The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Tripplexxx Wrote:Waar haalt Feijenoord ineens het geld vandaan? Is Drenthe al verkocht ofzo???

Ze hebben door die spelerspools op een creatieve manier geld naar voren gehaald. Ze besteden nu dus geld wat ze eigenlijk pas in de toekomst bij verkoop van hun huidige spelers zouden ontvangen. Komende seizoenen leven ze dus boven hun stand, waarna de problemen nog erger zijn dan nu omdat ze goede spelers kwijtraken zonder dat er geld voor terugkomt. Tenzij ze nu door dit foefje CL voetbal halen, dan pakt het goed uit.

Dat het nu een leuk bedrag heeft opgeleverd is duidelijk, maar het lijkt erop dat ze het over de balk smijten. Vraagprijzen zijn geen enkel probleem voor spelers die PSV te duur vind (PSV heeft ook geld liggen).
Reply
Investeerders beginnen nu gewoon te komen. Het is lang geleden dat Feyenoord in de race was voor zulke spelers. Ze betalen ook vrij makkelijk, ze waren meteen al rond met ajax en az over resp. perez en de cler. Ook voor Hofland lijken ze zomaar 4 miljoen neer te tikken, wat me vrij veel voor hem lijkt. Nu nog een topspits(makaay hopelijk) en een goede middenvelder(gio?) en je doet gewoon weer volledig mee in de top 4. En dat terwijl de club én de selectie afgelopen seizoen op een dieptepunt zaten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Investeerders beginnen nu gewoon te komen. Het is lang geleden dat Feyenoord in de race was voor zulke spelers. Ze betalen ook vrij makkelijk, ze waren meteen al rond met ajax en az over resp. perez en de cler. Ook voor Hofland lijken ze zomaar 4 miljoen neer te tikken, wat me vrij veel voor hem lijkt. Nu nog een topspits(makaay hopelijk) en een goede middenvelder(gio?) en je doet gewoon weer volledig mee in de top 4. En dat terwijl de club én de selectie afgelopen seizoen op een dieptepunt zaten.

Je doet dan idd weer volledig mee, maar ben je nog niet volledig terug. Nu levert die pool je (bv.) 10 miljoen op. Das mooi, 10 miljoen winst. Maar als je nu voor 30 miljoen spelers uit die pool verkoopt (stel dat zo'n Drenthe of Guzman 10+ miljoen waard wordt) houdt Feyenoord daarvan slecht de helft (geloof ik) over. 15 miljoen dus ipv 30 miljoen zonder pool. Heb je per saldo aan het eind van de rit nog 5 miljoen verloren en zit je nog dieper in de shit. Als alle spelers in die pools niks waard blijken heb je als club winst, maar dan is het ook weer niet goed. Feyenoord moet gewoon CL halen om dit op de lange termijn rendabel te maken lijkt mij.
Reply
Peter Wrote:
centre court Wrote:Investeerders beginnen nu gewoon te komen. Het is lang geleden dat Feyenoord in de race was voor zulke spelers. Ze betalen ook vrij makkelijk, ze waren meteen al rond met ajax en az over resp. perez en de cler. Ook voor Hofland lijken ze zomaar 4 miljoen neer te tikken, wat me vrij veel voor hem lijkt. Nu nog een topspits(makaay hopelijk) en een goede middenvelder(gio?) en je doet gewoon weer volledig mee in de top 4. En dat terwijl de club én de selectie afgelopen seizoen op een dieptepunt zaten.

Je doet dan idd weer volledig mee, maar ben je nog niet volledig terug. Nu levert die pool je (bv.) 10 miljoen op. Das mooi, 10 miljoen winst. Maar als je nu voor 30 miljoen spelers uit die pool verkoopt (stel dat zo'n Drenthe of Guzman 10+ miljoen waard wordt) houdt Feyenoord daarvan slecht de helft (geloof ik) over. 15 miljoen dus ipv 30 miljoen zonder pool. Heb je per saldo aan het eind van de rit nog 5 miljoen verloren en zit je nog dieper in de shit. Als alle spelers in die pools niks waard blijken heb je als club winst, maar dan is het ook weer niet goed. Feyenoord moet gewoon CL halen om dit op de lange termijn rendabel te maken lijkt mij.

[Image: fyousucklk0.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
You know it is so!



Overigens is Perez-PSV nu ook wel 100% afgeketst. PSV wil Beerens zijn contract verlengen. 2 weken terug mocht hij nog naar NEC.
Reply
die beerens heeft ook even 2 goeie invalbeurten gehad op 't jeugd EK. :Big Grin

ik vind 'm trouwens wel een leuke speler. heeft nog iets verrassends.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tim de Cler is aan het einde van de middag gepresenteerd in De Kuip als eerste nieuwe aanwinst onder Bert van Marwijk. De linksback kreeg het shirt met rugnummer vijf uitgereikt. ‘Ik kom uit een echte Feyenoord-familie, van kinds af aan ben ik supporter van deze club geweest. Het was daarom voor mij geen moeilijke keuze toen de club bij mij aanklopte.’
-

Door Ajax opgeleid, wilde via AZ naar PSV, maar Feyenoord is zn grote liefde. :roll:
Reply
En toch is 't wel zo. was al jaren bekend. ben met je eens dat je dan niet dit traject moet ''kiezen'' en iig niet in dat andere rood-wit moet spelen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peter Wrote:Tim de Cler is aan het einde van de middag gepresenteerd in De Kuip als eerste nieuwe aanwinst onder Bert van Marwijk. De linksback kreeg het shirt met rugnummer vijf uitgereikt. ‘Ik kom uit een echte Feyenoord-familie, van kinds af aan ben ik supporter van deze club geweest. Het was daarom voor mij geen moeilijke keuze toen de club bij mij aanklopte.’
-

Door Ajax opgeleid, wilde via AZ naar PSV, maar Feyenoord is zn grote liefde. :roll:

Deze ouwe cokesnuiver is gewoon een kakkerlak. Toen ie eenmaal bij Ajax speelde had ie wel weer meer met die club, althans zo heeft ie toen verklaard. Weet wel dat ie nog weleens een lijntje legt in Lei'uh... :razz:
Reply
centre court Wrote:die beerens heeft ook even 2 goeie invalbeurten gehad op 't jeugd EK. :Big Grin

ik vind 'm trouwens wel een leuke speler. heeft nog iets verrassends.

Eerst maar eens een seizoen constant presteren! En net als Rigter, een paar goede wedstrijden op een jeugd-Ek maakt hem nog geen supertalent!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote: 'Henry voor 24 miljoen euro naar Barcelona'

22/6/2007 23:03

De geluiden worden steeds sterker dat Thierry Henry komend seizoen de kleuren verdedigt van Barcelona. Zowel de Engelse als de Spaanse media melden dat de 29-jarige Fransman na acht seizoenen Arsenal gaat verlaten om voor de ploeg van coach Frank Rijkaard te gaan spelen.

Met de transfer van de Franse superster zou een bedrag van 24 miljoen euro zijn gemoeid. De aanvaller, die voor Arsenal 197 keer doeltrof in 381 competitiewedstrijden, kan bij Barcelona een contract voor vier seizoenen ondertekenen.

Afgelopen zomer, na de verloren Champions League-finale tegen uitgerekend Barcelona (2-1), verklaarde Henry nog Arsenal trouw te willen blijven en onderstreepte dat door zijn contract met The Gunners met vier seizoenen te verlengen.

Het teleurstellende afgelopen seizoen, Arsenal eindigde als vierde in het Premiership op ruime achterstand van kampioen Manchester United, zou de reden zijn dat Henry alsnog wil vertrekken uit Londen. De Fransman zou het niet eens zijn met het beleid van de club om jong talent aan te trekken in plaats van gearriveerde spelers.

Persoonlijk kende Henry overigens ook een teleurstellend seizoen. Vanwege blessures was hij slechts in staat deel te nemen aan zeventien competitiewedstrijden, waarin hij overigens wél zijn waarde bewees door tien keer te scoren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Quote: 'Henry voor 24 miljoen euro naar Barcelona'

22/6/2007 23:03

De geluiden worden steeds sterker dat Thierry Henry komend seizoen de kleuren verdedigt van Barcelona. Zowel de Engelse als de Spaanse media melden dat de 29-jarige Fransman na acht seizoenen Arsenal gaat verlaten om voor de ploeg van coach Frank Rijkaard te gaan spelen.

Met de transfer van de Franse superster zou een bedrag van 24 miljoen euro zijn gemoeid. De aanvaller, die voor Arsenal 197 keer doeltrof in 381 competitiewedstrijden, kan bij Barcelona een contract voor vier seizoenen ondertekenen.

Afgelopen zomer, na de verloren Champions League-finale tegen uitgerekend Barcelona (2-1), verklaarde Henry nog Arsenal trouw te willen blijven en onderstreepte dat door zijn contract met The Gunners met vier seizoenen te verlengen.

Het teleurstellende afgelopen seizoen, Arsenal eindigde als vierde in het Premiership op ruime achterstand van kampioen Manchester United, zou de reden zijn dat Henry alsnog wil vertrekken uit Londen. De Fransman zou het niet eens zijn met het beleid van de club om jong talent aan te trekken in plaats van gearriveerde spelers.

Persoonlijk kende Henry overigens ook een teleurstellend seizoen. Vanwege blessures was hij slechts in staat deel te nemen aan zeventien competitiewedstrijden, waarin hij overigens wél zijn waarde bewees door tien keer te scoren.

Het is dus zeker :

Quote:Henry: 'Ja, ik heb gekozen voor Barcelona'

23/6/2007 9 :34

Na acht jaar neemt Thierry Henry dan toch afscheid van Arsenal. De Franse aanvaller bevestigt de steeds sterker worden geruchtenstroom: 'Ja, ik heb gekozen voor Barcelona.'
'Ik heb nog niet getekend, maar vrijdag zijn de partijen eruit gekomen', bevestigt Henry in L'Equipe de overgang. 'Ik moet de medische keuring nog doorstaan. Maar ja, ik heb gekozen voor Barcelona. Ik ga tekenen voor vier jaar.'

Henry koos voor 'het voetbal dat ze spelen, de geschiedenis van de club, het stadion en voor Frank Rijkaard, die ik hoog heb zitten.' Maar er speelde meer dat de international de club gaat verlaten waar hij vorig jaar jaar zei nooit meer te zullen vertrekken. 'Het feit dat manager Arsène Wenger zijn contract bij Arsenal niet verlengde was een ander zeer belangrijk element in mijn overwegingen.'

Met de transfer is naar verluidt een bedrag gemoeid van 24 miljoen euro. Het biedt ook een opening voor een vertrek van Samuel Eto’o uit Barcelona. De Kameroener zou niet lekker meer liggen bij Ronaldinho én staat nadrukkelijk op het verlanglijstje van AC Milan.


En dan Eto'o voor iets meer verkopen... :razz:
Reply
Die Henry moet eerst maar eens bewijzen, dat ie zijn niveau ook kan vasthouden bij een echte topclub.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Die Henry moet eerst maar eens bewijzen, dat ie zijn niveau ook kan vasthouden bij een echte topclub.

De enige zekerheid die je hebt bij Henry is dat ie de helft mist ivm blessures.....
Reply
Peter Wrote:Wel grappig dat het principe "wij willen alleen spelers die voor Feyenoord willen spelen, dus Perez niet meer" nu alweer overboord is gegooid. De Cler zat in precies dezelfde situatie als Perez.

nou grappig zeg!

dat was dus niet dezelfde situatie. feyenoord was de 1ste die zich meldde voor de cler, maar kon nog geen spijkers met koppen slaan omdat er nog geen nieuwe trainer was.

toen kwam de kinderlokker vereniging psvee in beeld. net als bij perez (en vorig jaar kalou) de speler de hoofd op hol slaan en pronken met de cl, en vervolgens 3 euro 95 bieden voor de speler in de hoop dat de speler dan wel rotzooi gaat trappen en de verkpende partij een probleem krijgt.

bij perez was psvee eerst en omdat psvee voor een dubbeltje op de eerste rijj wilde zitten kwam het niet rond. feyenoord meldde zich ook en toen koos perez voor psvee.

toen de cler de keus had uit 2 clubs, koos hij voor feyenoord.

verschil dus. nog een denkfout van je is dat perez niet meer naar feyenoord zou kunnen. marwijk heeft alleen laten weten dat hij dan heel wat heeft uit te leggen.

Quote:Je doet dan idd weer volledig mee, maar ben je nog niet volledig terug. Nu levert die pool je (bv.) 10 miljoen op. Das mooi, 10 miljoen winst. Maar als je nu voor 30 miljoen spelers uit die pool verkoopt (stel dat zo'n Drenthe of Guzman 10+ miljoen waard wordt) houdt Feyenoord daarvan slecht de helft (geloof ik) over. 15 miljoen dus ipv 30 miljoen zonder pool. Heb je per saldo aan het eind van de rit nog 5 miljoen verloren en zit je nog dieper in de shit. Als alle spelers in die pools niks waard blijken heb je als club winst, maar dan is het ook weer niet goed. Feyenoord moet gewoon CL halen om dit op de lange termijn rendabel te maken lijkt mij.

nog een zwikkie denkfouten (waarom reageer ik er eigenlijk op?)

1. de eerste 10 mio uit je verhaal is geen winst.

2. het is niet de helft

3. in jouw rekenvoorbeeld heb je aan het eind van de rit 15 mio gewonnen of over. immers, van de 30 gebruik je 15 om terug te betalen aan investeerders, de andere 15 zijn vrij. hoezo, dieper in de shit?
Reply
waf Wrote:
Quote:Je doet dan idd weer volledig mee, maar ben je nog niet volledig terug. Nu levert die pool je (bv.) 10 miljoen op. Das mooi, 10 miljoen winst. Maar als je nu voor 30 miljoen spelers uit die pool verkoopt (stel dat zo'n Drenthe of Guzman 10+ miljoen waard wordt) houdt Feyenoord daarvan slecht de helft (geloof ik) over. 15 miljoen dus ipv 30 miljoen zonder pool. Heb je per saldo aan het eind van de rit nog 5 miljoen verloren en zit je nog dieper in de shit. Als alle spelers in die pools niks waard blijken heb je als club winst, maar dan is het ook weer niet goed. Feyenoord moet gewoon CL halen om dit op de lange termijn rendabel te maken lijkt mij.

nog een zwikkie denkfouten (waarom reageer ik er eigenlijk op?)

1. de eerste 10 mio uit je verhaal is geen winst.

2. het is niet de helft

3. in jouw rekenvoorbeeld heb je aan het eind van de rit 15 mio gewonnen of over. immers, van de 30 gebruik je 15 om terug te betalen aan investeerders, de andere 15 zijn vrij. hoezo, dieper in de shit?

#-o

1. naam doet er niet toe, maar wat is het dan? Iig inkomsten zonder bijkomende kosten (op dit moment, later levert het uiteraard wel kosten op, wrs meer dan dat het nu opgeleverd heeft). Als je dat anders dan winst (vooruitontvangen transfergeld? omzet? whatever) wil noemen is het prima.

2. boeit niet, het gaat om het idee. Al is het 70% of 30% het principe blijft hetzelfde. De verkoop van zijn talenten zal Feyenoord altijd minder opleveren opleveren wat ze op dat moment waard blijken te zijn.

3. aan het eind van de rit heb je resumerend in mijn voorbeeld zelfs 25 miljoen gewonnen (10 nu, 15 bij verkoop. inkoopwaarde voor het gemak nihil). Zonder spelerspool had je aan het eind van de rit resumerend echter 30 miljoen gewonnen (0 nu, 30 bij verkoop. inkoopwaarde nihil). Verschil wel/geen spelerspool dus 5 miljoen. Winst maak je sowieso als je talenten verkoopt, ik keek er alleen naar of met/zonder pool uiteindelijk meer oplevert. Snappie?


Dus alleen als de investeerders verlies maken heeft Feyenoord op de lange termijn gewonnen door de spelerspool. De complete winst die zij maken moet door Feyenoord worden opgehoest en vormt een verlies tov geen spelerspool(s). En als de investeerders verlies maken betekent dat automatisch dat de talenten dus op een of andere manier niet zijn doorgebroken waardoor ook Feyenoord er niets meer aan kan verdienen dat wat ze nu van de investeerders die pool ontvangen hebben. Feyenoord is dus uiteraard gebaat bij een zo hoog mogelijke opbrengst van de spelers in de pool(s), maar hoe meer deze spelers opleveren hoe meer verlies de pool oplevert. Tenzij je CL-inkomsten haalt doordat je elftal nu beter is dan eigenlijk kan met de financiele situatie. Of de investeerders blijken echte supporters en eisen niet hun hele aandeel in de verkoop van spelers op. Ik weet niet of het slim is om zo te ondernemen als voetbalclub, maar als de nood hoog is is het iig creatief en maakt het voor komend seizoen een hele goede selectie mogelijk.
Reply
Ach sjank niet sjembek...

Wat een onzin typ je hier, als F'noord op deze manier een investering in de club krijgt waardoor ze beter gaan spelen zullen de talenten ook beter spelen en uiteindelijk op een hoger niveau gaan voetballen waardoor ze meer waard worden.
En een PSV'er die het over niet slim investeren heeft valt natuurlijk helemaal niet serieus te nemen met een totaal gehuurde verdediging die of ze meer of minder waard word niet uitmaakt omdat ze niet van PSV zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ach sjank niet sjembek...

Wat een onzin typ je hier, als F'noord op deze manier een investering in de club krijgt waardoor ze beter gaan spelen zullen de talenten ook beter spelen en uiteindelijk op een hoger niveau gaan voetballen waardoor ze meer waard worden.
En een PSV'er die het over niet slim investeren heeft valt natuurlijk helemaal niet serieus te nemen met een totaal gehuurde verdediging die of ze meer of minder waard word niet uitmaakt omdat ze niet van PSV zijn.

:-k Interessante post met veel dingen die ik nog niet wist!:

1. waarin investeerde PSV niet slim dan?
2. hele verdediging PSV gehuurd?
3. bepaal ik het PSV beleid?
4. als je 1e alinea helemaal klopt, waarom heeft dan niet elke club een spelerspoule?

Volgens mij is PSV juist door slim investeren 6x kampioen geworden laatste 8 jaar. Waardoor anders? Van de eigen jeugd moesten we het niet hebben (das opleiden, geen investeren). En kom niet aanzetten met 'geluk'. Verder is bij mijn weten alleen Alcides gehuurd (Da Costa en Salcido iig niet als je daarop doelt) maar das (nog) geen basisspeler. Vind jij verder dat je gisteren zelf ook Europees kampioen bent geworden omdat Nederland het werd? Omdat ik supporter van PSV ben en die club in jou ogen geen goed beleid voert mag ik iig het huidige Feyenoordbeleid niet risicovol vinden. :|


Om overigens nog eens op de mogelijke problemen bij zo'n poule terug te komen is dit wel een leuke transfer:

Barcelona heeft Yaya Touré bijna binnen

24/6/2007 16:50

AS Monaco maakt er geen geheim van, de Ivoriaanse international Yaya Touré is dicht bij een transfer naar Barcelona.
Barcelona maakt haast bij het renoveren van de selectie. Na het vastleggen van Thierry Henry voor 24 miljoen, trekt de Catalaanse club opnieuw de beurs. Ditmaal voor de verdediger Touré.

De 23-jarige Touré is zondag van Parijs naar Barcelona gereisd om de laatste details in te vullen. Er ligt al een principe-akkoord voor een contract voor vier jaar.

Monaco bezit vijftig procent van de transferrechten. De andere helft is in handen van Metallurg Donetsk. 'Het is een transfer tussen vier partijen: de drie clubs en de speler', aldus Monaco-directeur Marc Keller. 'Het is dus een beetje complex.'

Hoewel Touré pas sinds 2001 in Europa speelt, heeft de international al de nodige ervaring opgedaan. Na ruim twee seizoenen bij SK Beveren verhuisde de verdediger naar Metallurg Donetsk. De afgelopen twee seizoenen

--
Met tig investeerders, Feyenoord, de aankopende club en de speler is dat ook lekker complex. Of is contractueel bepaald dat Feyenoord de verkoopprijs bepaald en hebben de investeerders niks in te brengen over of ze het teveel of te weinig vinden?
Reply
:eeeek:

Quote:"SC Heerenveen doet bod op Samaras"

De griekse aanvaller Georgios Samaras begon zijn professionele carriere in de Nederlandse competitie bij SC Heerenveen.

De aanvaller die enige tijd bij de Friese club een duo vormde met Ajax aanvaller Klaas Jan Huntelaar vertrok vervolgens naar het Engelse Manchester City. Het afgelopen seizoen kwam Samaras in 36 competitiewedstrijden in actie voor de tweede club uit Manchester en scoorde daarin slechts vier doelpunten. De Engelse media heeft gisteren gemeld dat SC Heerenveen en Panathinaikos belangstelling hebben getoond voor de aanvaller. De Friese club zou een transferbedrag hebben geboden van 3 miljoen euro.

Leuk handeltje, eerst verkopen voor 7M, anderhalf jaar later terugkopen voor 3M....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Da Costa is van Chelsea...Alex ook, Alcides gehuurd...blijft er nog 1 over.

Verder kan het heel slim zijn, kan ook verkeerd aflopen, maar ga hier niet zo lopen braggen over dat je het allemaal wel weet, want het is iedereen inmiddels duidelijk dat het niet zo is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote::eeeek:

Quote:"SC Heerenveen doet bod op Samaras"

De griekse aanvaller Georgios Samaras begon zijn professionele carriere in de Nederlandse competitie bij SC Heerenveen.

De aanvaller die enige tijd bij de Friese club een duo vormde met Ajax aanvaller Klaas Jan Huntelaar vertrok vervolgens naar het Engelse Manchester City. Het afgelopen seizoen kwam Samaras in 36 competitiewedstrijden in actie voor de tweede club uit Manchester en scoorde daarin slechts vier doelpunten. De Engelse media heeft gisteren gemeld dat SC Heerenveen en Panathinaikos belangstelling hebben getoond voor de aanvaller. De Friese club zou een transferbedrag hebben geboden van 3 miljoen euro.

Leuk handeltje, eerst verkopen voor 7M, anderhalf jaar later terugkopen voor 3M....

Het wordt pas leuk als je hem nou over een jaar weer voor 7M kunt verkopen. :razz:
Reply
Depor Wrote:Da Costa is van Chelsea...Alex ook, Alcides gehuurd...blijft er nog 1 over.

Verder kan het heel slim zijn, kan ook verkeerd aflopen, maar ga hier niet zo lopen braggen over dat je het allemaal wel weet, want het is iedereen inmiddels duidelijk dat het niet zo is.

Alex is volgens jou toch geen PSV'er meer? Daarom liet ik hem erbuiten. Alcides doelde ik zelf al op. Da Costa is zeker niet van Chelsea. Naar verluidt hebben ze 9 miljoen geboden om het te kopen en vervolgens weer aan PSV te verhuren, dat klopt wel. Maar voorlopig is dat slechts een roddel. Maar waarom biedt Chelsea miljoenen voor een eigen speler? En valt mee dat je ook niet nog beweerd dat Salcido van Chelsea is! Die roddel is er geweest net als dat die er met Da Costa was! En hoezo blijft er in jou rijtje maar 1 over. Kromkamp en Salcido zijn 100% basisspelers, Alcides mag blij zijn als hij minuten gaat pakken centraal ten koste van Da Costa of op links als PSV geen back aankoopt.
Reply
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord uiteindelijk 2,8 miljoen euro betaald voor Tim de Cler. Feyenoord kwam in no-time tot overeenstemming met AZ, toen duidelijk werd dat AZ en PSV geen akkoord konden bereiken over de transfersom.

-
In no time 2,8 miljoen euro neergeteld voor een oudere speler met 1 jaar contract. De bomen groeien weer tot in de hemel in de kuip. :eeeek:
Reply
Peter Wrote:Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord uiteindelijk 2,8 miljoen euro betaald voor Tim de Cler. Feyenoord kwam in no-time tot overeenstemming met AZ, toen duidelijk werd dat AZ en PSV geen akkoord konden bereiken over de transfersom.

-
In no time 2,8 miljoen euro neergeteld voor een oudere speler met 1 jaar contract. De bomen groeien weer tot in de hemel in de kuip. :eeeek:

28 jaar, een oudere speler. :roll: nederlander. international. drenthe kan naar het middenveld. precies de leeftijd die feyenoord wilde, jonge talenten hebben we zat. linksbacks groeien niet aan de bomen, zo weet men in de kuip, maar ok bij psvee. wat schaars is kost geld.

ik vind 2,8 mio een redelijk bedrag.

ej je blijft volharden met je no-time. feyenoord was er al eerder bij dan psvee. wat nou in no-time? hou je gewoon eens bij de feiten.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Quote:Je doet dan idd weer volledig mee, maar ben je nog niet volledig terug. Nu levert die pool je (bv.) 10 miljoen op. Das mooi, 10 miljoen winst. Maar als je nu voor 30 miljoen spelers uit die pool verkoopt (stel dat zo'n Drenthe of Guzman 10+ miljoen waard wordt) houdt Feyenoord daarvan slecht de helft (geloof ik) over. 15 miljoen dus ipv 30 miljoen zonder pool. Heb je per saldo aan het eind van de rit nog 5 miljoen verloren en zit je nog dieper in de shit. Als alle spelers in die pools niks waard blijken heb je als club winst, maar dan is het ook weer niet goed. Feyenoord moet gewoon CL halen om dit op de lange termijn rendabel te maken lijkt mij.

nog een zwikkie denkfouten (waarom reageer ik er eigenlijk op?)

1. de eerste 10 mio uit je verhaal is geen winst.

2. het is niet de helft

3. in jouw rekenvoorbeeld heb je aan het eind van de rit 15 mio gewonnen of over. immers, van de 30 gebruik je 15 om terug te betalen aan investeerders, de andere 15 zijn vrij. hoezo, dieper in de shit?

#-o

1. naam doet er niet toe, maar wat is het dan? Iig inkomsten zonder bijkomende kosten (op dit moment, later levert het uiteraard wel kosten op, wrs meer dan dat het nu opgeleverd heeft). Als je dat anders dan winst (vooruitontvangen transfergeld? omzet? whatever) wil noemen is het prima.

2. boeit niet, het gaat om het idee. Al is het 70% of 30% het principe blijft hetzelfde. De verkoop van zijn talenten zal Feyenoord altijd minder opleveren opleveren wat ze op dat moment waard blijken te zijn.

3. aan het eind van de rit heb je resumerend in mijn voorbeeld zelfs 25 miljoen gewonnen (10 nu, 15 bij verkoop. inkoopwaarde voor het gemak nihil). Zonder spelerspool had je aan het eind van de rit resumerend echter 30 miljoen gewonnen (0 nu, 30 bij verkoop. inkoopwaarde nihil). Verschil wel/geen spelerspool dus 5 miljoen. Winst maak je sowieso als je talenten verkoopt, ik keek er alleen naar of met/zonder pool uiteindelijk meer oplevert. Snappie?


Dus alleen als de investeerders verlies maken heeft Feyenoord op de lange termijn gewonnen door de spelerspool. De complete winst die zij maken moet door Feyenoord worden opgehoest en vormt een verlies tov geen spelerspool(s). En als de investeerders verlies maken betekent dat automatisch dat de talenten dus op een of andere manier niet zijn doorgebroken waardoor ook Feyenoord er niets meer aan kan verdienen dat wat ze nu van de investeerders die pool ontvangen hebben. Feyenoord is dus uiteraard gebaat bij een zo hoog mogelijke opbrengst van de spelers in de pool(s), maar hoe meer deze spelers opleveren hoe meer verlies de pool oplevert. Tenzij je CL-inkomsten haalt doordat je elftal nu beter is dan eigenlijk kan met de financiele situatie. Of de investeerders blijken echte supporters en eisen niet hun hele aandeel in de verkoop van spelers op. Ik weet niet of het slim is om zo te ondernemen als voetbalclub, maar als de nood hoog is is het iig creatief en maakt het voor komend seizoen een hele goede selectie mogelijk.

je hebt heel veel woorden nodig om uit te leggen dat feyenoord in deze constructie geen 30 mio zou verdienen maar 25 mo, maar je kan me nog steeds niet uitleggen waarom door die 5 mio minder opbrengst feyenoord 'dieper in de shit'komt. dat kun je ook niet uitleggen, dus geef gewoon toe dat je dom zat te zwetsen.
Reply
En als Feyenoord nou ver komt in de UEFA cup, of CL afdwingt komend seizoen doordat ze die pool hebben? Ze moeten dus 5 miljoen goedmaken met de gekochte spelers om kiet te draaien...nou poe poe.....

En 2.8 miljoen is een koopje voor een goede linksback die international is, 28 jaar betekend dat ie nog minimaal 4 jaar mee kan en ervaren is....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:sc Heerenveen wil Deense topscorer Morten Nordstrand

sc Heerenveen heeft interesse in de topscorer van FC Nordsjælland. Deze Morten Nordstrand scoorde in het afgelopen seizoen negentien keer.
nieuws Allan K. Petersen bevestigt namens FC Nordsjælland dat sc Heerenveen belangstelling heeft: ,,Ik weet dat er interesse van sc Heerenveen, maar ook van andere clubs is.'' Petersen zegt echter ook dat Nordstrand geen goedkope jongen is: ,,We willen onze beste spelers liever niet verkopen. Als een club een bod doet, moet het onze oren doen klapperen.''

Nordtrand werd deze maand 24 jaar. Volgens de officiële website van FC Nordsjælland is het een snelle, technische speler met enorme mogelijkheden. Volgens Petersen kost zijn top-aanvaller minstens drie miljoen euro.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:sc Heerenveen wil Deense topscorer Morten Nordstrand

sc Heerenveen heeft interesse in de topscorer van FC Nordsjælland. Deze Morten Nordstrand scoorde in het afgelopen seizoen negentien keer.
nieuws Allan K. Petersen bevestigt namens FC Nordsjælland dat sc Heerenveen belangstelling heeft: ,,Ik weet dat er interesse van sc Heerenveen, maar ook van andere clubs is.'' Petersen zegt echter ook dat Nordstrand geen goedkope jongen is: ,,We willen onze beste spelers liever niet verkopen. Als een club een bod doet, moet het onze oren doen klapperen.''

Nordtrand werd deze maand 24 jaar. Volgens de officiële website van FC Nordsjælland is het een snelle, technische speler met enorme mogelijkheden. Volgens Petersen kost zijn top-aanvaller minstens drie miljoen euro.

Volgens zijn contract vast 1,5 miljoen... :wink:
Reply
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:sc Heerenveen wil Deense topscorer Morten Nordstrand

sc Heerenveen heeft interesse in de topscorer van FC Nordsjælland. Deze Morten Nordstrand scoorde in het afgelopen seizoen negentien keer.
nieuws Allan K. Petersen bevestigt namens FC Nordsjælland dat sc Heerenveen belangstelling heeft: ,,Ik weet dat er interesse van sc Heerenveen, maar ook van andere clubs is.'' Petersen zegt echter ook dat Nordstrand geen goedkope jongen is: ,,We willen onze beste spelers liever niet verkopen. Als een club een bod doet, moet het onze oren doen klapperen.''

Nordtrand werd deze maand 24 jaar. Volgens de officiële website van FC Nordsjælland is het een snelle, technische speler met enorme mogelijkheden. Volgens Petersen kost zijn top-aanvaller minstens drie miljoen euro.

Volgens zijn contract vast 1,5 miljoen... :wink:

Of Heerenveen betaalt 6M voor hem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:sc Heerenveen wil Deense topscorer Morten Nordstrand

sc Heerenveen heeft interesse in de topscorer van FC Nordsjælland. Deze Morten Nordstrand scoorde in het afgelopen seizoen negentien keer.
nieuws Allan K. Petersen bevestigt namens FC Nordsjælland dat sc Heerenveen belangstelling heeft: ,,Ik weet dat er interesse van sc Heerenveen, maar ook van andere clubs is.'' Petersen zegt echter ook dat Nordstrand geen goedkope jongen is: ,,We willen onze beste spelers liever niet verkopen. Als een club een bod doet, moet het onze oren doen klapperen.''

Nordtrand werd deze maand 24 jaar. Volgens de officiële website van FC Nordsjælland is het een snelle, technische speler met enorme mogelijkheden. Volgens Petersen kost zijn top-aanvaller minstens drie miljoen euro.

Volgens zijn contract vast 1,5 miljoen... :wink:

ja, laten we dat nu bij elke transfer van heerenveen gaan zeggen. :notfunny:
Reply


Forum Jump: