The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:Perez naar PSV gaat niet door. Goede zaak dat PSV zich niet gek laat maken nu Ajax met 1,8 miljoen geen genoegen neemt. Meer is hij niet waard. Gewoon Danko voor de leeuwen gooien, Koné en Farfan op de vleugels en Reis en Zeefuik achter de hand. Geld gebruiken om het bod op de Cler te kunnen verhogen (al is ook hij mi niet meer dan 2M waard).

konehead ging toch weg?

Mooi als hij blijft dan kun je weer geld aan mij verliezen :razz:
Bangkok resident.
Reply
Quote:Ook Landzaat op verlanglijstje Feyenoord

21/6/2007 8 :56

De lijst met spelers die zich mogen verheugen in de belangstelling van Feyenoord zwelt aan. De Rotterdammers meldden zich eerder al voor Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Kevin Hofland, Roy Makaay, Danny Koevermans en Kenneth Perez en staken nu ook hun licht op bij Wigan Athletic voor de overname van Denny Landzaat.
'Het is duidelijk dat we hoog mikken', vertelt interim-manager Peter Vogelzang deze week in Voetbal International. 'We willen echte A-spelers die een versterking zullen betekenen en Feyenoord naar een hoger niveau kunnen tillen.'

Landzaat is zo'n speler. De 31-jarige middenvelder bezit de routine die Feyenoord goed kan gebruiken. Bij Wigan Athletic, dat afgelopen seizoen ternauwernood ontsnapte aan degradatie uit het Premiership, kende de 36-voudig international een moeizaam eerste jaar. Desondanks kwam hij tot 33 wedstrijden en twee doelpunten.

Bij The Latics heeft Landzaat nog een doorlopend contract tot medio 2009. Het is nog onduidelijk óf de Engelse club bereid is de middenvelder te laten gaan en, als dat het geval is, tegen welke prijs.


Quote:'Derijck en Lemmens in vizier van KV Mechelen'

21/6/2007 11:49

KV Mechelen heeft het oog laten vallen op twee Eredivisiespelers die overbodig zijn bij hun club. Volgens de Belgische media is Erwin Lemmens kandidaat voor de positie in het doel, terwijl Timothy Derijck (foto) de defensie moet versterken.
Lemmens zit eerdaags zonder club als zijn contract met RKC Waalwijk afloopt. De naar de Jupiler League gedegradeerde club wenst geen gebruik meer te maken van de diensten van de 32-jarige Belgische doelman. Lemmens kwam tijdens de winterstop van het afgelopen seizoen over van Olympiakos Piraeus en verdedigde elf keer het doel van de Waalwijkers.

Derijck staat nog tot de zomer van 2009 onder contract bij Feyenoord, maar heeft van de Rotterdamse club te horen gekregen dat hij mag vertrekken. De twintigjarige verdediger wist in twee seizoenen tijd niet door te breken in De Kuip. Tijdens het seizoen 2005/2006 speelde de jonge Belg op huurbasis bij NAC Breda.


Quote:Magralishvili nieuwe linksback voor Vitesse

20/6/2007 16:48

Vitesse is er in geslaagd Haim Magralishvili naar Het Gelredrome te halen. De Israëlische linksback is de vierde aanwinst van de Arnhemmers.
Magralishvili (25) maakte afgelopen week al kennis met Vitesse. Maar de afronding van de overgang liet nog op zich wachten, zodat de linksback zonder contract terugkeerde naar Israël.

Uitstel bleek geen afstel. Maccabi Haifa stemde in met de transfersom die Vitesse wilde betalen voor de verdediger. Daarna konden ook de handtekeningen worden gezet onder het driejarige contract.

Na Harrie Gommans (MVV), Cees Keizer (Jong Ajax) en Santi Kolk (ADO Den Haag) is Magralishvili het vierde nieuwe gezicht dat trainer Aad de Mos deze zomer kan verwelkomen.

Quote:Roda JC heeft zich voor aankomend seizoen verzekerd van de diensten van Fatih Sonkaya. De rechtervleugelverdediger, die op de loonlijst van FC Porto staat, zal voor één seizoen op huurbasis in Kerkrade uitkomen.

Sonkaya speelde al eerder voor de Limburgse formatie van Raymond Atteveld. Vanaf het jaar 2000 begon de Turkse international zijn wedstrijden te spelen voor de ploeg uit Kerkrade en was hij een vaste waarde. In 2004 besloot de inmiddels 26-jarige verdediger een avontuur aan te gaan bij Besiktas.

Een seizoen en tien competitiewedstrijden in Turkije later meldde het FC Porto van destijds Co Adriaanse zich, en tekende hij een contract tot medio 2010 bij de topclub. De verdediger slaagde echter niet, waardoor hij vorig seizoen uitkwam voor het Portugese Académica.

Sonkaya besloot vervolgens met zijn zaakwaarnemer een oplossing te zoeken. De international wilde graag in Nederland voetballen, en zijn oude club Roda JC hielp hem vriendelijk door hem op huurbasis over te nemen. Mocht de technische staf in Kerkrade tevreden zijn met Sonkaya, dan hebben de Limburgers een optie tot koop die zij kunnnen lichten.

Quote:Roda JC heeft woensdag bij Willem II een officieel bod uitgebracht op Anouar Hadouir. De Limburgers zien in de vleugelaanvaller de vervanger van de naar Qatar vertrokken Adil Ramzi.

Tegenover het Limburgs Dagblad liet algemeen directeur Huub Narinx weten dat het een goed gesprek was, maar dat beide partijen vooralsnog ver uit elkaar liggen. “We zijn niet tot overeenstemming gekomen, maar dat gebeurt zelden bij zo'n eerste gesprek. Ik denk wel dat het een lastige bevalling wordt, want het is duidelijk dat Willem II hem niet graag laat gaan."

Hadouir (24) stond de afgelopen vijf seizoenen onder contract bij de Tilburgers, maar heeft besloten om financiële én sportieve redenen zijn heil elders te zoeken. Zaakwaarnemer Marc van Hintum was al geruime tijd bezig om een andere werkgever te zoeken, die het contract tot volgend jaar zomer wil afkopen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
weinig nieuws
Reply
Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:
Reply
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.

De Mul is een rechtsbuiten.....en je zegt het zelf al; Kennedy en Delorge.

Perez zou de vervanger kunnen zijn voor Sneijder. Dat zou de reden kunnen zijn dat ze Perez niet zo makkelijk willen laten gaan, aangezien de situatie rond Sneijder nog onduidelijk is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:,,Heerenveen zeer geïnteresseerd in Petter Andersson''

21/06 (14:19) sc Heerenveen heeft grote interesse voor middenvelder Petter Andersson. De Zweed speelt op dit moment voor Hammarby IF.

Andersson is een aanvallende middenvelder van 22 jaar oud. Hij scoorde voor Hammarby in 69 wedstrijden dertien keer. Volgens de Leeuwarder Courant ziet sc Heerenveen in hem de opvolger van Paul Bosvelt, al ontkent de speler zelf dat hij contact heef gehad met sc Heerenveen.

Petter Andersson kwam twee keer uit voor het nationale team van Zweden. Voor Zweden Onder 21 speelde hij 20 interlands. Het is niet bekend of hij een clausule met een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft. ;-)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:,,Heerenveen zeer geïnteresseerd in Petter Andersson''

21/06 (14:19) sc Heerenveen heeft grote interesse voor middenvelder Petter Andersson. De Zweed speelt op dit moment voor Hammarby IF.

Andersson is een aanvallende middenvelder van 22 jaar oud. Hij scoorde voor Hammarby in 69 wedstrijden dertien keer. Volgens de Leeuwarder Courant ziet sc Heerenveen in hem de opvolger van Paul Bosvelt, al ontkent de speler zelf dat hij contact heef gehad met sc Heerenveen.

Petter Andersson kwam twee keer uit voor het nationale team van Zweden. Voor Zweden Onder 21 speelde hij 20 interlands. Het is niet bekend of hij een clausule met een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft. dat wordt waarschijnlijk pas bekend als de transfer is afgerond.

:lol:

ik denk bij nader inzien dat heerenveen best kans maakt om de overeenkomst met die bak vol met hansen ongedaan te maken. er is geen juiste voorstelling van zaken gegeven. gewoon ff een zweedse advocaat inschakelen.
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.

Maar Ajax is dan ook niet aan zo'n beetje iedere speler gelinkt oelewapper, daar heb ik het over! Jij maakt er, uiteraard, weer je eigen verhaal van. Lamlul
Reply
Ik heb daar inderdaad ook over nagedacht. Er is een zeer bepalend detail achter gehouden, waar de koper van op de hoogte gesteld diende te worden.

Maar we zoeken wel een deense ÅdvØcååt, waf. Lijkt me geschikter in Denemarken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.

Maar Ajax is dan ook niet aan zo'n beetje iedere speler gelinkt oelewapper, daar heb ik het over! Jij maakt er, uiteraard, weer je eigen verhaal van. Lamlul

Omdat ze pas in hoeven te kopen als je hebben verkocht lijkt me dat niet meer dan logisch. lijkt me niet dat zij in andere spelers intresse zullen hebben dan wat bij PSV en Feyenoord allemaal genoemd wordt.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.

Maar Ajax is dan ook niet aan zo'n beetje iedere speler gelinkt oelewapper, daar heb ik het over! Jij maakt er, uiteraard, weer je eigen verhaal van. Lamlul

nee, daar kan feyenoord ook lekker veel aan doen. die kut media zijn in komkommertijd naar nieuws op zoek. je doet net of het allemaal vna feyenoord vandaan komt....
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.

Maar Ajax is dan ook niet aan zo'n beetje iedere speler gelinkt oelewapper, daar heb ik het over! Jij maakt er, uiteraard, weer je eigen verhaal van. Lamlul

nee, daar kan feyenoord ook lekker veel aan doen. die kut media zijn in komkommertijd naar nieuws op zoek. je doet net of het allemaal vna feyenoord vandaan komt....

dat zal idd wel niet want het lek naar de pers pi-air is nu weg :wink:
Bangkok resident.
Reply
't Wereldje van donderdag 21 juni

• Rat: 'Ik voel me zo verdomd alleen.'
Wiard wiersma

• Gehoord in Eindhoven: 'Wat heb je überhaupt aan een Rat in de Mickey Mouse Competitie?'
Pascal van dijk

• PSV geen rattenvanger...
Theo den Waard

• 'PSV ziet af van huurperiode dure Rat en wil de optie tot koop lichten van goedkope grijze muis.
Marco van Oostenbrugge

---
En dat terwijl PSV niet eens interesse had. Hij is alleen door zijn zaakwaarnemer aangeboden tegen een belachelijke prijs. Over komkommertijd gesproken. :roll: Deze is dan wel weer leuk :razz: :

• Seedorf: '32 PENALTY'S????'
Arnold de Nijs
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Feyenoord heeft zo'n beetje in iedereen interesse, alleen nog niets concreets aangetrokken! Lijkt psv wel.... :lol:

Ajax heeft met Ken-het-nie en Delorge als nieuwe rechtsbuitens natuurlijk dan weer wel goed ingekocht! Ben benieuwd wie zij als vervangers kunnen strikken voor de Mul, Sneijder en Perez.. die wrs alle3 nog wel vertrekken.

Maar Ajax is dan ook niet aan zo'n beetje iedere speler gelinkt oelewapper, daar heb ik het over! Jij maakt er, uiteraard, weer je eigen verhaal van. Lamlul

nee, daar kan feyenoord ook lekker veel aan doen. die kut media zijn in komkommertijd naar nieuws op zoek. je doet net of het allemaal vna feyenoord vandaan komt....

Bij Feyenoord lekt zelfs de vuilnisophaaldienst nog naar de pers, waf... :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Perez zou de vervanger kunnen zijn voor Sneijder.

Volgens PSV zou die club al een hoger bod hebben neergelegd dan de oorspronkelijke vraagprijs, die door Ajax tussentijds verhoogd zou zijn. In het Algemeen Dagblad wordt dat door Martin van Geel echter ontkend. PSV zou de door Ajax gevraagde prijs van naar verluidt 1,8 miljoen euro niet willen betalen.

Volgens De Telegraaf zal er vandaag toch weer onderhandeld worden tussen Ajax en PSV over de transfer van Kenneth Perez. Van Geel in De Telegraaf: "We zijn er niet uitgekomen. Binnen een paar dagen moet er groen of rood licht zijn. Op dit moment ziet het er niet goed uit. Kenneth Perez wil per se weg en we zijn best bereid om mee te denken en mee te luisteren, maar daar zit een grens aan. PSV heeft aangegeven daar niet naar toe te willen. Dan wordt het een moeilijk verhaal. Ze zijn weliswaar een stuk opgeschoven, maar niet genoeg", aldus Van Geel.

"We blijven hoopvol. Het moet rondkomen, dat moeten ze bij Ajax ook beseffen. Ik denk dat het een extreem moeilijke situatie zal worden, wanneer Kenneth in juli toch weer terug moet naar Ajax", aldus de zaakwaarnemer van Perez.

--
Lijkt me dat Perez sowieso naar PSV mag als er een arbitragezaak van wordt gemaakt. Feyenoord bod 2M en Ajax was meteen accoord, bij PSV is 1,8M onbespreekbaar. Maar volgens mij heeft PSV daar weinig zin in en zal Perez wel naar het buitenland gaan.
Reply
als ie maar niet naar de kuip komt. geen snavels in de kuip en zeker geen snavels die liever naar de boertjes willen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan schopt ie der 2 belangrijke ballen in en is het een volksheld. :roll:
Reply
Dat geld ook als hij het voor PSV zou doen dusssssss :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:En dan schopt ie der 2 belangrijke ballen in en is het een volksheld. :roll:

Heeft-ie dit seizoen al gedaan in de Kuip... :wink:
Reply
Real Madrid en Chelsea willen Drenthe :eeeek:

Volgens Tien/Talpa heeft Chelsea 4 miljoen pond voor hem over.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hoorde zelfs dat ze hem bij Real willen als opvolger voor Roberto Carlos. :eeeek: Ze zouden hem al het hele seizoen volgen, wat mij erg sterk lijkt. Aan het begin van het seizoen wist immers niemand wie hij was.
Reply
Bocaloca Wrote:Dat geld ook als hij het voor PSV zou doen dusssssss :roll:

Net als voor Stam en Huntelaar bij Ajax bedoel je?
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Dat geld ook als hij het voor PSV zou doen dusssssss :roll:

Net als voor Stam en Huntelaar bij Ajax bedoel je?

Heeft Boca dan geroepen dat ie deze 2 niet bij Ajax wou zien ?

Dom dom dom ben je toch, halftamme kleuter....
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Dat geld ook als hij het voor PSV zou doen dusssssss :roll:

Net als voor Stam en Huntelaar bij Ajax bedoel je?

Heeft Boca dan geroepen dat ie deze 2 niet bij Ajax wou zien ?

Dom dom dom ben je toch, halftamme kleuter....

Waar wordt dan geroepen dat Perez niet bij PSV welkom is?
Reply
Lamme Lennie Wrote:Real Madrid en Chelsea willen Drenthe :eeeek:

Volgens Tien/Talpa heeft Chelsea 4 miljoen pond voor hem over.
Tja, ik vind het behoorlijk verrassend. Het is een leuk spelertje, maar ten eerste geen echte verdediger (vergelijkbaar met Urby) en ten tweede is hij er nog lang niet. Laten we niet vergeten dat hij gewoon een matig seizoen heeft gehad bij Feyenoord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoezo heeft hij een matig seizoen gehad bij Feyenoord? Behoorde wekelijks tot de beteren (al is dat niet zo heel moeilijk).
Reply
Dat bedoel ik dus. Hij was misschien aanvallend gevaarlijk, maar ik heb hem toch regelmatig kolderieke blunders zien maken in de verdediging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat bedoel ik dus. Hij was misschien aanvallend gevaarlijk, maar ik heb hem toch regelmatig kolderieke blunders zien maken in de verdediging.

wat weet jij er nou van joh domme tv supporter. hij heeft een uitstekend seizoen gedraaid, hij was het lichtpunt van het seizoen. dat wisten we alleen in de kuip, want de media vielen over elkaar heen om feyenoord af te zeiken en te benadrukken dat alleen guzman enige waarde vertegenwoordigd. wij wisten wel beter, jij niet, want jij lult altijd de media achterna.

hij heeft idd 1 keer de buitenspelval opgeheven, dat was een fout, maar kolderiek was het geenszins.

een opvolger voor roberto carlos is hij nog lang niet, en ook 4 mio pond is ook lachwekkend weinig. stelletje aasgieren zijn het. eerst slalomon voor 2 knopen en een kauwgombal weghalen en dan weer voor een dubbeltje op de eerste rij komen. laat ze lekker allemaal opsjorren.
Reply
Peter Wrote:En dan schopt ie der 2 belangrijke ballen in en is het een volksheld. :roll:

jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van het publiek in de kuip.
Reply


Forum Jump: