSV? Allemaal huurcontract tot 1 juli.
Reply


Forum Jump: