11-05-2005, 03:09 PM
Een schorsing is idd voor de eerst volgende wedstrijd (beker of competitie)
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
11-05-2005, 03:09 PM
Een schorsing is idd voor de eerst volgende wedstrijd (beker of competitie)
11-05-2005, 03:10 PM
bocaloca Wrote:wordt toch allemaal gereset (A)Oke das relaxed. En passen trainen in het tussenseizoen is dat net zo als bij conditie. 1 week per level ongeveer? Kan hier niet over vinden op hottrick...
The great old Ludwig von...
11-05-2005, 03:16 PM
passen is 5 weken volgens mij of zo
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
11-05-2005, 03:33 PM
Voor 17 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden: Keeper 5 Verdedigen 8 Controlerend spel 16 Positiespel voor centrale middenvelders 7 Positiespel voor vleugelspelers 14 Scoren 6-7 Vleugelspel ( lange pass, wingers) 5 Passen (korte pass) 5 Openingen maken 6 Spelhervattingen 2 Conditie 1-2
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
11-05-2005, 04:15 PM
Voor de komende P/D-wedstrijd heb ik een extra middenvelder aangetrokken. Omdat één van mijn middenvelders de wedstrijd niet gaat halen. Vooral de TSI is wel aardig. En hopelijk klaverjast hij een keer naar uitstekend vleugelspel.
Voor 1.224.000 euro. Donnie Nuttall (16397051) 24 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is. Heeft zwak ervaring en matig leiderschap capaciteiten. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Oceania Total Skill Index (TSI): 10 820 Loon: 3 168 ââ¬/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Forever United 13 Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: goed Keepen: rampzalig Spelmaken: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière: 14 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 5 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
11-05-2005, 04:22 PM
hopelijk schijnt de zon dr ook nog eens bij
![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-05-2005, 04:26 PM
John Leurs [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 570, 22 jaar, zwak in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider Conditie: slecht Keepen: goed Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak De nieuwe keeper van Bocastarz
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-05-2005, 04:48 PM
Vraagje; op een ander forum waar ik kom blijven ze beweren dat hoe meer sterren je haalt, hoe beter je ratings zijn. Het is toch andersom?
11-05-2005, 04:54 PM
Bakke Wrote:Vraagje; op een ander forum waar ik kom blijven ze beweren dat hoe meer sterren je haalt, hoe beter je ratings zijn. Het is toch andersom? andersom ??? een spits die 10 sterren scoort zorgt natuurlijk voor hoge ratings van je centrale aanval...lijkt me logisch
11-05-2005, 04:56 PM
Het zijn de hoofdskills die je ratings bepalen, niet je sterren !
Een uitmuntend verdediger in slecht vorm haalt soms 2,5 ster, alleen liggen je ratings dan wel hoger als dat je met een uitstekend verdediger in goed vorm speelt die misschien 4 ster haalt..... Dus de HOOFDSKILL bepaalt je ratings, en NIET die verdomde K*T****** :wink:
11-05-2005, 05:04 PM
Ik vind het overigens wel vreemd, dat wanneer je een speler hebt die 4 sterren haalt minder goede stats haalt dan iemand met 2.5 ster in een slechte vorm. Waar zijn dan die stomme sterren op gebaseerd?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
11-05-2005, 10:02 PM
FC Adder is weer eens actief geweest op de TL markt:
Enrique Nauta (58263279) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 790 Loon: 596 ââ¬/week Eigenaar: FC Adder Amsterdam Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: slecht kosten 103.000 Nicky Hazewinkel (60955086) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 490 Loon: 574 ââ¬/week Eigenaar: FC Adder Amsterdam Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 kosten 73.000 Timothy den Breejen (64161509) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 780 Loon: 663 ââ¬/week Eigenaar: FC Adder Amsterdam Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 kosten 64.000 Ik heb geen idee of ik te veel of weinig heb betaald. Ik ga iig 1 week conditie, dan SH, om daarna weer kort passen te doen. Als ze goed passen hebben mogen ze weer optiefen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
11-05-2005, 11:55 PM
Zeer nette aankopen Adder. Voor die spitsen kan ik zeggen dat je het gewoon goed heb gedaan.
Damned Forever dat is wel een hele mooie koopje zeg. Heel netjes gedaan. Je kan echt merken dat het einde van het seizoen is. Prijzen zijn weer lekker laag.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
12-05-2005, 01:18 AM
Hier een reisje naar de Faroer Eilanden gemaakt, voor een wedstrijden tegen III'e klasser Stonehenge United. Uiteindelijk 4-1 gewonnen, waarvan 3x Mizrachi... hij lijkt weer op de juiste weg. Als proefje gooide ik middenvelder Stringa in de spits, dan maar een weekje geen training. Hij is toch al 29...
![]() Stonehenge United Middenveld: zwak (oud) Rechterverdediging: goed (oud) Centrale verdediging: uitmuntend (oud) Linkerverdediging: formidabel (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: redelijk (oud) Linkeraanval: goed (oud) HimmelsblÃÂ¥ IF Middenveld: goed (oud) Rechterverdediging: formidabel (oud) Centrale verdediging: redelijk (oud) Linkerverdediging: redelijk (oud) Rechteraanval: goed (oud) Centrale aanval: redelijk (oud) Linkeraanval: matig (oud) 29,5* voor hem, 30* voor mij. Enig smetje op de wedstrijd was de rode kaart voor Danilo Persichitti ![]()
12-05-2005, 01:54 AM
Kan iemand mij iets uitleggen? Waarom haalt Dobrovits als rechtsback vandaag 3,5*, en Scarpa als linksback maar 3*?
ÃÂdám Dobrovits TSI = 1 670, 29 jaar, redelijk in vorm Heeft matig ervaring en is een matig leider Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: matig Spelhervatting: slecht Francesco Scarpa TSI = 1 320, 31 jaar, redelijk in vorm Heeft matig ervaring en is een zwak leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: goed Verdedigen: goed Scoren: slecht Spelhervatting: matig Zit het in het extra positiespel van Dobrovits? Scarpa heeft namelijk beter vleugelspel, en daarnaast een betere conditie. De ervaring is voor beiden hetzelfde...
12-05-2005, 02:03 AM
Het verschil in sterren is te halen op de manier dat je ze heb opgesteld. dobrovits heb je verdedigend gezet en scarpa aanvallend. Als je een speler verdedigend zet dan zal hij meer van zijn verdediging gebruiken. Aanvallend is volgens mij zelfs verlies van zijn verdediging skill.
12-05-2005, 05:23 AM
Antidote Wrote:Het verschil in sterren is te halen op de manier dat je ze heb opgesteld. dobrovits heb je verdedigend gezet en scarpa aanvallend. Als je een speler verdedigend zet dan zal hij meer van zijn verdediging gebruiken. Aanvallend is volgens mij zelfs verlies van zijn verdediging skill. Ok, bedankt Anti ![]() ![]()
12-05-2005, 07:11 AM
Voor 157k een nieuwe verdediger aangetrokken:
Magnus Dehlskog (36624394) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Svenska! Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 570 Loon: 620 ââ¬/week Eigenaar: Bävers BK Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos Met wat conditietrainingen en een betere vorm moet 'ie het toch wel goed doen. Rakos komt zometeen opnieuw -voor teveel- de TL op.
12-05-2005, 10:05 AM
Is iemand hier nog met interesse in een topwinger met veel geld ?
Moore en Fresel gaan dit tussenseizoen de Flieries verlaten, dus roept u maar !!!
12-05-2005, 02:07 PM
ik wil wel een topwinger, ik heb alleen geen geld, mag dat? :wink:
Winnen is niet alles,
12-05-2005, 02:10 PM
Voor mij geldt hetzelfde... :8:
12-05-2005, 02:14 PM
Ik heb ook 2 wingers te koop staan. Kijk maar in het reclame-topic.
12-05-2005, 02:37 PM
Zojuist gekocht voor 230.000:
Quote:Facundo Pieters (64245020) Wel een redelijke prijs vond ik zelf. :roll:
12-05-2005, 04:12 PM
Ja inderdaad lekkere prijs.,..al is ie net gepopt maar wel een leuk bedrag netjes..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
12-05-2005, 06:12 PM
Ik moet even snel een friendly regelen, want ga morgenochtend op vakantie tot en met dinsdag. Dus wil ik het zekere voor het onzekere nemen.
Iemand zin in een confrontatie met de parasietjes?
12-05-2005, 10:57 PM
Ik heb even zorggedragen voor een hoogstwaarschijnlijk vaste waarde in mijn verdediging als ik na komend seizoen overstap op een andere training. Tevens heb ik mijn supporters een trauma bezorgd voor de yell!!
Horicã Iorgulescu (49665418) 18 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: România Total Skill Index (TSI): 3 030 Loon: 1 104 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: CdF Marshall Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: waardeloos Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitstekend Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Voor 750k aangetrokken, leuke koop!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
13-05-2005, 08:31 AM
goede verdediger, maar onvoorspelbaar.........
Winnen is niet alles,
13-05-2005, 10:40 AM
Ik vind hem ook niet zo Marshall omdat hij geen ervaring heeft maakt hij door zijn onvoorspelbaarheid waarschijnlijk fouten. Maar als hij alleen in je oefenpotten speelt boeit dat natuurlijk niet dus
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
13-05-2005, 11:57 AM
Ehrm heren:
[quote}Een onvoorspelbare verdediger of een centrale middenvelder met een lage verdedigende vaardigheid kan een domme pass versturen waardoor de tegenstander een scoringskans geboden wordt.[/quote] Lage verdedigende vaardigheid. Aangezien deze eerst in mijn Bsquad zal opereren en pas na komend seizoen in mijn Asquad zal deze op dat moment dus uitmuntend verdedigen hebben. Geen probleem dus...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
13-05-2005, 12:02 PM
Marshall Wrote:Ehrm heren: Ligt eraan hoe je het leest Een onvoorspelbare verdediger een centrale middenvelder met lage verdedigende vaardigheid
Hattrick: Jansoe United (503329) |
« Next Oldest | Next Newest »
|