The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
andre Wrote:Berdych moet maar eerst van Bjorkman zien te winnen. Dat is toch wel de topper van de 4e ronde.
Baghdatis-Davy en Hewitt-Djoko lijken me een stuk interessanter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krajicek als tweede na Djokovic op baan 2, dat moet ze af kunnen maken.

Verder weet ik nog niet hoe ze het met Nadal doen, staat niet op de OOP. Alleen maar bovenste helft partijen en geen 4e rondes van de onderste helft, wat oorspronkelijk wel in de planning zat. Blijkbaar stellen ze dat een dag uit. Hartstikke leuk allemaal, maar dan halen ze het nooit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:en weer pauze :letitallout:

Hé buurs, wanneer veranderd jouw avatar in een foto van Noa. Beter dan die ergerlijke en overdreven Nadal.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nee, op een GS mag je (normaal) niet meer dan 1 partij in hetzelfde schema op een dag spelen.

Je mag dus bv wel een single en een dubbel spelen, maar niet 2 singles.

Maar ik denk dat ze bv de herendubbels gaan inkorten naar best-of-3. Dat hebben ze in het verleden ook gedaan.
Reply
Ad Wim Wrote:Krajicek als tweede na Djokovic op baan 2, dat moet ze af kunnen maken.

Verder weet ik nog niet hoe ze het met Nadal doen, staat niet op de OOP. Alleen maar bovenste helft partijen en geen 4e rondes van de onderste helft, wat oorspronkelijk wel in de planning zat. Blijkbaar stellen ze dat een dag uit. Hartstikke leuk allemaal, maar dan halen ze het nooit...

nadal als 1e partij vandaag!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:en weer pauze :letitallout:

Hé buurs, wanneer veranderd jouw avatar in een foto van Noa. Beter dan die ergerlijke en overdreven Nadal.

Dat zou José wel willen hé....??? :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ze zijn dus van hun beleid afgestapt, aangezien ze nu wel Nadal en Djokovic als eerste zetten, lekker consequent :roll:
Hadden ze dat gisteren gedaan, hadden Nadal en Djokovic hun wedstrijden allebei af kunnen maken.
En dan beginnen ze ook pas weer om 12 uur in de stadions...

En volgens mij kunnen ze de dubbels niet meer naar best-of-3 zetten als ze eenmaal begonnen zijn met best-of-5, maar dat weet ik niet zeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was gisteren op studio sport. "Vanwege de nood hebben ze bij hoge uitzondering Nadal en Soderling als eerste partij gezet".

En ik denk dat ze naar best-of-3 kunnen per ronde. Dus als er 3e ronde in best-of-5 zijn gespeeld moeten ze allemaal best of 5 zijn, maar de QF kan dan bo3 geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.
Reply
Ze zijn gewoon veel te stijf, die klote-Britten. En niemand daar in de studio durft er iets van te zeggen, zeker die suck-up Sue Barker. Greg Rusedski begon er gisteren over, maar werd meteen afgekapt :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Five-day summary for London

Min/Max State
Today 13 / 20 Light rain shower (Day)
Thursday 14 / 20 Sunny intervals
Friday 12 / 20 Light rain shower (Day)
Saturday 14 / 21 Heavy Rain :lol:
Sunday 14 / 24 Sunny (Day)

Sowieso dus maandag.......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En we gaan beginnen, hup Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had Djoko ff gebeld dat ie op moest schieten omdat wij graag Micha vandaag zagen winnen en we niet 3 dagen voor de tv hoeven te zitten...

Hij luistert goed..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Tripplexxx Wrote:Sunday 14 / 24 Sunny (Day)

Sowieso dus maandag.......
Zondag lijkt me anders prima weer voor de finale.
Doen ze de damesfinale dan maar tegelijk op court 1.
Reply
Wat ik nou echt niet snap van die organisatie, is dat ze de rest van de onderste helft de dupe laten zijn van het niet afmaken van Nadal en Djokovic.
Nu moeten jongens als Baghdatis, Eiwit en Berdych de komende dagen elke dag een partij spelen, terwijl ze gewoon vandaag hadden kunnen spelen en dus nog een dag rust hadden kunnen hebben morgen. Wat hebben zij eraan dat ze vandaag weer rust hebben, dat hebben ze al een tijd namelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
P. Hanley
K. Ullyett 7 6 6 6 17

M. Melo 5 7 4 7 17
A. Sa

De heren organisatoren zijn nu ook vast heel blij met dit soort partijen Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:Wat ik nou echt niet snap van die organisatie, is dat ze de rest van de onderste helft de dupe laten zijn van het niet afmaken van Nadal en Djokovic.
Nu moeten jongens als Baghdatis, Eiwit en Berdych de komende dagen elke dag een partij spelen, terwijl ze gewoon vandaag hadden kunnen spelen en dus nog een dag rust hadden kunnen hebben morgen. Wat hebben zij eraan dat ze vandaag weer rust hebben, dat hebben ze al een tijd namelijk...
Zoals ik eerder al zei: het streven is om tegenstanders in een volgende match allemaal even veel rust te geven. En ja, dat zuigt in dit soort gevallen.
Reply
Djoko start goed. Dat betekent dat Mischa vroeg de baan op kan.
Reply
Ja, ik zag het. Wanneer zijn die begonnen ?
Reply
andre Wrote:Ja, ik zag het. Wanneer zijn die begonnen ?
12 uur, zoals gepland.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik bedoel op welke dag die dubbelaars begonnen zijn. Ik neem aan dat voor hun dezelfde regels gelden, dus gisteren konden ze niet de eerste partij zijn en hebben ze niet zo lang gespeeld.
Reply
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat ik nou echt niet snap van die organisatie, is dat ze de rest van de onderste helft de dupe laten zijn van het niet afmaken van Nadal en Djokovic.
Nu moeten jongens als Baghdatis, Eiwit en Berdych de komende dagen elke dag een partij spelen, terwijl ze gewoon vandaag hadden kunnen spelen en dus nog een dag rust hadden kunnen hebben morgen. Wat hebben zij eraan dat ze vandaag weer rust hebben, dat hebben ze al een tijd namelijk...
Zoals ik eerder al zei: het streven is om tegenstanders in een volgende match allemaal even veel rust te geven. En ja, dat zuigt in dit soort gevallen.
Oke, dat begrijp ik, maar het is toch afwegen van de belangen. Zeker Nadal, maar ook Djokovic hadden het allang eerder af kunnen en moeten maken. Beetje hun eigen schuld dus ook, al kun je dat wellicht niet meenemen in de afwegingen, aangezien ze ook later gepland stonden.
En hoe kut is het om drie dagen rust te hebben en dan eventueel vier dagen achter elkaar te moeten spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die anderen hebben nog geen drie dagen rust. Hewitt stond gisteren ook nog te tennissen.
En volgens mij het enige wat Melo en Sa kunnen is opslaan. Nauwelijks nog punten op de service van de Tsjechen. Dus zij zullen in ieder geval niet winnen.
Reply
Bjorkman, Berdych, Baghdatis en Youzhny waren maandag al klaar. Oke, twee dagen rust, maar nog niet goed voor je ritme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick gaat toch een setje inleveren zo lijkt het.
Reply
regen.......
Reply
Soderling krijgt wel kansen zeg :|
Zo verlies je wel altijd close partijen ja...

Djokovic mag het ook wel eens af gaan maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
paar spetters, ze gaan door.
Reply
soderling mist een bp.

hoor van mij collega dat ze erg vervelend tegen elkaar doen qua gebaartjes e.d.? Heerlijk!

come on robin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 mp nadal
Reply
30-40 nog 1
Reply


Forum Jump: