The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:
waf Wrote:feyenoord zou twente 1 mio + hofs hebben geboden voor el amadi.

Wordt Hofs op de bankrekening van Twente bijgeschreven dan? Wel opmerkelijk, ik sla een fitte Hofs toch nog steeds hoger aan dan El Ahmadi.

:eeeek: No way, El Ahmadi is vele malen beter dan NH. EA is een topper (in wording) en zou ik graag bij Ajax zien, NH is een aardige maar niet overdreven goede voetballer. Hoop niet dat EA ook al naar feienooit gaat, ik vond die pakken slaag aan fnooit vorig jaar wel zo relaxed! :lol:
Reply
Nieuwe pagina! =D>
Reply
Peter Wrote:Nieuwe pagina! =D>

Daar drinken we op!

[Image: 25.jpg]

[Image: 25.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:notfunny: Hij is zo grappig dat zelfs ik hem al voelde aankomen. :roll:

Last van je hormonen? Overigens wel geinig dat uit onderzoek is gebleken dat geen hond het verschil proeft tussen gewoon en malt bier. Op een of ander feest met een paar honderd man hadden ze als test de hele avond malt geschonken. Niemand had het door en sommige mensen begonnen zich zelfs 'zat' te gedragen. :lol: In de kratjes bavaria zitten de komende tijd in totaal 200 maltflesjes verstopt, als iemand hem eruit haalt en de code op de fles opstuurt wint hij € 15.000 als het goed geproeft is. :8:
Reply
drink eens door! dat biertje staat al zeker een half uur aan de schuimkraag te zien.
Reply
En Emmen heeft z'n zoveelste pannekoek binnen...

Emmen haalt Pannekoek binnen
FC Emmen heeft zich versterkt met Marcel Pannekoek. De middenvelder komt over van FC Groningen, dat hem geen nieuw contract wilde aanbieden.

De 21-jarige Pannekoek gaat op amateurbasis voetballen bij de eerstedivisionist. Bij Groningen wist Pannekoek nooit door te breken, in de hoofdmacht kwam hij tot slechts twee duels.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Peter Wrote::notfunny: Hij is zo grappig dat zelfs ik hem al voelde aankomen. :roll:

Last van je hormonen? Overigens wel geinig dat uit onderzoek is gebleken dat geen hond het verschil proeft tussen gewoon en malt bier. Op een of ander feest met een paar honderd man hadden ze als test de hele avond malt geschonken. Niemand had het door en sommige mensen begonnen zich zelfs 'zat' te gedragen. :lol: In de kratjes bavaria zitten de komende tijd in totaal 200 maltflesjes verstopt, als iemand hem eruit haalt en de code op de fles opstuurt wint hij € 15.000 als het goed geproeft is. :8:

slimme actie. ik denk zeker te weten dat ik het proef, maar ik ga uiteraard geen bavaria daarvoor aanschaffen.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote::notfunny: Hij is zo grappig dat zelfs ik hem al voelde aankomen. :roll:

Last van je hormonen? Overigens wel geinig dat uit onderzoek is gebleken dat geen hond het verschil proeft tussen gewoon en malt bier. Op een of ander feest met een paar honderd man hadden ze als test de hele avond malt geschonken. Niemand had het door en sommige mensen begonnen zich zelfs 'zat' te gedragen. :lol: In de kratjes bavaria zitten de komende tijd in totaal 200 maltflesjes verstopt, als iemand hem eruit haalt en de code op de fles opstuurt wint hij € 15.000 als het goed geproeft is. :8:

slimme actie. ik denk zeker te weten dat ik het proef, maar ik ga uiteraard geen bavaria daarvoor aanschaffen.

Op OB was een ook een stukje met vaste bavariadrinkers die het zeker dachten te proeven. Geen van allen hadden ze het goed, de eigenaar van Bavaria had het zelf als enige goed (met moeite gaf hij toe). :razz: Ze verwachten max. 3 of 4 van de 200 flesjes terug.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote::notfunny: Hij is zo grappig dat zelfs ik hem al voelde aankomen. :roll:

Last van je hormonen? Overigens wel geinig dat uit onderzoek is gebleken dat geen hond het verschil proeft tussen gewoon en malt bier. Op een of ander feest met een paar honderd man hadden ze als test de hele avond malt geschonken. Niemand had het door en sommige mensen begonnen zich zelfs 'zat' te gedragen. :lol: In de kratjes bavaria zitten de komende tijd in totaal 200 maltflesjes verstopt, als iemand hem eruit haalt en de code op de fles opstuurt wint hij € 15.000 als het goed geproeft is. :8:

slimme actie. ik denk zeker te weten dat ik het proef, maar ik ga uiteraard geen bavaria daarvoor aanschaffen.

Op OB was een ook een stukje met vaste bavariadrinkers die het zeker dachten te proeven. Geen van allen hadden ze het goed, de eigenaar van Bavaria had het zelf als enige goed (met moeite gaf hij toe). :razz: Ze verwachten max. 3 of 4 van de 200 flesjes terug.

volgens mij zegt het meer over het gewone bier van bavaria dan over hun malt bier. :wink:
Reply
Peter Wrote:als het goed geproeft is.

Haha, prutser! :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zo had ik vroeger een vriend die de hele avond water uit een bacardifles gebruikte voor zijn baco's. Hij wist niet dat het geen bacardi was, maar was op het einde vd avaond straal bezopen. Het waren de beste baco's die hij ooit op had. Loser!

Ik denk ook wel dat ik dat Malt biertje er tussenuit haal. Mss dat het een probleem gaat worden als ik hem op het einde vd avond voor mijn kiezen krijg.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:als het goed geproeft is.

Haha, prutser! :lol:

:notfunny:
Reply
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:als het goed geproeft is.

Haha, prutser! :lol:

:notfunny:

Het is ook zeker niet grappig... walgelijk zelfs! Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Lurling maakt zich op voor terugkeer bij NAC

28/6/2007 13:21

1. FC Köln moet de afspraken nog bevestigen, maar Anthony Lurling vertrouwt erop bij NAC Breda te gaan tekenen.

'Ik verwacht geen problemen', stelt Lurling in BN/De Stem. 'Een contract voor twee of drie jaar, daar komen we wel uit.' NAC houdt nog een slag om de arm. Volgens technisch directeur Earnest Stewart 'moeten de gemaakte afspraken met FC Köln nog op papier gezet worden'.

Lurling (30) heeft geen toekomst bij 1. FC Köln. Met de Duitse club was de afspraak gemaakt dat hij transfervrij kon uitkijken naar een nieuwe werkgever.

In het seizoen 2004/05 kwam Lurling als huurling van Feyenoord tot 29 wedstrijden voor NAC Breda. 'Ondanks een beroerde tweede competitiehelft - NAC eindigde als veertiende - heb ik in Breda toch mijn contract met Keulen verdiend', kijkt de aanvaller terug.

Feyenoord verkocht hem in 2005 aan 1. FC Köln. Maar het Duitse avontuur werd geen succes. Afgelopen seizoen maakte hij op huurbasis vol bij FC Den Bosch.
Reply
waf Wrote:feyenoord zou twente 1 mio + hofs hebben geboden voor el amadi.

"El Ahmadi is niet te koop, al bieden ze zes miljoen", aldus Munsterman. De selectie van ons is rond, mocht er nog iets gebeuren dan zal dat zijn in de laatste dagen zijn van de transferperiode.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:feyenoord zou twente 1 mio + hofs hebben geboden voor el amadi.

"El Ahmadi is niet te koop, al bieden ze zes miljoen", aldus Munsterman. De selectie van ons is rond, mocht er nog iets gebeuren dan zal dat zijn in de laatste dagen zijn van de transferperiode.

Als dat soort dingen gezegd worden zal hij deze week wel voor een miljoentje of 2/3 naar Feyenoord gaan. :roll:
Reply
NAC haalt Amoah en Lurling

BREDA - NAC Breda heeft voor komend seizoen twee nieuwe spelers aangetrokken. Anthony Lurling komt over van 1. FC Köln. Hij speelde dit jaar op huurbasis voor FC Den Bosch. Hij komt transfervrij over.

Amoah

Voorts versterkte de club uit Breda zich ook nog met Ghanees Matthew Amoah. Hij komt over van Borussia Dortmund waar hij weinig aan spelen toekwam. Amoah tekende voor drie jaar. Hij speelde eerder ook voor Vitesse.

Technisch directeur Earnest Stewart is zeer in zijn nopjes met de nieuwe aanwinst Amoah. ‘Wij zijn al maanden met hem bezig. Het leek eerst niet haalbaar, maar deze week kwamen de besprekingen in een stroomversnelling'.

--
Amoah terug. Leuke speler voor NAC, slecht voor mij CM. :razz: Kan me nog wel herrinneren dat ik hem altijd had opgesteld als hij niet scoorde en hem steeds niet had als hij ze wel maakte. :|
Reply
Ik dacht dat jij er echt verstand van had, Peter.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
lurling #-o
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:lurling #-o

en ze hebben kolka ook al....

en richters, diba, slot zijn ze allemaal kwijt. ik heb voor dit jaar niet veel vertrouwen in nac...
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:lurling #-o

en ze hebben kolka ook al....

en richters, diba, slot zijn ze allemaal kwijt. ik heb voor dit jaar niet veel vertrouwen in nac...

Ik denk dat ze volgend seizoen bij ado in de eerste divisie zitten :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o
Reply
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.

Tsja, die Martin Jol kan wel van een matige speler een wereldtopper maken...zie Berbatov. Maar om nou voor Darren Bent net zoveel geld neer te leggen als Barça voor Henry doet....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.

Tsja, die Martin Jol kan wel van een matige speler een wereldtopper maken...zie Berbatov. Maar om nou voor Darren Bent net zoveel geld neer te leggen als Barça voor Henry doet....


De engelse clubs krijgen wel weer een record bedrag voor de rechten dus ze kunnen wel wat lijen tegenwoordig...
Bangkok resident.
Reply
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.

Tsja, die Martin Jol kan wel van een matige speler een wereldtopper maken...zie Berbatov. Maar om nou voor Darren Bent net zoveel geld neer te leggen als Barça voor Henry doet....

Daar zit toch een groot verschil tussen hoor. Henry kost je nu 25M en zal je (in principe) nooit meer iets opleveren. Bent kun je altijd nog voor miljoenen doorverkopen.. als Henry 5 jaar jonger was zou 25M nooit genoeg zijn geweest.
Reply
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.

Tsja, die Martin Jol kan wel van een matige speler een wereldtopper maken...zie Berbatov. Maar om nou voor Darren Bent net zoveel geld neer te leggen als Barça voor Henry doet....

maar die berbatov presteerde in duitsland aanzienlijk beter dan dat dent bij charlton deed. bent: 32 doelpunten in 70 nog wat wedstrijden. leuk, maar i'm not impressed (ook niet die ene keer dat ik geen kijken bij charlton en aan het end bleek dat hij ook had meegedaan... maar goed, sowieso niet voor 23 mio.

maar goed, misschien weet jol me te verrassen.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.

Tsja, die Martin Jol kan wel van een matige speler een wereldtopper maken...zie Berbatov. Maar om nou voor Darren Bent net zoveel geld neer te leggen als Barça voor Henry doet....

Daar zit toch een groot verschil tussen hoor. Henry kost je nu 25M en zal je (in principe) nooit meer iets opleveren. Bent kun je altijd nog voor miljoenen doorverkopen.. als Henry 5 jaar jonger was zou 25M nooit genoeg zijn geweest.

Net als dat Beckham nooit meer wat zou opleveren? Het kopen van een speler gaat verder dan alleen zijn verkoopprijs, beetje handig marketen, en je hebt shirts + een gedeelte van sponsorinkomsten en mensen die puur voor zo een speler naar het stadion komen.
Niet alles draait puur om inkoop/verkoop prijs Pjotr, bij wereldklasse spelers draait er nog wel meer mee.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
waf Wrote:spurs legt even 24,5 mio neer voor darren bent van charlton athl.

als je zoveel betaald ben je toch gewoon gestoord? is toch gewoon een matige speler? #-o


Dat begrijp ik ook niet :eeeek: Martin Jol zal wel gecharmeerd van hem zijn maar ik ben nog nooit onder de indruk geweest van die Bent...van beide niet trouwens.

Tsja, die Martin Jol kan wel van een matige speler een wereldtopper maken...zie Berbatov. Maar om nou voor Darren Bent net zoveel geld neer te leggen als Barça voor Henry doet....

Daar zit toch een groot verschil tussen hoor. Henry kost je nu 25M en zal je (in principe) nooit meer iets opleveren. Bent kun je altijd nog voor miljoenen doorverkopen.. als Henry 5 jaar jonger was zou 25M nooit genoeg zijn geweest.

Net als dat Beckham nooit meer wat zou opleveren? Het kopen van een speler gaat verder dan alleen zijn verkoopprijs, beetje handig marketen, en je hebt shirts + een gedeelte van sponsorinkomsten en mensen die puur voor zo een speler naar het stadion komen.
Niet alles draait puur om inkoop/verkoop prijs Pjotr, bij wereldklasse spelers draait er nog wel meer mee.

:roll: Waar zeg ik dan dat het allesbepalend is? Leeftijd 30+ is gewoon een zeer prijsdrukkendefactor waardoor een 25 jarige Henry veel duurder zou zijn. Dat ook andere dingen een rol spelen staat buiten kijf.
Reply
volgesn teletekst maakt koevermans stront bij az. :lol:

heb ik altijd al op gewezen dat dat het risico was dat az liep. als speler kom je daar heel lastig weg. nu weer die pokonolie en die koenders die voor 5 jaaar tekenen. heeft luirink ook gedaan, nou lekker, die is vooralsnog te licht bevonden.

kak aan zaakwaarnemers. ik vind dat je je klant dan echt slecht adviseert.
Reply


Forum Jump: