The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
elia is een zwaar overrated speler, maar de uitspraak zelf siert hem.
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote::cry: En Ajax maar stukzitten...

daar gaat het mij helemaal niet om :roll: ik vind het gewoon mooi dat zo'n gast die helemaal niets gepresteerd heeft dit nu al zegt.

:| Yep, ook buis hep dat indertijd nog gezegd. Weet nog dat ook toen de ArenA in rep en roer was... :roll:

Ik weet wel dat je dat mooi vindt, altijd leuk als er iemand over Ajax in negatieve zin aant piepen is.

Weet je wat ik mooi (nou goed, in ieder geval typisch) vind? Dat je zulke uitspraken altijd alleen maar hoort van spelers die never nooit niet in aanmerking zullen komen voor Ajax, zoals domme dennie buis en elrooi "1 goal per 10 wedstrijden" elia!
Reply
Graag of niet! Op de BBQ met die kutvis.

Quote:Salmon: liever AZ dan Heerenveen

Glen Salmon staat in de belangstelling van SC Heerenveen en AZ. In BN/De Stem laat de spits van NAC weten het liefst naar Alkmaar te verhuizen.

,,Een topclub, dat wil je meemaken. Als voetballer wil je nu eenmaal beter worden. Ik hoorde dat Louis van Gaal gecharmeerd is van me, mooi om te horen. Maar of je de kans krijgt, is altijd afwachten", aldus de Zuid-Afrikaan.

Heerenveen ziet hij voorlopig niet zitten. ,,Omdat we op zoek zijn naar een nieuwe omgeving, is het eigenlijk niet de bedoeling terug te keren naar het Noorden, daarom heb ik nog geen besluit genomen over hun aanbod", zegt Salmon. Hij speelde tot de winter bij FC Groningen.

Dat ie voor AZ kiest, omdat dat stap hoger in dan Heerenveen, logisch. Maar die laatste alinea......'voorlopig', 'niet de bedoeling'.....als het AZ niet wordt, dan maar Heerenveen.....ik hoop dat ze verstandig zijn in het Abe Lenstra Stadion.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote::cry: En Ajax maar stukzitten...

daar gaat het mij helemaal niet om :roll: ik vind het gewoon mooi dat zo'n gast die helemaal niets gepresteerd heeft dit nu al zegt.

:| Yep, ook buis hep dat indertijd nog gezegd. Weet nog dat ook toen de ArenA in rep en roer was... :roll:

Ik weet wel dat je dat mooi vindt, altijd leuk als er iemand over Ajax in negatieve zin aant piepen is.

Weet je wat ik mooi (nou goed, in ieder geval typisch) vind? Dat je zulke uitspraken altijd alleen maar hoort van spelers die never nooit niet in aanmerking zullen komen voor Ajax, zoals domme dennie buis en elrooi "1 goal per 10 wedstrijden" elia!

begin je weer met je rep en roer. :roll: buys weet zelf heus wel dat hij tekort komt voor ajakkes (ook voor feyenoord trouwens) maar dan nog. ik vind het mooi dat iemand nu al die deur dicht gooit, terwijl hij niet weet wat de toekomst hem brengen gaat en het normaal is om al je opties open te houden.

ajakkes heeft ooit interesse gehad in taument, piair en gio trouwens en die deden het om dezelfde reden niet. je laatste alinea is dus kolder.
Reply
Mukkus Wrote:Graag of niet! Op de BBQ met die kutvis.

Quote:Salmon: liever AZ dan Heerenveen

Glen Salmon staat in de belangstelling van SC Heerenveen en AZ. In BN/De Stem laat de spits van NAC weten het liefst naar Alkmaar te verhuizen.

,,Een topclub, dat wil je meemaken. Als voetballer wil je nu eenmaal beter worden. Ik hoorde dat Louis van Gaal gecharmeerd is van me, mooi om te horen. Maar of je de kans krijgt, is altijd afwachten", aldus de Zuid-Afrikaan.

Heerenveen ziet hij voorlopig niet zitten. ,,Omdat we op zoek zijn naar een nieuwe omgeving, is het eigenlijk niet de bedoeling terug te keren naar het Noorden, daarom heb ik nog geen besluit genomen over hun aanbod", zegt Salmon. Hij speelde tot de winter bij FC Groningen.

Dat ie voor AZ kiest, omdat dat stap hoger in dan Heerenveen, logisch. Maar die laatste alinea......'voorlopig', 'niet de bedoeling'.....als het AZ niet wordt, dan maar Heerenveen.....ik hoop dat ze verstandig zijn in het Abe Lenstra Stadion.

pcies, gelijk afbestellen. waar haalt hij die kapsones vandaan man...
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Graag of niet! Op de BBQ met die kutvis.

Quote:Salmon: liever AZ dan Heerenveen

Glen Salmon staat in de belangstelling van SC Heerenveen en AZ. In BN/De Stem laat de spits van NAC weten het liefst naar Alkmaar te verhuizen.

,,Een topclub, dat wil je meemaken. Als voetballer wil je nu eenmaal beter worden. Ik hoorde dat Louis van Gaal gecharmeerd is van me, mooi om te horen. Maar of je de kans krijgt, is altijd afwachten", aldus de Zuid-Afrikaan.

Heerenveen ziet hij voorlopig niet zitten. ,,Omdat we op zoek zijn naar een nieuwe omgeving, is het eigenlijk niet de bedoeling terug te keren naar het Noorden, daarom heb ik nog geen besluit genomen over hun aanbod", zegt Salmon. Hij speelde tot de winter bij FC Groningen.

Dat ie voor AZ kiest, omdat dat stap hoger in dan Heerenveen, logisch. Maar die laatste alinea......'voorlopig', 'niet de bedoeling'.....als het AZ niet wordt, dan maar Heerenveen.....ik hoop dat ze verstandig zijn in het Abe Lenstra Stadion.

pcies, gelijk afbestellen. waar haalt hij die kapsones vandaan man...

Hij is op zoek naar een nieuwe omgeving, niet alleen qua club, ook qua woonomgeving, omdat ie al in/bij groningen gewoond heeft......ik zou zeggen: krottenwijken genoeg bij Johannesburg/Pretoria/Kaapstad*.

* Gelieve hier uw keuze te omcirkelen, Glenn Zalmmoot.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Salmon lijkt me anders verrekte geschikt als opvolger van Alves! Hakkuh
Reply
Peter Wrote:Salmon lijkt me anders verrekte geschikt als opvolger van Alves! Hakkuh

Die verhuurde speler aan de Graafschap heet Tarvajalves. Je halt 2 spelers door elkaar. Geeft niks.....als je hersentjes wat groter zijn, verdwijnt dat vanzelf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93947/sc=59bce9">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=59bce9</a><!-- m -->

Vincken wil weg. Komen de eerste centen al binnen voor de investeerders in de 'talent'pool...
Reply
Matador! Wrote:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=59bce9

Vincken wil weg. Komen de eerste centen al binnen voor de investeerders in de 'talent'pool...

21 jaar, dit jaar 23 wedstrijden doordat hij a) een paar keer geblesseerd was en b) 'international' Castelen voor zich heeft. =;
Castelen gaat waarschijnlijk weg, dus waar maakt hij zich druk om?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote::cry: En Ajax maar stukzitten...

daar gaat het mij helemaal niet om :roll: ik vind het gewoon mooi dat zo'n gast die helemaal niets gepresteerd heeft dit nu al zegt.

:| Yep, ook buis hep dat indertijd nog gezegd. Weet nog dat ook toen de ArenA in rep en roer was... :roll:

Ik weet wel dat je dat mooi vindt, altijd leuk als er iemand over Ajax in negatieve zin aant piepen is.

Weet je wat ik mooi (nou goed, in ieder geval typisch) vind? Dat je zulke uitspraken altijd alleen maar hoort van spelers die never nooit niet in aanmerking zullen komen voor Ajax, zoals domme dennie buis en elrooi "1 goal per 10 wedstrijden" elia!


ajaks heeft gelukkig spelers voorin lopen die het sukken beter doen dan ELIA, ik noem een mitea of een de mul die nu in aanmerking komt voor een echte topclub, maar die toch ook maar 4 doelpuntjes heeft gemaakt...

En ze hebben trouwens ook nog een krohn-deli rondlopen die ze zo graag terug wilden hebben, en wat doet die het goed zeg...
Bangkok resident.
Reply
Nee Tardelli trekt volle zalen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Nee Tardelli trekt volle zalen

Ik nam het even op voor elia :wink:
Bangkok resident.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=59bce9

Vincken wil weg. Komen de eerste centen al binnen voor de investeerders in de 'talent'pool...

21 jaar, dit jaar 23 wedstrijden doordat hij a) een paar keer geblesseerd was en b) 'international' Castelen voor zich heeft. =;
Castelen gaat waarschijnlijk weg, dus waar maakt hij zich druk om?

Castelen heeft nauwelijks gespeeld dit seizoen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=59bce9

Vincken wil weg. Komen de eerste centen al binnen voor de investeerders in de 'talent'pool...

21 jaar, dit jaar 23 wedstrijden doordat hij a) een paar keer geblesseerd was en b) 'international' Castelen voor zich heeft. =;
Castelen gaat waarschijnlijk weg, dus waar maakt hij zich druk om?

23 wedstrijden ja, maar hoeveel minuten? Steeds een half uurtje of minder. En waar hij zich druk om maakt? Het evt. 4-4-2 systeem, Slory, Castelen (is nog niet weg)?
Reply
Wat mot je hier nu weer van denken? Gaan toch dingetjes niet helemaal zo lekker, sinds Riemer weg is:

Quote: ,,Heerenveen betaalt miljoen te veel voor Nielsen''

sc Heerenveen betaalt twee miljoen euro voor verdediger Kristian Bak Nielsen, maar een bod van een miljoen euro was ook genoeg geweest. Dat schrijft de Leeuwarder Courant woensdag. Jammer dat sc Heerenveen niets wist van een clausule die in zijn contract stond.

Het is daarom begrijpelijk dat directeur Jens Ørgaard van Midtjylland erg tevereden is: ,,Heerenveen krijgt onze beste speler, Kristian heeft een mooi contract en wij houden er een prima bedrag aan over. Dat is nodig, want we hebben een bedrijf te runnen.''

Pas achteraf bleek dat Nielsen een clausule in zijn contract had staan, waaruit bleek dat hij voor een miljoen euro mocht vertrekken. Nielsen en zijn zaakwaarnemers zwegen over de de clausule. Ze hoefden ook niets te zeggen, want sc Heerenveen vroeg nergens naar. Nielsen erkent nu in de Leeuwarder Courant dat een miljoen euro voldoende was geweest: ,,Want ik denk niet dat ik op dit moment op een betere plek terecht kan.''

De onnodige uitgave van een miljoen euro is de derde opmerkelijke actie op de transfermarkt in korte tijd. Eerder dacht sc Heerenveen Laurent Delorge te hebben aangetrokken, maar hij staat nu onder contract bij Ajax. Over de aankoop van Ari da Silva twijfelde sc Heerenveen erg lang. Daarbij sloeg de directie de positieve adviezen van Riemer van der Velde in de wind. Ari speelt volgend seizoen voor AZ.

Losers. :oops:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?
Reply
Ach dan gooien ze de vraagprijs voor Alves toch gewoon met een miljoentje omhoog?
Reply
2 zielen 1 gedachte. :lol:
Reply
Peter Wrote:Ach dan gooien ze de vraagprijs voor Alves toch gewoon met een miljoentje omhoog?
Xtragaap4de SPuit 11 weer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:

cry Hij liep vorige week in VI al te mekkeren dat hij weg wil omdat hij zo weinig verdient. Ik ruik de onwerkbare situatie nu al als Heerenveen alle belangstelling wegwuift zolang er geen 25 miljoen wordt betaald.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:

het ergste is nog dat je een extreem domme lul hebt binnen gehaald. had gelijk een miljoen kunnen verdienen voor zijn nieuwe werkgever, maar hij vond het beter om zijn muil te houden. :roll:
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:

cry Hij liep vorige week in VI al te mekkeren dat hij weg wil omdat hij zo weinig verdient. Ik ruik de onwerkbare situatie nu al als Heerenveen alle belangstelling wegwuift zolang er geen 25 miljoen wordt betaald.

Ja, en? Had ie een jaar geleden dat contract niet moeten tekenen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:

het ergste is nog dat je een extreem domme lul hebt binnen gehaald. had gelijk een miljoen kunnen verdienen voor zijn nieuwe werkgever, maar hij vond het beter om zijn muil te houden. :roll:

Dat bedoel ik. Daar maakt je je niet populair mee bij je nieuwe werkgever.

Stel: Je werkt als auto-verkoper bij een BMW-dealer en op een dag laat je aan de directeur je nieuwe Mercedes zien..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:

het ergste is nog dat je een extreem domme lul hebt binnen gehaald. had gelijk een miljoen kunnen verdienen voor zijn nieuwe werkgever, maar hij vond het beter om zijn muil te houden. :roll:

Vermoedelijk recht op een percentage van de transfersom? Anders begrijp ik het ook niet. Maar zelfs dan is het een actie die meer voor de hand ligt bij een Ajacied :wink:
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat maakt dat nou uit, alves is toch 492 miljoen waard. maak je daar toch gewoon 493 miljoen van?

Neuh. Die dient maar lekker zijn contract uit. Ipv een eigen vermogen van 23 miljoen euro is er nu nog maar een eigen vermogen van 22 miljoen euro. :letitallout:

het ergste is nog dat je een extreem domme lul hebt binnen gehaald. had gelijk een miljoen kunnen verdienen voor zijn nieuwe werkgever, maar hij vond het beter om zijn muil te houden. :roll:

Vermoedelijk recht op een percentage van de transfersom? Anders begrijp ik het ook niet. Maar zelfs dan is het een actie die meer voor de hand ligt bij een Ajacied :wink:

Het getuigt wel van loyaliteit aan zijn voormalig werkgever.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Perez naar PSV gaat niet door. Goede zaak dat PSV zich niet gek laat maken nu Ajax met 1,8 miljoen geen genoegen neemt. Meer is hij niet waard. Gewoon Danko voor de leeuwen gooien, Koné en Farfan op de vleugels en Reis en Zeefuik achter de hand. Geld gebruiken om het bod op de Cler te kunnen verhogen (al is ook hij mi niet meer dan 2M waard).
Reply
Peter Wrote:Perez naar PSV gaat niet door. Goede zaak dat PSV zich niet gek laat maken nu Ajax met 1,8 miljoen geen genoegen neemt. Meer is hij niet waard. Gewoon Danko voor de leeuwen gooien, Koné en Farfan op de vleugels en Reis en Zeefuik achter de hand. Geld gebruiken om het bod op de Cler te kunnen verhogen (al is ook hij mi niet meer dan 2M waard).

bron?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peter zelf natuurlijk...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: