The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:Eerder kwamen er al berichten uit Portugal dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor de Oostenrijkse aanvaller Roland Linz van Boavista. Vandaag meldt het Portugese Jornal de Noticias dat Feyenoord vasthoudend is in haar pogingen om Linz te strikken. Concurrentie zou er zijn van Dimao Kiev en Engerie Cottbus, maar Feyenoord zou dichtbij een akkoord zijn met Boavista.

vind ik op zich interessant als het waar is.

de huidige aankopen kent iedereen wel, hiermee zou de scouting zich kunnen onderscheiden. ik ken deze linz helegaar niet.
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader.. welke inkomsten zie jij zoal in het verschiet?

CL, sponsors,meer toeschouwers

Zullen ze uit het rijtje Ajax, AZ, PSV toch minstens 2 ploegen voorbij moeten. Meer toeschouwers? de Kuip was afgelopen jaar toch ook goed gevuld? Meer sponsors? Waar en hoe dan? Het zou kunnen, laten we het hopen.
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader...

Hoe zal ik dit netjes zeggen....

ehhhh

[Image: boring.jpg]

Een beetje beleidsbepaler durft (en moet) verder te kijken dan zijn neus lang is, voor een beetje forummer is dat helaas teveel gevraagd. Ga de discussie aan met argumenten of reageer niet. Xtragaap4de Zo kun je me uiteraard niet overtuigen van mijn ongelijk.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader.. welke inkomsten zie jij zoal in het verschiet?

CL, sponsors,meer toeschouwers

Zullen ze uit het rijtje Ajax, AZ, PSV toch minstens 2 ploegen voorbij moeten. Meer toeschouwers? de Kuip was afgelopen jaar toch ook goed gevuld? Meer sponsors? Waar en hoe dan? Het zou kunnen, laten we het hopen.

Laatste wedstrijden zaten er 15-25 duizend mensen, bij een spannend slot van de competitie zal het volle bak zijn, scheelt toch weer knaken.
Denk je dat Feyenoord met dit team PSV-Ajax-AZ niet voorbij kan?
Kon nog wel eens spannend worden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Eerder kwamen er al berichten uit Portugal dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor de Oostenrijkse aanvaller Roland Linz van Boavista. Vandaag meldt het Portugese Jornal de Noticias dat Feyenoord vasthoudend is in haar pogingen om Linz te strikken. Concurrentie zou er zijn van Dimao Kiev en Engerie Cottbus, maar Feyenoord zou dichtbij een akkoord zijn met Boavista.

vind ik op zich interessant als het waar is.

de huidige aankopen kent iedereen wel, hiermee zou de scouting zich kunnen onderscheiden. ik ken deze linz helegaar niet.

2001/02 Austria Wien 7 8 Oostenrijk
2002/03 Austria Wien 3 3 Oostenrijk
2003/04 Admira Wacker 13 15 Oostenrijk
2004/05 Sturm Graz 13 4 Oostenrijk
2004/05 Olympique Nice 16 0 Frankrijk
2005/06 Austria Wien 31 15 Oostenrijk
2006/07 Boavista 16 10 Portugal
Totaal 99 55


Ruim 1 op 2 dus. Opvallend dat hij elke jaar zou weinig speelt. Lijkt een goede pinchhitter te zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader.. welke inkomsten zie jij zoal in het verschiet?

CL, sponsors,meer toeschouwers

Zullen ze uit het rijtje Ajax, AZ, PSV toch minstens 2 ploegen voorbij moeten. Meer toeschouwers? de Kuip was afgelopen jaar toch ook goed gevuld? Meer sponsors? Waar en hoe dan? Het zou kunnen, laten we het hopen.

Laatste wedstrijden zaten er 15-25 duizend mensen, bij een spannend slot van de competitie zal het volle bak zijn, scheelt toch weer knaken.
Denk je dat Feyenoord met dit team PSV-Ajax-AZ niet voorbij kan?
Kon nog wel eens spannend worden.

Eerst afwachten wat PSV, Ajax en AZ deze zomer nog aankopen/kwijtraken. 31 augustus kan de balans worden opgemaakt, voorlopig is duidelijk dat Feyenoord de strijd aankan. Maar het is mi niet meer dan 1 van de 4 kanshebbers. Het KAN dus CL opleveren als het meezit. Maar zoals ik zei: over 3 jaar zijn Gio en Makaay gestopt en lopen de talenten de deur uit zonder de club op te leveren wat ze waard zijn (tenzij de investeerders zich echte clubmensen tonen en slecht hun inleg of ietsje meer terugwillen). Ben benieuwd, Bosz heeft iig een paar jaar om daarover na te denken, zal er mss wel weer iets op vinden.
Reply
Peter Wrote:Een beetje beleidsbepaler durft (en moet) verder te kijken dan zijn neus lang is, voor een beetje forummer is dat helaas teveel gevraagd. Ga de discussie aan met argumenten of reageer niet. Xtragaap4de Zo kun je me uiteraard niet overtuigen van mijn ongelijk.

Ik zou wel willen, maar in jouw geval is dat helaas een tiepies geval van

[Image: 51xxx1113236_gr.jpg][Image: 51xxx1113236_gr.jpg]

[Image: NijlZwijn_StrozzisZwijn.jpg][Image: NijlZwijn_StrozzisZwijn.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Depor Wrote:Laatste wedstrijden zaten er 15-25 duizend mensen, bij een spannend slot van de competitie zal het volle bak zijn,

ja, bij de plee offs ja. in de competitie zaten er gewoon 40.000 man.

ik sluit niet uit dat na het horen van deze namen er weer heel wat gloryhunters komen. Puke

gelukkig heeft waf zijn 2 jarige gouden scc aangeschaft op het hoogtepunt van de strontkar. :razz:
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:Laatste wedstrijden zaten er 15-25 duizend mensen, bij een spannend slot van de competitie zal het volle bak zijn,

ja, bij de plee offs ja. in de competitie zaten er gewoon 40.000 man.

ik sluit niet uit dat na het horen van deze namen er weer heel wat gloryhunters komen. Puke

gelukkig heeft waf zijn 2 jarige gouden scc aangeschaft op het hoogtepunt van de strontkar. :razz:

Dat met die gold en silver cards blijkt nu wel een gouden greep. Alleen echte fans hebben komend seizoen de kans om uitwedstrijden te bezoeken, terwijl de gloryhunters blij mogen zijn met een kaartje voor thuisduels. =D>
Reply
Peter Wrote:Eerst afwachten wat PSV, Ajax en AZ deze zomer nog aankopen/kwijtraken. 31 augustus kan de balans worden opgemaakt, voorlopig is duidelijk dat Feyenoord de strijd aankan. Maar het is mi niet meer dan 1 van de 4 kanshebbers. Het KAN dus CL opleveren als het meezit. Maar zoals ik zei: over 3 jaar zijn Gio en Makaay gestopt en lopen de talenten de deur uit zonder de club op te leveren wat ze waard zijn (tenzij de investeerders zich echte clubmensen tonen en slecht hun inleg of ietsje meer terugwillen). Ben benieuwd, Bosz heeft iig een paar jaar om daarover na te denken, zal er mss wel weer iets op vinden.

je hebt gelijk dat je rustig moet afwachten, er moet eerst nog een team gesmeed worden.

maar ik heb toch een beetje het gevoel dat jij de kracht van het legioen onderschat. het is niet voor niets dat er zoveel investeerders bereid zijn gelden te doneren. feyenoord is (ent als ajakkes) een instituut en wordt in het land nu eenmaal breed gedragen. als het slecht gaat komen er oerkrachten boven.

het is geen provincieclubje zoals psvee. :razz:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Laatste wedstrijden zaten er 15-25 duizend mensen, bij een spannend slot van de competitie zal het volle bak zijn,

ja, bij de plee offs ja. in de competitie zaten er gewoon 40.000 man.

ik sluit niet uit dat na het horen van deze namen er weer heel wat gloryhunters komen. Puke

gelukkig heeft waf zijn 2 jarige gouden scc aangeschaft op het hoogtepunt van de strontkar. :razz:

Dat met die gold en silver cards blijkt nu wel een gouden greep. Alleen echte fans hebben komend seizoen de kans om uitwedstrijden te bezoeken, terwijl de gloryhunters blij mogen zijn met een kaartje voor thuisduels. =D>

ff voor je begrip, ik heb een gouden scc omdat ik er eentje voor 2 jaar heb, maar ik heb geen gold- of platina kaart maar als het goed is gewoon een 'silvercard'.

uitwedstrijden ga ik alleen op uitnodiging naar toe, niet als vee. er is trouwens heel veel kritiek op dat gold/platinacard systeem, maar ik ben met je eens dat je voorrang moet hebben als je vaak gaat.
Reply
Hey, die laatste zin is een jij-bak waf, ben ik niet van je gewend. PSV is zeer zeker een provincieclub en moet dat ook blijven, dat is wat de club voor mij zo mooi maakt en knap toch dat een clubje uit de provincie het presteert om in 8 jaar 6x kampioen te worden en 11 jaar op rij CL te spelen. Daar kunnen de echte grote clubs nog wat van leren. Supporter zijn van de grootste en machtigste club van het land kan iederen gloryhunter. :wink:


@Tree -> wil je niet meer van die domme plaatjes posten? heel de forumlay-out is verneukt. Icon_evil
Reply
waf Wrote:als het slecht gaat komen er oerkrachten boven.

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:knap toch dat een clubje uit de provincie het presteert om in 8 jaar 6x kampioen te worden

ach ja, knap? als twee honden vechten om een been.... :wink:


feyenoord.nl is helaas overbelast. :lol: dus voor de bevestiging moeten we het vooralsnog doen met de bayern site:

Quote:Makaay wechselt zu Feyenoord Rotterdam


28.06.2007 Das Elfmetertor von Roy Makaay zum 1:0 am 12. Mai in Cottbus hat ab sofort historischen Charakter. Es war der letzte Pflichtspieltreffer des 32-Jährigen im Trikot des FC Bayern. Nach vier Jahren verlässt Makaay den Rekordmeister und wechselt zurück in seine Heimat, wo er zukünftig für den Traditionsverein Feyenoord Rotterdam auf Torejagd gehen wird.

Beide Klubs einigten sich bereits am Mittwoch über die Transfermodalitäten. Makaay, dessen Vertrag beim FCB eigentlich noch bis zum 30. Juni 2008 gelaufen wäre, absolvierte am Donnerstag den Medizincheck und wurde anschließend offiziell als Neuzugang des letztjährigen Tabellensiebten vorgestellt.

„Ich bedanke mich im Namen des FC Bayern ganz herzlich bei Roy Makaay für vier erfolgreiche Jahre. Er war für den FC Bayern ein sehr wichtiger Spieler, der auf eigenen Wunsch zurück in seine Heimat geht und dem wir und seiner Familie dort alles, alles Gute für die Zukunft wünschen“, sagte FCB-Vorstandschef Karl-Heinz Rummenigge über den Wechsel. Makaay wird in München am 15. August, anlässlich des Scholl-Abschiedsspieles zwischen dem FC Bayern und FC Barcelona, offiziell
vom verabschiedet.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:knap toch dat een clubje uit de provincie het presteert om in 8 jaar 6x kampioen te worden

als twee honden vechten om een been.... :wink:

.... gaat Feyenoord er niet mee heen. :razz:



Of doel je niet op 29 april? :wink: Hakkuh
Reply
Tree, kun je die kolere plaatjes weghalen? Bvd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:feyenoord.nl is helaas overbelast.

Das vast ook 9 jaar geleden.. stelletje gloryhunters.
Reply
maar ff snel richting nieuwe pagina !
Bangkok resident.
Reply
Kenneth Perez lijkt dan toch de overstap te gaan maken van Ajax naar PSV. Roy Beerens, vleugelaanvaller van de Eindhovenaren, zou de omgekeerde weg bewandelen, waardoor PSV minder hoeft te betalen voor de Deen, zo meldt de Engelse krant The Sun.

PSV en Ajax zouden al in gesprek zijn over een mogelijke ruil, maar tot een overeenstemming zijn beide partijen nog niet gekomen. De kampioen van Nederland zal naast Beerens ook anderhalf miljoen euro overmaken op de bankrekening van de Amsterdammers.

--
Lijkt me niet dat dit waar is. Beerens wil weg bij PSV omdat hij persé elke wedstrijd in de basis wil staan, maar wil dan wel naar Ajax? Verder lijkt Beerens mij echt wel meer dan een half miljoen waard (vraagprijs 2M of 1,5M+Beerens). Confused
Reply
Ricochan Wrote:maar ff snel richting nieuwe pagina !
Hop!
Reply
Ekslem Wrote:Tree, kun je die kolere plaatjes weghalen? Bvd

Neen

[Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg][Image: Ljubav_u_doba_kolere.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Tree, kun je die kolere plaatjes weghalen? Bvd

Neen

Hop!
Reply
dus beerens wordt op een bankrekening overgemaakt? apart.

ajakkes is wel op zoek naar een rechtsbuiten, ze wilden slory ook al. ik vraag me af of deze druistige hardloper een versterking is voor ze.

feyenoord zou twente 1 mio + hofs hebben geboden voor el amadi.
Reply
hop !
Bangkok resident.
Reply
Hoe zou het met Holleeder zijn?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:feyenoord zou twente 1 mio + hofs hebben geboden voor el amadi.

Wordt Hofs op de bankrekening van Twente bijgeschreven dan? Wel opmerkelijk, ik sla een fitte Hofs toch nog steeds hoger aan dan El Ahmadi.
Reply
Koevermans krijgt definitief te horen niet meer weg te mogen van AZ
In een onderhoud vanmorgen heeft spits Koevermans samen met zijn zaakwaarnemer te horen gekregen van het betsuur van AZ dat hij definitief niet meer mag vertrekken. Dat meldt Radio Rijnmond zojuist. De club slaagt er niet in een gelijkwaardige vervanger aan te trekken en weigert daarom nog langer mee te werken aan een transfer. Koevermans wilde zelf dolgraag naar Feyenoord.
--
AZ legt weer een zijn wil op aan een speler. :roll:

Overigens begint het nu al:
Feyenoord meldt dat de nieuwe aanwinsten een run op de seizoenkaarten heeft opgeleverd. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven.

Gloryhunters.. Puke
Reply
Peter Wrote:AZ legt weer een zijn wil op aan een speler. :roll:


:lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:AZ legt weer een zijn wil op aan een speler. :roll:


:lol:

Fijn dat je met al die nuttige posts meehelpt dit topic een pagina verder te krijgen!

Hop!
Reply
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:AZ legt weer een zijn wil op aan een speler. :roll:


:lol:

Fijn dat je met al die nuttige posts meehelpt dit topic een pagina verder te krijgen!

Hop!
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: