The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
BARBARA :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Op de opmerking van Jan dat er een natte plek op de baan is en dat dat gevaarlijk is voor de speelsters.

Barbara: Ja, dadelijk gaat Chakvetadze huilen

:|
Reply
Nog geen 5 minuten later:

Barbara tegen Jan: Je komt elkaar als spelers in de catacombe/kleedkamers weer tegen?
Jan: Ja, je komt elkaar steeds weer tegen
Barbara: Dus als Chakvetadze heeft gehuild dan heeft Mischa dat gezien :roll: :roll:
Reply
haha het gaat echt nergens over inderdaad...ze spreekt ook echt geen enkele naam goed uit.
en ook...baan 13 even afgekeurd wegens wat veel water in de hoek van de baan...ik wist niet dat dat kon...dacht dat dat alleen bij voetbal kon
Reply
tipsa-gonzo 4-1...gunstig voor tm maar niet voor de poll
Reply
kut tipsa Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:kut tipsa Icon_evil
hij speelt leuk tennis...gonzo heeft erg weinig variatie
Reply
wat loop ik mij te ergeren aan die barbara(ben gelukkig niet de enige). Ze laat Jan nooit uitspreken, maakt domme opmerkingen en heeft gewoon geen verstand van tennis. :letitallout: ik word er helemaal gek van
Reply
Jappiesevic Wrote:wat loop ik mij te ergeren aan die barbara(ben gelukkig niet de enige). Ze laat Jan nooit uitspreken, maakt domme opmerkingen en heeft gewoon geen verstand van tennis. :letitallout: ik word er helemaal gek van

Geen verstand van tennis is één ding, maar die dreunende minachting die ze toont is nog het meest irritant. Ze neemt niet de moeite zich er in te verdiepen. Een niet onbekende naam als Likhovtseva wilde ze niet eens uitspreken omdat die te moeilijk zou zijn.
Reply
wat een doos...df op 6-6..
Reply
dan wel een heel mooi punt..7-7
Reply
en de set voor kraai! lijnrechter gaf bal uit op 8-8..en dan met een mooie rally naar 10-8 =D>
Reply
En de set =D>

Gonzo is ook weer wakker en PHM is de set kwijt, zo lijkt het :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gore wodka-slotty-**** is die Chakvenogiets zeg... hoopte natuurlijk al zwaar dat Micha zou winnen maar tegen dat wijf al helemaal!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
tipsa naar 5-2
Reply
Tja, Tipsa... Voor MV moet ie winnen, voor TM verliezen.
Mathieu eigenlijk hetzelfde als ie die meer een troef bij MV. Maar hij lijk het niet te gaan redden.

Krajicek begint het nu zwaarder te krijgen, althans op het SB. Op TV ook?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee juist niet..ze heeft alle mogelijkheden om de wedstrijd te pakken...chakvetadze duidelijk niet goed in der vel
Reply
Maar Kraai heeft nu meer moeite met haar games en krijg nauwelijks nog bp's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar Kraai heeft nu meer moeite met haar games en krijg nauwelijks nog bp's...
maar ze is echt beter op de big points...
Reply
nu gaat het fout...twee keer de verkeerde hoek in...en een keer aan het net geklopt...
Reply
Aiaiaia, deze doet pijn. Ik vrees dat ze hier niet meer bovenop komt :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tweede tb naar anna...krajicek laat zich teveel de hoek insturen...was echt niet nodig dit
Reply
Ad Wim Wrote:Aiaiaia, deze doet pijn. Ik vrees dat ze hier niet meer bovenop komt :|
hoe kom je daar nou bij als ik vragen mag?
Reply
Het begint te regenen en meteen gaat de quote van Krajicek flink omhoog.
Denken ze dat ze niet tegen de regen kan?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Aiaiaia, deze doet pijn. Ik vrees dat ze hier niet meer bovenop komt :|
hoe kom je daar nou bij als ik vragen mag?
Omdat je zegt dat die Chakvetadze tot nu toe nog niet goed was, maar die gaat nu waarsch knallen met een set in de tas.
En Krajicek is mentaal nog niet de sterkste...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zonde van de regen...was een mooie partij aan het worden...maar het is alweer droog Smile.

Geef kraai een goede kans...ze moet alleen het initiatief nemen..en zich niet de hoeken in laten sturen en dan zelf alles centraal terug spelen.
Reply
en meteen de break na de regen! *2-0 nu
Reply
En we zijn weer bezig :8:


BREAK!!! =D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Regen kwam duidelijk op een goed moment!

Mijn SB zit vast, hou me op de hoogte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-0 :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
mijne ook...3-0 kraai..spannende game met twee df en 3 aces
Reply


Forum Jump: