The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:AZ heeft ook een nieuwe versterking: Gerrit Zalm.

En Glenn Salmon maar denken dat ze belangstelling voor hem hadden.


:lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zaakwaarnemer Rob Jansen van Makaay zou tegen het blad Sportweek hebben laten weten dat ook Ajax naar zijn pupil heeft geïnformeerd. Er zouden in totaal 27 clubs interesse hebben getoond. Volgens het blad zou Makaay zelf echter al een akkoord hebben met Feyenoord. De Rotterdamse club moet alleen nog een akkoord bereiken met Bayern München. Die deur lijkt open, nu de club Klose heeft aangetrokken.

--
Aangezien de bomen in de kuip weer tot de hemel groeien zal Feyenoord er zo uit zijn met Bayern en zal hij morgen wel samen met Gio gepresenteerd worden. Meerdere bronnen bevestigen namelijk dat Gio vandaag wel degelijk gekeurd is door de artsen van Feyenoord.

En toch blijf ik het vreemd vinden dat geen enkele Feyenoord-fan in zijn (begrijpelijke) euforie vraagtekens stelt bij de gang van zaken. Van club zonder 1 cent te makken naar een club die zomaar 4 topper kan halen. Ben benieuwd hoe dit over een paar jaar afloopt. PSV voelt nu de financiele pijn van zulke constructies. Maar goed die discussie is al gevoerd. Volgend seizoen iig weer een top-4! =D>

Ben ook wel benieuwd of Ajax de vraagprijs van Perez ook voor Feyenoord omhoog gooit als ze nog terukomen (waarover gespeculeerd wordt). :lol:
Reply
Weet niet of er al wat over gezegd is en eigenlijk wil ik je niet "aanvallen", maar:

Gomes
Kromkamp, Da Costa, Salcido, Alcides
Afellay, Simons, Aissati
Farfan, Lazovic, Koné
Bank:
Roorda, Addo, Zonneveld, Mendez, Bakkal, de Jong, Reis


Als ze daadwerkelijk in deze opstelling gaan spelen, dan is de nr.4 al bekend.
Veels te aanvallend en helemaal voor die dikreet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
niet te hopen dat er twee geblesseerd zijn en een geschorste...en geblesserd is geen vreemd woord voor alcides, aissati, affelay
Reply
Peter Wrote:Zaakwaarnemer Rob Jansen van Makaay zou tegen het blad Sportweek hebben laten weten dat ook Ajax naar zijn pupil heeft geïnformeerd. Er zouden in totaal 27 clubs interesse hebben getoond. Volgens het blad zou Makaay zelf echter al een akkoord hebben met Feyenoord. De Rotterdamse club moet alleen nog een akkoord bereiken met Bayern München. Die deur lijkt open, nu de club Klose heeft aangetrokken.

--
Aangezien de bomen in de kuip weer tot de hemel groeien zal Feyenoord er zo uit zijn met Bayern en zal hij morgen wel samen met Gio gepresenteerd worden. Meerdere bronnen bevestigen namelijk dat Gio vandaag wel degelijk gekeurd is door de artsen van Feyenoord.

En toch blijf ik het vreemd vinden dat geen enkele Feyenoord-fan in zijn (begrijpelijke) euforie vraagtekens stelt bij de gang van zaken. Van club zonder 1 cent te makken naar een club die zomaar 4 topper kan halen. Ben benieuwd hoe dit over een paar jaar afloopt. PSV voelt nu de financiele pijn van zulke constructies. Maar goed die discussie is al gevoerd. Volgend seizoen iig weer een top-4! =D>

Ben ook wel benieuwd of Ajax de vraagprijs van Perez ook voor Feyenoord omhoog gooit als ze nog terukomen (waarover gespeculeerd wordt). :lol:


Die financiele pijn gaat vast wel meevallen.... :wink:


'Feyenoord presenteert spoedig Van Bronckhorst'
Als de steeds sterker wordende geruchten een kern van waarheid bevatten, gaat Feyenoord op zeer korte termijn een grootse dubbelslag slaan. Naast Roy Makaay zou ook Giovanni van Bronckhorst dichtbij een overgang zijn.

Volgens diverse Feyenoord-fansites is Van Bronckhorst vanmiddag gezien in het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam, waar hij medisch gekeurd zou zijn. Hoewel dat verhaal nog niet is bevestigd of ontkend, sluit het aan bij de berichtgeving van het Spaanse Catalunya Ràdio. Die zender meldde vandaag dat Van Bronckhorst inderdaad naar Feyenoord verkast.

De Rotterdamse club zou geen vergoeding hoeven te betalen voor de linkervleugelverdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan. Van Bronckhorst zou in zijn contract bij Barcelona een clausule hebben opnemen die het mogelijk maakt transfervrij naar de Rotterdamse club over te stappen


Al met al doet Feijnoord op dit moment hele goede zaken voor komend seizoen, netjes hoor. Notworthy
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Mooi dat hij naar Nederland komt. Ik snap waarom ze nu 3 goede spelers op 2 posities hebben (De Cler, Bronkie en Drenthe). Gaat Drenthe linksbuiten spelen? Of centraal?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
er is nog niets zeker jongens. ik heb elk jaar dit soort ''grote'' namen langs zien komen. vorig jaar waren ze rond met tymoschuk, vagner love en pizarro en toen kwamen ze 31-08 alsnog met charriedinges op de proppen. eerst tekenen en dan pas juichen. tot die tijd hopen en duimen.

Hofland, Makaay, Gio graag!
Pienaar Nee!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bronckhorst gaat spelen zoals Simons dat bij PSV doet LL.
Reply
Peter Wrote:Bronckhorst gaat spelen zoals Simons dat bij PSV doet LL.

Neuh, Bronckhorst is geen centrale verdediger.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Bronckhorst gaat spelen zoals Simons dat bij PSV doet LL.

Neuh, Bronckhorst is geen centrale verdediger.

De Cler linksback, Drenthe linkshalf.
Ik verwacht v.Bronckhorst inderdaad ook meer centraal voor de verdedigende linie......soort van voorstopper.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Adder Wrote:Weet niet of er al wat over gezegd is en eigenlijk wil ik je niet "aanvallen", maar:

Gomes
Kromkamp, Da Costa, Salcido, Alcides
Afellay, Simons, Aissati
Farfan, Lazovic, Koné
Bank:
Roorda, Addo, Zonneveld, Mendez, Bakkal, de Jong, Reis


Als ze daadwerkelijk in deze opstelling gaan spelen, dan is de nr.4 al bekend.
Veels te aanvallend en helemaal voor die dikreet.

Ach, de afgelopen 8 jaar is PSV op voorhand door zo goed als niemand als kampioen getipt, toch zijn ze het 6x geworden. Dan was het vertrek Van Nistelrooy niet op te vangen, dan dat van Kezman en Robben, dan dat van van Bommel, dan dat van Hiddink, dan werd Cocu te oud, enz.enz.

PSV haalt vast nog wel een linksback of linkshalf (mag ik hopen), dan staat er gewoon een prima elftal. Met blessures en schorsingen opvangen heeft PSV al jaren moeite, dus dat is niks nieuws.. de afgelopen jaren ging het goed, maar ooit gaat het natuurlijk fout. Als Simons en Cocu afgelopen jaar blessé waren geraakt was PSV ook geen kampioen geworden. Voorin beter dan afgelopen jaar, achterin zwakker. In totaliteit dus gelijkwaardig. Op voorhand zal PSV weer geen titelkandidaat nr. 1 zijn, ooit houdt het natuurlijk op en krijg je een reeks mindere jaren (in de hele wereld presteert geen ploeg het om 20 jaar op rij toonaangevend te zijn) en ook mij zal het benieuwen of we Alex en Cocu kunnen missen, maar AZ raakt veel van zn ervaring kwijt, Feyenoord moet nog ingespeeld raken en bij Ajax is de druk van het kampioen moeten worden extreem. Ik durf er nog weinig over te zeggen en dicht alle 4 de ploegen kansen (en als 4 ploegen kans hebben heeft elke ploeg dus maar een beperkte kans) toe als alles loopt zoals het er nu uitziet en durf dus ook geen kampioen aan te wijzen.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Bronckhorst gaat spelen zoals Simons dat bij PSV doet LL.

Neuh, Bronckhorst is geen centrale verdediger.

:notfunny:

Wel knap toch? Met een keeper en 5 verdedigers toch nog 75 goals maken (dat lukt Heerenveen zelfs met een Alves in topvorm niet :| )en kampioen worden. :nanana:
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Bronckhorst gaat spelen zoals Simons dat bij PSV doet LL.

Neuh, Bronckhorst is geen centrale verdediger.

:notfunny:

Wel knap toch? Met een keeper en 5 verdedigers toch nog 75 goals maken (dat lukt Heerenveen zelfs met een Alves in topvorm niet :| )en kampioen worden. :nanana:

Alves topvorm? Dit eerste jaar was om er een beetje in te komen, beetje wennen enzo.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:Pienaar graag!
Hofland, Makaay, Gio Nee!!
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Pienaar graag!
Hofland, Makaay, Gio Nee!!

Icon_question
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peter Wrote:
Adder Wrote:Weet niet of er al wat over gezegd is en eigenlijk wil ik je niet "aanvallen", maar:

Gomes
Kromkamp, Da Costa, Salcido, Alcides
Afellay, Simons, Aissati
Farfan, Lazovic, Koné
Bank:
Roorda, Addo, Zonneveld, Mendez, Bakkal, de Jong, Reis


Als ze daadwerkelijk in deze opstelling gaan spelen, dan is de nr.4 al bekend.
Veels te aanvallend en helemaal voor die dikreet.

Ach, de afgelopen 8 jaar is PSV op voorhand door zo goed als niemand als kampioen getipt, toch zijn ze het 6x geworden. Dan was het vertrek Van Nistelrooy niet op te vangen, dan dat van Kezman en Robben, dan dat van van Bommel, dan dat van Hiddink, dan werd Cocu te oud, enz.enz.

Toen haalde Hiddink de spelers, nu zit Koeman er, die en bij Benfica en bij Ajax heeft laten zien dat zijn aankoopbeleid wat minder is dan dat van Hiddink.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Benfica aast op Afonso Alves’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 juni om 07:36

Afonso Alves staat in de belangstelling van Benfica. Dit weet het Algemeen Dagblad te melden in haar jongste editie.

Met behulp van een investeerder zou de Portugese topclub de topscorer van SC Heerenveen willen binnenhalen. De zaakwaarnemer van de kersverse Braziliaanse international, Roberto Tiburcio, bevestigde tegenover de ochtendkrant de interesse, maar betwijfelt of As Águias de gevraagde afkoopsom aan de Friese club kunnen betalen.

Heerenveen orienteert zich al enige tijd in Scandinavië in de zoektocht naar een nieuwe aanvaller. De naam van Morten Nordstrand, topscorer van de Deense competitie, werd eerder met de Friezen in verband gebracht, terwijl volgens het AD ook de Braziliaan Wilton Figueiredo van het Zweedse AIK Stockholm op het verlanglijstje staat.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als Gio en Makaay naar Feyenoord gaan, zou ik wel onder de indruk zijn. Dan staat er gewoon een heel goed team volgend jaar (op papier althans). Ook ik vraag me af waar dat geld ineens allemaal vandaan komt (het lijkt me dat er investeerders achter zitten). Als ik feyenoord supporter zou zijn, zou het me vooralsnog allemaal niet interesseren hoe ze gehaald zijn. Mss zou deze gedachte mede gevoed zou worden door de (extra) honger naar succes, denk ik.

Ik had de Cler en Gio graag bij PSV zien. Ook al ben ik geen fan van Gio en denk ik dat ie voetballend te kort komt, maar dit zal komen door het feit dat ie altijd alleen maar tussen de sterren staat en weinig opvalt. Zeker een toegevoegde waarde voor iedere NL-se club.

14 juli zal ik maar eens gaan kijken naar het nieuwe Fey. Dan spelen ze tegen mijn voormalige amateurcluppie Taxandria.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vraag me af waar ajax/PSV mee op de proppen komen zetten. VOoralsnog trekken de transfers van beide clubs geen volle zalen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gio naar PSV:


Giovanni van Bronckhorst tekent vandaag een contract voor drie jaar bij Feyenoord. Afgelopen nacht gaf Barcelona de reserve-aanvoerder van Oranje eindelijk toestemming de overgang af te ronden, omdat de Spanjaarden de Fransman Abidal als opvolger kunnen presenteren.

Van Bronckhorst wordt vanmiddag gepresenteerd in De Kuip, die club die hij aan het begin van zijn carrière al diende. Gio had bij Barca nog een contract tot 2008, maar mag transfervrij overstappen naar Feyenoord.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Gio naar PSV:


Giovanni van Bronckhorst tekent vandaag een contract voor drie jaar bij Feyenoord. Afgelopen nacht gaf Barcelona de reserve-aanvoerder van Oranje eindelijk toestemming de overgang af te ronden, omdat de Spanjaarden de Fransman Abidal als opvolger kunnen presenteren.

Van Bronckhorst wordt vanmiddag gepresenteerd in De Kuip, die club die hij aan het begin van zijn carrière al diende. Gio had bij Barca nog een contract tot 2008, maar mag transfervrij overstappen naar Feyenoord.

rare titel dan Smile
The great old Ludwig von...
Reply
T is nog vroeg Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:'Real Madrid onderhandelt al met Drenthe'

27/6/2007 9 :40

Real Madrid en Royston Drenthe is volgens AS een huwelijk dat eraan zit te komen. De Madrileense sportkrant, die nooit verlegen zit om speculaties op te kloppen, zegt dat Reals technisch directeur Predrag Mijatovic zelfs al in onderhandeling is met de linkspoot van Feyenoord.

De scouts van De Koninklijke zouden tijdens het EK Onder-21 verliefd zijn geworden op de twintigjarige Drenthe, die met zijn bevlogenheid en spectaculaire acties uitgroeide tot smaakmaker in binnen- en buitenland.

Bovendien zou de Rotterdammer goed passen in het plan van Real om de grootste beloften vast te leggen, zoals de club al deed met de Argentijnen Gonzalo Higuaín en Fernando Gago en de Braziliaan Marcelo. Geen nombres maar hombres (geen namen maar mannen), luidt de nieuwe strijdkreet.

Volgens AS gelooft Real er heilig in dat Drenthe een grote wordt. 'Barcelona heeft Henry aangetrokken, maar wij gaan de beste linkspoot van dit decennium, die ook nog eens tien jaar jonger is, inlijven voor veel minder geld', zegt AS te hebben opgevangen in de wandelgangen van Bernabéu.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Quote:'Real Madrid onderhandelt al met Drenthe'

27/6/2007 9 :40

Real Madrid en Royston Drenthe is volgens AS een huwelijk dat eraan zit te komen. De Madrileense sportkrant, die nooit verlegen zit om speculaties op te kloppen, zegt dat Reals technisch directeur Predrag Mijatovic zelfs al in onderhandeling is met de linkspoot van Feyenoord.

De scouts van De Koninklijke zouden tijdens het EK Onder-21 verliefd zijn geworden op de twintigjarige Drenthe, die met zijn bevlogenheid en spectaculaire acties uitgroeide tot smaakmaker in binnen- en buitenland.

Bovendien zou de Rotterdammer goed passen in het plan van Real om de grootste beloften vast te leggen, zoals de club al deed met de Argentijnen Gonzalo Higuaín en Fernando Gago en de Braziliaan Marcelo. Geen nombres maar hombres (geen namen maar mannen), luidt de nieuwe strijdkreet.

Volgens AS gelooft Real er heilig in dat Drenthe een grote wordt. 'Barcelona heeft Henry aangetrokken, maar wij gaan de beste linkspoot van dit decennium, die ook nog eens tien jaar jonger is, inlijven voor veel minder geld', zegt AS te hebben opgevangen in de wandelgangen van Bernabéu.

Goede vervanger voor die oude braziliaan lijkt mij :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Voor veel minder geld. How about 20 miljoen voor iemand met een contract tot 2011.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Voor veel minder geld. How about 20 miljoen voor iemand met een contract tot 2011.

20 Miljoen krijgt F'noord er nooit voor...zo goed is ook weer niet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nog niet maar hij kan wel een goede worden. Lijkt me trouwens geen goeie zet om hem te verkopen.
Insane life.
Reply
Als ManU al 25 miljoen betaalt voor die Portugees, die helemaal niks heeft gepresteerd is Rolls Royston bij nader inzien 30 waard
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Depor Wrote:
Legion Wrote:Voor veel minder geld. How about 20 miljoen voor iemand met een contract tot 2011.

20 Miljoen krijgt F'noord er nooit voor...zo goed is ook weer niet.

Ik zou zeggen: graag of niet!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Eerst maar eens een seizoen constant presteren! Hij heeft geen europese ervaring!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: