The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Depor Wrote:En als Feyenoord nou ver komt in de UEFA cup, of CL afdwingt komend seizoen doordat ze die pool hebben? Ze moeten dus 5 miljoen goedmaken met de gekochte spelers om kiet te draaien...nou poe poe.....

En 2.8 miljoen is een koopje voor een goede linksback die international is, 28 jaar betekend dat ie nog minimaal 4 jaar mee kan en ervaren is....

in dat voorbeeld 5M ja, kan uiteraard ook 10 of 20M zijn. Als het echt zo'n gouden vinding was zou elke club handelen in spelerspools.

@waf -> als je 25 miljoen binnenhaalt waar dat 30 miljoen had kunnen zijn vind je niet dat je 5 miljoen hebt laten liggen? ok dan. Ik blijf erbij dat zo'n pool zeer risicovol is.


Overigens opgeruimd staat netjes, maar toch gek dat geen NL-subtoppers meer interesse hadden, vind het een prima back voor zulke clubs:

Michael Lamey heeft onderdak gevonden bij MSV Duisburg. Het Duitse RP-online meldt dat de overgang inmiddels rond is. De rechtsback speelde in totaal 38 competitiewedstrijden voor PSV, maar kon eigenlijk nooit echt een basisplaats afdwingen in Eindhoven. Hij vertrekt transfervrij.
Reply
Blablablablablablablablabla

Ik heb echt medelijden met je barbie's.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:En als Feyenoord nou ver komt in de UEFA cup, of CL afdwingt komend seizoen doordat ze die pool hebben? Ze moeten dus 5 miljoen goedmaken met de gekochte spelers om kiet te draaien...nou poe poe.....

En 2.8 miljoen is een koopje voor een goede linksback die international is, 28 jaar betekend dat ie nog minimaal 4 jaar mee kan en ervaren is....

in dat voorbeeld 5M ja, kan uiteraard ook 10 of 20M zijn. Als het echt zo'n gouden vinding was zou elke club handelen in spelerspools.

@waf -> als je 25 miljoen binnenhaalt waar dat 30 miljoen had kunnen zijn vind je niet dat je 5 miljoen hebt laten liggen? ok dan. Ik blijf erbij dat zo'n pool zeer risicovol is.


Overigens opgeruimd staat netjes, maar toch gek dat geen NL-subtoppers meer interesse hadden, vind het een prima back voor zulke clubs:

Michael Lamey heeft onderdak gevonden bij MSV Duisburg. Het Duitse RP-online meldt dat de overgang inmiddels rond is. De rechtsback speelde in totaal 38 competitiewedstrijden voor PSV, maar kon eigenlijk nooit echt een basisplaats afdwingen in Eindhoven. Hij vertrekt transfervrij.

Azijnpisser ben je ook....je mag blij zijn dat je in een generatie geboren bent die alles al had....kan me voorstellen dat het anders zeer zwaar voor je was. "Als die tv zo goed is, was ie toch al lang uitgevonden?" Als een airbag echt nodig was was ie toch al lang uitgevonden? Je bent net afgestudeerd en je lijkt godverdomme mijn opa wel.
Dit heet creatief geld loskrijgen, en misschien zijn ze wel de eerste en heet dit vanaf nu de Bosz methode. PSV was creatief met Hiddink en zijn Chelsea vriendjes, Ajax ging naar de beurs, en Feyenoord komt met talenten pools.
En hoe groot kan het risico nou zijn? Grootste risico loopt de investeerder die kans heeft dat een jeugdspeler een totale flop word, of geblesseerd raakt etc etc. En die 5 miljoen die ze aan het eind minder krijgen kan ruim gecompenseerd worden als ze door deze investeringen kapitaal binnenkrijgen om door te stomen en op die manier meer investeringen krijgen etc etc.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Te simplistisch gedacht Depor. Het kan zeker positief uitvallen, maar ook het tegendeel is mogelijk. Neem aan dat ze zich binnen Feyenoord wel bewust zijn van de risico's met externe financiers. Bij NEC zijn ze der nu ook achter dat je te afhankelijk kunt worden van die mannen. Ze gaan zich bemoeien met de verkoopprijs en het al dan niet verkopen op zich om maar eens een voorbeeld te noemen. En je kunt idd opeens CL-inkomsten genereren doordat je nu een goede selectie kunt bouwen, maar sterker dan Ajax, AZ en PSV zullen ze komend seizoen echt nog niet zijn dus zo zeker is dat niet. Dat ze meedraaien kan goed, zou mooi zijn iig.

En dat je durft te beweren dat dit een uitvinding van Bosz is waar nog geen enkele andere club in de wereld aan heeft gedacht is helemaal lachwekkend. :roll:

En kun je uitleggen hoe je die laatste zin in vredesnaam voor je ziet? Mensen die zonder daarvoor iets terug willen geld in Feyenoord gaan steken ofzo? Sprookjes bestaan niet. Investeerders willen altijd een aandeel in transfergelden of de club zelf.
Reply
Peter Wrote:Te simplistisch gedacht Depor. Het kan zeker positief uitvallen, maar ook het tegendeel is mogelijk. Neem aan dat ze zich binnen Feyenoord wel bewust zijn van de risico's met externe financiers. Bij NEC zijn ze der nu ook achter dat je te afhankelijk kunt worden van die mannen. Ze gaan zich bemoeien met de verkoopprijs en het al dan niet verkopen op zich om maar eens een voorbeeld te noemen. En je kunt idd opeens CL-inkomsten genereren doordat je nu een goede selectie kunt bouwen, maar sterker dan Ajax, AZ en PSV zullen ze komend seizoen echt nog niet zijn dus zo zeker is dat niet. Dat ze meedraaien kan goed, zou mooi zijn iig.

En dat je durft te beweren dat dit een uitvinding van Bosz is waar nog geen enkele andere club in de wereld aan heeft gedacht is helemaal lachwekkend. :roll:

En kun je uitleggen hoe je die laatste zin in vredesnaam voor je ziet? Mensen die zonder daarvoor iets terug willen geld in Feyenoord gaan steken ofzo? Sprookjes bestaan niet. Investeerders willen altijd een aandeel in transfergelden of de club zelf.

Zeg nergens dat Bosz het verzonnen heeft, zeg alleen dat het wel eens zo vernoemd kan worden. En misschien zijn er geen clubs die daar aan gedacht hebben...iemand moet de eerste zijn.
Maar omdat het niet door PSV is gebracht moet er zeker een andere club aan gedacht hebben?
Als iedereen dacht zoals jij denkt was de wereld nu nog plat, was de pest een plaag van God hadden we geen auto etc. Over lachwekkend gesproken......
Ik zeg ook nergens dat de investeerders er niets voor terug willen hebben? Ik bedoel dat als een club goed loopt er meer investeerders geinteresseerd zullen zijn om te investeren in diezelfde club....

Alleen omdat iets slecht kan uitvallen zou je het niet moeten doen? F'noord heeft kapitaal nodig en aangezien er na afgelopen seizoen de investeerders niet in de rij staan, moeten ze ergens kapitaal vandaan halen, en als dat op deze manier kan waarom niet? En het lijkt me sterk dat er nergens staat vastgelegd wie bepaald of de speler verkocht word.
En vertel niet dat PSV zo onafhankelijk van investeerders is....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen? Zit 29 april nog steeds zo diep ofzo? Het gaat hier toch om Feyenoord? Of maakt het voor de spelerpool van Feyenoord wat uit of PSV afhankelijk is van investeerders? Overigens voor jou informatie: na PSV gun ik Feyenoord het meest van alle eredivisieclubs omdat ik veel Feyenoordsupporters ken en zodoende krijg je met zo'n club toch een beetje een band. Ik hoop dan ook van harte dat de pool een succes wordt en dat ze Ajax en AZ voorbij zullen streven, maar zoals jij ongetwijfeld ook weet is er een verschil tussen iets hopen en iets denken. Ik vind de pool op korte termijn leuk, maar ben bang dat het over een paar jaar een nieuwe financiele strop oplevert.

Jij zegt verder idd nergens dat investeerders niks terugwillen, maar das het enige wat ik me bij je laatste zin van die post kon voorstellen. Maar jij denkt dus dat er dan meer investeerders zullen komen. Acht ik ook niet uitgesloten. Maar jij denkt dus blijkbaar dat het voor de club Feyenoord wel goed is als er steeds meer investeerders komen, waardoor de club steeds meer in vreemde handen komt a la Chelsea. Ok, dat kan. Toch ben ik nooit zo'n voorstander geweest van bemoeizuchtige investeerders. Bij Chelsea gaat het goed (ook maar 1 investeerder nu), maar veel vaker leveren die investeerders problemen op omdat het geen voetbalmensen maar zakenmensen die alleen naar winst kijken zijn. Ongetwijfeld zullen veel van de investeerders in die pool(s) Feyenoordsupporters zijn, maar toch.

Verder zou ik graag verklaard zien waarom de wereld nog steeds plat zou zijn en we geen auto's zouden hebben als iedereen zoals mij zou denken? Maakt het hebben van een andere mening over dit spelersfonds mij dom?

Maar nou je toch PSV erbij hebt gehaald. Vertel mij eens hoe afhankelijk PSV van investeerders is. Op wie doel je? Philips? Chelsea? Zo ja, wat investeren zij in PSV dan? Als je op anderen doelt ben ik helemaal benieuwd. Bij mijn weten moet PSV namelijk ondanks de vele miljoenenverkopen de afgelopen jaren en 10 jaar op rij CL inkomsten rondkomen met een beperkt budget en elke euro 2x omdraaien omdat ze zich geen miskopen kunnen veroorloven. Als Philips of de gemeente eens wat meer in de club zou willen steken (bv. garantstelling bij herfinanciering stadion wat miljoenen op zou leveren maar al jaren niet lukt omdat zij niet willen steunen) had PSV er nog heel wat beter voor gestaan. Van Chelsea krijgen we niet meer dan 2 spelers op huurbasis zoals bv Twente die afgelopen seizoen ook van ons had. Waren die dan ook afhankelijk van investeerders?
Reply
Peter Wrote:Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen? Zit 29 april nog steeds zo diep ofzo? Het gaat hier toch om Feyenoord? Of maakt het voor de spelerpool van Feyenoord wat uit of PSV afhankelijk is van investeerders? Overigens voor jou informatie: na PSV gun ik Feyenoord het meest van alle eredivisieclubs omdat ik veel Feyenoordsupporters ken en zodoende krijg je met zo'n club toch een beetje een band. Ik hoop dan ook van harte dat de pool een succes wordt en dat ze Ajax en AZ voorbij zullen streven, maar zoals jij ongetwijfeld ook weet is er een verschil tussen iets hopen en iets denken. Ik vind de pool op korte termijn leuk, maar ben bang dat het over een paar jaar een nieuwe financiele strop oplevert.

Jij zegt verder idd nergens dat investeerders niks terugwillen, maar das het enige wat ik me bij je laatste zin van die post kon voorstellen. Maar jij denkt dus dat er dan meer investeerders zullen komen. Acht ik ook niet uitgesloten. Maar jij denkt dus blijkbaar dat het voor de club Feyenoord wel goed is als er steeds meer investeerders komen, waardoor de club steeds meer in vreemde handen komt a la Chelsea. Ok, dat kan. Toch ben ik nooit zo'n voorstander geweest van bemoeizuchtige investeerders. Bij Chelsea gaat het goed (ook maar 1 investeerder nu), maar veel vaker leveren die investeerders problemen op omdat het geen voetbalmensen maar zakenmensen die alleen naar winst kijken zijn. Ongetwijfeld zullen veel van de investeerders in die pool(s) Feyenoordsupporters zijn, maar toch.

Verder zou ik graag verklaard zien waarom de wereld nog steeds plat zou zijn en we geen auto's zouden hebben als iedereen zoals mij zou denken? Maakt het hebben van een andere mening over dit spelersfonds mij dom?

Maar nou je toch PSV erbij hebt gehaald. Vertel mij eens hoe afhankelijk PSV van investeerders is. Op wie doel je? Philips? Chelsea? Zo ja, wat investeren zij in PSV dan? Als je op anderen doelt ben ik helemaal benieuwd.

Omdat iets nieuw is, kan het niet door iemand bij Feyenoord verzonnen zijn? Het moet er al een keer geweest zijn? Als Columbus dacht dat de wereld plat was en dat de wereld allang door iedereen verkend was had ie nooit zijn bootje naar Amerika gepakt en had de wereld er anders uitgezien. Als een ene meneer Ford (of wie ook de eerste was) had gedacht, "oh er is iemand me vast voor geweest en vond het geen goed idee daarom is het er niet" had hij dan nog de auto gemaakt?
Maar ik heb het even uitgezocht, de grote clubs hebben zoiets al een geprobeerd maar niet in deze opzet. Ja er zit een risico aan, maar dit altijd aan geld aantrekken van buitenaf.

Geen investeerders bij PSV zeg je??
ff simpel googlen, hebben we een Amsterdamse en een Eindhovense krant....

Quote:Hij vroeg me als PSV-voorzitter of ik met een paar dingen kon helpen. PSV had geld nodig. Ik heb toen zo’n honderd miljoen gulden – zeg maar vijftig miljoen euro – opgehaald bij investeerders.
http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article643882.ece

Quote:PSV kocht jarenlang spelers met de miljoenen van drie beleggingsfondsen. Hoe het grote geld verdwaalde in Eindhoven. ‘Ik zei wel eens tegen Van Bommel: Weet je wel dat je voor acht procent van mij bent? En dan knuffelde hij mij.’
http://www.volkskrant.nl/sport/article143341.ece
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hey, nou zeg je in 1 post dat het idee van spelersfondsen van Feyenoord nieuw is om vervolgens te beweren dat PSV ze al heeft gehad. Knap! =D>

Maar PSV heeft idd spelersfondsen gehad en de puin die dat heeft opgeleverd wordt nu geruimd. Zo heeft overigens elke Nederlandse club wel zijn rijke supporters die wat geld aan de club willen lenen. Ik wil graag stukken zien waaruit blijkt dat PSV in grote mate dan bv. AZ (de club van NL die door een financier successen haalt) of Ajax gesteund wordt door financiers. Aan het eind van het liedje komt het er toch op neer dat de grootste clubs de meeste investeerders hebben. Als een investeerder nu honderden miljoenen in een eerste divisionist steek is die club over 5 a 10 jaar ook onderdeel van de nationale top. Geld is allesbepalend in het moderne voetbal. Maar ook daar zul je het niet mee eens zijn en we dwalen erg af van de spelerspool. :razz:
Reply
Andrej Rendla (Slowaak) zo goed als zeker naar FC Twente. Het 16-jarige talent geniet ook van belangstelling van Udinese, maar heeft al een medische keuring in Enschede gehad. Hij zal hoogstwaarschijnlijk eerst aansluiten bij de A1.

KWW.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:Hey, nou zeg je in 1 post dat het idee van spelersfondsen van Feyenoord nieuw is om vervolgens te beweren dat PSV ze al heeft gehad. Knap! =D>

Maar PSV heeft idd spelersfondsen gehad en de puin die dat heeft opgeleverd wordt nu geruimd. Zo heeft overigens elke Nederlandse club wel zijn rijke supporters die wat geld aan de club willen lenen. Ik wil graag stukken zien waaruit blijkt dat PSV in grote mate dan bv. AZ (de club van NL die door een financier successen haalt) of Ajax gesteund wordt door financiers. Aan het eind van het liedje komt het er toch op neer dat de grootste clubs de meeste investeerders hebben. Als een investeerder nu honderden miljoenen in een eerste divisionist steek is die club over 5 a 10 jaar ook onderdeel van de nationale top. Geld is allesbepalend in het moderne voetbal. Maar ook daar zul je het niet mee eens zijn en we dwalen erg af van de spelerspool. :razz:

Ik zeg niet in mijn vorige post dat het niet eerder bestond ik heb gezegd dat als ze nooit eerder bestonden Feyenoord dat best had kunnen verzinnen.
Heb je nooit met bewijs zien komen dat ze al bestonden. En jij wist ook niet 100% dat ze al wel bestonden, je nam dat aan. Verder liep je te blaten dat PSV nooit investeerders heeft gehad wat dus wel het geval is.

Iig, Feyenoord kan hier de slag mee slaan, mits ze weer gaan mee doen om het kampioenschap en ver komen in Europa, maar beter dan het gedoe van afgelopen seizoen, dat trekt waf niet meer :wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik blaatte niet dat PSV nooit 1 euro investeerders heeft gehad, maar ik bestreed dat PSV bovenmatig gesteund is door investeerders aangezien jij het zo deed voorkomen door te stellen dat een PSV supporter de Feyenoordpools niet risicovol mag vinden.

Maar goed. Resumerend zijn we het erover eens dat de pool risicovol zijn, maar jij gaat vooralsnog uit van het negatieve, ik van het positieve. Schluss. :razz:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Andrej Rendla (Slowaak) zo goed als zeker naar FC Twente. Het 16-jarige talent geniet ook van belangstelling van Udinese, maar heeft al een medische keuring in Enschede gehad. Hij zal hoogstwaarschijnlijk eerst aansluiten bij de A1.

KWW.

Gaan de nationale subtoppers nu ook al beginnen met het losweken van oost-europese spelertjes die net in de pubertijd beginnen te komen? Het voetbal is ziek! :razz:
Reply
Ik negatief? Ik hoop dat ze er bovenop komen....niet teveel natuurlijk wij moeten ook dvd's maken...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ik negatief? Ik hoop dat ze er bovenop komen....niet teveel natuurlijk wij moeten ook dvd's maken...

Jij van het positieve, ik van het negatieve bedoel ik uiteraard. :razz: Dat ze erbovenop komen tot op 1 (doel)puntje van PSV dan wel Ajax HOPEN we allebei, denken doe ik het voorlopig dus helaas alleen op de korte termijn waarna over een paar seizoenen de pools een fiasco blijken en ze weer terug bij af zijn.
Reply
Peter Wrote:Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen?

Da's raar! Jij wilt toch zo graag over PSV praten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen?

Da's raar! Jij wilt toch zo graag over PSV praten?

Uiteraard, gelukkig is er op dit forum dan ook weinig ontkomen aan omdat alles wat een andere club in mijn ogen enigszinds fout/risicovol whatever doet wordt afgedaan met "nee bij PSV is het geweldig". Heerlijk!
Reply
Peter Wrote:Te simplistisch gedacht Depor. Het kan zeker positief uitvallen, maar ook het tegendeel is mogelijk. Neem aan dat ze zich binnen Feyenoord wel bewust zijn van de risico's met externe financiers. Bij NEC zijn ze der nu ook achter dat je te afhankelijk kunt worden van die mannen. Ze gaan zich bemoeien met de verkoopprijs en het al dan niet verkopen op zich om maar eens een voorbeeld te noemen. En je kunt idd opeens CL-inkomsten genereren doordat je nu een goede selectie kunt bouwen, maar sterker dan Ajax, AZ en PSV zullen ze komend seizoen echt nog niet zijn dus zo zeker is dat niet. Dat ze meedraaien kan goed, zou mooi zijn iig.

En dat je durft te beweren dat dit een uitvinding van Bosz is waar nog geen enkele andere club in de wereld aan heeft gedacht is helemaal lachwekkend. :roll:

En kun je uitleggen hoe je die laatste zin in vredesnaam voor je ziet? Mensen die zonder daarvoor iets terug willen geld in Feyenoord gaan steken ofzo? Sprookjes bestaan niet. Investeerders willen altijd een aandeel in transfergelden of de club zelf.

Goed dat Petertje dit zegt. NU wordt Feyenoord misschien wel kampioen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:Te simplistisch gedacht Depor. Het kan zeker positief uitvallen, maar ook het tegendeel is mogelijk. Neem aan dat ze zich binnen Feyenoord wel bewust zijn van de risico's met externe financiers. Bij NEC zijn ze der nu ook achter dat je te afhankelijk kunt worden van die mannen. Ze gaan zich bemoeien met de verkoopprijs en het al dan niet verkopen op zich om maar eens een voorbeeld te noemen. En je kunt idd opeens CL-inkomsten genereren doordat je nu een goede selectie kunt bouwen, maar sterker dan Ajax, AZ en PSV zullen ze komend seizoen echt nog niet zijn dus zo zeker is dat niet. Dat ze meedraaien kan goed, zou mooi zijn iig.

En dat je durft te beweren dat dit een uitvinding van Bosz is waar nog geen enkele andere club in de wereld aan heeft gedacht is helemaal lachwekkend. :roll:

En kun je uitleggen hoe je die laatste zin in vredesnaam voor je ziet? Mensen die zonder daarvoor iets terug willen geld in Feyenoord gaan steken ofzo? Sprookjes bestaan niet. Investeerders willen altijd een aandeel in transfergelden of de club zelf.

Goed dat Petertje dit zegt. NU wordt Feyenoord misschien wel kampioen

Ik wist uiteraard allang dat ik geweldig ben, maar om nu te gaan beweren dat ik zelfs het competitieverloop kan veranderen gaat wat ver Legion. Toch bedankt voor het compliment.
Reply
Peter Wrote:Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen? Zit 29 april nog steeds zo diep ofzo?

huh, mukkus haalt toch altijd alves erbij?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen?

Da's raar! Jij wilt toch zo graag over PSV praten?

Uiteraard, gelukkig is er op dit forum dan ook weinig ontkomen aan omdat alles wat een andere club in mijn ogen enigszinds fout/risicovol whatever doet wordt afgedaan met "nee bij PSV is het geweldig". Heerlijk!

Zo geweldig kan het nooit zijn zonder Alves. :negerwaf:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:enigszinds

Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Kerel, waarom moet je net als Mukkie in elke discussie PSV erbij halen? Zit 29 april nog steeds zo diep ofzo?

Net zoals jij in elke reactie op mij Ajax er bij betrekt, of 1 doelpunt, of iets anders totaal irrelevants....
De pot verwijt...
Reply
Godverdomme waarom blijf ik dit gejank toch steeds lezen #-o .
Weer 5 minuten weggeooid!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Godverdomme waarom blijf ik dit gejank toch steeds lezen #-o .
Weer 5 minuten weggeooid!
Bangkok resident.
Reply
In het Algemeen Dagblad laat Ronald Koeman weten dat er aanvallend zeker nog een speler bijmoet. Als het aan hem ligt, wordt dat nog steeds Perez. De Deen wil echter niet al te lang meer wachten. Koeman: ",Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth Perez naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij die onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget."

,,Wij moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht,’’ zegt Koeman. ,,Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die wat minder houvast biedt dan Kenneth Perez.’’

-
#-o Hebben nog geen linkshalf en linksback in de ploeg, maar Koeman wil persé een spits voor op de bank waarmee hij meteen maar ff aangeeft totaal geen vertrouwen te hebben in Reis en Zeefuik. :|
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Godverdomme waarom blijf ik dit gejank toch steeds lezen #-o .
Weer 5 minuten weggeooid!

Ooien? Waar?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Hebben nog geen linkshalf en linksback in de ploeg

Aisatti en/of Afellay dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Da kan Perez ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zonneveld als linksback of linkshalf, kan ook nog. Van der Leegte is er ook nog.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
DUs Petertje, nie zo huilen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: