The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Henman-Lopez lijkt me toch wel de match of de day.
Verdere interessante potten Ferrer-Mathieu, Nalbandian-Dancevic, Mirnyi-Canas, Kiefer-Santoro en Soderling-Grosjean.
Reply
Qua spanning en qua tennis denk ik toch wel Soderling-Grosjean.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, welke is betrouwbaarder? Ik denk toch die van de Wimbledon-site, aangezien die ook een stuk gedetaileerder is. Maar ze hebben eindelijk begrepen dat ze om 11 uur op de outer courts moeten beginnen, dus daar zullen wel wat potjes gespeeld kunnen worden.

12 uur
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Britse tijd 11 uur natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Britse tijd 11 uur natuurlijk.

tja, maar daar hebben wij weinig aan... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Britse tijd 11 uur natuurlijk.

tja, maar daar hebben wij weinig aan... :roll:
:roll:
Als ik over de organisatie praat, heb ik het over hun tijd natuurlijk. Lijkt me duidelijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Qua spanning en qua tennis denk ik toch wel Soderling-Grosjean.

Vanwaar het vertrouwen dat Grosjean er een spannende wedstrijd van kan maken? Hij stelt al tijden teleur. Soderling gaat dit makkelijk winnen lijkt me.
Reply
Ad Wim Wrote:Qua spanning en qua tennis denk ik toch wel Soderling-Grosjean.
Het beroerde van die partij is ook dat het een R3-exit betreft. De Winnaar van Henman-Lopez kan verder komen.
Reply
Tsonga is weer goed bezig =D>
Reply
En Tsonga wint hem makkelijk, wordt nog een lastige voor Henman/Lopez.
Veel partijen nu op de baan met Henman-Lopez en Bjorkman-Wang als belangrijkste. Verder mogen Kiefer, Mathieu en Roger Vasselin eruit, maar die lijken allemaal te gaan winnen helaas.
Reply
Mooi van Tsonga, Roger-Vassalin en Mahtieu. Balen van Qureshi en Henman.

Kiefer ook goede keuze geweest, maar Santoro valt toch wel tegen.

Arthurs gewoon 2-0 in sets voor tegen Robredo, daar had THiemo moeten staan :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Vanwaar het vertrouwen dat Grosjean er een spannende wedstrijd van kan maken? Hij stelt al tijden teleur. Soderling gaat dit makkelijk winnen lijkt me.
Omdat Grosjean iets heeft met Wimbledon, al is het tanende, en SOderling is ook niet bepaald in vorm.

andre Wrote:Het beroerde van die partij is ook dat het een R3-exit betreft. De Winnaar van Henman-Lopez kan verder komen.
Dat denk ik dus niet. Ik denk dat een van beiden best een kans maakt tegen Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker PHM =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Henman verliest ook de tweede TB, dat ziet er niet goed uit, hij speelt ook niet goed, Lopez is gewoon beter.

Arthurs gaat gewoon in straight van Robredo winnen :eeeek:

Helaas wint Nieminen de 3e set en wordt Bjorkman gebroken als hij voor de wedstrijd serveert.

Berdych begonnen, hup Llodra!

Pavel gaat er gelukkig af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer walst over Nieminen heen in de 4e, hopelijk ook de 5e.

Berrer eraf tegen Tursunov, Berrer geen rendabele keuze.

Bjorkman verliest gewoon de 3e set :x

Llodra mist 2 sp's :x
Hopelijk gaat het niet net als bij Massu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjonge jonge, Berdych wint gewoon de TB na 4-1 achterstand. Weer komt hij goed weg, wat een choke van Llodra :letitallout: :letitallout:

Grosjean meteen gebroken en Bjorkman van 2-0 naar 2-2 :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Henman gaat er gewoon een 5e set van maken, wat een koning =D>

Nieminen wint hem in 5. Alle 5-setters zijn tot nog tu noe verkeerd uitgevallen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hulde voor Kiefer btw. =D> Derde ronde wimbledon na een jaar geblesseerd zijn, lekker voor em.
Reply
Baghdatis eerste set 6-0 =D>
Kan de wedstrjd van het toernooi worden: Baghdatis-Nalbi

Bjorkman wint gelukkig gewoon in 4.

Henman is ITZ, hopen dat het nog even droog blijft! Mooi ook, die initimidatie van Tim.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis eerste set 6-0 =D>
Kan de wedstrjd van het toernooi worden: Baghdatis-Nalbi

Bjorkman wint gelukkig gewoon in 4.

Henman is ITZ, hopen dat het nog even droog blijft!

Hij is behoorlijk OTJ nu, idd. Kijken wat t wordt in de vijfde set. Met de steun van het publiek moet t lukken. Zal wel weer eeen gekkenhuis zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis eerste set 6-0 =D>
Kan de wedstrjd van het toernooi worden: Baghdatis-Nalbi

Bjorkman wint gelukkig gewoon in 4.

Henman is ITZ, hopen dat het nog even droog blijft! Mooi ook, die initimidatie van Tim.

We hebben t wel over Devilder hè. Gravel is z'n favoriete ondergrond en daarop zuigt hij al aan alle kanten.
Reply
Fysiek lijkt het iig wel goed te zitten, nog geen teken van vermoeidheid. Hij moet goed beginnen aan die 5e, maar dat doet ie niet echt, hele slordige game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis eerste set 6-0 =D>
Kan de wedstrjd van het toernooi worden: Baghdatis-Nalbi

Bjorkman wint gelukkig gewoon in 4.

Henman is ITZ, hopen dat het nog even droog blijft!

Hij is behoorlijk OTJ nu, idd. Kijken wat t wordt in de vijfde set. Met de steun van het publiek moet t lukken. Zal wel weer eeen gekkenhuis zijn.
Tuurlijk, maar 6-0 zie je niet vaak. En Devilder heeft toch een potje gewonnen hiervoor.
Goed dat Baghdatis krachten spaart voor de volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjonge, slechter kan hij niet beginnen, opeens speelt ie weer reteslecht :letitallout:

Hij was zoveel beter de afgelopen twee sets.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sjonge, slechter kan hij niet beginnen, opeens speelt ie weer reteslecht :letitallout:

Hij was zoveel beter de afgelopen twee sets.

Hij maakt t graag spannend, tegen Moya stond hij volgens mij ook op 2-4 15-40 in de vijfde..
Reply
VLiegen geeft ook opeens de set weg, dit gaat helemaal mis voor de poll en MV...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Belgen zitten in een dipje, Malisse lang geblesseerd, O. Rochus en Vliegen totaal uit vorm de laatste tijd.
Reply
Ben iig blij dat de 1e set bij Monfils - Vliegen geen tie-break was. De 21 die ik heb geschat is denk toch aan de lage kant.
De teller staat inmiddels op 17.
En het aantal tie-breaks kan bij mijn poll best eens van belang zijn.
Reply
Alles zit nu wel tegen bij Henman. Twee keer achter elkaar op de netband en zijn kant weer op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick had trouwens wat weddenschapjes lopen met Gimelstob voor hun partij in de eerste ronde. Ze hebben gewed op oa. het aantal duiken dat Gimelstob zou maken, verder had Gimelstob gezegd dat hij de eerste persoon in de geschiedenis zou zijn die zou duiken tijdens de warm-up. :lol:
Reply


Forum Jump: