The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




1ste speelronde '07/'08
#31
Je kunt je voorkeuren bij de KNVB aangeven kleuter. Je ziet ook heel vaak dat toppers als Ajax-PSV en Feyenoord-PSV in dezelfde periode worden gespeeld als het jaar ervoor. Komt doordat gemeenten/clubs/politie hierop berekend zijn. Bij 'feesten' als kernafval en evenementen kunnen clubs vaak niet in die periode thuis spelen, vandaar dat het competitieschema nooit heel erg afwijkt van het seizoen ervoor.
Reply
#32
Elke club wil thuis beginnen onder het motto een goed begin is het halve werk meneer Matador!. Dat Ajax dat 13 van de 19 keer mag vind ik dan opvallend. :razz:
Reply
#33
Peter Wrote:Elke club wil thuis beginnen onder het motto een goed begin is het halve werk meneer Matador!. Dat Ajax dat 13 van de 19 keer mag vind ik dan opvallend. :razz:

Calimero
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Peter Wrote:Elke club wil thuis beginnen onder het motto een goed begin is het halve werk meneer Matador!. Dat Ajax dat 13 van de 19 keer mag vind ik dan opvallend. :razz:
als je toch met feiten komt moet je er ook een vergelijking aan toevoegen.....dus hoeveel speelde psv er thuis in de laatste 19 seizoenen?
Reply
#35
Denk dat het bedtijd is voor Peter.
Insane life.
Reply
#36
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Elke club wil thuis beginnen onder het motto een goed begin is het halve werk meneer Matador!. Dat Ajax dat 13 van de 19 keer mag vind ik dan opvallend. :razz:
als je toch met feiten komt moet je er ook een vergelijking aan toevoegen.....dus hoeveel speelde psv er thuis in de laatste 19 seizoenen?

De laatste 15 jaar was het iig 3x thuis en 12x uit. Niet dat het veel uitmaakt hoor (Mukkus met je calimerosmilie :roll: ), je moet toch tegen iedereen 1x thuis en 1x uit, maar opvallend is het wel.

17-08-2007 De Graafschap-PSV
20-08-2006 PSV-NEC 3-1 (2-0)
13-08-2005 Heracles Almelo-PSV 1-1 (0-0)
14-08-2004 RBC Roosendaal-PSV 2-5 (2-1)
15-08-2003 Roda JC-PSV 2-2 (2-1)
17-08-2002 Excelsior Rotterdam-PSV 0-2 (0-2)
18-08-2001 FC Groningen-PSV 2-2 (1-0)
19-08-2000 De Graafschap-PSV 2-0 (0-0)
14-08-1999 PSV-MVV 4-1 (2-1)
22-08-1998 Cambuur Leeuwarden-PSV 1-1 (0-1)
20-08-1997 PSV-RKC Waalwijk 5-1 (1-0)
22-08-1996 NEC-PSV 1-4 (1-2)
18-08-1995 Fortuna Sittard-PSV 1-3 (1-1)
28-08-1994 Vitesse SBV-PSV 2-4 (1-3)
15-08-1993 FC Groningen-PSV 1-2 (0-0)
Reply
#37
Zou je het voor de andere clubs ook even willen bijwerken? En dan kijken of er een verband is tussen de plaats in de eindstand en het beginnen met een thuis- of uitwedstrijd?
May The Schwartz Be With You
Reply
#38
Wat wil je zeggen? Dat de kampioen traditioneel met een uitwedstrijd begint en de ploegen die hun doelstellingen niet halen thuis? Xtragaap4de
Reply
#39
Peter Wrote:Wat wil je zeggen? Dat de kampioen traditioneel met een uitwedstrijd begint en de ploegen die hun doelstellingen niet halen thuis? Xtragaap4de

Het lijkt erop dat PSV in 2004, 2005 en 2007(zeker) tegen een promovendus speelde o.a.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
In 2005 begon de KNJB groots aangekondigd met de traditie 'kampioen 1e divisie-kampioen eredivisie = seizoenopening' maar na 1 seizoen werd het al overboord gegooid (geen Excelsior-PSV) om er nu weer mee te beginnen. :roll:
Reply
#41
Peter Wrote:Wat wil je zeggen? Dat de kampioen traditioneel met een uitwedstrijd begint en de ploegen die hun doelstellingen niet halen thuis? Xtragaap4de


Ik wil niets zeggen, ik vraag alleen om het eens uit te zoeken, omdat jij in je eerdere post vindt dat Ajax bevoordeeld wordt als ze met een thuiswedstrijd mogen beginnen.
Reply
#42
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Wat wil je zeggen? Dat de kampioen traditioneel met een uitwedstrijd begint en de ploegen die hun doelstellingen niet halen thuis? Xtragaap4de


Ik wil niets zeggen, ik vraag alleen om het eens uit te zoeken, omdat jij in je eerdere post vindt dat Ajax bevoordeeld wordt als ze met een thuiswedstrijd mogen beginnen.

Uiteraard is dat een miniem voordeeltje.. een goed begin is het halve werk. Dat ze ondanks dat voordeeltje tov PSV zelden kampioen zijn geworden de laatste 15 jaar doet niets af aan het feit dat het een voordeeltje is. Hakkuh
Reply
#43
Peter Wrote:
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Wat wil je zeggen? Dat de kampioen traditioneel met een uitwedstrijd begint en de ploegen die hun doelstellingen niet halen thuis? Xtragaap4de


Ik wil niets zeggen, ik vraag alleen om het eens uit te zoeken, omdat jij in je eerdere post vindt dat Ajax bevoordeeld wordt als ze met een thuiswedstrijd mogen beginnen.

Uiteraard is dat een miniem voordeeltje.. een goed begin is het halve werk. Dat ze ondanks dat voordeeltje tov PSV zelden kampioen zijn geworden de laatste 15 jaar doet niets af aan het feit dat het een voordeeltje is. Hakkuh

Hoe weet je dat? Dat kan je mogelijk alleen maar staven met wat statistiek. En dat vroeg ik dus aan je.
Reply
#44
Berend Botje Wrote:staven

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
[Image: vankampen.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#46
Berend Botje Wrote:[Image: vankampen.jpg]

Dat was laatst een bonusantwoord in m'n kennisquiz... kon je toch mooi twee kogelbiefstukken mee winnen :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
2e ronde

Vrijdag 24 Augustus
Sparta - Heerenveen

Zaterdag 25 augustus
FC Twente - Willem II
Roda JC - FC Groningen
Excelsior - AZ :eten:
PSV - Heracles Almelo

Zondag 26 augustus
Vitesse - De Graafschap
Feyenoord - VVV
FC Utrecht - NAC Breda
NEC - Ajax
Reply
#48
Peter Wrote:2e ronde

Vrijdag 24 Augustus
Sparta - Heerenveen

Zaterdag 25 augustus
FC Twente - Willem II
Roda JC - FC Groningen
Excelsior - AZ :eten: Nu wordt het gewoon 0-3
PSV - Heracles Almelo

Zondag 26 augustus
Vitesse - De Graafschap
Feyenoord - VVV
FC Utrecht - NAC Breda
NEC - Ajax
Bangkok resident.
Reply
#49
Waarschijnlijk wel. Mooi toch. Hakkuh
Reply
#50
Mist Wrote:Ook al is er zondag een evenement in de stad, zou het toch opmerkelijk zijn als alledrie de Rotterdams clubs een uitwedstrijd spelen.

2e ronde dus 1 op vrijdag 1 op zaterdag en 1 op zondag thuis. Het zou kunnen.
Reply
#51
Copy-paste is van PSV netwerk. Meteen na de winterstop naar de Kuip.. brrr... verder lijken de maanden september en maart het lastigst:

Concept programma Eredivisie 2007/2008:

18 Augustus: Heracles - PSV
25 Augustus: PSV - NEC

01 September: FC Twente - PSV
15 September: PSV - Vitesse
23 September: PSV - Feyenoord (en AZ - Ajax)
29 September: NAC - PSV

06 Oktober: PSV - Willem II
20 Oktober: PSV - VVV
28 Oktober: Sparta - PSV

03 November: SC Heerenveen - PSV
11 November: PSV - AZ (en Feyenoord - Ajax)
24 November: Excelsior - PSV

01 December: De Graafschap - PSV
07 December: PSV - Roda JC
16 December: Ajax - PSV (15/12 Feyenoord - AZ)
22 December: PSV - FC Utrecht
26 December: FC Groningen - PSV
30 December: PSV - NAC

13 Januari: Feyenoord - PSV (en Ajax - AZ)
20 Januari: VVV - PSV
24 Januari: PSV - Sparta
27 Januari: PSV - Excelsior

02 Februari: AZ - PSV (en 03/02 Ajax - Feyenoord)
09 Februari: PSV - SC Heerenveen
16 Februari: Willem II - PSV
24 Februari: PSV - De Graafschap

02 Maart: FC Utrecht - PSV
09 Maart: PSV - Ajax (en AZ - Feyenoord)
16 Maart: Roda JC - PSV
23 Maart: PSV - FC Groningen
29 Maart: NEC - PSV

05 April: PSV - Heracles
13 April: PSV - FC Twente
20 April: Vitesse - PSV
Reply
#52
De winterstop is dus nog maar eens met een week ingekort, blijft niks van over onderhand.

En moet dat nou, ál die superzondagen/weekenden?
Reply
#53
Het AD meldt als eerste ronde:

Vrijdag 17 augustus:
Heerenveen – Willem II

Zaterdag 18 augustus:
Sparta – Vitesse
NEC – Roda JC
NAC – FC Groningen
AZ – VVV

Zondag 19 augustus:
FC Utrecht – Feyenoord
Heracles – PSV
De Graafschap – Ajax
Excelsior – FC Twente
Reply
#54
Ajax dus ook uit eerste wedstrijd... Grafschaap!
Reply
#55
Berend Botje Wrote:Wat ben ik blij dat ik geen PSV-supporter ben.

:lol:
Reply
#56
Riekki Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het schijnt dat de soep lekker is in Venlo, of was dat Roosendaal......

Zal Roosendaal wel zijn. In Venlo is alleen het bier lekker :wink:

Ik drink geen bier, ik drink Grolsch :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#57
Vret Mien Gras Wrote:
Riekki Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het schijnt dat de soep lekker is in Venlo, of was dat Roosendaal......

Zal Roosendaal wel zijn. In Venlo is alleen het bier lekker :wink:

Ik drink geen bier, ik drink Grolsch :wink:

En zo hoort dat :8:
Hoewel dat natuurlijk ook bier is, écht bier.
Het verwijt wat die westerlingen vaak hebben over Grolsch is dat het te bitter zou zijn. Tja, zo smaakt bier heren! Paardenpis kun je overigens hier ook wel gratis af halen.

Goed, Heracles - PSV waarschijnlijk als openingswedstrijd. Sweet memories.
Daarna naar Kerkrade en vervolgens de 2e thuiswedstrijd; Heracles - Ajax.
In Eindhoven en Amsterdam hadden wij niet veel kans gehad waarschijnlijk, maar in Almelo kan het spoken. Ik ben er wel blij mee, als een topclub eenmaal loopt als een trein is het voor ons al heel moeilijk om er punten tegen te pakken, zelfs als Heracles een goede wedstrijd speelt geeft het kwaliteitsverschil vaak alsnog de doorslag. Maar laat nu net een topclub in het begin van het seizoen meestal nog niet voor 100% lopen...

Mensen die denken dat PSV met Heracles-uit een relaxte seizoensopening heeft maken een grote denk fout.
Reply
#58
Grolsch kan uiteraard niet tippen aan Jupiler!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
D'r an met de lippe Wrote:Mensen die denken dat PSV met Heracles-uit een relaxte seizoensopening heeft maken een grote denk fout.

Denk niet dat veel mensen dat denken na 2 jaar terug. Afgelopen seizoen speelde Heracles ook voor jullie doen (met respect hoor) geweldig en werd het een lucky 0-2.

Meest opmerkelijke van het speelschema vind ik nog dat Ajax voor de winter naar alle kleintjes moet. De KNJB zal wel hebben ingezien dat Ajax na de winter veel makkies thuis moet hebben om spelers rust te kunnen gunnen. t/m 2 maart moeten ze een mooie voorsprong kunnen opbouwen als ze kampioen willen worden, maar in de laatste 7 wedstrijden zit voor Ajax nog wel PSV-uit, Twente-uit, Groningen-uit en Heerenveen-uit (tussendoor uiteraard 3 kleintjes thuis om spelers rust te geven), al was dat afgelopen seizoen 12 punten voor ze. :razz:

Om een calimerosmilie te voorkomen het volgende dan nog: Ajax speelt als ze zich plaatsen CL 4 dagen voor Utrecht-uit, Feyenoord-uit, PSV-thuis en AZ-uit.
Reply
#60
Ook PSV moet voor de winter naar alle kleintjes....

enne 02 Februari: AZ - PSV (en 03/02 Ajax - Feyenoord)
Is geen makkie
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: