The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Rijnmond.nl Wrote:Feyenoord praat met AZ over 'Koef'
Feyenoord heeft met AZ de onderhandelingen geopend over een transfer van Danny Koevermans.


uitgegeven: 13:06 17-06-2007 gewijzigd: 15:06 18-06-2007


De Rotterdammers zullen met 7 miljoen euro over de brug moeten komen, want trainer Louis van Gaal wil zijn spits liever niet kwijt. Vanwege de komst van de Braziliaan Ari staat oud-Spartaan Koevermans niet onwelwillend tegenover een vertrek bij AZ. Zijn contract loopt nog door tot 2010 in Alkmaar, waar hij kan bijtekenen. Daarnaast staat de 'Koef' ook in de belangstelling van 1.FC Nürnberg.

Naast Koevermans hoopt Feyenoord met behulp van externe financiers ook Giovanni van Bronkchorst, Roy Makaay en Kevin Hofland aan te kunnen trekken.
Reply
Timmer-Vlaar,Hofland,Diaz,v.Bronckhorst-De Guzman,Lucius,Hofs,Drenthe-Koevermans,Makaay.. talenten Ekramy,Greene,Bruins,Slory en Castelen achter de hand. =D>
Reply
Quote:'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'

18/6/2007 17:03

Feyenoord en VfL Wolfsburg hebben elkaar naar verluidt gevonden in een afkoopsom voor Kevin Hofland.
Hofland (28) weet dat Feyenoord zich vorige week officieel heeft gemeld bij Wolfsburg. De zevenvoudig international maakt er geen geheim van open te staan voor een overgang naar Rotterdam. Maar de verdediger houdt zich nog afzijdig totdat de clubs het eens zijn.

Volgens de Wolfsburger Allgemeinen Zeitung is dat nu gebeurt. Feyenoord zou het nog tot medio 2008 lopende contract van Hofland afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro.

VfL Wolfsburg heeft bovendien al een opvolger van Hofland op het oog. Volgens AS Nancy-voorzitter Jacques Rousselot hebben de Wölfe een bod van acht miljoen euro neergelegd voor de 22-jarige Senegalees Pape Diakhate.


ik vind het veel geld.....

maar misschien is hij beter dan ik vermoed...
Reply
krentknibbel Wrote:ik vind het veel geld...

[Image: gay.gif]

[Image: krentknibbel.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hij is 'nog maar' 28 en als hij heel blijft kan hij nog een jaar of 6, 7 mee. Enige continuïteit zou voor de verdediging van Feyenoord geen straf zijn, aangezien deze afgelopen jaren sneller aangevoerd/afgeserveerd werd dan de spitsen en dat lijkt me geen goed teken....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Quote:'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'

18/6/2007 17:03

Feyenoord en VfL Wolfsburg hebben elkaar naar verluidt gevonden in een afkoopsom voor Kevin Hofland.
Hofland (28) weet dat Feyenoord zich vorige week officieel heeft gemeld bij Wolfsburg. De zevenvoudig international maakt er geen geheim van open te staan voor een overgang naar Rotterdam. Maar de verdediger houdt zich nog afzijdig totdat de clubs het eens zijn.

Volgens de Wolfsburger Allgemeinen Zeitung is dat nu gebeurt. Feyenoord zou het nog tot medio 2008 lopende contract van Hofland afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro.

VfL Wolfsburg heeft bovendien al een opvolger van Hofland op het oog. Volgens AS Nancy-voorzitter Jacques Rousselot hebben de Wölfe een bod van acht miljoen euro neergelegd voor de 22-jarige Senegalees Pape Diakhate.


ik vind het veel geld.....

maar misschien is hij beter dan ik vermoed...

Ik vind het ook veel geld, zeker gezien zijn blessuregevoeligheid. Blijkbaar heeft Feyenoord echt ergens een berg geld vandaan gehaald ondanks het missen van europees voetbal. Even 4 miljoen lappen voor Hofland, meteen de vraagprijs voor Perez bieden, de Koef denken te kunnen wegkopen bij AZ, Makaay.
Reply
Peter Wrote:Blijkbaar heeft Feyenoord echt ergens een berg geld vandaan gehaald ondanks het missen van europees voetbal. Even 4 miljoen lappen voor Hofland, meteen de vraagprijs voor Perez bieden, de Koef denken te kunnen wegkopen bij AZ, Makaay.

de talent pool denk ik.

Quote:Tweede Talent Pool bij Feyenoord

Hierin zullen wederom zeven spelers worden opgenomen, onder wie Dwight Tiendalli, Ron Vlaar, Andy Slory en Sherif Ekramy.

De tweede Pool is nog niet rond, omdat de stadionclub nog enkele spelers en zaakwaarnemers hierover moet spreken.

Voor de eerste Talent Pool, waarin onder andere Luigi Bruins en Royston Drenthe zijn opgenomen, zijn alle participaties verkocht.

krijg je ruzie op de training:

he, 'nogal een kut bal joh voor een pool 1'er
houd je bek, dat jij als pool 2'er niet warm mag douchen hoef je niet op mij af te reageren
he, huysegems, haal jij die bal ff, ontzettende pool 3'er!
Reply
Hoeveel houdt Feyenoord zelf over van de verkoop van al die talenten?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Blijkbaar heeft Feyenoord echt ergens een berg geld vandaan gehaald ondanks het missen van europees voetbal. Even 4 miljoen lappen voor Hofland, meteen de vraagprijs voor Perez bieden, de Koef denken te kunnen wegkopen bij AZ, Makaay.

de talent pool denk ik.

Quote:Tweede Talent Pool bij Feyenoord

Hierin zullen wederom zeven spelers worden opgenomen, onder wie Dwight Tiendalli, Ron Vlaar, Andy Slory en Sherif Ekramy.

De tweede Pool is nog niet rond, omdat de stadionclub nog enkele spelers en zaakwaarnemers hierover moet spreken.

Voor de eerste Talent Pool, waarin onder andere Luigi Bruins en Royston Drenthe zijn opgenomen, zijn alle participaties verkocht.

krijg je ruzie op de training:

he, 'nogal een kut bal joh voor een pool 1'er
houd je bek, dat jij als pool 2'er niet warm mag douchen hoef je niet op mij af te reageren
he, huysegems, haal jij die bal ff, ontzettende pool 3'er!

De enige talentpool die feienooit ooit hep gehad is (toen) Dudek.
Reply
Door zn lengte kun je nog zeggen dat het een megapool was, maar een talentpool? Nou nee.
Reply
je vergeet die minipool smolarek :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:je vergeet die minipool smolarek :wink:

die zal wel terug komen naar Feyenoord
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quote:Allrounder Bak Nielsen tekent bij Heerenveen

19/6/2007 18:18

SC Heerenveen heeft wederom een Scandinaviër aangetrokken. Kristian Bak Nielsen tekent in Friesland voor vier jaar.

Kristian Bak Nielsen kan zowel op het middenveld als in de defensie uit de voeten. Bij zijn club FC Midtjylland staat de 24-jarige als verdediger te boek.

SC Heerenveen ziet in Bak Nielsen een allrounder. 'Als het moet kan hij zelfs in de spits voetballen', aldus directeur Yme Kuiper op de site van de Friese club.

Bak Nielsen begint in Friesland aan zijn eerste buitenlandse avontuur. De Deen, die twee uitnodigingen voor de nationale ploeg op zak heeft, werkt al zes seizoenen zijn wedstrijden af voor FC Midtjylland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De scandinavische Theo Lucius! =D>
Reply
Theo Lucius kan niet in de spits spelen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Feyenoord toont interesse in De Cler’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 juni om 07:20

In navolging van PSV heeft ook Feyenoord het oog laten vallen op AZ-verdediger Tim de Cler. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

Volgens de ochtendkrant zaten AZ en PSV gisteren opnieuw om de tafel en is er nu meer optimisme over een snel akkoord. Bij het eerste gesprek deden de Eindhovenaren een relatief laag bod op de Oranje-international, dat niet veel later ruimschoots overtroffen werd door enkele buitelandse clubs.

De Cler heeft er geen geheim van gemaakt graag naar PSV te willen verkassen, maar staat ook open voor de Rotterdamse interesse, waar vorig jaar al sprake van was. Mocht de 28-jarige Leidenaar worden aangetrokken, dan zou Royston Drenthe op het middenveld opgesteld kunnen worden.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verdedigen kan die niet dus lijkt me geen goede optie voor Feijenoord...
Bangkok resident.
Reply
Bosschaart was ook een optie dus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
AZ maakt vorderingen met transfers’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 juni om 07:40

Volgens De Telegraaf hebben AZ en RC Genk een akkoord bereikt over de transfer van linksback Sébastien Pocognoli. Bovendien zal ook de overgang van RKC-verdediger Milano Koenders deze week worden afgerond.

De Belgen vroegen in eerste instantie de hoofdprijs van vier miljoen euro voor de jeugdinternational, maar nemen nu genoegen met een transfersom van 2,75 miljoen euro. Pocognoli (19) zelf bereikte al een tijd geleden een persoonlijk akkoord met AZ over een vijfjarig contract en zal na het EK onder 21 een medische keuring ondergaan.

Ook Koenders (20) zal volgend seizoen voor de Noord-Hollanders uitkomen. Naar verluidt had de verdediger, het lichtpuntje bij RKC vorig seizoen, twee weken terug al een persoonlijk akkoord bereikt en zijn nu ook de Brabanders over de brug.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Bosschaart was ook een optie dus

Bosschaart kon ook niet verdedigen, en dat bleek pas goed te zien bij feijenoord en ado.
Bangkok resident.
Reply
Quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'

19/6/2007 23:30

Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.

'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'

Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters. '

In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.


Notworthy Notworthy
Reply
John de Jong was ook zo , gelukkig bestaan ze nog :8:
Bangkok resident.
Reply
Quote:'Koenders en Pocognoli voor vijf jaar naar AZ'

20/6/2007 8 :40

AZ is op korte termijn waarschijnlijk twee verdedigers rijker. De onderhandelingen over de transfers van Milano Koenders en Sebastien Pocognoli bevinden zich in de afrondende fase.
Het Algemeen Dagblad en De Telegraaf melden dat Koenders persoonlijk akkoord is met AZ, waarbij laatstgenoemde krant weet te melden dat de twintigjarige verdediger zich voor vijf seizoenen zal verbinden aan de Alkmaarders. AZ moet nog wel overeenstemming bereiken met RKC Waalwijk voordat de overgang definitief zijn beslag krijgt.

Pocognoli zegt al langer overeenstemming te hebben met AZ, maar de club kon het met RC Genk nog niet eens worden over de afkoopsom voor de negentienjarige linksback. Belgische media en De Telegraaf melden dat er nu wel een akkoord is bereikt en dat de prijs is bepaald op 2,75 miljoen euro.

Beide partijen wachten met het afronden van de transfer tot na de halve finale van het EK Onder-21 waarin Pocognoli met de Belgische jeugdploeg aantreedt tegen Jong Servië. Als hij de medische keuring doorstaat, zet ook de linksback zijn handtekening onder een vijfjarig contract in Alkmaar.

5 jaar, die gasten zijn gestoord. die komen nooit meer weg. wat een teringzaakwaarnemers. alleen maar eigen belang.
:roll:
Reply
waf Wrote:
Quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'

19/6/2007 23:30

Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.

'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'

Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters. '

In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.


Notworthy Notworthy

Prachtig dat soort uitspraken, helemaal als ze 2 jaar later voor een zak met geld toch gaan....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'

19/6/2007 23:30

Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.

'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'

Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters. '

In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.


Notworthy Notworthy

Prachtig dat soort uitspraken, helemaal als ze 2 jaar later voor een zak met geld toch gaan....

Welke ado speler heeft dat dan gedaan ?
Bangkok resident.
Reply
Geen
The great old Ludwig von...
Reply
AMSTERDAM - Landskampioen PSV doet volgens AD Sportwereld een laatste poging om Kenneth Perez over te nemen van Ajax. De clubs spreken woensdag met elkaar over de aanvaller. Ajax-TD Martin van Geel wist te melden dat PSV voor de derde keer een bod heeft gedaan.

Tegenover het verwachte vertrek van de Deen staat het voorlopige aanblijven van Wesley Sneijder. De kleine spelmaker was lange tijd ontwerp van gesprek bij de Spaanse club Valencia. Persbureau Reuters meldde dinsdagavond dat technisch directeur Amadeo Carboni de club moet verlaten. Juist hij was een groot voorstander van de komst van Sneijder.

Pocognoli

AZ heeft zich versterkt met de verdedigers Sebastien Pocognoli en Milano Koenders, meldt de Telegraaf. Pocognoli is een jeugdinternational van België en kost de Alkmaarse club 2,75 miljoen euro.

Koenders komt over van het gedegradeerde RKC, waar de club van Louis van Gaal eerder dit seizoen Ryan Donk los wist te weken.

De Cler

Met het aantrekken van de talentvolle achterhoedespelers worden de geruchten versterkt dat een vertrek van de huidige linksback, Tim de Cler, aanstaande is. De Telegraaf meldt dat AZ dinsdag met PSV heeft gesproken over een transfer van De Cler. Volgens de krant heeft ook Feyenoord zijn interesse in de Leidenaar officieel kenbaar gemaakt.

--
Die intresse van Feyenoord zal AZ wel weer verzonnen hebben om de prijs op te drijven. Of Feyenoord weet inmiddels heel zeker dat Gio niet komt of dat Drenthe vertrekt, maar dat lijkt me sterk.
Reply
waf Wrote:
Quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'

19/6/2007 23:30

Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.

'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'

Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters. '

In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.


Notworthy Notworthy

:cry: En Ajax maar stukzitten... Misschien horen we binnenkort ook nog dat vreven en bosgaart niet naar Ajax willen... [-o< Please Lord, laat dit niet zo zijn!

:lol:
Reply
"ze kwamen nog wel het veld op rennen om me te bedanken"...
The great old Ludwig von...
Reply
Flixieluv Wrote::cry: En Ajax maar stukzitten...

daar gaat het mij helemaal niet om :roll: ik vind het gewoon mooi dat zo'n gast die helemaal niets gepresteerd heeft dit nu al zegt.
Reply


Forum Jump: