The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Mauresmo klaar, Roddick kan erop. Maar het regent weer, licht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie pot hoor, tussen JCF en Tipsa, iig de derde set. JCF blijft toch een mooie speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mooie pot hoor, tussen JCF en Tipsa, iig de derde set. JCF blijft toch een mooie speler.

[Image: gay.gif]

Het was een inkopper Ad.
What, me worry?
Reply
:Big Grin

Mooi trouwens ook om de jonge Federer van de oude Sampras te zien winnen. Toen was hij al zo goed.
Wat een prachtig toernooi was dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mauresmo klaar, Roddick kan erop. Maar het regent weer, licht.
Zelfs als Mauresmo nog niet klaar is, wil ik er niet op.
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Mauresmo klaar, Roddick kan erop. Maar het regent weer, licht.
Zelfs als Mauresmo nog niet klaar is, wil ik er niet op.

Op Vaidisova niet?
Mwoah, die is nog wel te doen.
What, me worry?
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi trouwens ook om de jonge Federer van de oude Sampras te zien winnen. Toen was hij al zo goed.
Wat een prachtig toernooi was dat.

Ik wil de Federer anno 2007 er best af willen zien stuiteren. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Roddick heeft de break alweer te pakken =D>

Davy ook begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kwartfinale Krajicek- Bartoli :eeeek:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wilde het net zeggen, supergunstig dit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick walst over PHM heen =D>

En Eiwit breakt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eiwit en Davy winnen, prima!
DJokovic-Hewitt kan een mooie kraker worden.

Hup Soderling!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic is nog niet klaar met Kiefer.
Reply
Al gaat dat niet lang meer duren.

Djokovic pakt Hewitt wel denk ik.
Reply
Soderling breakt meteen terug Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal moet altijd even warmdraaien
Reply
_Tampie Wrote:Djokovic pakt Hewitt wel denk ik.
Ik weet het zo net nog niet. Hewitt duidelijk de betere grasspeler. Ik vind het echt een coinflip, met een licht voordeel voor Hewitt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiefer van 3-6 naar 8-6 winst in de tb!
Reply
Ad Wim Wrote:echt een coinflip
Jij pokert teveel de laatste tijd.
Reply
Kijk, dat bedoel ik. Djokovic niet bepaald overtuigend, Hewitt wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick-Mathieu is voor mij een verlies-verlies situatie. Mathieu kwijt bij MV of Roddick kwijt bij Wimbledon Manager.
Reply
Roddick kwijt zie ik niet echt als een optie. En bij MV ga je toch niet best. Zou maar voor Wimbledon Manager gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick kwijt zie ik niet echt als een optie. En bij MV ga je toch niet best. Zou maar voor Wimbledon Manager gaan.

Uiteraard. MV is niet echt waardevol meer voor mij.
Bij WM is nog een mooie pot van 60 euro te verdienen en wellicht een prijsje. Dan moet Serena wel even op en neer naar Lourdes.
Reply
En weer suspended Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wordt helemaal gek natuurlijk. Federer kijkt het glimlachend aan vanuit zijn hotelbed.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Momentum lag wel even bij Soderling, dus Nadal zal hier wel blij mee zijn denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is echt tenenkrommend momenteel op Wimbledon. Gewoon als organisatie besluiten om niet op de droge zondag te spelen, terwijl de vooruitzichten zo slecht waren. Regen kun je niks aan doen, maar waarom dan Nadal weer niet als eerste de baan op?

Met een beetje pech wordt er vandaag niet meer gespeeld en de vooruitzichten voor morgen zijn nog slechter dan vandaag.

Ik vind dit heel slecht allemaal....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik heb een hekel aan Nadal, maar ik ben het wel compleet met je eens. Ook gewoon t/m zaterdag pas om 13 uur beginnen in de stadions, terwijl ze toen de vooruitzichten ook al wisten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiefer op BBC :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djokovic bedoel je?

Hij stond gewoon 4-0 voor in de TB en miste in totaal 4 sp's #-o
Daarom gaat Hewitt van hem winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: